Рішення
від 12.02.2018 по справі 812/1801/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

12 лютого 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1801/17

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Кисельової Є.О.,

за участю

секретаря судового засідання Жданової Г.Є.

представника позивача не прибув,

представника відповідача та представника третьої особи ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Відділу освіти Троїцької районної державної адміністрації Луганської області до Головного управління ДФС у Луганській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача Державна фіскальна служба України про визнання протиправним та скасування рішення,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Відділу освіти Троїцької районної державної адміністрації Луганської області (далі - Позивач) після уточнення позовних вимог та заміни належного відповідача по справі - до Головного управління ДФС у Луганській області (далі - Відповідач, ГУ ДФС у Луганській області), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача Державна фіскальна служба України в якому остаточно просить визнати рішення № 0014981305 від 04.09.2017 про сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 49341,36 грн., винесену ГУ ДФС у Луганській області (арк. спр. 21-25).

В обґрунтування уточненого адміністративного позову зазначено, що позивачем 14.09.2017 року було отримане рішення ГУ ДФС у Луганській області (далі - Відповідач) від 4 вересня 2017 року № 0014981305 про застосування штрафних санкцій та нарахування нені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за період з 23.12.2013 року до 08.12.2014 року. Однак позивач не згодний щодо застосування штрафних санкцій та нарахування пені у зв'язку з тим, що відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 9 З У Про збір та облік єдиною висим, на загальнообов'язкове державне соціальне страхування Відділ освіти Троїцької РДА під час кожної виплати заробітної плати, на суму якої нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум сплачує нарахований на ці виплати єдиний внесок у встановленому розмірі. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці.

Затримка сплати єдиною внеску в період з 23.12.2013 року по 08.12.2014 року відбулася не з вини Відділу освіти Троїцької РДА, а в зв'яку з відсутнітю фінансування на оплату праці за вказаний період.

Борг за період з 23.12.2013 року по 23.12.2013 року вважаться безнадійним податковим боргом , а саме згідно з пунктом 101.2 статті 101 Податкового кодексу України далі ПКУ) податковим боргом платника податків, стосовно якою минув сірок давності встановлений цим Кодексом. Відповідно до пункту 114.1 статті 114 ПКУ граничні строки застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) до платників податків відповідають строкам давності для нарахування податкових зобов'язань.

З вищевикладених підстав, позивач просив визнати рішення № 0014981305 від 04.09.2017 про сплату заборгованості по єдиному внеску на загальнодержавне соціальне страхування в сумі 49 341, 36 грн., винесене ГУ ДФС у Луганській області. Разом з адміністративним позовом представник позивача подав заяву про розгляд справи за відсутності уповноваженого представника (арк. спр. 11, 160).

Представник відповідача надав відзив на адміністративний позов (арк. спр. 48-49, 152-153). В обґрунтування відзиву зазначив, що за даними інформаційної системи органу доходів і зборів станом на 04.09.2017 Позивач має борг зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в розмірі 49341,36 грн. На підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів було сформовано і надіслано Позивачу рішення про застосування штрафних санкцій та ненарахування пені за несплату (ненарахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 04.09.2017 №0014981305. Заборгованість Відділу освіти Троїцької районної державної адміністрації Луганської області зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в розмірі 49 341, 36 грн. виникла за період з 23.12.2013 до 08.12.2017. Підстави для звільнення позивача від обов'язків платника єдиного внеску відповідно до пункту 9-4 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" відсутні, оскільки умовою для звільнення є заява у довільній формі та сертифікат Торгово-промислової палати України, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору) на території проведення АТО. У позивача такий сертифікат відсутній. Відповідач зазначає, що саме по собі включення того чи іншого населеного пункту до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція не є безумовною підставою для невиконання чи виконання не в повному обсязі платниками єдиного внеску своїх обов'язків, передбачених частиною 2 статті 6 Закону України №2464.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 01.12.2017 адміністративний позов залишено без руху (арк. спр. 17).

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 14.12.2017 по справі було відкрито провадження та призначено до розгляду на 17.12.2017 (арк. спр. 1).

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 22.12.2017 виправлено описку в ухвалі суду від 14.12.2017 (арк. спр 40).

15 грудня 2017 року набрав чинності Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів", яким Кодекс адміністративного судочинства України (далі - КАС України) викладено в новій редакції.

Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" КАС України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Частиною 3 статті 3 КАС України закріплено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 17.01.2018 року закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження на 29.01.2018 (арк. спр. 98-а).

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-79 КАС України, суд дійшов наступного.

Відділ освіти Троїцької районної державної адміністрації Луганської області (код ЄРДПОУ 02142135) зареєстрований як юридична особа за адресою: 92100, Луганська обл., Троїцький район, селище міського типу Троїцьке, вулиця Паркова, будинок 17, 23.05.2000 №1 378 120 0000 000044 (арк. спр. 158-160).

04 вересня 2017 року відповідачем винесено рішення № 0014981305 від 04.09.2017 про сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 49341,36 грн. (арк. спр. 7, 32, 88).

Позивачем 21.09.2017 направлено до Державної фіскальної служби України скаргу на рішення від 04.09.2017 року № 0014981305 (арк. спр. 8, 29).

Державна фіскальна служба України винесла рішення про результати розгляду скарги №18319/5/99-99-11-02-02-25 від 27.10.2017 згідно пункту 4 розділу IV Порядку розгляду контролюючими органами скарг на вимоги про сплату недоїмки із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладання штрафу, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2015 № 1124, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.02.2016 за № 178/28308, вирішив рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 04.09.2017 № 0014981305 ГУ ДФС у Луганській області скаргу залишено без змін (арк. спр. 9-10, 30-31, 94-96, 105-107, 117-118), що підтверджується копією витягу з журналу реєстрації вихідної кореспонденції за 2017 рік (арк. спр. 97, 108, 116, 124-126, 140-141).

Згідно відомостей інтегрованої картки платника зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування вбачається, що у позивача виникла заборгованість, яка станом на 08.02.2014 складає 49341,36 грн. (арк. спр. 50-87), та беручи до уваги розрахунок штрафних санкцій (арк. спр. 90-91).

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених позовних вимог, оцінюючи обґрунтованість заперечень відповідачів, суд виходить з такого.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначаються Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон № 2464) (тут і надалі положення Закону № 2464 наведені у редакції чинній на час виникнення спірних відносин між сторонами).

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 1 Закону № 2464 єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Частиною 2 статті 6 Закону № 2464 встановлено обов'язок платника єдиного внеску своєчасно та у повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати такий внесок.

Відповідно до частини 5 та частини 7 статті 9 Закону № 2464 сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів для його зарахування. Єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку.

При цьому в частині 8 статті 9 Закону № 2464 передбачено, що платники єдиного внеску, зазначені у пункті 4 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний рік, до 10 лютого наступного року, крім фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, які сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Днем сплати єдиного внеску вважається: у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів (пункту 1 частини 10 статті 9 Закону № 2464).

Таким чином, відповідачем 04.09.2017 на підставі частини 10 та пункту 2 частини 11 статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за порушення позивачем статті 9 вказаного Закону було прийнято рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0014981305, яким до Відділу освіти Троїцької районної державної адміністрації Луганської області застосовано штрафні санкції та ненарахована пеня за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за період з 23.12.2013 по 08.12.2014 року на загальну суму 49341,36 грн. з яких 41945,52, - штраф, 7395,84 грн. - пеня.

Однак, особливістю даної справи є те, що на час виникнення спірних правовідносин, а саме: станом на 08.12.2014 року, позивач перебував на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території проведення антитерористичної операції, а тому норми Закону № 2464 необхідно застосовувати з урахуванням норм Закону України № 1669-VII від 02.09.2014 "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" (далі - Закон № 1669).

Зокрема, підпунктом б пункту 8 статті 14-1 Закону № 1669 розділ VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 2464 доповнено пунктом 9-3 наступного змісту: "Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Відповідно до статті 1 Закону № 1669 період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014.

Згідно абзацу 3 пункту 5 статті 11 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1669 перелік населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція визначається Кабінетом Міністрів України.

Розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року №1053-р "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція" (втратив чинність), від 02 грудня 2015р. № 1275-р "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України" до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція включено Новоайдарський район.

Судом встановлено, що у спірному періоді Позивач був платником єдиного внеску, який перебуває на обліку в органі доходів і зборів, розташованому на території проведення антитерористичної операції, а отже є суб'єктом правовідносин, до яких необхідно застосувати положення пункту 9-4 розділу "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 2464.

З огляду на дію зазначеної норми, судом встановлено, що Позивач звільнявся від виконання обов'язків платника єдиного внеску, встановлених частини 2 статті 6 Закону № 2464, починаючи з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції.

Судом встановлено, що рішення від 04.09.2017 № 0012981305 про сплату боргу (недоїмки), частково охоплює період, у якому позивач звільняється від виконання обов'язків платника єдиного внеску, а саме: з 23 вересня 2014 року по 08 грудня 2014 року. Відповідно за цей період орган доходів і зборів не мав повноважень формувати та направляти позивачу рішення № 0014981305 від 04.09.2017 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Крім того, слід зазначити, що оскаржуване рішення органом доходів і зборів прийнято з посиланням на статтю 25 Закону № 2464, абзацом 2 частини 1 якої визначено, що положення цієї статті поширюються лише на тих платників, які відповідно до цього Закону зобов'язані нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок. Оскільки, як вже вище вказано, Позивач у період з 23 вересня 2014 року по 08 грудня 2014 року в силу приписів закону був звільнений від обов'язків платника єдиного внеску, орган доходів і зборів позбавлений можливості застосовувати заходи впливу та стягнення до такого платника за період його звільнення від виконання обов'язків, встановлених частиною 2 статті 6 Закону № 2464.

Наявність заборони у застосуванні до позивача заходів впливу та стягнення, визначених статті 25 Закону № 2464, за невиконання обов'язків платника єдиного внеску з 23 вересня 2014 року по 08 грудня 2014 року, унеможливлює й формування та направлення позивачу рішення № 0014981305 від 04.09.2017 за цей період.

З огляду на дію зазначеної норми Позивач звільнявся від виконання зобов'язань платника єдиного внеску встановлених частиною 2 статті 6 Закону України 2464, у тому числі передбачених підпунктом 1 частини 2 цієї статті а саме, своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок у період з 23 вересня 2014 року по 08 грудня 2014 року, а не взагалі перерахувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок.

Посилання відповідача на відсутність у позивача сертифікату Торгово-промислової палати України, як на підставу відмови у задоволенні позовних вимог, суд також вважає необґрунтованими, оскільки подання такого сертифікату не є обов'язковою умовою для звільнення від обов'язків платника єдиного внеску, а є умовою для списання недоїмки, що не є тотожними поняттями у розмінні пунктів 9-4 розділу "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 2464.

За таких обставин, судом встановлено, що рішення ГУ ДФС у Луганській області про сплату боргу від № 0014981305 від 04.09.2017 є частково протиправним та підлягає скасуванню в частині визначення позивачу недоїмки зі сплати єдиного внеску за період з 23 вересня 2014 року по 08 грудня 2014 року в сумі 48845,35 грн.

Посилання позивача на те, що оскаржуване рішення від 04.09.2017 № 0014981305 в частині боргу за період з 23 вересня 2014 року по 08 грудня 2014 року має бути скасоване через відсутність фінансування, судом визнаються незмістовними, оскільки відсутність фінансування не може бути підставою від звільнення виконання зобов'язання, щодо сплати податків, визначених статтею 9 Закону України № 2464, та на вказаний період дія Закону України № 1669 не розповсюджується.

Таким чином, оскаржуване рішення в частині зобов'язання позивача сплатити борг за період з 23 вересня 2014 року по 08 грудня 2014 року є правомірним та скасуванню не підлягає, а відтак в задоволенні цієї частини позовних вимог слід відмовити.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини 2 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до частини 3 статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

З матеріалів справи вбачається, що Позивачем сплачено судовий збір у сумі 1600,00 грн. (арк. спр. 33).

З огляду на те, що позовні вимоги Позивача, який не є суб'єктом владних повноважень, задоволено частково, суд вважає за необхідне стягнути з Головного управління ДФС у Луганській області судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень на користь Позивача у сумі 800,00 грн.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-250, 255,295, пунктом 15.5 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Відділу освіти Троїцької районної державної адміністрації Луганської області до Головного управління ДФС у Луганській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача Державна фіскальна служба України про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення від 04.09.2017 № 0014981305 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за період з 23.09.2014 по 08.12.2014 в сумі 48 843, 35 (сорок вісім тисяч вісімсот сорок три гривні 35 коп.)

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний номер 39591445, адреса: 93400, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) на користь Відділу освіти Троїцької районної державної адміністрації Луганської області (код ЄРДПОУ 02142135, адреса: 92100, Луганська обл., Троїцький район, селище міського типу Троїцьке, вулиця Паркова, будинок 17) судові витрати по сплаті судового збору у сумі 800 (вісімсот гривень) 00 копійок.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною 3 статті 243 КАС України рішення складено у повному обсязі 16 лютого 2018 року.

Суддя Є.О. Кисельова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.02.2018
Оприлюднено20.02.2018
Номер документу72274836
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1801/17

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 21.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 20.11.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 05.06.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 22.05.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 22.05.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 19.04.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні