Ухвала
від 08.02.2018 по справі 826/2013/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 УХВАЛА 08 лютого 2018 року                              м. Київ                              № 826/2013/18 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Аблов Є.В., ознайомившись з адміністративним позовом Благодійної організації "Благодійний Фонд "Пацієнти України" до Головного управління ДФС у м.Києві про визнання протиправним та скасування наказу від 29.01.2018 року №1411, - ВСТАНОВИВ: Благодійна організація "Благодійний Фонд "Пацієнти України" (код ЄДРПОУ 37724810, адреса: 04071, Київ, вул.Ярославська, 4Б, офіс 14) (далі – позивач) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва із позовною заявою до Головного управління ДФС у м.Києві (далі – відповідач), у якій просить суд визнати протиправним та скасувати наказ від 29.01.2018 року №1411 "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки". Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08.02.2018 року відкрито спрощене провадження у адміністративній справі. Крім того позивачем, подано заяву про забезпечення позову у справі у якій він просить: - зупинити дію наказу Головного управління ДФС у м.Києві від 29.01.2018 року №1411 до вирішення справи по суті; - заборонити Головному управління ДФС у м.Києві проводити податкову перевірку позивача. В обґрунтування заявленого клопотання позивач покликався на те, що до набрання рішенням суду законної сили у даній справі існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача. При цьому, вказав, що представниками відповідача розпочата перевірка, які фактично відривають значну частину персоналу від програмної діяльності, постійно запитуючи первинні документи, які містять персональні дані та комерційну таємницю підрядників і за обставин обставин незаконної передачі цих даних представникам ДФС, факт передачі такої інформації порушує права таких підрядних організацій. Вивчивши клопотання про забезпечення адміністративного позову та подані матеріали, суд вважає, що заявлене клопотання не підлягає задоволенню з огляду на наступне.              Статтею 150 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову. Забезпечення позову допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо: 1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або 2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю. Заява про забезпечення позову розглядається судом, у провадженні якого перебуває справа або до якого має бути поданий позов, не пізніше двох днів з дня її надходження, без повідомлення учасників справи (частина перша статті 154 Кодексу адміністративного судочинства України). При цьому, позов, згідно з частиною першою статті 151 Кодексу адміністративного  судочинства України, може бути забезпечено: 1) зупиненням дії індивідуального акта або нормативно-правового акта; 2) забороною відповідачу вчиняти певні дії; 3) встановленням обов'язку відповідача вчинити певні дії; 4) забороною іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору; 5) зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку. Таким чином, суд повинен у кожному випадку, виходячи з конкретних доказів, встановити, чи є хоча б одна з названих обставин, і оцінити, чи не може застосуванням заходів забезпечення позову бути завдано ще більшої шкоди, ніж та, якій можна запобігти. Забезпечення адміністративного позову - це вжиття судом, у провадженні якого знаходиться справа, до вирішення адміністративної справи по суті позовних вимог, визначених Кодексом адміністративного судочинства України, заходів щодо створення можливості реального виконання у майбутньому постанови суду, якщо її буде прийнято на користь позивача. Однак, позивачем не доведені та документально не підтверджені обставини, які б вказували на очевидну небезпеку заподіянню шкоди правам, свободам та інтересам позивача, які б унеможливили захист його прав, свобод та інтересів без вжиття відповідних заходів. Окрім того, в матеріалах справи відсутні докази та підтвердження того, що невжиття заходів до забезпечення позову якимось чином може ускладнити чи зробити неможливим виконання рішення суду. Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. За таких обставин суд приходить до висновку, що позивачем не доведено існування обставин, передбачених у частині другій статті 150 Кодексу адміністративного судочинства України, відтак відсутні підстави для задоволення заяви про забезпечення адміністративного позову. Отже, вжиття заходів забезпечення позову у запропонований позивачем спосіб є неможливим, оскільки при цьому фактично ухвалюється рішення без розгляду справи по суті, що не відповідає меті застосування правового інституту забезпечення позову.                Керуючись статтями 150, 151, 154, 241, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - УХВАЛИВ: У задоволенні клопотання Благодійної організації "Благодійний Фонд "Пацієнти України" про забезпечення позову відмовити. Ухвала набирає законної сили згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-296 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Суддя                                                                                                                    Є.В. Аблов

Дата ухвалення рішення08.02.2018
Оприлюднено05.03.2018

Судовий реєстр по справі —826/2013/18

Ухвала від 27.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 08.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 08.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні