Постанова
від 27.02.2018 по справі 415/750/18
ЛИСИЧАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

415/750/18

3/415/311/18

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27.02.18 р. місто Лисичанськ

Суддя Лисичанського міського суду Луганської області Березін А.Г., за участю прокурора Зайченко І.А., розглянувши матеріали справи, які надійшли з Департаменту захисту економіки управління захисту економіки НПУ в Луганській області про притягнення до адміністративної відповідальності,

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянина України, працюючого директором КП Лисичанська ритуальна служба , зареєстрованого та проживаючого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3 (Леніна), буд. 20, реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1,

- за ч. 1 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення , -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1, обіймаючи посаду директора КП Лисичанська комунальна ритуальна служба , будучи відповідно до підпункту а пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції суб'єктом на якого поширюється дія Закону України Про запобігання корупції , в порушення вимог ч.1 ст.45 вказаного Закону, несвоєчасно, без поважних причин, тобто після встановленого періоду декларування (до 01.05.2017), а саме 03.05.2017 о 08-57 годині, опублікував на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції щорічну декларацію за 2016 рік.

Дії ОСОБА_1 кваліфіковані за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП .

У судовому засіданні особа, яка притягається до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1 - свою вину у вчиненому визнав, пояснивши це тим, що він нібито подав декларацію, але працівники на роботі повідомили, що йому, після подачі декларації, на електронну поштову скриньку повинно було прийти повідомлення про те, що він подав декларацію. Так як, такого повідомлення не надходило, то він знову зайшов на веб - сайт подачі декларацій і зрозумівши, що його декларація не подана, подав її одразу 03.05.2017 року.

Прокурор Лисичанської місцевої прокуратури ОСОБА_2 в судовому засіданні протокол про адміністративне правопорушення, складений відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП підтримав у повному обсязі та просив притягнути останнього до адміністративної відповідальності.

Згідно з вимогами ст. 245 КУпАП , завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її у точній відповідності із законом та забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Лисичанська комунальна ритуальна служба внесена до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, комунальне підприємство за ідентифікаційним кодом 03339807.

Відповідно до розпорядження міського голови № 147к від 08.06.2010 ОСОБА_1 призначений на посаду директора комунального підприємства Лисичанська комунальна ритуальна служба з 14.06.2010 року (а.с.10) .

Відповідно до розпорядження міського голови № 250к від 08.12.2017 ОСОБА_1 було розглянуто службову записку заступника міського голови ОСОБА_3, про переукладення контракту з ОСОБА_1 директором комунального підприємства Лисичанська комунальна ритуальна служба на наступний строк, а саме з 01 січня 2018 року до 31 грудня2018 року. (а.с.11) .

Відповідно до копії контракту з керівником підприємства, що перебуває у комунальній власності Лисичанської міської ради від 23.12.2016 року, Лисичанський міський голова ОСОБА_4 та директор комунального підприємства Лисичанська комунальна ритуальна служба ОСОБА_1 переуклали контракт на наступний рік, а саме: з 01 січня 2017 року по 31 грудня 2017 року.(а.с.12-13).

Відповідно до копії контракту з керівником підприємства, що перебуває у комунальній власності Лисичанської міської ради від 04.12.2017 року, Лисичанський міський голова ОСОБА_4 та директор комунального підприємства Лисичанська комунальна ритуальна служба ОСОБА_1 переуклали контракт на наступний рік, а саме: з 01 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року.(а.с.12-13).

Таким чином відповідно до пп. а , п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону, директор комунального підприємства Лисичанська комунальна ритуальна служба ОСОБА_1 є посадовою особою.

Відповідно до ч. 1 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону, зобов'язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Верховною Радою України 23 березня 2017 року прийнято Закон № 1975-VIII Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб . Закон № 1975-VIII набрав чинності 30 березня 2017 року.

Відповідно до цього закону строк подання щорічної декларації для осіб, які відповідно до Закону України Про запобігання корупції подають таку декларацію вперше продовжено до 1 травня 2017 року.

Таким чином, ОСОБА_1 зобов'язаний був подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування до 00:00 год. 01.05.2017 р.

Згідно відповіді НАЗК від 23.05.2017 № 93-05/16382/17 встановлено некоректну роботу програмного забезпечення системи Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування в період з 01.01.2017 по 04.01.2017 та з 24.03.2017 по 28.03.2017. Вжиття невідкладних заходів дозволило забезпечити функціонування Реєстру та реалізувати суб'єктами декларування обов'язок щодо подання електронних декларацій відповідно до законодавства.

Згідно з відомостями, які вказані у публічній частині інформаційно-телекомунікаційної системи Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , ОСОБА_1 було подано щорічну декларацію за 2016 рік до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування лише 03.05.2017 о 08 год. 57 хв., тобто несвоєчасно.

Перевіркою сайту Акредитований центр сертифікації ключів https://acsk.privatbank.ua/ встановлено, що ОСОБА_1 отримав електронний цифровий ключ в АЦСК Приватбанк 28.03.2017 року, а тому мав змогу подати декларацію. Поважних причин щодо несвоєчасного подання декларації ОСОБА_1 не мав.

Під час перевірки поважних причин щодо несвоєчасного подання декларації за 2016 рік громадянином ОСОБА_1 не встановлено. Директор комунального підприємства Лисичанська комунальна ритуальна служба ОСОБА_1 перебував на роботі та мав достатньо часу для своєчасного подання декларації, що підтверджується табелями обліку робочого часу комунального підприємства Лисичанська комунальна ритуальна служба .(а.с.20)

Відповідно до ст. 252 КУпАП , орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Диспозиція ч. 1 ст. 172-6 КУпАП визначає склад адміністративного правопорушення, що полягає у несвоєчасному поданні без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Дослідивши та оцінивши наявні в матеріалах справи докази, суд приходить до висновку, що ОСОБА_1, будучи особою, уповноваженою на виконання функцій держави, несвоєчасно подав без поважних причин декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП .

Враховуючи положення ст. 33 КУпАП , суд вважає доцільним накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850,00 грн. (вісімсот п'ятдесят гривень).

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП , судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 33 , 40-1 , 172-6 , 221 , 280 , 284 , 287-291 КУпАП , ст. 4 Закону України Про судовий збір , суд, -

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП України та накласти на нього стягнення у виді штрафу в розмірі п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 (вісімсот п'ятдесят) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави (отримувач коштів ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код за ЄДРПОУ 37993783, ОСОБА_5 - Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві, код банку отримувача 820019, рахунок отримувача 31215256700001, код класифікації доходів бюджету 22030106) судовий збір в розмірі 352 (триста пятдесят дві) грн. 40 коп.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Луганської області через Лисичанський міський суд Луганської області протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя: А.Г.Березін

СудЛисичанський міський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення27.02.2018
Оприлюднено01.03.2018
Номер документу72472456
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —415/750/18

Постанова від 27.02.2018

Адмінправопорушення

Лисичанський міський суд Луганської області

Березін А. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні