Рішення
від 14.02.2018 по справі 806/446/18
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 лютого 2018 року м. Житомир справа № 806/446/18

                                                                                           категорія 8.1

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Панкеєвої В.А., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом фермерського господарства "Тірас 2007" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання зареєструвати податкову накладну,

встановив:

Фермерське господарство "Тірас 2007" звернулось до Державної фіскальної служби України із позовом, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України № 427163/34534728 від 15.12.2017 про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну фермерського господарства "Тірас 2007" № 99 від 29.11.2017.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що 15.12.2017 комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення № 427163/34534728, яким відмовлено фермерському господарству "Тірас 2007" у реєстрації податкової накладної № 99, складеної 29.11.2017. Вважаючи рішення комісії ДФС України протиправним та таким, що має бути скасованим, суб'єкт господарювання звернувся до суду з позовом.

Представник позивача, в судове засідання 14 лютого 2018 року прибув, подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження, без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Представник відповідача (боржника) в судове засідання не прибув, причини неявки не повідомив. Відповідно до ч.6 ст.7, ч.11 ст.126 КАС України про дату, час та місце розгляду заяви повідомлявся належним чином та вчасно, про, що свідчить поштове повідомлення про отримання судової повістки. Відзив на позовну заяву Державною фіскальною службою України не надано.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог з наступних підстав.

Як встановлено судом, 07.12.2017 фермерське господарство "Тірас 2007" направлено податкову накладну № 99 від 29.11.2017 з метою реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних(а.с.36 т.1).

В результаті опрацювання податкової накладної № 99 отримано повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних та і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до змісту якої, документ доставлено 08.12.2017, документ прийнято, реєстрацію зупинено. Зазначено, що виявлено помилки у відповідності з п.201.16. ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1201. Суб'єкту господарювання запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної (а.с.37 т.1)

На виконання вимог, 08.12.2017 фермерське господарство надало повідомлення № 1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена, з поясненнями та документами на підтвердження реальності господарської операції (а.с.38 т.1).

Відповідно до квитанції № 2, отриманої 14.12.2017, документ, а саме: Додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатні для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових; доставлено, документ прийнято, інформація з Таблиці даних платника податку врахована (а.с.43 т.1).

За результатами розгляду поданих документів комісією Державної Фіскальної служби України 15.12.2017 прийнято рішення № 427163/34534728 про відмову в реєстрації податкової накладної № 99 від 29.11.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відмова у реєстрації податкової накладної вмотивована наданням платником податку копій документів, що складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (а.с.35 т.1).

Не погоджуючись з рішенням комісії № 427163/34534728 про відмову в реєстрації податкової накладної № 99 від 29.11.2017, вважаючи його неправомірним, позивач звернувся із вказаним позовом до суду.

Спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-VI, постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246).

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Приписами ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п.2 Порядку № 1246 податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - Платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п.12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригуванні; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, Формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Приписами п.74.2 ст.74 Податкового кодексу України встановлено, що в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунку коригувань критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до підпункту 201.16.1. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Приписами підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2. цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (п.п.201.16.3. п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України).

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 Податкового кодексу України.

Згідно з п.п.201.16.1. ст.201 Податкового кодексу України для "розблокування" реєстрації податкових накладних платник податків може подати письмові пояснення та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Приписами п.1 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 13.06.2017 № 567 (далі - Наказ № 567), визначено, що оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування цим Критеріям (далі - Моніторинг).

Пунктом 2 Наказу № 567 визначено, що моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до цих Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності, якщо така інформація врахована комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія ДФС).

Як встановлено судом, у відповідності до довідки № 18/147 з Єдиного державаного реєстру підприємств та організацій України, фермерське господарство "Тірас 2007" є виробником сільськогосподарської продукції. Головним видом дальності суб'єкта господарювання є вирощування зернових та технічних культур, за кодом 01.11.0, згідно КВЕД-2010: включає: вирощування зернових культур (крім рису); вирощування бобових культур, зокрема гороху, які підлягатимуть сушінню, лущенню на зерно; вирощування насіння олійних культур (арахісу, сої, соняшнику, кользи, ріпаку, рижію тощо) (а.с.24-25 т.1).

Згідно з копією витягу №1806194500007, що сформований 25.01.2018, фермерське господарство "Тірас 2007" зареєстроване як платник податку на додану вартість з 27.02.2007 (а.с.33 т.1).

З матеріалів справи вбачається, що 21.11.2017 між позивачем і малим приватним підприємством Фірма "ЕРІДОН" укладено договір купівлі-продажу № 21-11/2017-СО, на поставку сої врожаю 2017 року, власного виробництва, орієнтовною кількістю 250- метричних тон, всього на загальну вартість 2 875 000.00 грн (а.с. 44-47 т.1).

За результатами вказаної операції фермерське господарство "Тірас 2007" 29.11.2017 виписало податкову накладну № 99 на загальну суму 2 874 999,00 грн, в т.ч. ПДВ 479 166,50 грн ( а.с.49 т.1).

Як вже зазначалось, 07.12.2017 суб'єкт господарювання направив податкову накладну № 99 від 29.11.2017 для реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних (а.с.36 т.1).

За результатами опрацювання податкової накладної № 99, позивачем 08.12.2017 року за допомогою програми електронного документообігу "М.Е.Dос" було отримано квитанцію, де зазначено, що документ прийнято, реєстрація зупинена.

На виконання вимог, 08.12.2017 фермерське господарство надало повідомлення № 1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена, з поясненнями та документами на підтвердження реальності господарської операції. До пояснень позивачем було долучено 8 документів. (а.с.38 т.1).

На підтвердження реальності здійсненої операції між фермерським господарством "Тірас 2007" і малим приватним підприємством Фірма "ЕРІДОН", позивачем надано суду:

- протокол випробувань № 3263/1060 від 21.11.2017 зразка сої урожаю 2017 року (а.с.50-51 т.1);

- угода про порядок закриття заборгованостей та проведення заліку зустрічних вимог від 19.12.2017 (а.с.52-53 т.1);

- акт витрати насіння і садивного матеріалу за травень 2017 року (а.с.54 т.1);

- накладна № 21616 від 04.04.2017 про купівлю насіння (а.с. 55 т.1);

- додаток №1061/17/38/8-Н від 28.03.2017 до договору поставки № 1061/17/38 від 26.08.2016 (а.с.56 т.1);

- звіти про посівні площі сільськогосподарських культур фермерського господарства "Тірас 2007" за 2017 рік (а.с.57-58 т.1);

- акти оприбуткування готової продукції за вересень, листопад 2016 року, вересень 2017 року (а.с.76-78 т.1);

- податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи за 2017 рік (а.с.93-94 т.1);

- відомості про наявність земельних ділянок (а.с.82-90, 95-114 т.1).

На підтвердження провадження сільськогосподарської діяльності фермерським господарством "Тірас 2007" долучено документи про діяльність у попередній період, зокрема: звіти про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду фермерського господарства "Тірас 2007" за 2016 (а.с.69-74 т.1) та податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2016 року (а.с.79-81 т.1).

Ще одним доказом на підтвердження діяльності підприємства, є договори поставки мінеральних добрив: № 1061/13/78 від 26.08.2016, № КВ-218 від 09.08.2017, № 284 від 15.03.2017 (а.с.116- 125, 129 т.1).

Фермерське господарство "Тірас 2007" у своїй господарській діяльності використовує земельні ділянки сільськогосподарського призначення, на умовах оренди.

За даними акту витрат насіння і садивного матеріалу за травень 2017 року, площа посіву сої становила 200 га, з яких на площі 25 га було проведено посів насінням сої, сорту "Галлек" І репродукції, придбаним у МПП Фірма "Ерідон", в кількості 3 тони, відповідно до накладної № 21616 від 04.04.2017 (а.с.55 т.1), а на площі 200 га було проведено посів насінням сої власного виробництва 2016 року (том №1 а.с.54).

З метою збирання урожаю укладено договір про надання в орендне користування сільськогосподарської техніки № 05 від 01.09.2017 (а.с.188 т.1). Техніка була передана на підставі акту прийому-передачі від 29.09.2017 (а.с.189 т.1).

Про виконання умов визначених у договорах свідчать подані видаткові накладні, акти про використання мінеральних добрив, специфікації, акти списання паливно-мастильних матеріалів, товарно-транспортні накладні.

На підтвердження проведення діяльності підприємство надало організаційні документи, такі як: штатний розпис на 2017 рік (а.с.206 т.1), трудові договори (а.с.207-226 т.1), податкові розрахунки сум доходів, нарахованих на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (а.с.227-250 т.1 , а.с.1-18 т.2).

Положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 року № 190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" передбачається, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосовано процедуру зупинення реєстрації згідно з п.201.16. ст.201 ПК України; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" пп.201.16.1. ст.201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття рішення комісією ДФС про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Аналіз норм чинного законодавства, дозволяє зробити висновок, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та додання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення Фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Однак з поданих матеріалів видно, що відповідачем не вказано конкретний критерій оцінки ступеня ризику.

Таким чином, під час розгляду справи та прийняття рішення комісія ДФС повинна була встановити конкретну обставину із двох наведених.

Відповідно до квитанції № 2 отриманої 14.12.2017, документ, а саме: Додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатні для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових; накладних, доставлено, документ прийнято, інформація з Таблиці даних платника податку врахована (а.с.43 т.1).

За результатами розгляду поданих документів комісією Державної Фіскальної служби України 15.12.2017 прийнято рішення № 427163/34534728 про відмову в реєстрації податкової накладної № 99 від 29.11.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відмова у реєстрації податкової накладної вмотивована наданням платником податку копій документів, що складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (а.с.35 т.1).

З урахуванням викладеного, у рішенні Державної Фіскальної служби України від 15.12.2017 № 427163/34534728 відсутні підстави прийняття комісією рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 99 від 29.11.2017, а лише зазначено формальний перелік підстав для відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, передбачених чинним законодавством.

Таким чином, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправним та скасування рішення Державної фіскальної служби України № 427163/34534728 від 15.12.2017 про відмову у реєстрації податкової накладної № 99 від 29.11.2017.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Відповідно до ч.4 ст.159 Кодексу адміністративного судочинства України подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Суд зауважує, що представник Державної фіскальної служби України в судове засідання не прибув, відзив на позовну заяву фермерського господарства "Тірас 2007" та будь-яких документів, які б підтверджували висновки відповідача, викладені в рішенні комісії про необхідність відмовити в реєстрації податкової накладної, на підставі яких документів фіскальним органом були виявлені невідповідності у поданих позивачем документах, які саме документи складені із порушенням законодавства та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної не надав.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Відповідачем, в порушення вимог ч.2 ст.77 КАС України не надано будь-яких доказів на підтвердження законності прийнятого рішення від 15.12.2017.

Позовна вимога про зобов'язання відповідача зареєструвати податкову накладну фермерського господарства "Тірас 2007" № 99 від 29.11.2017 є похідною від позовної вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Державної фіскальної служби України № 427163/34534728 від 15.12.2017.

З метою відновлення порушеного права позивача, суд дійшов висновку про необхідність зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну фермерського господарства "Тірас 2007" № 99 від 29.11.2017 днем її фактичного подання.

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Встановлено, що позивачем при подачі до суду позовної заяви було сплачено судовий збір у розмірі 3524,00 грн, про, що свідчать квитанції № 98, 99 від 25.01.2018 (а.с.4-5 т.1).

Відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З урахуванням повного задоволення позовних вимог, суд приходить до висновку про необхідність стягнення з Державної фіскальної служби України сплаченого позивачем судового збору у сумі 3524,00 грн.

Керуючись статтями 77, 90, 242-246, 263 Кодексу адміністративного судочинства України,

вирішив:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України № 427163/34534728 від 15.12.2017 про відмову у реєстрації податкової накладної.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України (Львівська площа,8, Київ 53, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну фермерського господарства "Тірас 2007" (вул.Підмлинська,17, с.Вишевичі, Радомишльський район, Житомирська область, 12214, код ЄДРПОУ 34534728) № 99 від 29.11.2017 днем її фактичного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України на користь фермерського господарства "Тірас 2007" 3524,00 грн судових витрат по сплаті судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня його складення.

Суддя                                                             В.А. Панкеєва

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.02.2018
Оприлюднено22.02.2018
Номер документу72272410
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/446/18

Ухвала від 13.12.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 27.03.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Рішення від 14.02.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

Ухвала від 30.01.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні