Справа № 2-а-7373/09/1170
Категорія статобліку 6.6.5
КІРОВОГРАДСЬК ИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИ Й СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
4 грудня 2009 року 14 год. 47 хв. м. Кіровоград
Кіровоградс ький окружний адміністратив ний суд у складі головуючого - судді Хилько Л.І., п ри секретарі Валявській О.О.
за участю:
позивача - предс тавник Панасенко І.Б.
відповідача - пре дставники Зац Т.В., Любче нко М.М.
свідка відповідач а - ОСОБА_4
розглянувши у відкритом у судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податково ї інспекції у м. Кіровограді д о повного товариства «Ломба рд Скребниця» про стягнення заборгованості
ВСТАНОВИВ:
Позивач в особі Держа вної податкової інспекції у м. Кіровограді звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з ад міністративним позовом до п овного товариства «Ломбард С кребниця» про стягнення за р ахунок майна заборгованості в розмірі 2620 грн.
Позивач обґрунтовує позовні вимоги порушенням в ідповідачем п. 9 ст. 3, п. 13 ст. 3 Зако ну України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг», підписанням акту перев ірки без зауважень з боку від повідача, не оскарженням від повідачем рішення про застос ування фінансових санкцій.
В судовому засіданні пози вач підтримав позовні вимоги в повному обсязі та заявив, ос кільки акт перевірки від 11.03.2009 р . підписаний відповідачем бе з зауважень, рішення № 0001442320 від 23.03.2009 р. про застосування фі нансових санкцій відповідач ем не оскаржене у зв' язку з ч им позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсяз і.
Відповідач проти за доволення позовних вимог зап еречив, мотивуючи запереченн я відсутністю порушень норм Закону України «Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій у сфері торгів лі, громадського харчування та послуг», неотриманням від повідачем рішення про застос ування штрафних (фінансових санкцій) № 0001442320 від 23.03.2009 р.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укра їни в судовому засіданні 04.12.2009 р . проголошено вступну та резо лютивну частини постанови. В иготовлення постанови у повн ому обсязі відкладено на 09.12.2009 р ., про що повідомлено після про голошення вступної та резолю тивної частини постанови в с удовому засіданні з урахуван ням вимог ч. 4 ст. 167 КАС України.
Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши думку сторін я кі брали участь у справі суд в становив наступне.
Юридична особа Повне товар иство «Ломбард-Скребниця О СОБА_5 та ОСОБА_6», ід. код 22223769, зареєстроване виконавчим комітетом Кіровоградської м іської ради 9 жовтня 1996 року за номером 1 444 105 0001 002087, свідоцтво про державну реєстрацію серія А 00 № 078244 ( а.с. 9, 10, 11)
11 березня 2009 року посадовими особами Державної податково ї інспекції у м. Кіровограді з 15 години 30 хвилин до 17 години 00 х вилин проведено перевірку го сподарської одиниці - ломба рд «Скребниця», розташованої за адресою м. Кіровоград, вул. Карла Маркса, 23/13, що належить П овному товариству «Ломбард-С кребниця ОСОБА_5 та ОСОБ А_6» стосовно дотримання по рядку проведення розрахункі в за товари (послуги) відповід но до вимог законодавства з р егулювання обігу готівки, а т акож, наявність торгових пат ентів та ліцензій.
За наслідками здійсненої перевірки посадовими особам и органу ДПС 11 березня 2009 року с кладений акт(довідка) переві рки за дотриманням суб' єкта ми господарювання порядку пр оведення розрахунків за това ри(послуги), вимог з регулюван ня обігу готівки, наявності т оргових патентів і ліцензій № 0112/11/28/23/22223769 (а.с. 4, 5) відповідно до я кого встановлені слідуючи по рушення: не дотримання поряд ку друкування на реєстраторі розрахункових операцій фіск альних звітних чеків та їх зб ерігання в книзі обліку розр ахункових операцій( п.п. 2.2.12.); не відповідність суми готівков их коштів на місці проведенн я розрахунків сумі коштів, як а зазначена в корінцях розра хункової книжки виданої з по чатку робочого дня, різниця с кладає 456,00 грн. (п.п. 2.2.13.). Відповід но до п. 3.1. розділу 3 акту переві рки працівниками ДПІ у м. Кіро вограді встановлено поруше ння пунктів 9, 13 ст. 13 Закону Укра їни «Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг» № 265/ВР-95 від 06.07.1995 р., зі змінами та до повненнями.
Акт перевірки від 11 березня 2009 року підписаний касиром-пр иймальником ОСОБА_7, примі рник акту отриманий зазначен ою особою в день перевірки. З п риводу порушень, встановлени х працівниками ДПІ у м. Кіров ограді ОСОБА_7 05.01.2009 р. написа на пояснювальна записка відп овідно до якої невідповідніс ть в касі утворилась у зв' яз ку з недостатністю грошей у к асі, особі, яка заклала ювелір ні вироби касир видала розра хунковий документ а залишок коштів яких не доставало у ка сі видала з власних коштів. Ві дповідно Х - звіту за 11.03.2009 рок у початковий залишок коштів становить 709,17 грн. кінцевий зал ишок коштів складає 1256,82 грн., да та покупки 11.03.2009 р. час 15 годин 37 хв илин.(а.с. 7). Факт наявності кошт ів на місці проведення розра хунків у сумі 800,82 грн. підтверд жений розпискою від 11.03.2009 р. кас ира-приймальника ОСОБА_8(а .с. 7)
У зв' язку з встановленими порушеннями на підставі акт у перевірки № 0112/11/28/23/22223769 до відпов ідача рішенням № 0001442320 від 23. 03.2009 р. застосовані штрафні сан кції в сумі 2620,00 грн. Ріше ння про застосування фінансо вих санкцій отримані працівн иком ломбарду «Скребниця» ек ономістом ОСОБА_9 згідно п ідпису на корінці рішення (а.с . 6)
Відповідно до орієнтовног о розрахунку суми штрафних (ф інансових) санкцій до акту пе ревірки щодо контролю за зді йсненням розрахункових опер ацій (а.с. 10) до відповідача заст осовані слідуючи розміри фін ансових санкцій в залежності від категорії виявлених пор ушень. За порушення п. 9 ст. 3 Закону України «Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг» № 265/ВР-95 від 06.07.1995 р., а с аме,4 ст.17 зазначеного Закону у розмірі двадцяти неоподатко ваних мінімумів доходів гром адян, що дорівнює 340,00 грн. За порушення п. 13 ст. 3 Закону Укра їни «Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг» № 265/ВР-95 від 06.07.1995 р., а саме, за невід повідність суми готівкових к оштів у розмірі 384, 80 грн. нарахо вано штрафні санкції на підс таві ст. 22 зазначеного Закону у п' ятикратному розмірі від суми невідповідності, що дор івнює 2280,00 грн.
Згідно копії зворотного бо ку облікової картки платника ПТ «Ломбард-Скребниця» стан ом на 28.08.2009 р. за відповідачем ра хується податкова недоїмка у сумі 2 620,00 грн. (а.с. 12)
В судовому засіданні відпо відачем заявлено, що роздрук ування 07.11.2008 р. фіскального звіт ного чеку за 06.11.2008 р. не є порушен ням закону у зв' язку з виник ненням непередбачених обста вин, а саме, чек роздрукований не своєчасно через відключе ння 06.11.2008 р. електричного струму у приміщенні ломбарду «Скре бниця» У якості доказу відпо відачем наданий суду акт від 06.11.2008 року (а.с. 29) в якому ко місією у складі працівників ломбарду «Скребниця» зафікс ований факт відключення елек троенергії 6 листопада 2009 року . Також, відповідачем надана д оповідна записка від 07.11.2008 р. (а.с . 58) відповідального за електр ообладнання ОСОБА_4 згідн о якої зазначену особу о 16 год ині викликали до магазину по вул. Карла Маркса 23/13 для усуне ння несправностей в електроо бладнанні в приміщенні ломба рду № 1. Згідно інформації викл аденої у доповідній записці заміна несправного електроо бладнання відбулася з ранку 07.11.2009 р. Відповідач заперечив на явність у своїх діях порушен ня п. 9 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг» щодо не що денного роздрукування фіска льних звітних чеків, обґрунт овуючи заперечення п. 4.9 Поряд ку реєстрації, опломбування та застосування реєстраторі в розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено го наказом ДПА України від 05.12.2 000 р. № 614, відповідно до якого, на думку відповідача, у випадку відключення електроенергії розрахункові операції прово дяться з використанням книги обліку розрахункових операц ій і розрахункової книги, а пі сля поновлення постачання ел ектроенергії потрібно прове сти через РРО суми рахунків з а час роботи яка відбувалася в час відключення електроен ергії з використанням розрах ункової книги, що і зроблено в ідповідачем на наступний ден ь, 07.11.2008 р.
В судовому засіданні судом опитаний свідок ОСОБА_4, п аспорт ЕА НОМЕР_4, виданий Ленінським РВ УМВС у Кіровог радські області 19.01.1996 р. (а.с. 81, 82) як ий є відповідальною особою з а роботу електрообладнання в ідповідно до посадової інстр укції (а.с. 76) та наказу № 18 суб' є кта підприємницької діяльно сті - фізичної особи ОСОБА _5 (а.с. 60) У зв' язку з тим, що По вне товариство «Ломбард-Скре бниця» орендує нежитлове при міщення за адресою вул. Карла Маркса 23/13 у СПД ФО ОСОБА_5 (а .с. 61, 63, 66, 67, 68,) а, також, орендує у О СОБА_5 обладнання (а.с. 62, 65, 69, 70) ОСОБА_4 є відповідальною ос обою за роботу електрообладн ання Повного товариства «Лом бард-Скребниця». Свідок підт вердив факт відсутності з 16 го дини 06.11.2008 р. електроенергії у п риміщенні по вул. Карла Маркс а 23/13, яке орендує відповідача. Також, свідок підтвердив фак т написання ним доповідної (а .с. 58), пояснюючи, що доповідні у разі виявлення несправносте й пише завжди у зв' язку з ти м, що можлива заміна частин ел ектрообладнання, а для купів лі запчастин необхідно виділ ення коштів. Також, свідок під твердив факт підключення еле ктроенергії 07.11.2008 р. Запис про в ідсутність електричного стр уму 06.11.08 р. зроблений у відповід ному журналі (а.с. 79).
Відносно не проведення роз рахункових операцій 06.11.08 р. чер ез книгу ОРО відповідач зазн ачив, що операції не проводил ися, залишок перенесений на н аступний день, що передбачен о, на думку відповідача п. 4.9 Пор ядку реєстрації, опломбуванн я та застосування реєстратор ів розрахункових операцій за товари (послуги). На питання п озивача, чому на момент прове дення перевірки відповідач н е повідомив працівників ДПІ у м. Кіровограді про відключе ння електроенергії 06.11.2008 р. відп овідач зазначив, що повідомл яв, але цей факт не взятий до у ваги перевіряючими.
Відносно порушення п. 13 ст. 3 З акону України «Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг» щодо необхідності забезпечувати відповідн ість сум готівкових коштів н а місці проведення розрахунк ів сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у в ипадку використання розраху нкової книжки - загальній сум і продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з поча тку робочого дня відповідач зазначив, що на підставі нада них суду чеків та фіскальног о чеку за 11.03.2009 р. норми зазначен ої статті відповідачем дотри мано. (а.с. 37-43) Також, відповідаче м зазначено, що в касі Пов ного товариства «Ломбард-Скр ебниця» передбачений щоденн ий ліміт коштів для розрахун ку, у зв' язку з тим, що коштів на розрахунок з клієнтом не в истачило і особа, яка заклала в ломбард ювелірні вироби не хотіла зачекати коштів, які п овинні привезти до ломбарду за телефонним дзвінком касир а, касир видала різницю з влас них коштів. (а.с. 22, 36) На питання с уду якими нормами діючого за конодавства передбачено роз рахунок з клієнтом власними коштами відповідач відповів , що видача особистих коштів н е передбачена. Стосовно спла ти фінансових санкцій за ріш енням № 0001442320 від 23.03.2009 р. відпо відач зазначив, що економіст ОСОБА_9 не передала зазна чене рішення відповідачу і н е повідомила про прийняття о рганом ДПС вказаного рішення . Як доказ підтвердження дано го факту відповідачем надани й витяг з журналу вхідної док ументації (а.с. 44-48) в якому відсу тній запис про реєстрацію вх ідної документації рішення № 0001442320 від 23.03.2009 р. На питання по зивача чи оскаржувалися дії працівника ОСОБА_9 до суду чи до інших інстанції віднос но факту не передачі та не пов ідомлення відповідача про рі шення органу ДПС відповідач зазначив, що не оскаржувалис я. На питання суду чому відпов ідач не скористався свої пра вом і не з' явився до органу Д ПС 19.03.2009 р. у каб. 907 для ознайомлен ня з матеріалами перевірки т а надання вмотивованих поясн ень та документів щодо факті в, викладених в акті, про що по відомлено у п.4.3. акту відповід ач не надав відповідь.
Позивач в судовому засідан ні позовні вимоги підтримав в повному обсязі обґрунтовую чи їх тим, що акт перевірки є н осієм доказової бази, усі нео бхідні докази позивачем нада ні, у зв' язку з чим відсутніс ть в акті зауважень з боку від повідача є доказом наявності порушень. З наведених підста в позивач зазначив, що надані відповідачем документи, які підтверджують відсутність 0 6.11.2008 р. електроенергії у приміщ енні не можуть вважатися нал ежними доказами по справі.
Статтею 17 КАС Укр аїни встановлено категорії с порів, на які поширюється ком петенція адміністративних с удів щодо вирішення адмініст ративних справ, зокрема, на сп ори за зверненням суб'єкта в ладних повноважень у випадка х, встановлених законом.
Поняття "суб'єкт владн их повноважень" визначено ст аттею 3 КАС України, згідно з я кою це - орган державної влади , орган місцевого самоврядув ання, їхня посадова чи службо ва особа, інший суб'єкт при зді йсненні ними владних управлі нських функцій на основі зак онодавства, в тому числі на в иконання делегованих повно важень.
В процесі реалізації своєї компетенції, визначен ою законодавством, щодо здій снення контролю за додер жанням податкового законода вства, правильністю обчислен ня, повнотою і своєчасністю с плати до бюджету, державних ц ільових фондів податків і зб орів (обов' язкових платежів ), а також, неподаткових доході в, установлених законодавств ом орган державної подат кової служби в межах наділен их законом повноважень здійс нює владні функції, делегова ні йому державою.
Відповідно до ст атті 2 Закону України «Про дер жавну податкову службу в Укр аїні» (далі - Закону). Завданн ями органів державної податк ової служби є, зокрема, здійсн ення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, пов нотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільо вих фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а так ож неподаткових доходів, уст ановлених законодавством.
Органи державної под аткової служби України у сво їй діяльності керуються Конс титуцією України, законами У країни, іншими нормативно-пр авовими актами органів держа вної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Р еспубліки Крим і Ради мініст рів Автономної Республіки Кр им, органів місцевого самовр ядування з питань оподаткува ння, виданими у межах їх повно важень. Зазначене визначене статтею 3 Закону. До функції де ржавних податкових інспекці й в районах, містах без районн ого поділу, районних у містах , міжрайонних та об' єднаних державних податкових інспек цій згідно п. 1 статті 10 Закону належить здійснення контрол ю за своєчасністю, достовірн істю, повнотою нарахування т а сплати податків та зборів (о бов' язкових платежів)
Відповідно до статті 11 Закону України «Про дер жавну податкову службу в Укр аїні» органи державної подат кової служби у випадках, в меж ах компетенції та у порядку, в становлених законами Україн и, мають право, зокрема, здійсн ювати документальні невиїзн і перевірки (на підставі пода них податкових декларацій, з вітів та інших документів, по в'язаних з нарахуванням і спл атою податків та зборів (обов 'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а тако ж планові та позапл анові виїзні перевірки своєч асності, достовірності, повн оти нарахування і сплати под атків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютн ого законодавства юридичним и особами, їх філіями, відділе ннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають ста тусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємни цької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідн о із законами України поклад ено обов'язок утримувати та/а бо сплачувати податки і збор и (обов'язкові платежі), крім Н аціонального банку України т а його установ; одержувати у п латників податків (посадових осіб платників податків) поя снення з питань, що виникають під час перевірок та стосуют ься реалізації повноважень о рганів державної податкової служби, встановлених цим та і ншими законами України.
Правові засади засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг визначає Закон У країни «Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг », введений в дію з 11 липня 1995 року, із змінами і доповненн ями.
Статтею 1 Закону У країни «Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг » визначено, що реєстрат ори розрахункових операцій з астосовуються фізичними осо бами - суб'єктами підприємниц ької діяльності або юридични ми особами (їх філіями, відділ еннями, іншими відокремленим и підрозділами) (далі - суб'єкт и підприємницької діяльност і), які здійснюють операції з р озрахунків в готівковій та/а бо в безготівковій формі (із з астосуванням платіжних карт ок, платіжних чеків, жетонів т ощо) при продажу товарів (нада нні послуг) у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг, а також уповноваженими банками та суб'єктами підпри ємницької діяльності, які ви конують операції купівлі-про дажу іноземної валюти. Встан овлення норм щодо застосуван ня або незастосування реєстр аторів розрахункових операц ій в інших законах не допуска ється.
Згідно статті 3 Закону України «Про застосування Р РО у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг» с уб'єкти підприємницької діял ьності, які здійснюють розра хункові операції в готівкові й та/або в безготівковій форм і (із застосуванням платіжни х карток, платіжних чеків, жет онів тощо) при продажу товарі в (наданні послуг) у сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг зобов'язані, зокре ма: проводити розрахункові о перації на повну суму покупк и (надання послуги) через заре єстровані, опломбовані у вст ановленому порядку та переве дені у фіскальний режим робо ти реєстратори розрахункови х операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових д окументів, що підтверджують виконання розрахункових опе рацій, або у випадках, передба чених цим Законом, із застосу ванням зареєстрованих у вста новленому порядку розрахунк ових книжок; видавати осо бі, яка отримує або повертає т овар, отримує послугу або від мовляється від неї, розрахун ковий документ встановленої форми на повну суму проведен ої операції.
Контроль за додержан ням суб' єктами підприємниц ької діяльності порядку пров едення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього З акону шляхом проведення план ових або позапланових переві рок згідно із законодавством України покладено на органи державної податкової служби України відповідно до статт і 15 Закону України «Про застос ування РРО у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг».
Розмір фінансових са нкцій за порушення вимог заз наченого закону встановлени й статтями 17, 22. Відповідно до ч . 4 ст. 17 розмір фінансових санк цій складає двадцять нео податковуваних мінімумів до ходів громадян - у разі невико нання щоденного друку фіскал ьного звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій.
Відповідно до статті 22 Закону України «П ро застосування РРО у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг» у разі невідп овідності суми готівкових ко штів на місці проведення роз рахунків сумі коштів, яка заз начена в денному звіті, а у вип адку використання розрахунк ової книжки - загальній сумі п родажу за розрахунковими кви танціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів під приємницької діяльності зас тосовується фінансова санкц ія у п'ятикратному розмірі су ми, на яку виявлено невідпові дність.
Суми фінансових санк цій, які визначені статтями 17 - 24 цього Закону, підлягають зг ідно норм статті 25 Закону України «Про застосування Р РО у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг» перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету Украї ни в десятиденний термін з дн я прийняття органами державн ої податкової служби України рішення про застосування та ких фінансових санкцій.
В судовому засід анні встановлений факт невід повідності готівкових кошті в на місці проведення розрах унків сумі, що зазначена в ден ному звіті реєстратора розра хункових операцій на суму 456 г рн. Також, в судовому засі данні встановлено факт невик онання щоденного друку фіска льного звітного чеку Повним товариством «Ломбард-Скребн иця» 6 листопада 2008 року.
Статтею 238 Господарсь кого кодексу України встанов лено, що за порушення встанов лених законодавчими актами п равил здійснення господарсь кої діяльності до суб'єктів г осподарювання можуть бути за стосовані уповноваженими ор ганами державної влади або о рганами місцевого самовряду вання адміністративно-госпо дарські санкції, тобто заход и організаційно-правового аб о майнового характеру, спрям овані на припинення правопор ушення суб'єкта господарюван ня та ліквідацію його наслід ків. Види адміністративн о-господарських санкцій, умо ви та порядок їх застосуванн я визначаються цим Кодексом, іншими законодавчими актами . Адміністративно-господарсь кі санкції можуть бути встан овлені виключно законами.
Відповідно до ч. 7 ст. 9 Кодек су адміністративного судочи нства України у разі відсутн ості закону, що регулює відпо відні правовідносини, суд за стосовує закон, що регулює по дібні правовідносини (аналог ія закону), а за відсутності та кого закону суд виходить із к онституційних принципів і за гальних засад права (аналогі я права).
У відповідності до пп. 2, 3, 4 ч астини 3 ст. 129 Конституції Укра їни, основними засадами судо чинства є рівність усіх учас ників судового процесу перед законом та судом, забезпечен ня доведеності вини, змагаль ність сторін та свобода в над анні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх п ереконливості.
Відповідно до ст. 11 Ци вільного кодексу України цив ільні права та обов'язки вини кають із дій осіб, що передбач ені актами цивільного законо давства, а також із дій осіб, щ о не передбачені цими актами , але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. П ідставами виникнення цивіль них прав та обов'язків, зокрем а, є: договори та інші правочин и.
Статтею 614 Цивільного кодексу України визначено, щ о особа, яка порушила зобов' язання, несе відповідальніст ь за наявності її вини (умисл у або необережності), якщо інш е не встановлено договором а бо законом. Особа є невинуват ою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заході в щодо належного виконання з обов' язання. Відсутність св оєї вини доводить особа, яка п орушила зобов' язання.
Згідно ч. 1 ст. 10 Кодексу адміністративного с удочинства України усі учасн ики адміністративного проце су є рівними перед законом і с удом.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 К одексу адміністративного су дочинства України судоч инство в адміністративних су дах здійснюється на засадах змагальності сторін та свобо ди в наданні ними суду своїх д оказів і у доведенні перед су дом їх переконливості.
В частині 1 статті 71 Кодексу адміністративного судоч инства України зазначен о, що кожна сторона повинна до вести ті обставини, на яких ґр унтуються її вимоги та запер ечення, крім випадків, встано влених статтею 72 КАСУ. Відпові дно до ч. 4 зазначеної статті с уб' єкт владних повноважень повинен подати суду всі наяв ні у нього документи та матер іали, які можуть бути викорис тані як докази у справі.
З огляду на наведене, беручі до уваги позицію позивача що до надання всіх необхідних д оказів вчинення порушення в ідповідачем п. 9 ст. 3, п. 13 ст . 3 Закону України «Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг» та не заперечення позивачем факту роздрукуван ня відповідачем фіскального звітного чеку за 6 листопада 2 008 року наступного дня 7 листоп ада 2008 року, показання свідка в ідповідача, суд приходить до висновку про доведеність ві дповідачем відсутності своє ї вини за не роздрукування що денного фіскального звітног о чеку 6 листопада 2008 року у зв' язку з виникненням непередба чених обставин, а саме, вимкне ння електроенергії. У зв' яз ку з зазначеним позовні вимо ги щодо стягнення штрафних с анкції у розмірі 340 грн. з Повно го товариства «Ломбард-Скреб ниця» за не роздрукуванн я 06.11.2008 р. на реєстраторі розрах ункових операцій (за виключе нням автоматів з продажу тов арів (послуг) фіскального зві тного чеку не підлягають зад оволенню.
Стосовно стягнення фінанс ових санкцій з відповідача у сумі 2280,00 грн. за невідповідніс ть суми готівкових коштів на місці проведення розрахункі в суд приходить до висновку п ро наявність порушення відпо відачем ч. 3 ст. 13 «Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг».
Довідка Ленінського ВДВС К іровоградського МУЮ № 41311/14 від 16.09.09 р. (а.с. 23) та аркуш журналу вхі дної кореспонденції (а.с. 30) суд ом не досліджувалися так як н е зазначені документи не маю ть відношення до даної судов ої справи.
На підставі викла деного, суд приходить до висн овку про часткове задоволенн я вимог адміністративного по зову.
Так як судове рішення ухва лене по справі у якій позивач ем є суб' єкт владних повнов ажень, а відповідачем - юрид ична особа, у відповідності д о ч. 4 ст. 94 КАС України, судові ви трати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладе ного, керуючись ст. ст. 86, 94, 158-163, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
1.Вимоги адміністрат ивного позову задовольнити ч астково.
2.Стягнути з Повного т овариства «Ломбард-Скребниц я ОСОБА_5 та ОСОБА_6», ід . код 22223769, 2280,00 грн. (дві тисячі двіс ті вісімдесят грн.) за рахунок майна відповідача на корист ь державного бюджету України в особі ДПІ у м. Кіровограді в ідділення ДКУ м. Кіровограда , банк УДК у Кіровоградській о бласті, МФО 823016, ід. код 24145329, рахун ок № 34122999700002.
3. В задоволенні решти п озовних вимог відмовити.
Постанова суду набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у стро к, постанова суду набирає зак онної сили після закінчення цього строку.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропет ровського апеляційного адмі ністративного суду через Кір овоградський окружний адмін істративний суд шляхом подач і в 10- денний строк з дня її прог олошення, а в разі складення п останови у повному обсязі ві дповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення постанови у п овному обсязі, заяви про апел яційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів а пеляційної скарги, або в поря дку ч. 5 ст. 186 КАС України.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду Л.І. Х илько
Дата склад ання та підписання постанови в повному обсязі 09.12.2009 р.
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2009 |
Оприлюднено | 31.03.2010 |
Номер документу | 7239602 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Хилько Любов Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні