Рішення
від 09.02.2018 по справі 815/6117/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 лютого 2018 року м. Одеса Справа № 815/6117/17

Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Іванова Е.А. розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні суду в м. Одесі адміністративну справу за позовом Головного управління ДСНС в Одеській області до Кубанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Кубанської ЗОШ І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району, у вигляді повного зупинення роботи Кубанської ЗОШ І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району, яка розташована за адресою: 67561, Одеська область, Лиманський район, с. Кубанка, вул. Польова, 1-А шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, території, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних в акті перевірки №96 від 13.11.2017 року, -

ВСТАНОВИВ:

Позовні вимоги мотивовані тим, що у період 07.11.2017 року по 13.11.2017 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Розпорядження КМ України від 20.09.2017 №643-р Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки , наказу ГУ ДСНС України в Одеській області № 387 від І28.09.2017 Про здійснення позапланової перевірки на підставі Посвідчення на проведення перевірки від 07.11.2017 №96 головним інспектором Лиманського РС ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_1 та провідним фахівцем Лиманського РС ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_2 у присутності директора Кубанської ЗОШ ОСОБА_3 здійснено позапланову перевірку Кубанської ЗОШ, яка розташована за адресою: 67561, Одеська область, Лиманський район, с. Кубанка, вул. Польова, 1-А під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №96 від 13.11.2017 року. Актом №96 встановлено 41 порушення вимог Кодексу цивільного захисту України №5403-VI (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (далі - ППБУ) та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки. Порушення визначені в пунктах 1, 2, 4, 7, 8, 9, 13, 20, 22, 38 Акту №96 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей. Подальша робота/проведення занять у Кубанській ЗОШ, яка розташована за адресою: 67561, Одеська область, Лиманський район, с. Кубанка, вул. Польова, 1-А з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людей, а тому позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Ухвалою суду від 27 листопада 2017 року відкрито провадження по справі.

Ухвалою суду від 27листопада 2017 року зобов'язано Головне управління ДСНС в Одеській області надати до Одеського окружного адміністративного суду, розташованого за адресою: 65062, м. Одеса, Фонтанська дорога, 14 належним чином засвідчену копію припису який був складений на підставі акту перевірки від 13.11.2017 року №96 та докази направлення його на адресу Кубанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району та отримання його останнім.

Ухвалою суду від 27.12.2017 року розгляд справи за позовом Головного управління ДСНС в Одеській області до Кубанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомлення (викликом) сторін та призначити судове засідання для розгляду справи по суті на « 29» січня 2018 року о « 14» годин « 10» хвилин у приміщенні Одеського окружного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 14, зала судових засідань №18.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, проте в позові просив справу розглянути без його участі.

Представник відповідача в судове не з'явився та надав до суду заперечення на позов в яких частково визнає порушення законодавства та зазначає, що Кубанська ЗОШ І-ІІ ступенів заснована 145 років тому (у 1872 році), при цьому саме в цій будівлі, в планах здійснення реконструкції школи за рахунок субвенції державного бюджету в строк до 2020 року, в ході якої будуть усунуті всі конструктивні недоліки, що мають місце в даний час внаслідок поважного віку будівлі навчального закладу.

Згідно ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Згідно ч. 9 ст. 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи наведене, суд дійшов до висновку про можливість розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Згідно підпункту 57 пункту 4 Указу Президента України №20/2013 від 16.01.2013 Про деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій ДСНС України відповідно до покладених на неї завдань організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива.

Відповідно до положення про Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (далі - ГУ ДСНС України в Одеській області) затвердженого наказом ДСНС України № 507 від 21.09.2017 ГУ ДСНС України в Одеській області, на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Частиною 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс), визначено, що забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання;

В частині 1 ст. 66 Кодексу зазначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Пунктом 12 ч.1 ст. 67 Кодексу встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, наділений повноваженнями подавати звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємстві окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей;

Частиною 1 ст. 68 Кодексу встановлено, що посадові особи Центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом;

Частиною 2 ст. 68 Кодексу встановлено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом;

Згідно п. 1 ч. 1 ст.70 Кодексу підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

Частиною 2 ст. 70 Кодексу - повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Згідно ч.5 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 вересня 2017р. №643-р Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки визначено: Погодитися з пропозицією Міністерства внутрішніх справ щодо проведення Державною службою з надзвичайних ситуацій у жовтні - грудні 2017 р. позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, закладах охорони здоров'я із стаціонарним лікуванням, будинках для людей похилого віку та інвалідів, закладах відпочинку та оздоровлення державної та комунальної форми власності, а також приватної форми власності - у разі письмового звернення суб'єктів господарювання.

Обласним та Київській міській державним адміністраціям: за участю органів місцевого самоврядування сприяти проведенню перевірок; разом з Державною службою з надзвичайних ситуацій забезпечити проведення роз'яснювальної роботи щодо дотримання вимог техногенної та пожежної безпеки .

Відповідачем є навчальний заклад Кубанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району (далі - Кубанська ЗОШ), ЄДРПОУ: 26506820, розташований за адресою: 67561, Одеська область, Лиманський район, с.Кубанка, вул. Польова, 1-А, яка за своєю діяльністю належить до об'єктів з середнім ступенем ризику, згідно критеріїв наведених у постанові КМ України від 29.02.2012 №306, із змінами, внесеними постановою КМ України № 361 від 04.06.2015.

У період 07.11.2017 року по 13.11.2017 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Розпорядження КМ України від 20.09.2017 №643-р Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки , наказу ГУ ДСНС України в Одеській області № 387 від 28.09.2017 Про здійснення позапланової перевірки на підставі Посвідчення на проведення перевірки від 07.11.2017 №96 головним інспектором Лиманського РС ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_1 та провідним фахівцем Лиманського РС ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_2 у присутності директора Кубанської ЗОШ ОСОБА_3 здійснено позапланову перевірку Кубанської ЗОШ, яка розташована за адресою: 67561, Одеська область, Лиманський район, с. Кубанка, вул. Польова, 1-А під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №96 від 13.11.2017 року.

Актом №96 встановлені 41 порушення вимог Кодексу цивільного захисту України №5403-VI (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (далі - ППБУ) та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки.

При цьому порушення визначені в пунктах 1, 2, 4, 7, 8, 9, 13, 20, 22, 38 Акту №96 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей, а саме:

- 1) території та будівлі ЗОШ не захищенні від прямих потраплянь блискавки і вторинних її проявів (ОСОБА_4 IV п. 1.21 НАПБ А.01.001-2014, ДСТУ Б В.2.5-38:2008);

- 2) території ЗОШ не забезпеченні необхідним запасом води для цілей пожежогасіння (ОСОБА_4 V п. 2.1 НАПБ А.01.001-2014);

- 4) освітлення території об'єкту часткове (ОСОБА_4 п. 1.10 НАПБ А.01.001-2014);

- 7) приміщення будівель ЗОШ не обладнано системою протипожежного захисту (ОСОБА_4 V п. 1.2 НАПБ А.01.001-2014);

- 8) дерев'яні конструкції будівель ЗОШ не обробленні вогнезахисною речовиною (ОСОБА_4 п. 2.5 НАПБ А.01.001-2014);

- 9) приміщення будівель ЗОШ не забезпечено в повному обсязі сертифікованими вогнегасниками (ОСОБА_4 V п. 3.6, ОСОБА_4 п. 17, НАПБ А.01.001-2014, Наказ МОН України від 15.08.2016 року №974);

- 13) не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замкнення (не надано підтверджуючі документи) (ОСОБА_4 IV п. 1.20 НАПБ А.01.001-2014);

- 20) допускається встановлення в приміщеннях будівель на вікнах глухі (не знімні) грати (ОСОБА_4 п. 2.16, п. 16 НАПБ А.01.001-2014, Наказ МОН України від 15.08.2016 року №974);

- 22) з будівель ЗОШ відсутні другі евакуаційні виходи (ст.ст. 20, 55 КЦЗУ №5403-VІ, ОСОБА_4 VІ п. 1.4 НАПБ А.01.001-2014);

- 38) працівник ЗОШ не забезпеченні засобами індивідуального захисту (ст. 8 ЗУ Про цивільну оборону , п. 1 Положення про цивільну оборону).

Будь-яких скарг під час проведення позапланового заходу, чи заперечень на Акт №96, який врученого директору Кубанської ЗОШ ОСОБА_3 13.11.2017 не надходило.

На підставі акту перевірки винесений припис, в якому визначенні вказані порушення та строк їх виконання, проте вказані порушення у строк усунуті не були, а також припис оскаржений не був, зокрема доказів зворотного суду не надано.

Подальша робота/проведення занять у Кубанській ЗОШ, яка розташована за адресою: 67561, Одеська область, Лиманський район, с. Кубанка, вул. Польова, 1-А з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людей.

Не усунення виявлених перевіркою порушень несе ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров'ю людей, оскільки впливає:

на забезпечення безпеки роботи школи, безпеки його учнів, викладачів, співробітників та обслуговуючого персоналу у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту;

- на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі;

- на ліквідацію пожежі, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків;

- на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, надзвичайної ситуації, на забезпечення всіх осіб, що знаходяться в будівлі індивідуальними засобами захисту органів дихання і шкіри, тощо.

При зберіганні таких умов для учнів та викладачів Кубанської ЗОШ існує реальна загроза втрати життя, отримання травм, або шкоди їх здоров'ю.

Суд враховує часткове усунення з боку відповідача зазначених порушень в частині пунктів 3, 5, 6, 10, 12, 15, 16-17, 24-35, 37, 39-40, які не були підставою для звернення позивача до суду з вказаним позовом, проте решта безпосередньо впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та спричиняє загрозу життю та здоров'ю людей.

Щодо усунення порушення пункту 2 акту перевірки, то суд не приймає як доказ фото фіксацію об'єкта, а саме колодязя, оскільки згідно даної фото фіксації не можливо становити ємність вказаного колодязя та його місцезнаходження, відповідність його вимогам ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі , оскільки ніяких інших підтверджуючих документів відповідачем не надано.

Згідно ОСОБА_4 V п. 2.1 НАПБ А.01.001-2014 зовнішній протипожежний водопровід повинен відповідати таким вимогам: 1) необхідність облаштування системи зовнішнього протипожежного водопроводу населених пунктів, підприємств та вимоги до цих систем визначаються ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі .

Згідно п. п. 6.2.1 ДБН В.2.5-74:2013 допускається приймати зовнішнє протипожежне водопостачання з ємкостей (резервуарів, водойм) з урахуванням вимог 13.3.1-13.3.7 для окремо розташованих громадських будівель об'ємом до 1000 м.куб..

Щодо усунення порушення пункту 8 акту перевірки, то суд також не приймає як доказ фото фіксацію оброблення дерев'яних конструкцій ЗОШ, оскільки суду не надано документів підтверджуючих дане оброблення, договорів, актів виконаних робіт, ліцензії суб'єкта господарювання на такий вид робіт.

Згідно ОСОБА_4 п. 2.6 НАПБ А.01.001-2014 роботи, пов'язані з проектуванням вогнезахисту та вогнезахисним оброблянням, виконуються суб'єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію на такий вид робіт.

Відповідач в свої запереченнях також зазначає, що позивачем було перевищено надані йому повноваження визначенні Кодексом цивільного захисту України, а саме в частині повного зупинення роботи ЗОШ, а не зупинення експлуатації будівлі ЗОШ, або окремих приміщень.

Проте суд не погоджується з вказаними запереченнями, оскільки аналізуючи ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України позивач наділений повноваженнями як повного чи часткового зупинення робіт підприємств та і повного чи часткового зупинення експлуатації будівель, споруд чи окремих приміщень.

Та оскільки в даному випадку не усунення виявлених перевіркою порушень несе ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров'ю людей, суд вважає, що позивачем вірно обраний захист реагування саме щодо повного зупинення роботи ЗОШ.

Суд зазначає, що зі змісту вищевказаних норм законодавства вбачається, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров'ю людей. Застосування таких заходів обумовлюється виключно наявністю підстав, передбачених статтею 70 Кодексу цивільного захисту України, зокрема, фактом недотримання вимог пожежної безпеки.

Суд звертає увагу сторін на те, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень, є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об'єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

При цьому, поняття загроза життю та/або здоров'ю людини є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

Враховуючи зазначене, а також порушення законодавства, які викладені в Акті перевірки, є підстави для повного зупинення роботи Кубанської ЗОШ І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району, яка розташована за адресою: 67561, Одеська область, Лиманський район, с. Кубанка, вул. Польова, 1-А шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, території, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних в акті перевірки №96 від 13.11.2017 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 та ч. 1 ст. 73 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Частиною 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Приймаючи до уваги викладене, оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовна вимога обґрунтована, документально підтверджена, відповідає чинному законодавству, отже підлягає задоволенню.

Відповідно до ст. 242 КАС України, судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Керуючись статтями 2, 5-9, 77, 90, 242 - 246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов позовом Головного управління ДСНС в Одеській області до Кубанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Кубанської ЗОШ І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району, у вигляді повного зупинення роботи Кубанської ЗОШ І-ІІ ступенів Красносільської сільської ради Лиманського району, яка розташована за адресою: 67561, Одеська область, Лиманський район, с. Кубанка, вул. Польова, 1-А шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, території, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних в акті перевірки №96 від 13.11.2017 року.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст..255 КАС України.

Рішення може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Е.А.Іванов

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.02.2018
Оприлюднено20.02.2018
Номер документу72275691
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6117/17

Ухвала від 02.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 30.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 21.03.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 23.03.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Рішення від 09.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е. А.

Ухвала від 27.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е. А.

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е. А.

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні