справа № 815/5008/17
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 лютого 2018 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Стеценко О.О.,
розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду справу за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Північне Причорномор'я про застосування заходів реагування, шляхом тимчасового призупинення господарської діяльності,-
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду звернулась Державна екологічна інспекція в Одеській області (далі - Позивач) з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Північне Причорномор'я (далі - Відповідач, або - ТОВ Північне Причорномор'я ) про застосування заходів реагування до ТОВ Північне Причорномор'я , шляхом тимчасового призупинення господарської діяльності до отримання спеціального дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, дозволу на спеціальне водокористування та дозволу (декларації) на здійснення операцій поводження з відходами.
В обґрунтування позовних вимог Позивач зазначає, що на підставі звернення громадянина ОСОБА_1 від 18.09.2017 року щодо додержання вимог природоохоронного законодавства у частині додержання режиму охорони природно-заповідного фонду, атмосферного повітря, спецводокористування, поводження з відходами на території Нижньодністровського національного природного парку відповідно до ст. ст. 5, 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , ст. 20 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , Положення про Державну екологічну інспекцію в Одеській області, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України від 12.12.2011 року за №136 та наказу Держаної екологічної інспекції в Одеській області від 25.09.2017 року проведено позапланову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства України ТОВ Північне Причорномор'я . За результатами проведеної позапланової перевірки ТОВ Північне Причорномор'я було складено Акт перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства від 26.09.2017 року, яким встановлено факт провадження ТОВ Північне Причорномор'я господарської діяльності без дозволу на спеціальне водокористування, дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та дозволу (декларації) на здійснення операцій поводження з відходами, одержання яких передбачено законодавством, а саме без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що є порушенням ст. 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря .
З цих підстав Позивач просить вжити заходи реагування до ТОВ Північне Причорномор'я шляхом тимчасового призупинення господарської діяльності до отримання спеціального дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, дозволу на спеціальне водокористування та дозволу (декларації) на здійснення операцій поводження з відходами.
Ухвалою суду від 02.10.2017 року було відкрито провадження по справі (а.с.2).
Ухвалою суду від 12.10. 2017 року провадження по справі було зупинено до 08.11.2017 року (а.с.16).
Ухвалою суду від 08.11.2017 року за клопотанням представника позивача було продовжено строк зупинення провадження по справі (а.с.22).
Ухвалою суду від 30.11.2017 року за клопотанням представника позивача було продовжено строк зупинення провадження по справі (а.с.37).
В судовому засіданні 21.12.2017 року ухвалою суду, занесеною до журналу судового засідання, провадження по справі №815/5008/17 було поновлено (а.с.41-42).
Ухвалою суду від 21.12.2017 року справу за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Північне Причорномор'я про застосування заходів реагування, шляхом тимчасового призупинення господарської діяльності було призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження, Відповідачу було надано строк для надіслання до суду відзиву на позовну заяву. Судове засідання було призначено на 18.01.2018 року (а.с.43-44).
До початку судового засідання, призначеного на 18.01.2018 року, клопотань представника Позивача про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін до суду не надходило.
До початку судового засідання, призначеного на 18.01.2018 року, клопотань представника Відповідача про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін до суду не надходило.
Враховуючи відсутність клопотань про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін, суд ухвалив про подальший розгляд справи в порядку письмового провадження в межах строків, визначених статтею 258 КАС України.
У зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу, згідно приписів ч. 13 ст. 10, ч.4 ст. 229 КАС України, не здійснювалося.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, судом встановлено наступне.
Судом встановлено, що на підставі звернення громадянина ОСОБА_1 вхід. № Б-295 від 18.09.2017 року начальником Державної екологічної інспекції в Одеській області було винесено наказ № 643 від 25.09.2017 року про проведення позапланової перевірки ТОВ Північне Причорномор'я за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, котеджне селище Water City (а.с.10).
На підставі направлення від 25.09.2017 року (а.с.8), посадовими особами Позивача була проведена позапланова перевірка дотримання вимог природоохоронного законодавства в частині дотримання режиму охорони природно-заповідного фонду, атмосферного повітря, спецводокористування, поводження з відходами ТОВ Північне Причорномор'я на території Нижньодністровського національного природного парку.
За результатами проведеної позапланової перевірки, посадовими особами Позивача було складеного Акт перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства ТОВ Північне Причорномор'я від 26.09.2017 року (а.с.9).
Актом перевірки встановлено, що ТОВ Північне Причорномор'я на території Нижньодністровського національного природного парку здійснюється будівництво приватних будівель та споруд, які оснащені стаціонарними організованими джерелами викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, що є порушенням статей 10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря .
Крім того, перевіркою встановлено, що у ТОВ Північне Причорномор'я відсутній журнал первинного обліку відходів, які утворюються на території, що є порушенням ст. 17 Закону України Про відходи .
Також перевіркою встановлено, що водовідведення здійснюється на очисні споруди, після чого води відводяться у плавневу систему р. Дністр без дозволу на спеціальне водокористування, первинний облік забору води не ведеться, що є порушенням ст. 44 Водного кодексу України.
З метою усунення встановлених актом перевірки порушень Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом.
Проаналізувавши матеріали справи, доводи викладені в позовній заяві, оцінивши докази по справі у їх сукупності, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , державній охороні і регулюванню використання на території України підлягають: навколишнє середовище, як сукупність природних і природно-соціальних умов та процесів, природні ресурси, як залучені в господарський обіг, так і невикористовувані в народному господарстві в даний період (земля, надра, води, атмосферне повітря, ліс та інша рослинність, тваринний світ), ландшафти та інші природні комплекси.
Відповідно до п.п. а), е) ч. 1 ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить: організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства в тому числі, про охорону атмосферного повітря; надання обов'язкових до виконання приписів щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства з питань, що належать до його компетенції, та здійснення контролю за їх виконанням.
Відповідно до пункту 7 Положення про Державну екологічну інспекцію України, яке затверджене Указом Президента України № 454/2011 від 13.04.2011 року Держекоінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, морські екологічні інспекції (Азовська, Азово-Чорноморська, Північно-Західного регіону Чорного моря).
Згідно ч. 1 розділу І Положення про Державну екологічну інспекцію в Одеській області, затвердженого Наказом Державної екологічної інспекції України № 652 від 28.09.2017 року Державна екологічна інспекція в Одеській області є територіальним органом Державної екологічної інспекції України та їй підпорядковується.
Відповідно до п.4 ч.2 розділу II Положення про Державну екологічну інспекцію в Одеській області, затвердженого Наказом Державної екологічної інспекції України від № 652 28.09.2017 року Держекоінспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства, зокрема законодавства про охорону атмосферного повітря.
Правові, організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначені Законом України № 877-V від 05.04.2007 року Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі Закон № 877-V).
Згідно зі ст. 1, ч. 5, ч.11 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища;
Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Частиною 1 статті 6 Закону № 877-V встановлено, що підставою для здійснення позапланових заходів є зокрема звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу. У такому разі перед початком здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадові особи органів державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі, крім документів, передбачених цим Законом, додатково копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу на проведення такої перевірки. Суб'єкти господарювання мають право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо вони не пред'явили документи, передбачені цим абзацом.
Відповідно до ст. 10 Закону України Про охорону атмосферного повітря підприємства, установи, організації та громадяни - суб'єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов'язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов'язані: здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; забезпечувати безперебійну ефективну роботу і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів і зменшення рівнів впливу фізичних та біологічних факторів; здійснювати контроль за обсягом і складом забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, і рівнями фізичного впливу та вести їх постійний облік; заздалегідь розробляти спеціальні заходи щодо охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і вживати заходів для ліквідації причин, наслідків забруднення атмосферного повітря; забезпечувати здійснення інструментально-лабораторних вимірювань параметрів викидів забруднюючих речовин стаціонарних і пересувних джерел та ефективності роботи газоочисних установок; забезпечувати розроблення методик виконання вимірювань, що враховують специфічні умови викиду забруднюючих речовин; використовувати метрологічно атестовані методики виконання вимірювань і повірені засоби вимірювальної техніки для визначення параметрів газопилового потоку і концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та викидах стаціонарних і пересувних джерел; здійснювати контроль за проектуванням, будівництвом і експлуатацією споруд, устаткування та апаратури для очищення газопилового потоку від забруднюючих речовин і зниження впливу фізичних та біологічних факторів, оснащення їх засобами вимірювальної техніки, необхідними для постійного контролю за ефективністю очищення, дотриманням нормативів гранично допустимих викидів забруднюючих речовин і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів та інших вимог законодавства в галузі охорони атмосферного повітря; своєчасно і в повному обсязі сплачувати екологічний податок. Виконання заходів щодо охорони атмосферного повітря не повинно призводити до забруднення грунтів, вод та інших природних об'єктів.
Статтею 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря встановлено, що для забезпечення екологічної безпеки, створення сприятливого середовища життєдіяльності, запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров'я людей та навколишнє природне середовище здійснюється регулювання викидів найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Згідно з ч.5 ст. 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб'єкту господарювання, об'єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Відповідно до вимог ст. 12 Закону України Про охорону атмосферного повітря , господарська чи інші види діяльності, пов'язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.
Як було встановлено судом, згідно акту перевірки від 26.09.2017 року, ТОВ Північне Причорномор'я здійснюється будівництво приватних будівель та споруд, які оснащені стаціонарними організованими джерелами викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, що є порушенням статей 10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря .
Крім того, відповідно до статті 44 Водного кодексу України, водокористувачі зобов'язані здійснювати спеціальне водокористування лише за наявністю дозволу.
Відповідно до статті 48 Водного кодексу України, спеціальне водокористування - це забір води з водних об'єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів. Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських та інших державних і громадських потреб.
Відповідно до статті 49 Водного кодексу України спеціальне водокористування є платним і здійснюється на підставі дозволу.
Як було встановлено судом, згідно акту перевірки від 26.09.2017 року, ТОВ Північне Причорномор'я здійснюється водовідведення на очисні споруди, після чого води відводяться у плавневу систему р. Дністр без дозволу на спеціальне водокористування, первинний облік забору води не ведеться, що є порушенням ст. 44 Водного кодексу України. Таким чином, виходячи із наведених норм чинного законодавства України, обов'язковою умовою для спецводокористування є наявність спеціального дозволу. Отже, відповідач повинен був отримати дозвіл на спеціальне водокористування.
Відповідно до ст.1 Закону України Про відходи , відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення.
Відповідно до п. г ч.1 ст. 17 Закону України Про відходи суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані на основі матеріально-сировинних балансів виробництва виявляти і вести первинний поточний облік кількості, типу і складу відходів, що утворюються, збираються, перевозяться, зберігаються, обробляються, утилізуються, знешкоджуються та видаляються, і подавати щодо них статистичну звітність у встановленому порядку.
Як було встановлено судом, згідно акту перевірки від 26.09.2017 року, у ТОВ Північне Причорномор'я відсутній журнал первинного обліку відходів, які утворюються на території, що є порушенням ст. 17 Закону України Про відходи
Згідно з частиною п'ятою статті 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання допускається виключно за рішенням суду, ухваленого за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.
Згідно з частиною сьомою статті 7 названого Закону на підставі акту, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Аналізуючи наведені правові норми суд дійшов висновку про те, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози забруднення навколишнього середовища.
Враховуючи той факт, що Актом перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства ТОВ Північне Причорномор'я від 26.09.2017 року встановлені порушення вимог природоохоронного законодавства саме за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, котеджне селище Water City , з метою забезпечення встановлених законом прав Відповідача, суд дійшов висновку щодо необхідності застосування до ТОВ Північне Причорномор'я заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) в частині тимчасового призупинення господарської діяльності за адресою на якій було встановлено порушення вимог природоохоронного законодавства, а саме: Одеська область, Білгород-Дністровський район, котеджне селище Water City .
Беручи до уваги наведене, враховуючи встановлені під час розгляду справи порушення Відповідачем вимог законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, що підтверджується доказами, наявними в матеріалах справи, суд вважає необхідним застосувати до ТОВ Північне Причорномор'я заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом тимчасового призупинення господарської діяльності за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, котеджне селище Water City до отримання спеціального дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, дозволу на спеціальне водокористування та дозволу (декларації) на здійснення операцій поводження з відходами.
При вирішенні даної справи, судом також враховано наступне.
Нормами діючого КАС України не врегулювано питання розгляду позовних заяв про застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), дозвільної системи у сфері господарської діяльності, якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням.
У той же час, як було зазначено вище, положеннями ч. 7 статті 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності передбачено, що на підставі акту, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Судом встановлено, що позов було подано до суду Державною екологічною інспекцією в Одеській області 28.09.2017 року, тобто в період дії редакції КАС України, відповідно до якої суд при вирішенні справи був наділений повноваженнями приймати постанови за адміністративними позовами суб'єкта владних повноважень, у випадках встановлених законом.
Таким чином, беручи до уваги наведене, з метою забезпечення належної правової реалізації визначених законом повноважень позивача на звернення до суду з такими вимогами, суд дійшов висновку про можливість задовольнити даний позов шляхом застосування до Відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Крім того, суд зазначає, що ухвалою суду від 21.12.2017 року Відповідачу було встановлено п'ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву. Як вбачається з матеріалів справи, копія ухвали суду від 21.12.2017 року була отримана представником Відповідача 05.01.2018 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с. 49). Таким чином, строк для подання відзиву на адміністративний позов сплив 22.01.2018 року. Суд зазначає, що відповідач своїм правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався, доказів усунення встановлених порушень відповідачем надано не було. Відповідно до положень ч.6 ст.162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Згідно статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно зі ст. 249 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд прийшов до висновку про те, що позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 9, 90, 139, 242-246, 263, 293, 295 КАС України, суд,-
В И Р І Ш И В :
Адміністративний позов Державної екологічної інспекції в Одеській області (65058, м. Одеса, проспект Шевченка, буд.12, код ЄДРПОУ 38017120) до Товариства з обмеженою відповідальністю Північне Причорномор'я (65026, м. Одеса, вул. Гоголя, буд. 21, код ЄДРПОУ 34251507) про застосування заходів реагування до ТОВ Північне Причорномор'я , шляхом тимчасового призупинення господарської діяльність до отримання спеціального дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, дозволу на спеціальне водокористування та дозволу (декларації) на здійснення операцій поводження з відходами - задовольнити.
Застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю Північне Причорномор'я (65026, м. Одеса, вул. Гоголя, буд. 21, код ЄДРПОУ 34251507) заходи реагування шляхом тимчасового призупинення господарської діяльності за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, котеджне селище Water City до отримання спеціального дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, дозволу на спеціальне водокористування та дозволу (декларації) на здійснення операцій поводження з відходами.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання в тридцятиденний строк з дня її проголошення апеляційної скарги. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Стеценко О.О.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.02.2018 |
Оприлюднено | 21.02.2018 |
Номер документу | 72317146 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Стеценко О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні