Постанова
від 27.02.2018 по справі 408/687/18-п
БІЛОВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

БІЛОВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

№ 408/687/18п

П О С Т А Н О В А

27 лютого 2018 року смт.Біловодськ

Суддя Біловодського районного суду Луганської області Карягіна В.А. , розглянувши протокол про адміністративне правопорушення №13/12-32-40-03 від 02.02.2018 року, складеного головним державним інспектором відділу адміністрування акцизного податку управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Луганській області відносно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, , уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, працюючої головним бухгалтером ПП С.П.-Моноліт , розташованого в смт. Петрівка Станично-Луганського району, код за ЄДРПОУ 34164430, має на утриманні малолітнього сина ІНФОРМАЦІЯ_3, заміжня, мешкає в смт.Петрівка Станично-Луганського району Луганської області, вул.Зарічна,12, раніше до адмінвідповідальності не притягувалася,

-за ст. 163-2 ч 1 КУпАП,-

в с т а н о в и в :

15.01.2018 року під час проведення камеральної перевірки з питання своєчасності сплати до бюджету узгодженої суми грошового зобов'язання, визначеного контролюючим органом, Приватним Підприємством С.П.-Моноліт складено акт №000006/12-32-40-03/34164430 від 15.01.2018 року, згідно з яким виявлено несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів, а саме несвоєчасності сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань з акцизного податку: граничний термін сплати по ППР від 14.08.2017 року №0001804003- 28.08.2017 року, фактично сплачено - 29.08.2017 року на загальну суму 169,47грн, чим порушено п.57.3,ст.57 Податкового Кодексу України.

Відносно головного бухгалтера ПП С.П.-Моноліт ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення, дії останньої кваліфіковані за ст. 163-2 ч 1 КУпАП.

До суду ОСОБА_1 не з'явилася, про час та день розгляду справи була повідомлена належним чином, про що в матеріалах справи є рекомендоване повідомлення про вручення їй поштового відправлення 19.02.2018 року.

З протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що ОСОБА_1 були розяснені положення статті 63 Конституції України , а також права та обов'язки, передбачені ст. 268 КУпАП , про що вона розписалася у протоколі, де також зазначила, що з порушенням згодна, заперечень не має. Приймаючи до уваги, що згідно зі ст. 268 КУпАП присутність правопорушника при розгляді справи за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП не є обовязковою, суд вважає за можливе розглянути справу про адміністративне правопорушення у її відсутність.

Згідно ст.. 283 КУпАП посадова особа при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов*язана з*ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адмінвідповідальності,…а також з*ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

На вимогу ст.. 251 КУпАП доказами при розгляді справ по адміністративним правопорушенням є фактичні дані, на підставі яких відповідно до закону встановлюються наявність або відсутність адмінправопорушення, провина особи у його скоєнні, та інші обставини, які мають значення для вірного та об*єктивного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адмінправопорушення, поясненнями потерпілих, свідків, речовими доказами, а також іншими доказами.

Ознайомившись з протоколом про адміністративне правопорушення №13/12-32-40-03 від 02.02.2018 року відносно ОСОБА_1, акт про результати камеральної перевірки від 15.01.2018 року, приходжу до наступного.

Згідно з ст.ст. 246 , 252 , 256 , 268 , 280 , 283 КУпАП суддя під час розгляду справи розв'язує всі питання факту і права, але в межах порушеного провадження, дотримуючись засад судочинства та здійснення правосуддя, коли висновки не можуть ґрунтуватися на припущеннях, а всі сумніви щодо винуватості тлумачаться на користь особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, у зв'язку з чим докази мають бути оцінені з позиції їх достатності для вірогідних та безсумнівних висновків про вчинене на засадах забезпечення доведеності вини за ст. 129 Конституції України .

Згідно з ч.1 ст. 163-2 КУпАП адміністративним правопорушенням є неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів).

За ст. 57 Податкового Кодексу України , що стосується строків сплати податкового зобов'язання, п.57.3. У разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Між тим, головному бухгалтеру ПП ОСОБА_1 ставиться у провину порушення строків сплати узгодженого податкового зобов'язання , який рахується з 14.08.2017 року, з дати даного документа, а повинен рахуватися з дати отримання нею податкового повідомлення - рішення.

Будь-яких доказів щодо строку отримання ОСОБА_1 узгодженого податкового зобов'язання, яким є податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 14.08.2017 року, який би був порушений ОСОБА_1 до матеріалів протоколу про адміністративне правопорушення не додано взагалі.

За таких обставин в діях ОСОБА_1 відсутній склад ст.163-2 ч 1 КУпАП.

Керуючись ст. 247 п.1, 163-2 ч 1 КУпАП,суддя-

П О С Т А Н О В И В :

Закрити відносно ОСОБА_1 провадження по справі про адміністративне правопорушення за ст. 163-2 ч 1 КУпАП на підставі п.1.ч.1 ст.247 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з часу її оголошення до апеляційного суду Луганської області.

Суддя В.А.Карягіна

СудБіловодський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення27.02.2018
Оприлюднено02.03.2018
Номер документу72503258
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —408/687/18-п

Постанова від 27.02.2018

Адмінправопорушення

Біловодський районний суд Луганської області

Карягіна В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні