Рішення
від 08.02.2018 по справі 812/2007/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.2.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

08 лютого 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/2007/17

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розглянувши у письмовому провадженні справу за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське" про стягнення коштів за податковим боргом у розмірі 139359,06 грн,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 14 грудня 2017 року відкрито провадження в адміністративній справі № 812/2007/17 за позовом Головного управління ДФС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське" (далі - відповідач), в якому позивач просить стягнути кошти з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, в рахунок погашення податкового боргу в сумі 139359,06 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем у строки, визначені Податковим кодексом України, не сплачено самостійно визначене в податковій декларації платника єдиного податку четвертої групи за другий квартал 2017 року грошове зобов'язання (з урахуванням часткової переплати в сумі 334,58 грн) по строку сплати до 30.07.2017 в сумі 1582,22 грн, самостійно визначене в податковій декларації платника єдиного податку четвертої групи за другий квартал 2017 року грошове зобов'язання (з урахуванням часткової переплати в сумі 6368,32 грн) по строку сплати до 30.07.2017 в сумі 17815,52 грн та визначене податковим повідомленням-рішенням від 25.05.2017 № 0002961201 грошове зобов'язання (з урахуванням часткової переплати в сумі 69,88 грн) по строку сплати до 27.06.2017 в сумі 119961,32 грн.

На виконання вимог статті 59 Податкового кодексу України позивачем на адресу відповідача надіслано податкову вимогу від 04 липня 2017 року № 423-17.

На підставі вищевикладеного позивач просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

У судове засідання представник позивача не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (арк. спр. 50), 08 лютого 2018 року надав до суду клопотання про розгляд адміністративної справи за відсутності представника Головного управління ДФС у Луганській області (арк. спр. 56).

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (арк. спр. 47). Поштове відправлення із судовою повісткою, направлене на адресу відповідача, повернуто у зв'язку не врученням адресату (арк. спр. 48). Відповідно до частини одинадцятої статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

15 грудня 2017 року набрав чинності Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів", яким Кодекс адміністративного судочинства України викладено в новій редакції.

Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" КАС України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Частиною третьою статті 3 КАС України закріплено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Ухвалою від 15 січня 2018 року вирішено подальший розгляд адміністративної справи за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське" про стягнення коштів за податковим боргом у розмірі 139359,06 грн здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження та призначено судове засідання на 25 січня 2018 року у зв'язку з перебуванням головуючого судді у відпустці (арк. спр. 39). 25 січня 2018 року розгляд адміністративної справи відкладено у зв'язку з неможливістю представника позивача прибути у судове засідання та надати витребувані судом документи (арк. спр. 45).

Відповідно до частини дев'ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони про дату, час і місце судового розгляду повідомлені належним чином і відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу у письмовому провадженні на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 90 КАС України, судом встановлено таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю Калинівське (ідентифікаційний код 31783472) зареєстроване юридичною особою, знаходиться у селі Гладкове Білокуракинського району Луганської області та перебуває на обліку в Сватівській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Луганській області (Білокуракинському відділенні) як платник податків, про що свідчать витяг з реєстраційних та облікових даних платника податків та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 15 грудня 2017 року № 1003381145 (арк. спр. 5, 31-34).

На виконання вимог пункту 54.1 статті 54 та підпункту 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Податкового кодексу України відповідачем до Сватівської об'єднаної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області (Біловодського відділення) подано:

- податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2017 рік від 17 лютого 2017 року № 9022405425, відповідно до якої нараховано податкове зобов'язання за ІІ квартал 2017 року за використання земель сільськогосподарського призначення (сільськогосподарські угіддя, у тому числі для сільськогосподарських виробників, які спеціалізуються на виробництві (вирощуванні) та переробці продукції рослинництва на закритому ґрунті): рілля - 1916,80 грн по терміну сплати до 30 липня 2017 року (арк. спр. 19-20);

- податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2017 рік від 17 лютого 2017 року № 9022405940, відповідно до якої нараховано податкове зобов'язання за ІІ квартал 2017 року за використання земель сільськогосподарського призначення (сільськогосподарські угіддя, у тому числі для сільськогосподарських виробників, які спеціалізуються на виробництві (вирощуванні) та переробці продукції рослинництва на закритому ґрунті): рілля - 23161,98 грн, сіножаті - 1021,86 грн, а всього 24183,84 грн по терміну сплати до 30 липня 2017 року (арк. спр. 23-24).

Головним управлінням ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю Калинівське (код за ЄДРПОУ 31783472) з питань своєчасності сплати податкових зобов'язань задекларованих у податковій декларації з податку на додану вартість за лютий 2016 року, за результатами якої складено акт від 16 травня 2017 року № 251/12-32-12-01-31783472 (арк. спр. 11-13).

Згідно з висновками акта від 16 травня 2017 року № 251/12-32-12-01-31783472 перевіркою встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю Калинівське несвоєчасно сплачено узгоджену суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 615456,00 грн, зазначену платником податку в декларації з податку на додану вартість за звітний період лютий 2016 року, чим порушено пункт 57.1 статті 57 розділу ІІ Податкового кодексу України.

На підставі акта від 16 травня 2017 року № 251/12-32-12-01-31783472 Головним управлінням ДФС у Луганській області винесені податкове повідомлення-рішення від 25 травня 2017 року № 0002961201, яким до товариства з обмеженою відповідальністю Калинівське застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 120031,20 грн, та податкове повідомлення-рішення від 25 травня 2017 року № 0002951201, яким до товариства з обмеженою відповідальністю Калинівське застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 1530,00 грн (арк. спр. 14, 15). Податкові повідомлення-рішення про застосування фінансових санкції одержані відповідачем 15 червня 2017 року, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 16).

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, суд виходить з такого.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до статті 14 Податкового кодексу України:

грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 14.1.175 пункту 14.1).

Згідно з пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:

- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1 пункту 49.18);

- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2 пункту 49.18);

- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3, пункту 49.18);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу (підпункт 49.18.4 пункту 49.18);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5, пункту 49.18).

Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку: четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Об'єктом оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди (пункт 292-1.1 статті 292-1 Податкового кодексу України).

Відповідно до абзацу першого пункту 292-1.2 статті 292-1 Податкового кодексу України базою оподаткування податком для платників єдиного податку четвертої групи для сільськогосподарських товаровиробників є нормативна грошова оцінка одного гектара сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень), з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного за станом на 1 січня базового податкового (звітного) року відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом.

Згідно з підпунктами 295.9.1, 295.9.2 пункту 295.9 статті 295 Податкового кодексу України платники єдиного податку четвертої групи:

- самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу;

- сплачують податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, у таких розмірах: у I кварталі - 10 відсотків; у II кварталі - 10 відсотків; у III кварталі - 50 відсотків; у IV кварталі - 30 відсотків.

В порушення зазначених норм Податкового кодексу України відповідачем не сплачено узгоджену суму грошового зобов'язання з єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, за ІІ квартал 2017 року.

З урахуванням наявної переплати в сумі 334,58 грн та 6368,32 грн, у відповідача виникла заборгованість з єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, за ІІ квартал 2017 року за податковою декларацією платника єдиного податку четвертої групи за 2017 рік від 17 лютого 2017 року № 9022405425 в сумі 1582,22 грн і за податковою декларацією платника єдиного податку четвертої групи за 2017 рік від 17 лютого 2017 року № 9022405940 в сумі 17815,52 грн відповідно, що підтверджується інтегрованою карткою платника єдиного податку за 2017 рік (арк. спр. 18, 22, 54, 55).

За приписами підпункту 19-1.1.2 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.

Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган (підпункт 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

В порушення вимог пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України товариство з обмеженою відповідальністю Калинівське протягом 10 календарних днів після отримання податкових-повідомлень рішень від 25 травня 2017 року №№ 0002961201, 0002951201 застосовані фінансові санкції не сплатив.

З урахуванням наявної переплати в сумі 1599,88 грн, у відповідача виникла заборгованість за податковим повідомленням-рішенням від 25 травня 2017 року № 0002961201 в сумі 119961,32 грн, що підтверджується інтегрованою карткою платника податку на додану вартість сільськогосподарських підприємств за операції з зерновими і технічними культурами за 2017 рік (арк. спр. 10, 53).

Наявність у товариства з обмеженою відповідальністю Калинівське податкового боргу в сумі 139359,06 грн, станом на час розгляду даної справи підтверджена розрахунками податкового боргу (арк. спр. 9, 17, 21), довідкою про наявність податкового боргу (арк. спр. 8) та інтегрованою карткою платника податків за вказаними видами платежів за 2017-2018 роки (арк. спр. 53, 54, 55).

Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).

Головним управлінням ДФС у Луганській області на адресу товариства з обмеженою відповідальністю Калинівське надіслано податкову вимогу форми "Ю" від 04 липня 2017 року № 423-17, яка отримана останнім 19 липня 2017 року (арк. спр. 25, 26).

Оскільки податкова вимога від 04 липня 2017 року № 423-17 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.

Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючи органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно із пунктом 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 Податкового кодексу України).

Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Головне управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445) є органом державної влади та зареєстровано юридичною особою, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 17 січня 2018 року за № 1003488335 (арк. спр. 58-59).

Згідно з Положенням про Головне управління ДФС у Луганській області, затвердженим наказом Державної фіскальної служби України від 31 липня 2017 року № 503, Головне управління ДФС у Луганській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується Державній фіскальній службі України. Головне управління ДФС у Луганській області є органом доходів і зборів. Основними завданнями Головного управління ДФС у Луганській області є забезпечення реалізації державної податкової політики та політики у сфері державної митної справи, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного (при виконанні повноважень з контрольно-перевірочної, оперативно-розшукової роботи, досудового розслідування, перевірок фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом) законодавства, здійснення в межах повноважень, передбачених законом, контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків і зборів та інших платежів, державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, державної політики з адміністрування єдиного внеску, а також боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань сплати єдиного внеску, державної політики у сфері контролю за своєчасністю здійснення розрахунків в іноземній валюті в установлений законом строк, дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів. Відповідно до підпунктів 9, 19 пункту 4 вказаного Положення Головне управління ДФС у Луганській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; звертається до суду у випадках, передбачених законодавством (арк. спр. 60-66).

З вищевикладеного слідує, що у межах спірних правовідносин контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини є Головне управління ДФС у Луганській області.

Враховуючи, що відповідачем за час розгляду даної справи податковий борг у розмірі 139359,06 грн не сплачений, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).

З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.

Такі обмеження у можливостях суб'єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.

Оскільки Головне управління ДФС у Луганській області у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 90, 94, 132, 139, 205, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Головного управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445, місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) до товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське" (ідентифікаційний код 31783472, місцезнаходження: 92200, Луганська область, Білокуракинський район, село Гладкове) про стягнення коштів за податковим боргом у розмірі 139359,06 грн задовольнити повністю.

Стягнути кошти товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське" (ідентифікаційний код 31783472, місцезнаходження: 92200, Луганська область, Білокуракинський район, село Гладкове) з рахунків у банках, обслуговуючих товариство з обмеженою відповідальністю "Калинівське", за податковим боргом у загальній сумі 139359,06 грн (сто тридцять дев'ять тисяч триста п'ятдесят дев'ять грн 06 коп.), у тому числі:

119961,32 грн (сто дев'ятнадцять тисяч дев'ятсот шістдесят одна грн 32 коп.) за податковим боргом з податку на додану вартість сільськогосподарських підприємств за операції з зерновими і технічними культурами на користь Державного бюджету України;

1582,22 грн (одна тисяча п'ятсот вісімдесят дві грн 22 коп.) за податковим боргом з єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, на користь місцевого бюджету Червоноармійської сільської ради Білокуракинського району Луганської області;

17815,52 грн (сімнадцять тисяч вісімсот п'ятнадцять грн 52 коп.) за податковим боргом з єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, на користь місцевого бюджету Солідарненської сільської ради Білокуракинського району Луганської області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Т.І. Чернявська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.02.2018
Оприлюднено21.02.2018
Номер документу72322581
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/2007/17

Рішення від 08.02.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні