Рішення
від 15.02.2018 по справі 804/6395/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 лютого 2018 року Справа № 804/6395/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіОСОБА_1 за участі секретаря судового засіданняОСОБА_2 за участі: позивача представника позивача ОСОБА_3 ОСОБА_4 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_3 (вул. Сурська, 158, с. Новоолександрівка, Дніпровський район, 52070, РНОКПП НОМЕР_1) до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області в особі відділу у Дніпровському районі (вул. Набережна Січеславська, 29а, м. Дніпро, 49000), Державного кадастрового реєстратора відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області ОСОБА_5 (вул. Набережна Січеславська, 29а, м. Дніпро, 49000), за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору: Приватного підприємства "Земельний ресурс" (вул.Теплична, 27А, оф. 11, смт. Слобожанське, 52005, код ЄДРПОУ 37976019), Дніпровської районної державної адміністрації в особі Центру надання адміністративних послуг (вул. Теплична, 19, смт. Слобожанське, 52005), ОСОБА_6 (вул. Сурська, 156, с. Новоолександрівка, 52070), ОСОБА_7 (вул. Сурська, 160, с. Новоолександрівка, 52070) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, скасування рішення,-

ВСТАНОВИВ:

04.10.2017 ОСОБА_3 звернувся (далі - ОСОБА_3, позивач) до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області в особі відділу у Дніпровському районі (далі - ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській області в особі відділу у Дніпровському районі, відповідач 1), державного кадастрового реєстратора Відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області ОСОБА_5 (далі - відповідач 2), за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору: Приватного підприємства "Земельний ресурс" (далі - ПП "Земельний ресурс", третя особа 1), Дніпровської районної державної адміністрації в особі Центру надання адміністративних послуг (далі - третя особа 2), ОСОБА_6 (далі - ОСОБА_6, третя особа 3), ОСОБА_7 (далі - ОСОБА_7, третя особа 4), в якому просить: визнати дії незаконними та скасувати рішення державного кадастрового реєстратора Відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області ОСОБА_5 №НВ-120449602017 від 10.03.2017 про внесення змін до Державного земельного кадастру щодо виправлення відомостей про координати поворотних точок земельної ділянки за адресою: вул. Сурська, 158, с. Новоолександрівка, Новоолександрівська сільська рада, Дніпровського району, Дніпропетровської області, кадастровий номер 1221486200:05:014:0045, на підставі документації із землеустрою, виготовленої землевпорядною організацією - приватним підприємством Земельний ресурс (код ЄДРПОУ 37976019, вул. Теплична, 27-А, оф. 11, смт. Слобожанське, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52005); зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області в особі відділу у Дніпровському районі вчинити дії - внести зміни до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки за адресою: вул. Сурська, 158, с. Новоолександрівка, Новоолександрівська сільська рада, Дніпровського району, Дніпропетровської області, кадастровий номер 1221486200:05:014:0045, відновивши відомості про координати поворотних точок земельної ділянки до попередніх, тобто тих, які існували до внесення змін до конфігурації земельної ділянки на підставі документації із землеустрою, виготовленої землевпорядною організацією - приватним підприємством Земельний ресурс (код ЄДРПОУ 37976019, вул. Теплична, 27-А, оф. 11, смт. Слобожанське, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52005).

В обґрунтування позовної заяви зазначено, що згідно витягу з Державного земельного кадастру №НВ-1204489602017 від 10.03.2017 позивачу стало відомо, що в технічній документації межі його земельної ділянки змінено не так, як було погоджено між ним та сусідами, та про те, що до Державного земельного кадастру вже внесено зміни конфігурації належної позивачу земельної ділянки на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Також позивач зазначає, що вказані зміни зроблено незаконно, так як технічна документація містить недостовірні дані про конфігурацію земельної ділянки, оскільки він не затверджував розробленої технічної документації і не звертався до Державного земельного кадастру з заявою щодо внесення змін конфігурації його земельної ділянки.

Позивач у судове засідання з'явився, позовну заяву підтримав та просив задовольнити.

Представники відповідачів у судове засідання з'явились, проти задоволення позовної заяви заперечували, обґрунтовуючи тим, що внесення до Державного земельного кадастру змін конфігурації належної позивачу земельної ділянки було здійснено у відповідності до його звернення від 10.03.2017 №ЗВ-1205417882017 до Центру надання адміністративних послуг.

Представники третіх осіб у судове засідання не з'явились, про дату, час та місце судового розгляду повідомлялись належним чином.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

З матеріалів справи видно, що позивачу на праві власності належить земельна ділянка, яка розташована за адресою: вул. Сурська, 158, с. Новоолександрівка, Дніпровського району, Дніпропетровської області, кадастровий номер 1221486200:05:014:0045 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, що підтверджується Державним актом на право власності на земельну ділянку серія ЯГ №568489 Новоолександрівської сільської ради від 08.12.2006.

23.08.2016 позивач звернувся до приватного підприємства Земельний ресурс з письмовою заявою про виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), за результатом якої між ОСОБА_3 та ПП Земельний ресурс укладено договір №23/08-4 від 23.08.2016 про розроблення Технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд.

09.11.2016 ПП Земельний ресурс складено Акт прийомки-передачі межових знаків на зберігання, який підписав позивач.

10.03.2017 відділом у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області зроблений Витяг з Державного земельного кадастру №НВ-1204489602017 від 10.03.2017 про належну ОСОБА_3 земельну ділянку, який позивачу був наданий працівниками ПП Земельний ресурс .

Не погоджуючись із діями та рішенням відповідача, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам та вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини регулюється Земельним кодексом України від 25.10.2001 № 2768-ІІІ (далі -ЗК України), Законом України "Про державний земельний кадастр" від 07.07.2011 № 3613-VI та Порядком ведення Державного земельного кадастру затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 N 1051 (далі-Порядок).

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про Державний земельний кадастр" державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Частиною 5 статті 5 Закону України "Про Державний земельний кадастр" встановлено, що внесення відомостей до Державного земельного кадастру та користування такими відомостями здійснюється виключно на підставі та відповідно до цього Закону.

Відповідно до статті 9 Закону України "Про Державний земельний кадастр" внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Державний кадастровий реєстратор має посвідчення Державного кадастрового реєстратора та власну печатку. Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, про відмову у здійсненні таких дій.

Статтею 195 Земельного кодексу України встановлено, що основними завданнями ведення державного земельного кадастру є: а) забезпечення повноти відомостей про всі земельні ділянки; б) застосування єдиної системи просторових координат та системи ідентифікації земельних ділянок; в) запровадження єдиної системи земельно-кадастрової інформації та її достовірності.

Відповідно до положень статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

До 01.01.2013 державна реєстрація земельних ділянок, відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр" здійснювалась з видачею державних актів на право власності на земельні ділянки. Реєстрація державних актів на право власності здійснювалась у книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі.

Статтею 20 Закону України "Про Державний земельний кадастр" передбачено, що відомості Державного земельного кадастру є офіційними. Внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про об'єкти Державного земельного кадастру є обов'язковим.

З матеріалів справи видно, що державна реєстрація права власності на земельну ділянку за ОСОБА_3 відбулась відповідно до державного акту на право приватної власності на землю серії ЯГ №568489, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 010612003520 та земельній ділянці присвоєний кадастровий номер 1221486200:05:014:0045.

Отже, земельна ділянка була сформована з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

Суд зазначає, що державний акт на право приватної власності на землю серії ЯГ №568489 на даний час не скасований та є чинним.

Згідно даних державного акту на право приватної власності на землю серії ЯГ №568489 межі земельної ділянки встановлені, що видно з плану меж земельної ділянки в зазначеному акті.

Відповідно до пункту 70 Порядку, державний кадастровий реєстратор у момент надходження до нього заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру разом з документами, зазначеними у пункті 69 цього Порядку, перевіряє: 1) повноваження особи, що звернулася за внесенням відповідних відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру; 2) наявність повного пакета документів, необхідних для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру; 3) розташування об'єкта Державного земельного кадастру на території дії його повноважень; 4) придатність електронного документа для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. У разі звернення за внесенням відповідних відомостей (змін до них) неналежної особи (особи, яка не може бути заявником відповідно до цього Порядку), подання заявником не повного пакета документів та/або розташування об'єкта Державного земельного кадастру на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора Державний кадастровий реєстратор відмовляє такій особі, заявникові у прийнятті заяви безпосередньо у момент її подання або у день надходження рекомендованим листом зазначених документів за формою згідно з додатком 13 із зазначенням рекомендацій щодо усунення причин, що є підставою для такої відмови.

Згідно частини 1, 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Отже, імперативною умовою для прийняття рішення про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру або відмову є перевірка певних обставин, зокрема, чи є власником земельної ділянки особа, яка звертається із заявою, наявність підтверджуючих право власності документів, оформлених у встановленому законодавством порядку, а у разі звернення за внесенням відповідних відомостей (змін до них) неналежної особи (особи, яка не може бути заявником), державний кадастровий реєстратор відмовляє такій особі, заявникові у прийнятті заяви безпосередньо у момент її подання або у день надходження рекомендованим листом.

Відтак, наведені приписи зобов'язують державного кадастрового реєстратора перевірити всі обставини, які мають значення для прийняття рішення.

Позивач стверджував, що до відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області безпосередньо та через Центр надання адміністративних послуг з заявою про внесення змін щодо конфігурації земельної ділянки до Державного земельного кадастру не звертався, технічної документації не подавав, будь-яких інших осіб на це не уповноважував.

Відповідно до частини 3 статті 77 КАС України, докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Згідно частини 5 статті 77 КАС України, якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів

З метою встановлення дійсних обставин справи, ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.11.2017 витребувано від відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області оригінал заяви ОСОБА_3 від 06.02.2017 року, надану через Центр надання адміністративних послуг про виправлення технічної помилки у відомостях ДЗК, яка була допущена не звини органу, що здійснює його ведення.

Також, ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.11.2017 зупинено провадження у справі до надання до суду витребуваних доказів.

Проте, суд зазначає, що вимоги ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.11.2017 відділом у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області не виконано та не надано до суду витребуваних доказів. Тобто відповідачем не підтверджено наявність згоди ОСОБА_3 на зміни конфігурації належної йому земельної ділянки.

Відповідно до частини 1 статті 21 ЗУ Про державний земельний кадастр , відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру: на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України та у разі зміни меж суміжних земельних ділянок їх власниками.

Частиною 13 статті 21 ЗУ Про державний земельний кадастр встановлено, що документація із землеустрою і технічна документація з оцінки земель подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, відповідно до їх повноважень, визначених цим Законом, разом з електронним документом, що містить результати робіт із землеустрою та оцінки земель.

Відповідно до частини 16 статті ЗУ Про державний земельний кадастр , подання документації із землеустрою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється розробником такої документації, якщо інше не встановлено договором на виконання робіт із землеустрою.

Суд зазначає, що розробник технічної документації ПП Земельний ресурс не мало повноважень вносити зміни, бо згідно п. 1.6 Договору №23/08-4 від 23.08.2016 внесення змін до Державного земельного кадастру здійснюється замовником.

Відповідно до пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про Державний земельний кадастр" у разі якщо після перенесення інформації про земельні ділянки з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру виявлені помилки у визначенні площ та/або меж земельних ділянок, розташування в межах земельної ділянки частини іншої земельної ділянки, такі помилки за згодою власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності можуть бути виправлені на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або за матеріалами інвентаризації земель. Зміна меж земельної ділянки при виправленні вказаних помилок допускається за письмовим погодженням з особами, яким належить право власності, (а щодо земель державної та комунальної власності - право користування) на суміжні земельні ділянки. Відсутність згоди власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності на виправлення вказаних помилок не є підставою для відмови у перенесенні відомостей про відповідну земельну ділянку до Державного земельного кадастру, надання відомостей про земельну ділянку з Державного земельного кадастру. Про виявлені помилки центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, письмово безоплатно повідомляє власників (користувачів) земельних ділянок.

Відповідно до пункту 14 статті 186 Земельного кодексу України, технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) погодженню не підлягає і затверджується: Верховною ОСОБА_1 Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у разі якщо земельна ділянка перебуває у державній або комунальній власності; власником земельної ділянки, у разі якщо земельна ділянка перебуває у приватній власності

З матеріалів справи видно, що технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, розроблену ПП Земельний ресурс та отриману позивачем 13.03.2017 згідно акту-приймання, ОСОБА_3 не затверджував.

Відтак, суд зазначає, що вказана технічна документація не є такою, на підставі якої можна змінювати конфігурацію належної позивачу на праві приватної власності земельної ділянки.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості

У відповідності до приписів ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд зазначає, що відповідач як суб'єкт владних повноважень не довів правомірність своїх дій. Натомість, позивачем доведено та підтверджено належними доказами обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги

З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_3.

Також суд вважає за необхідне, відповідно до вимог статті 139 КАС України, стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Дніпровській області в особі відділу у Дніпровському районі за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_1) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 1280, 00 грн. відповідно до квитанції від 04.10.2017 №196171206.

Керуючись статтями 2, 9, 72, 77, 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_3 (вул. Сурська, 158, с. Новоолександрівка, Дніпровський район, 52070, РНОКПП НОМЕР_1) до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області в особі відділу у Дніпровському районі (вул. Набережна Січеславська, 29а, м. Дніпро, 49000), Державного кадастрового реєстратора відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області ОСОБА_5 (вул. Набережна Січеславська, 29а, м. Дніпро, 49000), за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору: Приватного підприємства "Земельний ресурс" (вул.Теплична, 27А, оф. 11, смт. Слобожанське, 52005, код ЄДРПОУ 37976019), Дніпровської районної державної адміністрації в особі Центру надання адміністративних послуг (вул. Теплична, 19, смт. Слобожанське, 52005), ОСОБА_6 (вул. Сурська, 156, с. Новоолександрівка, 52070), ОСОБА_7 (вул. Сурська, 160, с. Новоолександрівка, 52070) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, скасування рішення - задовольнити.

Визнати дії незаконними та скасувати рішення державного кадастрового реєстратора Відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області ОСОБА_5 №НВ-120449602017 від 10.03.2017 про внесення змін до Державного земельного кадастру щодо виправлення відомостей про координати поворотних точок земельної ділянки за адресою: вул. Сурська, 158, с. Новоолександрівка, Новоолександрівська сільська рада, Дніпровського району, Дніпропетровської області, кадастровий номер 1221486200:05:014:0045, на підставі документації із землеустрою, виготовленої землевпорядною організацією - приватним підприємством Земельний ресурс (код ЄДРПОУ 37976019, вул. Теплична, 27-А, оф. 11, смт. Слобожанське, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52005).

Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області в особі відділу у Дніпровському районі вчинити дії - внести зміни до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки за адресою: вул. Сурська, 158, с. Новоолександрівка, Новоолександрівська сільська рада, Дніпровського району, Дніпропетровської області, кадастровий номер 1221486200:05:014:0045, відновивши відомості про координати поворотних точок земельної ділянки до попередніх, тобто тих, які існували до внесення змін до конфігурації земельної ділянки на підставі документації із землеустрою, виготовленої землевпорядною організацією - приватним підприємством Земельний ресурс (код ЄДРПОУ 37976019, вул. Теплична, 27-А, оф. 11, смт. Слобожанське, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52005).

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Дніпровській області в особі відділу у Дніпровському районі за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_1) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 1280,00 грн. відповідно до квитанції від 04.10.2017 №196171206.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складений 15.02.2018 року.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення15.02.2018
Оприлюднено20.02.2018
Номер документу72270731
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, скасування рішення

Судовий реєстр по справі —804/6395/17

Ухвала від 11.11.2019

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Гриців Михайло Іванович

Ухвала від 12.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 10.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Анцупова Т.О.

Ухвала від 27.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 20.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Постанова від 06.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 25.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 25.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 15.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні