ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"26" лютого 2018 р.Справа № 924/1063/17
Господарський суд Хмельницької області у складі судді Гладія С.В., розглянувши матеріали
за позовом першого заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Хмельницької міської ради м. Хмельницький
до товариства з обмеженою відповідальністю "Мотор - Центр» м. Чернівці
про стягнення 60783,00 грн.
Представники сторін:
позивача: ОСОБА_1 - довіреність №02-15-1689 від 27.11.15р.
відповідача : не з'явився
прокуратура: ОСОБА_2 - прокурор відділу облпрокуратури Хмельницької області (посвідчення №047701)
У судовому засіданні 26.02.2018 справу розглянуто, прийнято та оголошено, на підставі ст. ст. 185, 233, 240, 241 ГПК України, вступну та резолютивну частини рішення.
Суть спору: прокурор в інтересах позивача звернувся до господарського суду з позовом про стягнення з відповідача 60783,00 грн. збитків, завданих використанням земельної ділянки без правовстановлюючих документів.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач є власником приміщення магазину з продажу непродовольчих товарів площею 1257,5 кв.м. по проспекту Миру, 42/1 у м. Хмельницькому, згідно свідоцтва про право власності САВ №32519 від 24.05.2007р. При цьому, користується земельною ділянкою загальною площею 0,0600 га за відсутності правовстановлюючих документів, що є порушенням вимог статей 125, 126 ЗК України. Вказане стало підставою нарахування відповідачу збитків у вигляді неодержаного доходу за користування з 01.06.2014р. по 01.05.2017р. у розмірі 60783,00 грн.
Прокурор та представник позивача позовні вимоги підтримали, з підстав викладених у позовній заяві та просять суд позов задовольнити.
Відповідач в судові засідання 21.11.2017р. та 09.01.2018р. не з'явився, вимоги суду не виконав, щодо подачі відзиву на позов та направлення свого представника в судове засідання, причини неявки суд не повідомив.
У відповідності до п. 1 ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній доказами та матеріалами відповідно до приписів ст. 202 ГПК України, оскільки сторони були належним чином повідомлені про час і місце розгляду спору. Відповідач не заявив про об'єктивну неможливість взяти участь у судовому засіданні чи надати витребувані докази.
Суд, оцінивши подані сторонами по справі докази вважає за можливе прийняти рішення по суті.
Розглянувши матеріали справи, суд встановив:
Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №18991346 від 25.05.2007р., за товариством з обмеженою відповідальністю „Мотор - Центр» м. Хмельницький на праві приватної власності зареєстровано нерухоме майно, а саме: магазин з продажу непродовольчих товарів, загальною площею 1257,5 кв.м., що знаходяться за адресою: м. Хмельницький, проспект Миру, 42/1.
Право власності на зазначене нерухоме майно виникло на підставі свідоцтва про право власності, САВ №325419 від 25.05.2007р.
Для обслуговування зазначеного майна, рішенням 25- ї сесії Хмельницької міської ради №38 від 05.07.2005р. ТОВ „Мотор - Центр» передано в оренду земельну ділянку площею 600 м.кв., яка знаходиться за адресою: м. Хмельницький, Пр. Миру, 42/1 .
26.01.2006р. між Хмельницькою міською радою (Орендодавець) та ТОВ „Мотор - Центр» (Орендар) укладено договір оренди землі №040674200025.
Відповідно до п.1.1 договору, „Орендодавець» на підставі рішення 25- ї сесії Хмельницької міської ради №38 від 05.07.2005р. надає „Орендареві» у строкове платне користування земельну ділянку по проспекту Миру, 42/1 загальною площею 600 кв.м. строком на 5 років до 05.07.2010р. під незавершений будівництвом двоповерховий продовольчо - промисловий магазин на умовах благоустрою прилеглої території та її освітлення, згідно угоди з управлінням житлово-комунального господарства.
Після закінчення 05.07.2010р. терміну дії договору оренди укладеного на підставі рішення сесії Хмельницької міської ради від 05.07.2005р. №38, ТОВ „Мотор - Центр» у встановленому ст. 123 ЗК України, за оформленням правовстановлюючих документів до власника землі - Хмельницької міської ради не звертався та продовжує безоплатно використовувати земельну ділянку комунальної власності для обслуговування нерухомого майна.
Представниками департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів та управління земельних ресурсів та земельної реформи Хмельницької міської ради проведено обстеження земельної ділянки, яка використовується ТОВ „Мотор - Центр» , про що складено відповідний акт від 01.06.2017р., яким встановлено, що земельна ділянка не огороджена, до магазину встановлений навіс, прилегла територія до даного магазину територія об лаштована бруківкою.
03.07.2017р. департаментом архітектури, містобудування та земельних ресурсів відповідачу було направлено повідомлення №1865/02-01-15 про час та місце проведення засідання комісії для визначення збитків заподіяних внаслідок використання земельної ділянки по ОСОБА_3,42/1 в м. Хмельницькому без правовстановлюючих документів.
13.07.2017р. відбулося засідання комісії: щодо визначення розміру збитків, про що складено протокол.
17.07.2017р. комісією для визначення збитків власникам землі та землекористувачам, яка діяла на підставі рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.07.2012р. №657 встановлено, що земельна ділянка площею 0,0600 га знаходиться в м. Хмельницькому по вул. Пр. Миру, 42/1, використовувалась ТОВ „Мотор-Центр» без правовстановлюючих документів на землекористування, нормативно грошова оцінка 1 кв.м земельної ділянки становить 2014р. - 818 грн., 2015р. - 1022грн., 2016р. - 1464 грн., 2017р. - 1241 грн. згідно листа відділу у Хмельницькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 22.06.2017р. №407/116-17. Період використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів: з 01.06.2014р. по 01.05.2017р. Цільове використання земельної ділянки - під магазин з продажу непродовольчих товарів. Враховуючи порядок визначення та відшкодування збитків власникам та землекористувачам, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.1993р. №284 розмір збитків, заподіяних територіальній громаді становить - 60783,00 грн.
Додатком до вказаного акту комісією складено детальний розрахунок збитків за період з 01.06.2014р. по 01.05.2017 року та визначено суму збитків у розмірі 60783,00 грн. Розрахунок розміру орендної плати здійснено виходячи із 3%-ї ставки від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради №606 від 06.09.2017р. затверджено акт визначення розміру збитків за фактичне використання ТОВ „Мотор - Центр» земельної ділянки без правовстановлюючих документів від 17.07.2017р. в сумі 60783,00 грн.
14.09.2017р. департаментом архітектури, містобудування та земельних ресурсів було направлено відповідачу повідомлення №2683/02-01-15 про добровільне відшкодування завданих збитків, яке останнім залишено без відповіді та задоволення.
Враховуючи користування відповідачем земельною ділянкою за відсутності укладеного договору оренди, несплатою орендної плати за користування земельною ділянкою, прокурор звернувся до суду із вимогою про стягнення з відповідача суми 60783,00 грн. збитків як упущеної вигоди позивача.
Досліджуючи надані по справі докази та пояснення сторін, судом приймається до уваги таке.
Статтею 16 Цивільного кодексу України та ст.20 Господарського кодексу України передбачено, що одним із способів захисту цивільних прав та інтересів є відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди.
Земельні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею регулюються Конституцією України, Земельним Кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно - правовими актами.
Суб'єктами права на землі комунальної власності згідно статті 80 ЗК України, є територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування, незалежно від того, зареєстрована земельна ділянка за територіальною громадою, чи ні.
Згідно ст. 206 Земельного кодексу України, використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.
Статтею 20 Закону України „Про оцінку земель" передбачено, що за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною і міською радою.
Частиною 2 ст. 120 Земельного кодексу України визначено, якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
Згідно із ч.1 ст.116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом (ст. 122 Земельного кодексу України).
Згідно із ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.
За приписами ст. 125, 126 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності та право постійного користування на земельну ділянку посвідчується відповідним державним актом. Право оренди земельної ділянки посвідчується договором оренди землі, зареєстрованим відповідно до закону.
Статтею 1 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" визначено, що самовільним зайняттям земельної ділянки є будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.
За приписами частин 2, 3 статті 152 Земельного кодексу України, власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється, зокрема, шляхом відшкодування заподіяних збитків.
Відповідно до статті 22 Цивільного кодексу України, особа, якій завдано збитків в результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі. Збитками є: 1) втрати, яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); 2) доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).
Статтею 1166 Цивільного кодексу України визначено, що майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правом фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
З огляду на загальні положення статей 22, 1166 Цивільного кодексу України, для застосування такої міри відповідальності як стягнення майнової шкоди (збитків), потрібна наявність усіх елементів складу цивільного правопорушення, а саме: протиправної поведінки, збитків, причинного зв'язку між протиправною поведінкою заподіювача шкоди та збитками, вини. При цьому, для стягнення збитків у вигляді неодержаних доходів (упущеної вигоди) також необхідним є встановлення заходів, вжитих стороною для одержання такої вигоди. За відсутності хоча б одного з цих елементів цивільно-правова відповідальність не настає.
Відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, заподіяних внаслідок законного вилучення земельних ділянок на користь інших осіб, їх тимчасового зайняття такими користувачами та обумовленого цим неодержання власником (позивачем) доходів за час тимчасового невикористання земельної ділянки, здійснюється згідно приписів ст.ст. 156, 157 Земельного кодексу України та Порядку визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.1993р. № 284.
Зазначений Порядок встановлює, що власникам землі та землекористувачам відшкодовуються збитки, заподіяні вилученням (викупом) та тимчасовим зайняттям земельних ділянок, встановленням обмежень щодо їх використання, погіршенням якості ґрунтового покриву та інших корисних властивостей земельних ділянок або приведенням їх у непридатний для використання стан та неодержанням доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок (п. 1 Порядку).
Частиною 4 статті 623 Цивільного кодексу України встановлено, що при визначенні неодержаних доходів (упущеної вигоди) враховуються заходи, вжиті кредитором щодо їх одержання.
Матеріалами справи підтверджено, що відповідачем в порушення вимог законодавства, на виконання рішення 25 -ї сесії Хмельницької міської ради № 38 від 05.07.2005р. не укладено договору оренди переданої йому земельної ділянки, на якій розміщено придбане ним нерухоме майно, здійснюється використання вказаної земельної ділянки без правоустановчих документів, ігноруються звернення позивача щодо укладення договору оренди.
За період з 01.06.2014р. по 01.05.2017р. товариство з обмеженою відповідальністю „Мотор - Центр» право користування (оренди) вказаною земельною ділянкою у відповідності до вимог законодавства не оформив.
Нерухоме майно розташоване на земельній ділянці за цільовим призначенням є землі житлової та громадської забудови Хмельницької міської ради загальною площею 600 кв.м, під об'єкт нерухомого майна - незавершене будівництво двоповерхового продовольчо - промислового магазину, які є предметом даного спору.
Власники землі та землекористувачі мають право на захист своїх прав шляхом стягнення збитків з особи, яка вчинила неправомірні дії (бездіяльність) щодо відповідних земельних ділянок за процедурою, визначеною Порядком визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затвердженим постановою КМ України від 19.04.1993р. №284.
Відповідно до п. 1 Порядку, власникам землі та землекористувачам відшкодовуються збитки, заподіяні вилученням (викупом) та тимчасовим зайняттям земельних ділянок, встановленням обмежень щодо їх використання, погіршенням якості ґрунтового покриву та інших корисних властивостей земельних ділянок або приведенням їх у непридатний для використання стан та неодержанням доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок.
В пункті 3 Порядку зазначено, що відшкодуванню підлягають, зокрема, інші збитки власників землі і землекористувачів, у тому числі орендарів, включаючи і неодержані доходи, якщо вони обґрунтовані.
Неодержаний дохід - це дохід, який міг би одержати власник землі, землекористувач, у тому числі орендар, із земельної ділянки і який він не одержав внаслідок її вилучення (викупу) або тимчасового зайняття, обмеження прав, погіршення якості землі або приведення її у непридатність для використання за цільовим призначенням у результаті негативного впливу, спричиненого діяльністю підприємств, установ, організацій та громадян.
Судом встановлено, що рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 06.91.2017року №606 затверджено акт по визначенню розміру збитків за фактичне використання ТОВ „Мотор - Центр» земельної ділянки без правовстановлюючих документів.
Дане рішення у встановленому законом порядку не оскаржене та не визнане незаконним. Отже, вказане рішення є обов'язковим для виконання на відповідній території.
Збитки відшкодовуються власниками землі і землекористувачами, у тому числі орендарями, підприємствами, установами, організаціями та громадянами, що їх заподіяли, за рахунок власних коштів не пізніше одного місяця після затвердження актів комісії, а при вилученні (викупі) земельних ділянок - після прийняття відповідною радою рішення про вилучення (викуп) земельних ділянок у період до видачі документа, що посвідчує право на земельну ділянку підприємства, установи, організації або громадянина (п. 5 Порядку).
В п. 3.8. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 року №6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" роз'яснено, що вирішуючи спори за позовами органів державної влади або місцевого самоврядування про стягнення з особи, яка набула у власність житловий будинок, будівлю або споруду і не переоформила право користування земельною ділянкою, збитків у вигляді упущеної вигоди (зокрема у розмірі неодержаної плати за оренду земельної ділянки), господарські суди повинні брати до уваги положення статті 22 ЦК України та частини другої статті 224 ГК України.
Для застосування такого заходу відповідальності слід встановлювати наявність у діях відповідача усіх чотирьох елементів складу цивільного правопорушення (протиправної поведінки, збитків, причинного зв'язку між протиправною поведінкою та збитками і вини).
У розгляді таких справ господарські суди мають докладно з'ясовувати причини неоформлення чи несвоєчасного оформлення відповідного землекористування та обставини, пов'язані із вжиттям господарюючими суб'єктами усіх залежних від них заходів щодо одержання документів, які посвідчують право землекористування. При цьому суду слід враховувати вимоги частини другої статті 120 ЗК України, якою передбачено що у разі коли жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
Якщо у розгляді справи буде з'ясовано обставини, зазначені в абзаці третьому підпункту 3.4 пункту 3 цієї постанови, і що суб'єкт господарювання вживав необхідних заходів до оформлення свого права землекористування, то відсутність у нього переоформлених на його ім'я правовстановлюючих документів на земельну ділянку не може розцінюватися як правопорушення.
Як було встановлено судом, відповідач знав про необхідність укладення договору оренди, однак не вчиняв усіх належних дій щодо його укладення, що позбавило Хмельницьку міську раду права одержати дохід у вигляді орендної плати за землю.
Невиконання вказаного обов'язку є підставою для стягнення з землекористувача збитків у вигляді упущеної вигоди (неодержаної орендної плати), завданих внаслідок використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів.
Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного суду України від 17.02.2016р. по справі №904/5857/14).
Згідно пункту 14.1.147 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Земельний податок - це обов'язковий платіж, що стягується з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (п. 14.1.72. ст. 14 Податкового кодексу України).
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (п.14.1.136. ст. 14 Податкового кодексу України).
Таким чином, матеріали справи свідчать про бездіяльність відповідача щодо вчинення передбачених законодавством заходів зі своєчасного оформлення права користування земельною ділянкою, на якій розташоване нерухоме майно, що належить ТОВ „Мотор - Центр» на праві власності, що позбавило Хмельницьку міську раду права одержати дохід у вигляді орендної плати за землю у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що за період з 01.06.2014р. по 01.05.2017р. складає суму 60783,00 грн., який вона б могла отримувати, якби її право не було порушено. Наведене надає позивачеві право на відшкодування таких збитків, пов'язаних з використанням відповідачем такої земельної ділянки без відповідних правовстановлюючих документів.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що наявні всі елементи складу цивільного правопорушення в діях відповідача, як то: факт порушення відповідачем вимог земельного законодавства, що виявився у тривалому використанні земельної ділянки без договору оренди, що призвело до наявності збитків у позивача, визначення і відшкодування яких врегульовано вищевказаним Порядком; причинний зв'язок між збитками і протиправною поведінкою відповідача, оскільки використання земельної ділянки відповідачем без належного правового оформлення, позбавило сільську раду, як власника землі, права отримувати від цієї земельної ділянки дохід у вигляді орендної плати.
З огляду на вищенаведене та враховуючи те, що позивачем доведено користування відповідачем земельними ділянками без оформлення договору оренди землі, з урахуванням фактичних обставин, наявних в матеріалах справи доказів, суд дійшов висновку вимоги позивача щодо стягнення збитків в розмірі 60783,00 грн. (за період з 01.06.2014р. по 01.05.2017р.), є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Статтею 73 ГПК України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Згідно з ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Позивач надав всі необхідні докази в обґрунтування позовних вимог.
Відповідно до ст. 129 ГПК України судові витрати покладаються на відповідача, оскільки спір доведено до суду з його вини.
Керуючись ст.ст.2, 13, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 210, 220, 232, 233, 236-238, 240-242, 327 Господарського процесуального кодексу України, суд -
В И Р І Ш И В:
Позов першого заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Хмельницької міської ради м. Хмельницький до товариства з обмеженою відповідальністю "Мотор - Центр» м. Чернівці про стягнення 60783,00 грн. задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Мотор - Центр» (м. Чернівці, вул. Велика Руська,238А, код 32357535) на користь Хмельницької міської ради (м. Хмельницький, вул. Гагаріна,3, код 38045529, код платежу 18010900, одержувач: УК у м. Хмельницькому, МФО 815013, р/р 33218812700002) - 60783,00 грн. (шістдесят тисяч сімсот вісімдесят три гривні 00 коп.) збитків завданих використанням земельної ділянки.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Мотор - Центр» (м. Чернівці, вул. Велика Руська,238А, код 32357535) на користь прокуратури Хмельницької області (ЄДРПОУ 02911102, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, рахунок 35218028002814) судовий збір у розмірі 1600,00 грн. (одна тисяча шістсот гривень 00 коп.).
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення господарського суду може бути оскаржена протягом 20 днів з дня складання повного тексту судового рішення
Порядок подання апеляційної скарги визначений ст. 257 ГПК України та підпункту 17.5 пункту 17 Розділу XI «Перехідні положення» ГПК України.
Повний текст рішення складено 06.03.2018.
Суддя С.В. Гладій
Віддрук. 4 прим. :
1 - до справи,
2 - позивачу (м. Хмельницький, вул. Гагаріна,3)
3 - відповідачу (58023, м. Чернівці, вул. Велика Руська,238А)
4 - прокуратура (м. Хмельницький, вул. Проскурівська,63)
Всім реком. з повід.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2018 |
Оприлюднено | 13.03.2018 |
Номер документу | 72596707 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Гладій С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні