Ухвала
від 13.02.2018 по справі 757/7719/18-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/7719/18-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 лютого 2018 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю сторони кримінального провадження прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 , про проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42016000000002841, -

В С Т А Н О В И В :

13.02.2018 в провадження слідчого судді надійшло клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку в офісних приміщеннях, які займає Департамент охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 33769381), а саме за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 1, що на праві приватної власності належать: територіальній громаді, сіл, селищ, міст Дніпропетровської області в особі Дніпропетровської обласної ради, код ЄДРПОУ 23928934 з метою фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, а також виявлення та вилучення:

договори про закупівлю з усіма додатками, доповненнями із змінами до них, що укладені з ТОВ «Ювент Торг» (ЄДРПОУ 40150001) та іншими суб`єктами господарювання, щодо закупівлі та постачання препаратів інсулінового ряду, що укладені в 2016-2017 роках;

бюджетні запити, які подавалися Департаментом охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації, документи на у яких відображено формування потреби (із розрахунками) щодо закупівлі інсуліну та його аналогів для медичних закладів Дніпропетровської області в 2016-2017 році, а також нормативних документів на підставі яких здійснювався розрахунок, П.І.Б службових осіб відповідальних за формування потреби для закупівлі інсуліну та його аналогів;

тендерні документації, пропозиції учасників, протоколу розкриття тендерних пропозицій, протоколу розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, звіту про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору, звіти про виконання договору про закупівлю, по торгам за якими ТОВ «Ювент Торг» та інші суб`єкти господарювали були визнанні переможцями закупівлі в період 2016-2017 років під час постачання інсуліну та його аналогів.

бухгалтерських документів, звітів, оборотно сальдові відомості в розрізі найменувань препаратів інсуліну та його аналогів по рахунку 20 «Запаси» по 2015 2016 року із зазначенням вартості оприбуткування та всіх проведених переоцінок вартості препаратів із зазначенням серії препарату, сум та документів на підставі яких вона була проведена.

банківських виписок, платіжних доручень, рахунків фактур, актів прийому-передачі, актів взаєморозрахунків та довідок, прибуткових та видаткових накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, доручень на отримання інсуліну та його аналогів, довідок про дебіторську та кредиторську заборгованість, а також інших документів, які складались при закупівлі у 2016-2017 роках препаратів інсулінового ряду згідно договорів;

бухгалтерські довідки про стан виконання договорів, що укладені із закупівлі інсуліну та його аналогів із зазначенням прострочки та нарахованих штрафних санкцій;

відомостей про суб`єктів господарювання, які поставляють інсулін та його аналоги для Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації у 2016-2017 роках;

документів митного оформлення лікарських засобів (інсулін та його аналогів) для підприємства за період з 01.01.2016 по 01.12.2017;

митних декларацій (ВМД) у тому числі роздруковані електронні інвойси стосовно імпорту лікарських засобів для підприємства за період 2016-2017 років, у тому числі декларації митної вартості, рахунки фактури (інвойси), товарно транспортні накладні (CMR);

реєстру видаткових та прибуткових накладних стосовно придбання інсуліну та його аналогів у період з 01.01.2016 по 31.12.2017;

відомості за 2016 та 2017 роки щодо придбання інсуліну та його аналогів медичним закладам із зазначенням найменування закладу, строку придатності на дату поставки на склад серії, кількості, ціни за упаковку та загальної суми, а також відомості щодо препаратів інсулінового ряду, які були списані, у зв`язку із закінченням строку придатності з вказанням найменування, серії, назви постачальники та документів на підставі яких було здійснено списання;

у тому числі угод, контрактів, договорів, додатків до них, специфікацій, рахунків фактур, платіжних доручень, виписок банку з додатками, видаткових накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, доручень, актів прийому-передачі, актів взаєморозрахунків, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, документів страхування, листування, чорнових записів, актів огляду та інвентаризації, а також указаних документів в електронному вигляді;

первинні фінансово-господарські та бухгалтерські документи, договори з покупцями та постачальниками інсуліну та його аналогів з усіма змінами, доповненнями і додатками, актів здачі-прийомки продукції, доручень і накладних на передачу готової продукції, фактичних калькуляцій вартості лікарських засобів (інсуліну та його аналогів), документи, які підтверджують якість інсуліну та його аналогів, печатки, штампи, кліше, факсиміле підпису, договори про банківське обслуговування, довіреності на отримання готівкових коштів в установах банків, електронних носіїв інформації (жорстких дисків, флеш-накопичувачів, дисків тощо), яка містить вищевказану інформацію, а також: зіпсованих документів; чистих аркушів або бланків документів з відбитками печаток цих установ, підприємств; чорнових записів; блокнотів; робочих зошитів; документів з вільними зразками почерку і підпису, та інші документи, що підтверджують фінансово-господарську діяльність зазначених установ і підприємств, які свідчать про протиправну діяльність з боку вказаних суб`єктів, а також інших предметів та документів, які відповідають критеріям, визначеним ст. 98 КПК України.

З наданих в обґрунтування клопотання матеріалів вбачається, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42016000000002841 від 12.10.2016 за фактом розтрати бюджетних коштів, виділених на закупівлю закладами охорони здоров`я України інсулінів та його аналогів за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, в ході якого встановлено причетність до його вчинення службових осіб Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації, який розташований за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 1, де можуть зберігатись вищевказані речі та документи, які слідчий має намір відшукати та вилучити як такі, що мають доказове значення у даному кримінальному провадженні.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи та на долучені до матеріалів клопотання документи, просив клопотання задовольнити.

Обшук, у відповідності з ст. 234 КПК України проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Вислухавши думку прокурора, який підтримав клопотання, дослідивши надані в його обґрунтування матеріали, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає частковому задоволенню, оскільки наявні в матеріалах дані дають достатні підстави вважати, що вчинено кримінальне правопорушення, і частина відшукуваних прокурором речей і документів має значення для досудового розслідування у даному кримінальному провадженні, відомості, які містяться у цих речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду і можуть знаходитися за місцем проведення обшуку.

Так, клопотання в частині вилучення комп`ютерної техніки, серверів, засобів зв`язку, слідчий суддя вважає наявними підстави для вилучення з комп`ютерної техніки серверів та засобів зв`язку, якими користуються службові особи Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації, - копії даних та інформації в електронній формі про вище вказані обставини у даному кримінальному провадженні.

При цьому, в частині вилучення комп`ютерної техніки, серверів та засобів зв`язку у клопотанні відмовити у зв`язку з відсутністю достатніх даних стверджувати про наявність у них ознак, передбачених ч. 1 ст. 98 КПК України.

Разом з цим, в задоволені клопотання в частині надання дозволу на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів, договорів з покупцями та постачальниками інсуліну та його аналогів з усіма змінами, доповненнями і додатками, актів здачі-прийомки продукції, доручень і накладних на передачу готової продукції, фактичних калькуляцій вартості лікарських засобів (інсуліну та його аналогів), документи, які підтверджують якість інсуліну та його аналогів, печатки, штампи, кліше, факсиміле підпису, договори про банківське обслуговування, довіреності на отримання готівкових коштів в установах банків, електронних носіїв інформації (жорстких дисків, флеш-накопичувачів, дисків тощо), яка містить вищевказану інформацію, а також: зіпсованих документів; чистих аркушів або бланків документів з відбитками печаток цих установ, підприємств; чорнових записів; блокнотів; робочих зошитів; документів з вільними зразками почерку і підпису, та інші документи, що підтверджують фінансово-господарську діяльність зазначених установ і підприємств, які свідчать про протиправну діяльність з боку вказаних суб`єктів, а також інших предметів та документів, які відповідають критеріям, визначеним ст. 98 КПК України, відмовити у зв`язку з необґрунтованістю та безпідставністю, за відсутності родових ознак цих речей та документів.

Разом з тим, у разі виявлення під час обшуку майна, яке має значення для даного кримінального провадженні, його огляд і вилучення регламентовано ч. 7 ст.236 КПК України.

Відтак, клопотання підлягає частковому задоволенню.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 98, 108, 234, 235, 309 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В :

Клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 , про проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42016000000002841 задовольнити частково.

Надати дозвіл прокурору відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи, прокурорам групи прокурорів, на проведення обшуку в офісних приміщеннях, які займає Департамент охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 33769381), а саме за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 1, що на праві приватної власності належать: територіальній громаді, сіл, селищ, міст Дніпропетровської області в особі Дніпропетровської обласної ради, код ЄДРПОУ 23928934 з метою фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, а також виявлення та вилучення документів в паперовому та електронному вигляді, а саме:

договори про закупівлю з усіма додатками, доповненнями із змінами до них, що укладені з ТОВ «Ювент Торг» (ЄДРПОУ 40150001), щодо закупівлі та постачання препаратів інсулінового ряду, що укладені в 2016-2017 роках;

бюджетні запити, які подавалися Департаментом охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації, документи на у яких відображено формування потреби (із розрахунками) щодо закупівлі інсуліну та його аналогів для медичних закладів Дніпропетровської області в 2016-2017 році, а також нормативних документів на підставі яких здійснювався розрахунок, П.І.Б службових осіб відповідальних за формування потреби для закупівлі інсуліну та його аналогів;

тендерні документації, пропозиції учасників, протоколу розкриття тендерних пропозицій, протоколу розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, звіту про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору, звіти про виконання договору про закупівлю, по торгам за якими ТОВ «Ювент Торг» та інші суб`єкти господарювали були визнанні переможцями закупівлі в період 2016-2017 років під час постачання інсуліну та його аналогів.

бухгалтерських документів, звітів, оборотно сальдові відомості в розрізі найменувань препаратів інсуліну та його аналогів по рахунку 20 «Запаси» по 2015 2016 року із зазначенням вартості оприбуткування та всіх проведених переоцінок вартості препаратів із зазначенням серії препарату, сум та документів на підставі яких вона була проведена.

банківських виписок, платіжних доручень, рахунків фактур, актів прийому-передачі, актів взаєморозрахунків та довідок, прибуткових та видаткових накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, доручень на отримання інсуліну та його аналогів, довідок про дебіторську та кредиторську заборгованість, а також інших документів, які складались при закупівлі у 2016-2017 роках препаратів інсулінового ряду згідно договорів;

бухгалтерські довідки про стан виконання договорів, що укладені із закупівлі інсуліну та його аналогів із зазначенням прострочки та нарахованих штрафних санкцій;

відомостей про суб`єктів господарювання, які поставляють інсулін та його аналоги для Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації у 2016-2017 роках;

документів митного оформлення лікарських засобів (інсулін та його аналогів) для підприємства за період з 01.01.2016 по 01.12.2017;

митних декларацій (ВМД) у тому числі роздруковані електронні інвойси стосовно імпорту лікарських засобів для підприємства за період 2016-2017 років, у тому числі декларації митної вартості, рахунки фактури (інвойси), товарно транспортні накладні (CMR);

реєстру видаткових та прибуткових накладних стосовно придбання інсуліну та його аналогів у період з 01.01.2016 по 31.12.2017;

відомості за 2016 та 2017 роки щодо придбання інсуліну та його аналогів медичним закладам із зазначенням найменування закладу, строку придатності на дату поставки на склад серії, кількості, ціни за упаковку та загальної суми, а також відомості щодо препаратів інсулінового ряду, які були списані, у зв`язку із закінченням строку придатності з зазначенням найменування, серії, назви постачальники та документів на підставі яких було здійснено списання; у тому числі угод, контрактів, договорів, додатків до них, специфікацій, рахунків фактур, платіжних доручень, виписок банку з додатками, видаткових накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, доручень, актів прийому-передачі, актів взаєморозрахунків, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, документів страхування, листування, чорнових записів, актів огляду та інвентаризації .

В іншій частині в задоволенні клопотання відмовити.

Визначити строк дії ухвали протягом одного місяця, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Ухвала виготовлена в двох примірниках.

Примірник 1 знаходиться в матеріалах судового провадження № 757/7719/18-к

Примірник 2 та завірена копія надано прокурору відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3

Виконавець: ОСОБА_1 .

13.02.2018

Дата ухвалення рішення13.02.2018
Оприлюднено01.03.2023
Номер документу72613397
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення обшуку у кримінальному провадженні № 42016000000002841

Судовий реєстр по справі —757/7719/18-к

Ухвала від 13.02.2018

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Москаленко К. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні