Справа №442/8687/17
Провадження №2-а/442/45/2018
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
01 березня 2018 року Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області в складі:
головуючого судді - Кучаковського Ю.С.,
за участю секретаря судового засідання - Кравців Х.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дрогобичі справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради про визнання дій протиправними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення,
за участю представників
від позивача: не з'явилися
від відповідача: не з'явилися
в с т а н о в и в :
До Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області звернувся ОСОБА_1 з позовом до Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради про визнання дій протиправними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення.
Адміністративний позов обґрунтовано тим, що працівниками відділу ДАБК ВК Дрогобицької міської ради було проведено планову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, результат якої зафіксовано в протоколі № 3/36/3 від 30.10.2017, вказує, що дана перевірка не була включена у план роботи відділу. Зазначає, що виявлені порушення у сфері містобудівельної діяльності за п.п. 4, 5, 6, 9, 11 вказівок щодо ведення загального журналу робіт ДБН А.3.1-5:2016 „Організація будівельного виробництва» є незаконними, оскільки такий журнал на підприємстві є наявним та ведеться у відповідності до вказаних вимог. Відомостей про те, ким та коли такий журнал передавався для огляду при перевірці в оскаржуваній постанові не має. Відсутні також відомості про те якими доказами підтверджено факти котрі наведені в постанові. Зазначив, що „Вказівки щодо ведення загального журналу робіт» є рекомендаційними та відомостей саме про їх зобов'язальний характер, а також щодо міри відповідальності за їх не виконання не містять. Фактично це технічний опис порядку заповнення загального журналу робіт.Зазначає, що відповідач намагається притягнути до двох видів відповідальності за фактом одного і того ж самого правопорушення, що є порушенням принципу non bis in idem, та те, що відповідно до ДБН А.3.1.-5-2009 загальний журнал робіт не є виконавчою документацією. Каже, що його не попередили про час та місце розгляду справи про адміністративне правопорушення.
Сторони в судове засідання не з'явилися.
Позивач подав заяву, у якій просить розглядати справу у його відсутності.
Відповідач про причини неявки суд не повідомив, хоча про час та місце судового розгляду був повідомлений належним чином у встановленому законом порядку, у своєму відзиві на позовну заяву зазначив, що планова перевірка на об'єкті будівництва по вул. В. Великого, б/н в м. Дрогобичі проводилась відділом державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Дрогобицької міської ради, який здійснює функції контролю, а не нагляду, як зазначає позивач у позові, та проводилась на об'єкті будівництва по вул. В. Великого в м. Дрогобичі відділом ДАБК на підставі затвердженого керівником відділу ДАБК наказу. Зазначає, що директора ПП „БКП Осанна» ОСОБА_2 04.10.2017 було особисто під розписку повідомлено, що у період з 17.10.2017 по 30.10.2017 буде проведено планову перевірку, на об'єкті будівництва: „Будівництво 7-8-ми поверхового 76-ти квартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими об'єктами соцкультпобуту по вул. В. Великого у м. Дрогобичі Львівської обл.» . Також, у Повідомленні про проведення планової перевірки ,наданому директору ПП „БКП Осанна» ОСОБА_2, було зазначено про необхідність забезпечити присутність керівника (заступника керівника) або уповноваженої особи ПП „БКП Осанна» , осіб що здійснюють технічний та авторський нагляд, генерального підрядника та/або підрядника на об'єкті будівництва, за адресою: вул. В. Великого у м. Дрогобичі Львівської обл.,- крім того, під час проведення планової перевірки ОСОБА_2 підтвердив посадовим особам відділу ДАБК, що особи, відповідальні за технічний і авторський нагляд на об'єкті будівництва, а також особи, відповідальні за ведення робіт на об'єкті будівництва, повідомлені про проведення планової перевірки відділом ДАБК, та надав копію наказу про призначення виконроба ОСОБА_1 відповідальним за ведення робіт на об'єкті будівництва, який був присутній під час здійснення перевірки на об'єкті будівництва, надавав посадовим особам відділу ДАБК запитувані документи та пояснення. Зазначає, що перевірка проводилась у сфері містобудівельної діяльності та порушення виявлені на відповідність виконавчої документації ДБН А.3.1-5:2016. Зазначає, що позивача було повідомлено про час і місце розгляду справи про адміністративне правопорушення.
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов до наступного висновку.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 5 КАС України Кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Відповідно до ст. 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 3/36/3 від 30.10.2017 головним спеціалістом, реєстратором відділу державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Дрогобицької міської ради ОСОБА_3 у присутності ОСОБА_1 за результатами планово перевірки, проведеної „Будівництво 7-8-ми поверхового 76-ти квартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими об'єктами соцкультпобуту на вул. В. Великого в м. Дрогобичі Львівської обл.» виявлено порушення: виконавча документація ведеться з порушенням будівельних норм, державних стандартів і правил, а саме: загальний журнал робіт заповнений з порушеннями п. 4, п. 5, п. 6, п. 9, п. 11 вказівок щодо ведення загального журналу робіт ДБН А.3.1-5:2016 „Організація будівельного виробництва» , а саме: 1. На титульному аркуші загального журналу робіт не зазначена особа (посада, прізвище, ім'я, по батькові) відповідальна від будівельної організації за будівництво об'єкта і ведення загального журналу робіт, відсутні найменування генеральної проектної організації, прізвище, ім'я, по батькові і підпис головного інженера проекту, найменування замовника будівництва, інстанції, що затвердила проект і дата його затвердження, дата початку та закінчення робіт (введення в експлуатацію), організації, що розробила проектно-кошторисну документацію, не зазначено основні показники об'єкта будівництва, відсутня дата видачі журналу та ін.; 2. В таблиці 1 відсутній список інженерно-технічного персоналу,який зайнятий на будівництві об'єкта; 3. в таблиці 2 відсутній перелік актів та дати, на приховані роботи, посада та ініціали, що підписали акт; 4. У таблиці 5 відсутній перелік спеціальних журналів робіт; 5. У таблиці 5 відсутня посада, ініціали відповідальних осіб; 6. У таблиці 6 відсутні зауваження щодо безпеки робіт.
Згідно положення про відділ архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Дрогобицької міської ради відділ архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Дрогобицької міської ради здійснює державний архітектурно-будівельний контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, проектної документації щодо об'єктів, розташованих у межах відповідних населених пунктів.
Згідно наказу про проведення планових заходів на IV квартал 2017 року № 33/17 від 25.09.2017 з 17.10.2017 по 30.10.2017 передбачена планова перевірка на об'єкті „Будівництво 7-8-ми поверхового 76-ти квартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими об'єктами соцкультпобуту на вул. В. Великого в м. Дрогобичі Львівської обл.» , суб'єкт містобудування ПП „БКП Осанна» (код ЄДРПОУ 39582362).
Згідно повідомлення про проведення планової перевірки від 04.10.2017 № 100 ОСОБА_2 повідомлений 04.10.2017 про проведення планової перевірки об'єкті „Будівництво 7-8-ми поверхового 76-ти квартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими об'єктами соцкультпобуту на вул. В. Великого в м. Дрогобичі Львівської обл.» .
Згідно наказу директора ПП „БКФ Осанна» № 1 - АГД від 02.02.2016 виконробаОСОБА_1 призначено відповідальним за ведення робіт по будівництву 7-8-ми поверхового 76-ти квартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення (магазинами) на вул. В. Великого в м. Дрогобич.
Згідно ч. 2 ст. 10 Закону України „Про архітектурну діяльність» державний архітектурно-будівельний контроль здійснюють органи державного архітектурно-будівельного контролю, визначені статтею 6 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності» .
Відповідно до ч. 3 ст. 6 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності» до органів державного архітектурно-будівельного контролю належать: структурні підрозділи з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій; виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад.
За змістом ч. 1 ст. 41 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності» державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності» посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки, серед іншого, мають право: безперешкодного доступу до місць будівництва об'єктів та до об'єктів, що підлягають обов'язковому обстеженню; проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомки, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації; проводити перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об'єктів, вимогам державних стандартів, норм і правил згідно із законодавством.
Згідно п.п. 1, 6 Постанови КМУ „Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю» від 23.05.2011 № 553 цей Порядок визначає процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями (далі - суб'єкти містобудування) вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт. Плановою перевіркою вважається перевірка, що передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю, який затверджується керівником такого органу. Періодичність проведення планових перевірок суб'єктів містобудування на об'єктах будівництва визначається відповідно до критерію, за яким оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері містобудування та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) органами державного архітектурно-будівельного контролю. Планові перевірки об'єктів будівництва, замовниками яких є фізичні особи (громадяни), проводяться не частіше ніж один раз на півроку. Строк проведення планової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів.
Ч. 11 ст. 96-1 КУпАП передбачена відповідальність за ведення виконавчої документації з порушенням будівельних норм, державних стандартів і правил.
Згідно абз. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України „Про будівельні норми» будівельні норми - затверджений суб'єктом нормування підзаконний нормативний акт технічного характеру, що містить обов'язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури; державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва.
відповідно до пп. 3.2.4 п. 3 ДБН А.3.1-5:2016 „Організація будівельного виробництва» виконавча документація - це документація, яка засвідчує особливості виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва, відображає методи та умови їх виконання, підтверджує фактичні параметри їх результатів.
Згідно з п. 4.8 ДБН А.3.1-5:2016 „Організація будівельного виробництва» за результатами виконання будівельних робіт має бути оформлена виконавча документація.
Перелік необхідної виконавчої документації, визначений відповідно до вимог нормативних документів щодо виконання відповідного виду робіт на конкретному об'єкті будівництва, має бути наведений у Проекті виконання робіт.
До виконавчої документації належать:
а) загальний журнал робіт (додаток А);
б) спеціальні журнали з окремих видів робіт, перелік яких встановлюється в проекті організації будівництва в залежності від видів робіт (додаток Б);
в) журнал авторського нагляду відповідно до та звітна документація щодо виконання будівельних робіт з науково-технічного супроводу (за наявності на об'єкті будівництва науково-технічного супроводу) відповідно до ДБН В.1.2-5;
г) акти на закриття прихованих робіт (додаток В);
д) акти проміжного прийняття відповідних конструкцій (додаток Г);
е) виконавчі схеми відповідно до ДБН В.1.3-2;
ж) документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів та конструкцій відповідно до;
і) акти випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання;
к) інша документація, передбачена нормативними документами на виконання конкретного виду будівельних робіт.
Згідно додатку А ДБН А.3.1-5:2016, визначено вказівки щодо ведення загального журналу робіт:
1. Загальний журнал робіт є основним первинним виробничим документом, який відтворює технологічну послідовність, терміни, якість і умови виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва.
2. Загальний журнал робіт ведеться на будівництві окремих або групи однотипних об'єктів, які розміщені в межах одного будівельного майданчика і споруджуються одночасно.За умови будівництва комплексу (будови) загальний журнал робіт може вестися на кожній будівлі, споруді та лінійних об'єктах інженерно-транспортної інфраструктури. Наявність цих журналів має бути засвідчена у таблиці А.4.
3. Загальний журнал робіт веде особа, відповідальна за будівництво об'єкта (виконавець робіт, старший виконавець робіт) і заповнює його з першого дня роботи на об'єкті особисто або доручає керівникам змін. Спеціалізовані будівельні організації ведуть спеціальні журнали робіт, що знаходяться у відповідальних осіб, які виконують ці роботи. По закінченні робіт спеціальний журнал передається генеральній будівельній організації.
4. Титульний лист заповнюється до початку будівництва генеральною підрядною будівельною організацією за участю проектної організації і замовника.
5. Список інженерно-технічного персоналу, який зайнятий на будівництві об'єкта, формується у відповідності з таблицею А.1.
6. У таблиці А.2 наводиться перелік всіх актів, що підлягають оформленню на даному об'єкті будівництва, в календарному порядку.
7. У таблиці А.3 включаються всі роботи по частинах і елементах об'єкта будівництва, якість виконання яких відповідно до ПОБ (додаток Ж, форма Ж2, форма Ж4) або ПВР (додаток Л, форма ЛІ, форма Л2) контролюється і підлягає оцінці.
8. Таблиця А.4 заповнюється особою, відповідальною за ведення загального журналу робіт.
9. Відомості про виконання робіт (з початку і до їх завершення), що включаються в таблиці А.5, є основною частиною журналу.
Зазначена частина журналу містить відомості про початок і закінчення роботи і відображає перебіг її виконання. Опис робіт повинен проводитись по конструктивних елементах об'єкта будівництва з зазначенням осей, позначок, поверхів, ярусів, секцій і приміщень, де роботи виконуються. Наводяться стислі відомості про методи виконання робіт, застосовані матеріали, готові вироби і конструкції, вимушені простої будівельних машин (із зазначенням вжитих заходів), випробування устаткування, систем, мереж і вимушені простої (випробування вхолосту або під навантаженням, подача електроенергії, випробування на міцність і герметичність тощо), відхилення від робочих креслень (із зазначенням причин) і їх погодження, зміни розміщення охоронних, захисних і сигнальних огорож, переноси транспортних і пожежних мереж, прокладання, перекладання, розбирання тимчасових інженерних мереж, наявність і виконання схем операційного контролю якості, виправлення і переробку виконання робіт (із зазначенням винних), а також метеорологічні та інші особливі умови виконання робіт.
10. У таблиці А.6 вносяться зауваження осіб, які контролюють виконання і безпеку робіт відповідно до наданих їм прав, а також представників авторського нагляду.
11. Загальний журнал повинен бути пронумерований, прошнурований, оформлений усіма підписами на титульному аркуші і скріплений печаткою будівельної організації, яка його видала.
Під час здачі завершеного будівництвом об'єкта загальний і спеціальні журнали робіт передаються замовнику.
У наданій копії загального журналу робіт об'єкта „Будівництво 7-8-ми поверхового 76-ти квартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими об'єктами соцкультпобуту на вул. В. Великого в м. Дрогобичі Львівської обл.» вбачаються наступні недоліки: 1.На титульному аркуші загального журналу робіт не зазначена особа (посада, прізвище, ім'я, по батькові) відповідальна від будівельної організації за будівництво об'єкта і ведення загального журналу робіт, відсутні найменування генеральної проектної організації, прізвище, ім'я, по батькові і підпис головного інженера проекту, найменування замовника будівництва, інстанції, що затвердила проект і дата його затвердження, дата початку та закінчення робіт (введення в експлуатацію), організації, що розробила проектно-кошторисну документацію, не зазначено основні показники об'єкта будівництва, відсутня дата видачі журналу та ін.; 2. В таблиці 1 відсутній список інженерно-технічного персоналу,який зайнятий на будівництві об'єкта; 3. в таблиці 2 відсутній перелік актів та дати, на приховані роботи, посада та ініціали, що підписали акт; 4. У таблиці 5 відсутній перелік спеціальних журналів робіт; 5. У таблиці 5 відсутня посада, ініціали відповідальних осіб; 6. У таблиці 6 відсутні зауваження щодо безпеки робіт.
ДБН А.3.1-5:2016 „Організація будівельного, виробництва» розроблено Державним підприємством Науково-дослідний інститут будівельного виробництва, наказ від 05.05.2016 № 115, введено в дію з 01.01.2017, на заміну ДБН А.3-1 -5-2009.
ДБН встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних обєктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Згідно ст. 9 Закону України „Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України „Про регулювання містобудівної діяльності» .
Будівництво об'єкта „Будівництво 7-8-ми поверхового 76-ти квартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими об'єктами соцкультпобуту на вул. В. Великого в м. Дрогобичі Львівської обл.» почалось у березні 2016 року, тобто коли діяли ДБН А.3-1 -5-2009, тому загальний журнал робіт повинен відповідати вимогам чинних на момент початку будівництва ДБН.
Пунктом 1.17 ДБН А.3.1-5-2009 „Організація будівельного виробництва» затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 25.12.2009 № 689 передбачено, що на кожному об'єкті будівництва належить: вести загальний журнал робіт за формою згідно з додатком „В» , спеціальні журнали з окремих видів робіт, перелік яких встановлює генпідрядник, виходячи з вимог нормативних документів щодо ведення виконавчої документації за формами, зразки яких наведено в додатку „Г» , журнал авторського нагляду відповідно до ДБН А.2.2-4; складати акти на закриття прихованих робіт за формою, наведеною у додатку „К» , акти проміжного прийняття відповідальних конструкцій за формою, наведеною у додатку „М» ; складати акти індивідуального та комплексного випробування устаткування, інженерних систем, мереж і обладнання; оформляти виконавчу документацію - комплект робочих креслень із написами, зробленими особами, відповідальними за виконання будівельно-монтажних робіт, про відповідність виконаних у натурі робіт цим кресленням або змінам у них, внесеним за погодженням із замовником та проектувальником; вести облік збирання та видалення відходів і вторинної сировини; після завершення будівництва об'єкта скласти його архітектурно-технічний паспорт згідно із Законом України „Про архітектурну діяльність» та „Положенням про архітектурно-технічний паспорт об'єкта архітектури» , паспорт технічного стану будівлі (споруди) згідно із НПАОП 45.2-1.01, енергетичний паспорт будинку згідно з ДБН В.2.6-31.
Виконавча документація - це комплект робочих креслень із написами, зробленими особами, відповідальними за виконання будівельно-монтажних робіт, про відповідальність виконаних у натурі робіт цим кресленням або змінам у них, внесеним за погодженням із замовником та проектувальником, при цьому, загальний журнал робіт не є виконавчою документацією, а є окремим документом, ведення якого передбачено ДБН А.3.1-5-2009 „Організація будівельного виробництва» .
Крім того, те, що загальний журнал робіт не є виконавчою документацією підтверджується Порядком здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 553 від 23.05.2011, а саме: відповідно до абзацу 2 пункту 2 зазначеного Порядку, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів обліку виконання робіт (далі - загальні та (або) спеціальні журнали), виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи.
Отже, загальний журнал робіт не відноситься до виконавчої документації, а є окремим документом, ведення якого передбачено в тому числі ДБН А.3.1-5-2009 „Організація будівельного виробництва» , в свою чергу „виконавча документація» не є сукупністю документів згідно пункту 1.17 ДБН А.3.1.5-2009, а конкретно визначений цим пунктом документ, а отже ы выдсутный склад адмыныстративного правопорушення, передбаченого ч. 11 ст. 96-1 КУпАП.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною першою статті 9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Критерії оцінки правомірності рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень зазначені у частині 2 статті 2 КАС України.
Так, суд повинен перевірити, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області, суд вважає, що постанова в справі про адміністративне правопорушення від 02.11.2017 № 3/36/3-пл, складена відносно ОСОБА_1 заступником начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради ОСОБА_4, слід скасувати.
На підставі наведеного, відповідно до ст.ст. 2, 19, 20, 72-77, 241-247, 286 КАС України, п.п. 10, 15.5 Перехідних положень КАС України, суд -
в и р і ш и в:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради про визнання дій протиправними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення задовольнити.
Скасувати постанову в справі про адміністративне правопорушення від 02.11.2017 № 3/36/3-пл, складену відносно ОСОБА_1 заступником начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради ОСОБА_4
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи на рішення суду може бути подана апеляційна скарга до Львівського апеляційного адміністративного суду через Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області протягом десяти з дня його проголошення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Ю.С. Кучаковський
Суд | Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2018 |
Оприлюднено | 13.03.2018 |
Номер документу | 72598312 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області
Кучаковський Ю. С.
Адміністративне
Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області
Кучаковський Ю. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні