Справа №295/2241/18
1-кс/295/963/18
УХВАЛА
Іменем України
27.02.2018 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , розглянув клопотання сторони кримінального провадження старшого слідчого СВ Управління ДКВС Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України ОСОБА_3 , погодженого прокурором у провадженні ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернулась з клопотанням у якому зазначила, що слідчим відділом ІНФОРМАЦІЯ_1 знаходяться матеріали досудового розслідування внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №72017110000000002 від 09.11.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.
Встановлено, що за результатами проведеної перевірки виробничої та фінансово-економічної діяльності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та Державної установи « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , у період з 2015 по 2017 роки службова особа ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » без законних на те підстав та без належного документального оформлення вчинила розтрату майна, а саме «Збірно-розбірного металевого складу», завдавши тим самим збитків державі на суму 97916 грн.
Так у ході досудового розслідування встановлено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » яке підконтрольне Міністерству юстиції України, в особі директора ОСОБА_5 самостійно без отримання відповідного дозволу від Міністерства юстиції України, прийняло рішення про розбирання «Збірно-розбірного металевого складу» інвентарний номер 1037092, первісна вартість становить 97916 грн.
Згідно пояснень директора підприємства ОСОБА_5 , розбирання будівлі складу було здійснено з метою збереження майна та запобігання розкраданню складових металевих частин будівлі. Проте даний факт належним чином у відповідності до чинного законодавства не було документально оформлено (задокументовано), зокрема: процес розбирання та зважування металобрухту, оприбуткування в підзвіт матеріально-відповідальній особі.
Згідно інформації, відображеної в документах на списання «Збірно-розбірного металевого складу», від розбирання складу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » повинно було оприбуткувати 20,7 тонн металобрухту.
На вимогу надати документи, що підтверджують оприбуткування металобрухту від розбирання «Збірно-розбірного металевого складу» бухгалтерією підприємства документи надані не були. Згідно пояснень головного бухгалтера ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 жодних документів, що підтверджують факт розбирання будівлі складу до бухгалтерії не надавалось.
Також у ході досудового розслідування встановлено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » через ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », яке знаходиться в АДРЕСА_1 , здійснювали поставку металобрухту.
В даний час, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до фінансово-господарських документів, з можливістю вилучення оригіналів, у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) по фінансово-господарським взаємовідносинам з придбання ТМЦ (металобрухту) та подальшої реалізації придбаних ТМЦ, для встановлення факту укладення фінансово-господарських документів, встановити хто укладав дані документи, яким чином та з якою метою укладались фінансово-господарські документи, встановити факт придбання/продажу ТМЦ, встановити факт прийому-здачі виконаних робіт (послуг), встановити вартість придбання/продажу ТМЦ, виконаних робіт (послуг), встановити коло осіб причетних до вчинення кримінального правопорушення, крім того провести порівняльний аналіз між фінансово-господарськими документами та податковими звітами вказаних товариств.
Кримінальне провадження №72017110000000002 від 09.11.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.
В обґрунтування заявленого клопотання слідчий вказала, що під час досудового розслідування виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до наступних фінансово-господарських документів, а саме: договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) по фінансово-господарським взаємовідносинам з придбання ТМЦ (металобрухту) та подальшої реалізації придбаних ТМЦ, з додатками, за 2017 рік, специфікацій до них, податкових накладних, накладних, видаткових накладних, рахунків-фактури, платіжних доручень, векселів, актів прийому-передачі, актів виконаних робіт, актів взаємозвірки, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, сертифікатів поставлених товарів та наданих послуг, технічних звітів, товаро-транспортних накладних та інших документів по фінансово-господарським взаємовідносинам між товариствами.
Згідно матеріалів досудового розслідування службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), в продовж 2017 року, здійснювали фінансово-господарські взаємовідносини з придбання ТМЦ (металобрухту) та подальшої реалізації придбаних ТМЦ.
Документи фінансово-господарських взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) з придбання ТМЦ (металобрухту), та подальшої реалізації придбаних ТМЦ у 2017 році, містять фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, а саме:
?фінансово-господарські договори, свідчать про факт укладення між товариствами вказаних договорів, надають можливість встановлення хто саме укладав, дату укладення, предмет, період дії, де укладався, права та обов`язки сторін, відповідно до фінансово-господарських договорів між підприємствами, встановити відтиски печаток, підписів осіб, які укладали вказані договори;
?специфікації до договорів, свідчать про ідентифікаційні ознаки ТМЦ, робіт (послуг), відповідність ТМЦ до державних стандартів якості, встановити відтиски печаток, підписів осіб, які укладали фінансово-господарські договори;
?податкові накладні, свідчать про факт сплати податків за результатами фінансово-господарських взаємовідносин з контрагентами, дату, суму сплати податків, особу, яка підписала податкові накладні, відтиски печаток, відповідність отриманих ТМЦ, виконаних робіт, наданих послуг;
?рахунки-фактури, свідчать про хто саме здійснював сплату за ТМЦ, виконаних робіт, наданих послуг, час, суму, обсяг фінансово-господарських операцій;
?платіжні доручення, векселі, акти прийому-передачі векселів, свідчать про факт сплати службовими особами товариства за ТМЦ, виконані роботи, надані послуги;
?акти прийому-передачі (виконаних робіт), свідчать про, хто саме виконав та прийняв ТМЦ, роботи (послуги), згідно фінансово-господарських договорів, час, місце, об`єкт, обсяг та їх вартість;
?акти взаємозвірки, свідчать про відповідність товарообігу, виконаних робіт, наданих послуг між сторонами фінансово-господарських взаємовідносин;
?реєстри виданих та отриманих податкових накладних, свідчать про фактичну реєстрацію виданих та отриманих податкових накладних службовими особами товариства, встановити службових осіб підприємства, які внесли податкові накладні до вказаного реєстру;
?матеріали листування між вказаними товариствами.
Фінансово-господарські документи, до яких необхідно здійснити тимчасовий доступ, містять в собі фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
Крім того слідчий зазначила, що у зазначених документах охоронювана законом таємниця не міститься.
Оригінали фінансово-господарських документів необхідно вилучити у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), з метою дослідження, проведення перевірки та подальшого експертного дослідження, а також встановлення осіб, які підписували дані документи, так як у інший спосіб отримати фінансово-господарські документи органу досудового розслідування не можливо.
Таким чином, у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі і документи необхідні для встановлення важливих обставин у досудовому розслідуванні, а також, що існує реальна загроза зміни або знищення відповідних документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), тому необхідно отримати тимчасовий доступ та можливість вилучити оригінали документів у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 , та/або за іншим місцем знаходженням, а саме: оригінали документів фінансово-господарської діяльності, які відображають придбання ТМЦ (металобрухту) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) та подальшої реалізації придбаних ТМЦ, за період 2017 року.
Підставою вважати реальною загрозою зміни або знищення документів є те, що документи до яких виникла необхідність у доступі та вилученні, на даний час перебувають в розпорядженні службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), які можуть знищити, змінити, приховати докази, які мають істотне значення для даного кримінального провадження.
Без вищевказаних документів, органу досудового розслідування не можливо встановити факт скоєння службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) та іншими особами кримінального правопорушення.
Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.
Слідчий в судове засідання не з`явилась надала заяву про розгляд справи у її відсутності.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів необхідно для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.
Беручи до уваги вищевикладене та ураховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що оригінали документів зазначені у клопотанні, мають суттєве значення для установлення обставин у кримінальному провадженні, суд приходить до висновку що їх вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до документу, який іншим способом неможливо отримати, а тому керуючись ст.ст.160, 163, 164, 309 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання старшого слідчого СВ Управління ДКВС Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України ОСОБА_3 , задовольнити.
Надати старшому слідчому СВ Управління ДКВС Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні №72017110000000002 та іншим оперативним працівникам, тимчасовий доступ до документів фінансово-господарської діяльності, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 , та/або за іншим місцем знаходженням, з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:
-документів фінансово-господарських операцій з придбання товарно-матеріальних цінностей, робіт, послуг та подальшої реалізації придбаних ТМЦ(металобрухту), іншим підприємствам замовникам (ТМЦ, робіт, послуг), у 2017 році, а саме: договорів, специфікацій до них, податкових накладних, накладних, видаткових накладних, рахунків-фактури, платіжних доручень, актів, актів прийому-передачі, актів виконаних робіт, актів взаємозвірки, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, товаро-транспортних накладних, сертифікатів якості, актів приймання металобрухту, посвідчень про радіаційну та вибухову безпеку брухту (додаток А), паспортів на металобрухт (Додаток Д), актів походження металобрухту та технічної документації на придбані ТМЦ, а також інших документів по фінансово-господарським взаємовідносинам між товариствами;
-відомості бухгалтерського обліку по рахунку №631 що відображають взаємовідносини між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ) у 2017 році;
-оборотно-сальдові відомості по рахунку 281 «товари на складі» за період 2017 року;
-копії договорів щодо оренди ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) офісних, складських приміщень у 2017 році;
- відомості щодо штатного розпису працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 )та копії їх посадових інструкцій;
-картки складського обліку, журнали обліку вантажів що надійшли, накладні-вимоги на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів, реєстри приймання здачі документів до бухгалтерії, акти про вантажно- розвантажувальні роботи тощо;
-копії книг, журналів в`їзду/виїзду транспортних засобів до території де розташовані складські приміщення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), на яких відбувається акомулювання придбаного металобрухту та з яких здійснюється подальша реалізація ТМЦ, у 2017 році;
-матеріали листування між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ).
Встановити строк дії ухвали до 25.03.2018 року.
Згідно ст.166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2018 |
Оприлюднено | 01.03.2023 |
Номер документу | 72468226 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Лєдньов Д. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні