Ухвала
від 27.02.2018 по справі 757/10748/18-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/10748/18-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 лютого 2018 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Києві провадження за клопотанням прокурора відділу прокуратури міста Києва ОСОБА_3 про призначення позапланової документальної перевірки,-

В С Т А Н О В И В :

27.02.2018 Прокурор відділу прокуратури міста Києва ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Печерського районного суду м. Києва з клопотанням про призначення позапланової документальної перевірки, в обґрунтування якого зазначив наступне.

У провадженні СВ ГУ СБУ у м. Києві та Києві та Київській області перебувають матеріали кримінального провадження №42017100000000476 від 19.04.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209 та ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що невстановлені особи на території Київської, Харківської та інших областей України організували діяльність суб`єктів підприємницької діяльності в сфері імпорту та оптово-роздрібної торгівлі паливно-мастильними матеріалами (далі ПММ), які здійснюючи операції з імпорту нафтопродуктів, їх подальшої реалізації між собою та кінцевим споживачам, користуючись послугами «конвертаційних центрів» чинять дії спрямовані на ухилення від сплати податків, здійснення фіктивного підприємництва та легалізації коштів одержаних злочинним шляхом.

Встановлено, що протягом 2016-2017 років ТОВ «Укргазпетроліум» (код ЄДРПОУ 39450145) здійснило імпорт нафтопродуктів на суму понад 15 млн. грн., ТОВ «Укрпетролпостач» (код ЄДРПОУ 39772410) здійснило імпорт нафтопродуктів на суму понад 85 млн. грн., ТОВ «Нафтопродукт трейдінг» (код ЄДРПОУ 39290818) та ПП «НП-Трейдінг» (код ЄРДПОУ 32690405) здійснили імпорт нафтопродуктів на суму 74,7 млн. дол. США, що в подальшому дало їм змогу сформувати податковий кредит та «реалізувати» його підприємствам з ознаками фіктивності задіяним в протиправній схемі по ухиленню від сплати податків та виведенню коштів в тіньовий сектор економіки.

Разом з тим, в ході досудового розслідування встановлено, що підприємства з ознаками фіктивності зареєстровані на підставних осіб без дійсного наміру здійснювати діяльність, пов`язану з виробництвом та продажем товарно-матеріальних цінностей, виконанням робіт та послуг. Реквізити зазначених вище підприємств використовувались для здійснення операцій з незаконного переведення безготівкових грошових коштів, перерахованих з поточних рахунків різних підприємств через поточні рахунки «фіктивних» суб`єктів господарювання в готівкові кошти.

При цьому, невстановлені слідством особи протягом 2014-2016 років, з метою надання протиправних послуг по мінімізації прибутку підприємств реального сектору економіки та незаконного переведення безготівкових грошових коштів у готівку, використовуючи реквізити та банківські рахунки низки підприємств з ознаками фіктивності, шляхом підробки документів здійснювали документальне оформлення «безтоварних» операцій на постачання в їх адресу товарно-матеріальних цінностей, робіт та послуг від підприємства ТОВ «Укрпетролпостач» (код ЄДРПОУ 39772410), що в подальшому давало їм змогу сформувати податковий кредит та використовувати його для надання послуг по ухиленню від сплати податків та переведення безготівкових грошових коштів в готівку.

Крім цього, матеріали досудового розслідування свідчать про використання даних підприємств в схемах мінімізації податкового навантаження підприємствами реального сектору економіки та використання «схемного» податкового кредиту, штучно сформованого ТОВ «Укрпетролпостач» (код ЄДРПОУ 39772410) шляхом підробки фінансово-господарської документації з відображенням купівлі-продажу товарів, фактичний рух який не відбувався.

Отже, в ході досудового розслідування виникла необхідність у проведенні документальної виїзної позапланової перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності ТОВ «Укрпетролпостач» (код ЄДРПОУ 39772410), яке перебуває на обліку в Баришівсько-Березанському відділенні Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, в частині дотримання вимог податкового та митного законодавства у період 2014-2017 р.р.

Про день і час судового засідання прокурор повідомлявся належним чином, не з`явився. Разом з тим, 27.02.2018 року прокурор подав до суду заяву, за змістом якої просить розглядати клопотання про проведення позапланової перевірки за його відсутності, доводи і вимоги клопотання підтримав у повному обсязі. Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 року № 408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребуються у разі, якщо такі перевірки проходять за рішенням суду та на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК України.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 13.08.2014 року № 408 про «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» у зв`язку із запровадженням статтею 31 Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами Кабінет Міністрів України постановив: 1. Установити, що надання дозволу Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців державними інспекціями та іншими контролюючими органами за переліком згідно з додатком (за винятком перевірок стану підготовки до роботи енергетичних об`єктів суб`єктів електроенергетики та суб`єктів відносин у сфері теплопостачання) здійснюється шляхом прийняття відповідного розпорядження; 2. Надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України; 3. Міністерствам з урахуванням європейського досвіду опрацювати питання стосовно зменшення кількості контролюючих органів, усунення дублювання, скорочення обсягу та децентралізації функцій і контрольно-наглядової роботи та подати до 1 вересня 2014 р. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства пропозиції для їх узагальнення та внесення Кабінетові Міністрів України в установленому порядку відповідних проектів актів законодавства.

Враховуючи обставини вчинення ймовірного злочину, так як вони викладені в клопотанні прокурора, правове обґрунтування клопотання, яке ґрунтується на вищевказаних положеннях закону, приходжу до висновку про наявність правових підстав для проведення у кримінальному провадженні № 42017100000000476 позапланової документальної перевірки ТОВ «Укрпетролпостач» (код ЄДРПОУ 39772410) з питань дотримання вимог податкового та митного законодавства за період 2014-2017 р.р.

Керуючись ст.ст. 93, 309, 376, 392 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання- задовольнити.

Надати дозвіл на проведення документальної виїзної позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності ТОВ «Укрпетролпостач» (код ЄДРПОУ 39772410) з питань дотримання вимог податкового та митного законодавства за період 2014-2017 р.р.

Проведення перевірки доручити спеціалістам відповідного підрозділу ДФС України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення27.02.2018
Оприлюднено01.03.2023

Судовий реєстр по справі —757/10748/18-к

Ухвала від 10.04.2019

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Миколюк Олександр Володимирович

Постанова від 21.03.2019

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Марчук Олександр Петрович

Ухвала від 05.12.2018

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Марчук Олександр Петрович

Ухвала від 19.06.2018

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Марчук Олександр Петрович

Ухвала від 19.06.2018

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Марчук Олександр Петрович

Ухвала від 14.03.2018

Кримінальне

Апеляційний суд міста Києва

Сілкова Ірина Миколаївна

Ухвала від 27.02.2018

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Литвинова І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні