Ухвала
від 19.02.2018 по справі 809/303/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"19" лютого 2018 р. Справа № 809/303/18

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Скільський І.І., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Відділу державної реєстрації Коломийської районної державної адміністрації про визнання протиправною та скасування державної реєстрації припинення юридичної особи,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до Відділу державної реєстрації Коломийської районної державної адміністрації про визнання протиправною та скасування державної реєстрації припинення юридичної особи.

Пунктом 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.

Відповідно до частин 1-2, 4-5 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.

Суд зазначає, що позивач, долучивши до матеріалів адміністративного позову письмові документи, які вважає доказами на підтвердження відповідних обставин, не дотримуючись вказаних приписів Кодексу, не засвідчив їх копії на відповідність оригіналам у встановленому статтею 94 Кодексу адміністративного судочинства України порядку.

Пунктом 9 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що в позовній заяві у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб'єкта владних повноважень зазначаються обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача.

Позовну заяву ОСОБА_1 мотивував тим, що рішенням сесії Коломийської міської ради №579-10/2016 "Про деякі питання роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл" від 13.07.2016 вирішено провести реорганізацію Коломийської дитячо-юнацької спортивної школи №1 Коломийської міської ради Івано-Франківської області. Така реорганізація, на переконання позивача, є протиправною і була проведена із порушенням норм чинного законодавства. За результатами проведеної реорганізації, 17.08.2017 державним реєстратором Коломийської РДА внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про припинення юридичної особи - Коломийської дитячо-юнацької спортивної школи №1 Коломийської міської ради Івано-Франківської області.

Із змісту позовної заяви слідує, що ОСОБА_1 звертається до суду із вказаним позовом так як вважає, що проведена 17.08.2017 державна реєстрація припинення юридичної особи - Коломийської дитячо-юнацької спортивної школи №1 Коломийської міської ради Івано-Франківської області, яка проведена на підставі рішення Коломийської міської ради від 25.05.2017 №1510-21/2017 "Про реорганізацію дитячо-юнацьких спортивних шкілм.Коломиї" є протиправною.

Суд зазначає, що за змістом частини 1 статті 2, пункту 1, 2, 8 частини 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір.

Публічно-правовий спір - спір, у якому: хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв'язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або хоча б одна сторона надає адміністративні послуги на підставі законодавства, яке уповноважує або зобов'язує надавати такі послуги виключно суб'єкта владних повноважень, і спір виник у зв'язку із наданням або ненаданням такою стороною зазначених послуг; або хоча б одна сторона є суб'єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв'язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб'єкта владних повноважень або іншої особи.

Позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подано позов до адміністративного суду.

Однак, на переконання суду, ОСОБА_1 не обґрунтував у позовній заяві, яким чином державна реєстрація припинення юридичної особи - Коломийської дитячо-юнацької спортивної школи №1 Коломийської міської ради Івано-Франківської області порушує його права і інтереси, оскільки ОСОБА_1 відповідно до наказу відділу молоді та спорту Коломийської міської ради №40-К від 29.08.2017 звільнений з посади директора Коломийської дитячо-юнацької спортивної школи №1 30.08.2017. Крім того, ним не вказано, які публічно-правові відносини виникли між позивачем і Відділом державної реєстрації Коломийської районної державної адміністрації, і які саме порушення у публічно-правовій сфері при реалізації владної управлінської функції у відношенні до ОСОБА_1 допустив відповідач.

Крім того, відповідно до частини 4 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України позивач зобов'язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.

За змістом частини 4 статті 79 коментованого Кодексу учасник справи повинен надати докази, які підтверджують, що він здійснив усі залежні від нього дії, спрямовані на отримання відповідного доказу.

Згідно пунктів 2, 4 частини 5 статті 44 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи зобов'язані, поряд з іншим, сприяти своєчасному, всебічному, повному та об'єктивному встановленню всіх обставин справи, а також подавати наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази.

В позовній заяві зазначаються виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини (пункт 5 частина 5 статті 160 Кодексу).

Зокрема, ОСОБА_1 в адміністративному позові посилається на пункти Статутів дитячо-юнацьких спортивних шкіл №1та № 2 в м. Коломия, що затверджені рішенням сесії Коломийської міської ради №579-10/2016 "Про деякі питання роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл" від 13.07.2016, на підставі яких, згідно його тверджень, відбулась реорганізація дитячо-юнацьких спортивних шкіл №1та № 2 в м. Коломия, із подальшим виключенням їх із навчальних закладів системи освіти та передано у підпорядкування відділу молоді та спорту Коломийської міської ради.

Однак, жодних доказів на підтвердження таких обставин ОСОБА_1 до позовної заяви не додано, інформації про здійснені усі залежні від нього дії, спрямовані на отримання відповідних доказів не зазначено.

Зважаючи на вказане, позовну заяву подано без додержання вимог пунктів 8, 9 частини 5 статті 160, частин 4, статті 161 та статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України.

За приписами частин 1, 2 статті 169 Кодексу суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

У зв'язку із викладеним, відповідно до частин 1, 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України позовну заяву слід залишити без руху та надати позивачу строк, достатній для усунення недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до встановлених пунктів 8, 9 частини 5 статті 160, частин 4, статті 161 та статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України.

На підставі наведеного, керуючись ст.94, 160, 161, 169, 171, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Відділу державної реєстрації Коломийської районної державної адміністрації про визнання протиправною та скасування державної реєстрації припинення юридичної особи - залишити без руху.

Надати позивачу десятиденний строк з дня отримання цієї ухвали для усунення вказаних недоліків шляхом подання до Івано-Франківського окружного адміністративного суду:

-належним чином завірені копії всіх письмових доказів (документів), доданих до адміністративного позову, у відповідності до статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України;

-письмового обґрунтування порушення оскаржуваним рішенням прав та інтересів позивача;

- копії Статутів дитячо-юнацьких спортивних шкіл №1та № 2 в м. Коломия, що затверджені рішенням сесії Коломийської міської ради №579-10/2016 "Про деякі питання роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл" від 13.07.2016.

Роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у визначений строк позовна заява буде повернена.

Ухвала не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, встановлені статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Скільський І.І.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.02.2018
Оприлюднено21.02.2018
Номер документу72316567
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/303/18

Рішення від 09.10.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Рішення від 09.10.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 14.08.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 06.03.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 19.02.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні