Ухвала
від 08.02.2018 по справі 826/1946/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 08 лютого 2018 року                                        м. Київ                              № 826/1946/18 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Аблов Є.В., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг до товариства з додатковою відповідальністю «Страхова компанія «М-Лайф» про стягнення коштів, - ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (далі – позивач) із позовною заявою до товариства з додатковою відповідальністю «Страхова компанія «М-Лайф» про стягнення з відповідача до Державного бюджету України штрафу в сумі 3400,00 грн., згідно постанови від 19.09.2017 №1041/1678/13-4/14/П. Відповідно до частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу. Частинами 3 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Згідно із частиною 8 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо позовна заява подається особою, звільненою від сплати судового збору відповідно до закону, у ній зазначаються підстави звільнення позивача від сплати судового збору. В порушення наведених норм, позивачем не додано документа про сплату судового збору або документів, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Позивач у позовній заяві просить відстрочити сплату судового збору, однак не надає обґрунтування наявності підстав для відстрочення судового збору та не надає доказів скрутного майнового стану позивача. Згідно з підпунктом 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 №3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою сплачується судовий збір: 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який визначається законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява подається до суду (частина перша статті 4). Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» передбачено, що з 01.01.2018 встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розмірі 1762 гривні. Таким чином, позивачу необхідно сплатити судовий збір у розмірі 1762,00 грн. за позовні вимоги немайнового характеру. Судовий збір підлягає сплаті на наступні реквізити: Отримувач коштів  - УДКСУ у Печерському р-ні м. Києва Код отримувача (код ЄДРПОУ) – 38004897 Рахунок отримувача  -  31218206784007 Банк отримувача  -  ГУ ДКСУ у м. Києві Код банку отримувача  -  820019 Код класифікації доходів бюджету  -  22030101 Призначення платежу: *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті);Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Окружний адміністративний суд міста Києва (назва суду, де розглядається справа). При заповненні платіжного документа у графі «Код платника» платником судового збору – юридичною особою зазначається код ЄДРПОУ, а платником – фізичною особою – ідентифікаційний код, а при його відсутності, у зв'язку з релігійними переконаннями, зазначаються його паспортні дані. Крім того, відповідно до частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними). Відповідно до частини 2 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень встановлюється тримісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб'єкту владних повноважень право на пред'явлення визначених законом вимог. Цим Кодексом та іншими законами можуть також встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень. Позовна заява про стягнення коштів подана у зв'язку із несплатою відповідачем коштів, згідно з постановою про накладення штрафної санкції (штрафу) на ТДВ «СК «М-Лайф» за правопорушення, вчинені на ринку фінансових послуг від 19.09.2017 №1041/1678/13-4/14/П. З доданих до позовної заяви матеріалів, суд встановив, що вказана постанова направлена на адресу ТДВ «СК «М-Лайф» рекомендованим листом №0100153379402. Згідно інформації з офіційного веб-сайту ПАТ «Укрпошта» даний лист отриманий представником за довіреністю 25.09.2017. У постанові від 19.09.2017 №1041/1678/13-4/14/П встановлено строк для добровільного виконання постанови до 20.10.2017. Позивач зазначає, що у вказаний строк відповідач доказів добровільного виконання постанови не надав. Таким чином, у позивача виникло право на звернення до суду з позовом про стягнення коштів з 21.10.2017. Позивач направив позовну заяву до суду 02.02.2018, згідно відтиску штампу відділення поштового зв'язку, тобто з пропуском встановленого Кодексом адміністративного судочинства України строку звернення до суду та не подав заяву про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду. Відповідно до частин 1, 2 статті 123 Кодексу адміністративного судочинства України у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку. Якщо заяву не буде подано особою в зазначений строк або вказані нею підстави для поновлення строку звернення до адміністративного суду будуть визнані неповажними, суд повертає позовну заяву. Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. Вказані судом недоліки повинні бути усунені шляхом: - подання до суду оригіналу документу про сплату судового збору у розмірі у розмірі 1762,00 грн. з відповідним клопотанням з посиланням на реквізити даної ухвали або заяви про відстрочення судового збору з обґрунтуванням підстав для відстрочення судового збору; - заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду Керуючись положеннями статей 169, 241-243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - УХВАЛИВ: 1. Залишити позовну заяву Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг без руху. 2. Встановити позивачу 10-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання ухвали. 3. Попередити позивача, що у разі, якщо недоліки, зазначені в ухвалі, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде залишена без розгляду на підставі частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала про залишення позовної заяви без руху згідно з частиною 2 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили з моменту її підписання. Згідно зі статтею 294 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала не може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду. Суддя                                                                                                                                  Є.В. Аблов

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.02.2018
Оприлюднено22.02.2018
Номер документу72280526
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1946/18

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Рішення від 13.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 21.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 08.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні