Ухвала
від 26.02.2018 по справі 561/155/18
ЗАРІЧНЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 561/155/18

УХВАЛА

26 лютого 2018 року смт Зарічне

Зарічненський районний суд Рівненської області

в особі слідчого судді ОСОБА_1 ,

з участю секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання прокурора Зарічненського відділу Сарненської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів від 26 лютого 2018 року, у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до ЄРДР № 4201781200000205 від 06 листопада 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

26 лютого 2018 року прокурор звернувся до суду з вказаним клопотанням, у якому просить надати тимчасовий доступ до речей і документів.

В обґрунтування клопотання зазначив, що в провадженні слідчого відділу Зарічненського відділення поліції Варашського ВП ГУНП в Рівненській області перебуває кримінальне провадження № 42017181200000205 за фактом розтрати бюджетних кошів службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України. В ході досудового розслідування встановлено, що 29 червня 2017 року між ІНФОРМАЦІЯ_2 (Замовник) в особі ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Підрядник) в особі директора ОСОБА_5 укладено договір підряду №111 на виконання робіт, предметом якого є капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Грушевського в смт Зарічне. Згідно п. 2.1. Договору, вартість робіт, що виконуються підрядником становить 1452316,80 грн. Акт приймання виконаних будівельних робіт № 21 форми № КБ-2в складений 04 серпня 2017 року, підписаний головою ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 . Технічний нагляд здійснював ФОП ОСОБА_6 .

Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт, на виконання умов договору підрядником придбано 720 бортових каменів БР 100.30.15 загальною вартістю 153994,00 грн., що становить 213,88 грн. за одиницю виміру (поштучно). Згідно відомості ресурсів до акту приймання виконаних будівельних робіт, відпускна вартість бортового каменю становить 120,0 грн. за одиницю виміру, а вартість транспортування одиниці виміру до об`єкту будівництва складає 93,88 грн. Відповідно, на транспортування бортових каменів до об`єкту будівництва витрачено суму 67593,60 грн. (93,88*720=67593,6), що становить 78% від їх відпускної вартості ((67593,6/120*720)*100%). З огляду на зазначене, вартість транспортування бортових каменів має ознаки завищення.

Також, в ході досудового розслідування з`ясовано, що аналогічні бортові камені були встановлені в смт Зарічне Зарічненського району на виконання умов договору № 150 від 31 серпня 2017 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 (Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (Підрядник, ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Згідно відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Форми № 1а підрядником придбано 118 бортових каменів загальною вартістю 27000,76 грн., що становить 228,82 грн. за одиницю виміру (поштучно), де відпускна вартість бортового каменю становить 210,0 грн., заготівельно-складські витрати складають 4,49 грн. за одиницю виміру, а вартість транспортування одиниці виміру до об`єкту будівництва складає 14,33 грн. Відповідно, на транспортування бортових каменів до об`єкту будівництва витрачено суму 1690,94 грн. (14,33*118=1690,94), що становить 6,8% від їх відпускної вартості ((1690,94/210*118)*100%=6,8%).

Виконання робіт за вказаними договором замовником оплачено в повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням № 60 від 12 вересня 2017 року на суму 60785,00 грн.

З огляду на зазначене, підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » придбано бортові камені на 90,00 грн. дорожче за одиницю виміру ніж аналогічні бортові камені, що придбані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », проте вартість доставки бортових каменів підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » становила 14,33 грн. за одиницю виміру, а вартість доставки одиниці виміру бортових каменів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » становила вже 93,88 грн.

Враховуючи викладене, з метою отримання доказів для підтвердження факту завищення вартості придбання та транспортування будівельних матеріалів та, як наслідок, розтрати бюджетних коштів, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів вищевказаних документів.

Також, на виконання запиту, скерованого в порядку визначеному ст. 93 КПК України, товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » надано копії видаткової накладної № 10551 від 04 серпня 2017 року та товарно-транспортних накладних № Р10551, № Р10551/1, № Р10551/2 від 04 серпня 2017 року. З урахуванням того, що акт приймання виконаних будівельних робіт № 21 форми № КБ-2в на виконання умов договору № 111 від 29 червня 2017 року складений також 04 серпня 2017, наявні підстави вважати недостовірними відомості, що містяться у вказаних документах.

В той же час, вищевказані накладні містять інформацію, що вартість придбаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » бортових каменів за одиницю виміру (поштучно) становить 170,00 грн. з ПДВ, однак в копії відомості ресурсів до акту приймання виконаних будівельних робіт № 21 форми № КБ-2в від 04 серпня 2017 року підрядником зазначено, що вартість одного бортового каменя становить лише 120,00 грн. Враховуючи вказані невідповідності в копіях документів, виникла необхідність в отриманні доступу до їх оригіналів.

На даний час з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення необхідно провести позапланову ревізію фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 , судово-економічну експертизу, судові почеркознавчі експертизи підписів, що містяться на актах виконаних робіт складених на виконання вищевказаних договорів підряду, платіжних дорученнях.

З цією метою виникла необхідність в отримані тимчасового доступу до оригіналів документів, які мають значення для кримінального провадження та перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) з метою їх подальшого вилучення, а саме:

- договору підряду № 111 від 29 червня 2017 та додатків до нього,

- проектно-кошторисної документації, що визначає склад, обсяг та вартість робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вул. Грушевського в смт Зарічне, які є предметом договору підряду № 111 від 29.06.2017;

- акту приймання виконаних будівельних робіт за договором підряду № 111 від 29 червня 2017 року та додатків до нього;

- документів, що підтверджують банківські операції, здійснені замовником на виконання умов договору підряду № 111 від 29 червня 2017 року:

- договору підряду № 150 від 31 серпня 2017 року та додатків до нього;

- проектно-кошторисної документації, що визначає склад, обсяг та вартість робіт з встановлення дорожніх бордюрів по вул. Лесі Українки в смт Зарічне, які є предметом договору підряду № 150 від 31 серпня 2017 року;

- акту приймання виконаних будівельних робіт за договором підряду № 150 від 31 серпня 2017 року та додатків до нього;

- документів, що підтверджують банківські операції, здійснені замовником на виконання умов договору підряду № 150 від 31 серпня 2017 року.

Необхідність вилучення вказаних документів в оригіналах зумовлена тим, що існує реальна загроза знищення вищевказаних документів, внесення до них непоправних змін або пошкоджень, що зумовить неможливість проведення подальших судових експертиз та не дозволить повно, всебічно та об`єктивно встановити всі обставини вчинення кримінального правопорушення.

З метою недопущення знищення вищевказаних документів або зміни відомостей у них, прокурор вважає, що розгляд даного клопотання необхідно здійснити без виклику у судове засідання представника ІНФОРМАЦІЯ_1 .

У відповідності до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглянуто без виклику повноважного представника ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання підлягає до задоволення, з огляду на таке.

У відповідності до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Оскільки документи (інформація), доступ до яких необхідно отримати, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин та можуть бути використані як докази в даному кримінальному провадженні, зазначені документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », слідчий суддя вважає, що дане клопотання обґрунтоване та таке, що підлягає до задоволення.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 159-164, 309, 372 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл прокурору Зарічненського відділу Сарненської місцевої прокуратури юристу 2 класу ОСОБА_3 та, за його дорученням слідчому СВ Зарічненського ВП Варашського ВП ГУНП в Рівненській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_7 , на проведення тимчасового доступу з можливістю вилучити в оригіналах наступні документи, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ):

- договору підряду № 111 від 29 червня 2017 року;

- проектно-кошторисної документації, що визначає склад, обсяг та вартість робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вул. Грушевського в смт Зарічне, які є предметом договору підряду № 111 від 29 червня 2017 року;

- акту приймання виконаних будівельних робіт за договором підряду № 111 від 29 червня 2017 року;

- документів, що підтверджують банківські операції, здійснені замовником на виконання умов договору підряду № 111 від 29 червня 2017 року;

- договору підряду № 150 від 31 серпня 2017 року;

- проектно-кошторисної документації, що визначає склад, обсяг та вартість робіт з встановлення дорожніх бордюрів по вул. Лесі Українки в смт Зарічне, які є предметом договору підряду № 150 від 31 серпня 2017 року;

- акту приймання виконаних будівельних робіт за договором підряду № 150 від 31 серпня 2017 року;

- документів, що підтверджують банківські операції, здійснені замовником на виконання умов договору підряду № 150 від 31 серпня 2017 року;

Встановити строк дії ухвали терміном на один місяць з моменту постановлення ухвали.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала в апеляційному порядку оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: (підпис) ОСОБА_1

Згідно з оригіналом.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення26.02.2018
Оприлюднено01.03.2023

Судовий реєстр по справі —561/155/18

Ухвала від 26.02.2018

Кримінальне

Зарічненський районний суд Рівненської області

Світличний Р.В.

Ухвала від 26.02.2018

Кримінальне

Зарічненський районний суд Рівненської області

Світличний Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні