печерський районний суд міста києва
Справа № 757/7712/18-к
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 лютого 2018 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю сторони кримінального провадження прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 , про проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42016000000002841, -
В С Т А Н О В И В :
13.02.2018 в провадження слідчого судді надійшло клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку в офісних приміщеннях, які займає ТОВ «Санофі-Авентіс Україна», код ЄДРПОУ 35648623, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, 48-50А а саме у нежилих приміщеннях, які на праві приватної власності належать: ТОВ «Проперті Менеджемент Солюшинс ТУ», код ЄДРПОУ 40988637, з метою фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, а також виявлення та вилучення:
договори про закупівлю з усіма додатками, доповненнями та змінами до них, що укладені ТОВ «Санофі-Авентіс Україна» з іншими суб`єктами господарювання, у тому числі із нерезидентами щодо закупівлі препаратів інсулінового ряду в 2015-2017 роках;
договори про закупівлю та продажу з усіма додатками, доповненнями із змінами до них, що укладалися із ПрАТ «Медфарком-Центр», ТОВ «Бізнес центр Фармація» та іншими суб`єктами господарювання щодо закупівлі препаратів інсулінового ряду, що укладені в 2016-2017 роках, а також підтверджуючих документів щодо отримання знижок, компенсацій передбачених цими договорам та іншими угодами, а саме актів, звітів, рахунків-фактурів, інвойсів та в інших документах, які враховують знижку та зафіксовано виставлення зменшенням суми оплати за інсулін та його аналогів з розрахунками до них, що стали підставою для надання знижки із зазначенням серії препаратів по яким надається безпосередня знижка та накладних на підставі яких вони були відвантажені покупцю, компенсацію із розшифровкою по кожній партії (із зазначенням серії);
бухгалтерських документів, звітів, оборотно - сальдові відомості в розрізі найменувань препаратів інсуліну та його аналогів по рахунку 20 «Запаси» по 2015 - 2016 року із зазначенням вартості оприбуткування та всіх проведених переоцінок вартості препаратів інсулінового ряду із зазначенням серії препарату, сум та документів на підставі яких вона була проведена.
банківські рахунки, виписки, які протягом 2015-2017 років були виставлені суб`єктам господарювання, із зменшенням суми в рахунок отримання знижки із наданням до них документів, розрахунків, що слугували підставою для зменшення оплати із зазначенням препаратів інсуліну, найменування, серії по яким були надання знижка, компенсація, період та сума.
банківських виписок, платіжних доручень, рахунків - фактур, актів прийому-передачі, актів взаєморозрахунків та довідок, прибуткових та видаткових накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, доручень на отримання ТМЦ, довідок про дебіторську та кредиторську заборгованість, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, а також інших документів, які складались під час продажу у 2015-2017 роках суб`єктам господарювання інсулінового ряду згідно договорів;
структуру та штатний розпис підприємства у тому числі структурних підрозділів станом на 2016-2017 роки;
відомостей по аптечних закладів, які входять в структуру підприємства із зазначенням адреси;
ліцензії з додатками на провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами;
відомостей про відповідних осіб на застосування державних регульованих цін при оптовій та роздрібній реалізації лікарських засобів, а також накази щодо призначення керівника підприємства; головного бухгалтера підприємства; посадової особи, відповідальної за формування, встановлення та застосування цін;
паспорту 1, 2 сторінка та відмітку про реєстрацію (керівника, головного бухгалтера, відповідальних за ціноутворення, продажу інсуліну та його аналогів дистриб`юторам, за надання, підтвердження, оформлення скидки та компенсацій дистриб`юторам за результатами виконання умов укладених договорів посадових осіб), свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, а також розпорядчі документи підприємства щодо формування, встановлення та застосування цін на лікарські засоби;
відомостей про суб`єкта господарювання, які поставляють лікарські засоби та вироби медичного призначення для товариства у 2016-2017 роках;
документів митного оформлення лікарських засобів (інсулін та його аналогів) для підприємства за період з 01.01.2015 по 31.12.2017;
митних декларацій (ВМД) у тому числі роздруковані електронні інвойси стосовно імпорту лікарських засобів для підприємства за період 2016-2017 років, у тому числі декларації митної вартості, рахунки - фактури (інвойси), товарно - транспортні накладні (CMR);
реєстру видаткових та прибуткових накладних стосовно придбання та реалізації лікарських засобів товариством у період з 01.01.2016 по 01.12.2017;
оборотні - сальдові відомості по рахункам 631, 632, 281, 282, 285, 702 (помісячно та щорічно) за період з 01.01.2016 по 01.12.2017 та їх розшифровки;
фінансові звіти товариства за 2016 та 2017 роки, а також відомості щодо реалізації інсуліну та його аналогів, суб`єктам господарювання та медичним закладам із зазначенням найменування закладу, серії, кількості, ціни за упаковку та загальної суми;
у тому числі угод, контрактів, договорів, додатків до них, специфікацій, рахунків - фактур, платіжних доручень, виписок банку з додатками, видаткових накладних, податкових накладних, товарно-гранспортних накладних, доручень, актів прийому- передачі, актів взаєморозрахунків, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, документів страхування, листування, чорнових записів, актів огляду та інвентаризації, а також указаних документів в електронному вигляді, гарантійні листи, що надавалися дистриб`юторам для участі в публічних закупівлі з поставки інсуліну та його аналогів;
первинні фінансово-господарські та бухгалтерські документи, договори з покупцями та постачальниками інсуліну та його аналогів з усіма змінами, доповненнями і додатками, актів здачі-прийомки продукції, доручень і накладних на передачу готової продукції, фактичних калькуляцій вартості лікарських засобів (інсуліну та його аналогів), документи, які підтверджують якість інсуліну та його аналогів, печатки, штампи, кліше, факсиміле підпису, договори про банківське обслуговування, довіреності на отримання готівкових коштів в установах банків, електронних носіїв інформації (жорстких дисків, флеш-накопичувачів, дисків тощо), яка містить вищевказану інформацію, а також: зіпсованих документів; чистих аркушів або бланків документів з відбитками печаток цих установ, підприємств; чорнових записів; блокнотів; робочих зошитів; документів з вільними зразками почерку і підпису, та інші документи, що підтверджують фінансово-господарську діяльність зазначених установ і підприємств, які свідчать про протиправну діяльність з боку вказаних суб`єктів, а також інших предметів та документів, які відповідають критеріям, визначеним ст. 98 КПК України.
З наданих в обґрунтування клопотання матеріалів вбачається, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42016000000002841 від 12.10.2016 за фактом розтрати бюджетних коштів, виділених на закупівлю закладами охорони здоров`я України інсулінів та його аналогів за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, в ході якого встановлено причетність до його вчинення службових осіб ТОВ «Санофі-Авентіс Україна», які розташовані за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, 48-50А, де можуть зберігатись вищевказані речі та документи, які слідчий має намір відшукати та вилучити як такі, що мають доказове значення у даному кримінальному провадженні.
В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи та на долучені до матеріалів клопотання документи, просив клопотання задовольнити.
Обшук, у відповідності з ст. 234 КПК України проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Вислухавши думку прокурора, який підтримав клопотання, дослідивши надані в його обґрунтування матеріали, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає частковому задоволенню, оскільки наявні в матеріалах дані дають достатні підстави вважати, що вчинено кримінальне правопорушення, і частина відшукуваних прокурором речей і документів має значення для досудового розслідування у даному кримінальному провадженні, відомості, які містяться у цих речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду і можуть знаходитися за місцем проведення обшуку.
Так, клопотання в частині вилучення комп`ютерної техніки, серверів, засобів зв`язку, слідчий суддя вважає наявними підстави для вилучення з комп`ютерної техніки серверів та засобів зв`язку, якими користуються службові особи ТОВ «Санофі-Авентіс Україна», - копії даних та інформації в електронній формі про вище вказані обставини у даному кримінальному провадженні.
При цьому, в частині вилучення комп`ютерної техніки, серверів та засобів зв`язку у клопотанні відмовити у зв`язку з відсутністю достатніх даних стверджувати про наявність у них ознак, передбачених ч. 1 ст. 98 КПК України.
Разом з цим, в задоволені клопотання в частині надання дозволу на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів, договорів з покупцями та постачальниками інсуліну та його аналогів з усіма змінами, доповненнями і додатками, актів здачі-прийомки продукції, доручень і накладних на передачу готової продукції, фактичних калькуляцій вартості лікарських засобів (інсуліну та його аналогів), документи, які підтверджують якість інсуліну та його аналогів, печатки, штампи, кліше, факсиміле підпису, договори про банківське обслуговування, довіреності на отримання готівкових коштів в установах банків, електронних носіїв інформації (жорстких дисків, флеш-накопичувачів, дисків тощо), яка містить вищевказану інформацію, а також: зіпсованих документів; чистих аркушів або бланків документів з відбитками печаток цих установ, підприємств; чорнових записів; блокнотів; робочих зошитів; документів з вільними зразками почерку і підпису, та інші документи, що підтверджують фінансово-господарську діяльність зазначених установ і підприємств, які свідчать про протиправну діяльність з боку вказаних суб`єктів, а також інших предметів та документів, які відповідають критеріям, визначеним ст. 98 КПК України, відмовити у зв`язку з необґрунтованістю та безпідставністю, за відсутності родових ознак цих речей та документів.
Разом з тим, у разі виявлення під час обшуку майна, яке має значення для даного кримінального провадженні, його огляд і вилучення регламентовано ч. 7 ст.236 КПК України.
Відтак, клопотання підлягає частковому задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 98, 108, 234, 235, 309 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В :
Клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 , про проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42016000000002841 задовольнити частково.
Надати дозвіл прокурору відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи, прокурорам групи прокурорів, на проведення обшуку офісних приміщеннях, які займає ТОВ «Санофі-Авентіс Україна», код ЄДРПОУ 35648623, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, 48-50А а саме у нежилих приміщеннях, які на праві приватної власності належать: ТОВ «Проперті Менеджемент Солюшинс ТУ», код ЄДРПОУ 40988637 з метою фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, а також виявлення та вилучення документів в паперовому та електронному вигляді, а саме:
договори про закупівлю з усіма додатками, доповненнями та змінами до них, що укладені ТОВ «Санофі-Авентіс Україна» з іншими суб`єктами господарювання, у тому числі із нерезидентами щодо закупівлі препаратів інсулінового ряду в 2015-2017 роках;
договори про закупівлю та продажу з усіма додатками, доповненнями із змінами до них, що укладалися із ПрАТ «Медфарком-Центр», ТОВ «Бізнес центр Фармація» та іншими суб`єктами господарювання щодо закупівлі препаратів інсулінового ряду, що укладені в 2016-2017 роках, а також підтверджуючих документів щодо отримання знижок, компенсацій передбачених цими договорам та іншими угодами, а саме актів, звітів, рахунків-фактурів, інвойсів та в інших документах, які враховують знижку та зафіксовано виставлення зменшенням суми оплати за інсулін та його аналогів з розрахунками до них, що стали підставою для надання знижки із зазначенням серії препаратів по яким надається безпосередня знижка та накладних на підставі яких вони були відвантажені покупцю, компенсацію із розшифровкою по кожній партії (із зазначенням серії);
бухгалтерських документів, звітів, оборотно - сальдові відомості в розрізі найменувань препаратів інсуліну та його аналогів по рахунку 20 «Запаси» по 2015 - 2016 року із зазначенням вартості оприбуткування та всіх проведених переоцінок вартості препаратів інсулінового ряду із зазначенням серії препарату, сум та документів на підставі яких вона була проведена;
банківські рахунки, виписки, які протягом 2015-2017 років були виставлені суб`єктам господарювання, із зменшенням суми в рахунок отримання знижки із наданням до них документів, розрахунків, що слугували підставою для зменшення оплати із зазначенням препаратів інсуліну, найменування, серії по яким були надання знижка, компенсація, період та сума;
банківських виписок, платіжних доручень, рахунків - фактур, актів прийому-передачі, актів взаєморозрахунків та довідок, прибуткових та видаткових накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, доручень на отримання ТМЦ, довідок про дебіторську та кредиторську заборгованість, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, а також інших документів, які складались під час продажу у 2015-2017 роках суб`єктам господарювання інсулінового ряду згідно договорів;
структуру та штатний розпис підприємства у тому числі структурних підрозділів станом на 2016-2017 роки;
відомостей по аптечних закладів, які входять в структуру підприємства із зазначенням адреси;
ліцензії з додатками на провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами;
відомостей про відповідних осіб на застосування державних регульованих цін при оптовій та роздрібній реалізації лікарських засобів, а також накази щодо призначення керівника підприємства; головного бухгалтера підприємства; посадової особи, відповідальної за формування, встановлення та застосування цін;
паспорту 1, 2 сторінка та відмітку про реєстрацію (керівника, головного бухгалтера, відповідальних за ціноутворення, продажу інсуліну та його аналогів дистриб`юторам, за надання, підтвердження, оформлення скидки та компенсацій дистриб`юторам за результатами виконання умов укладених договорів посадових осіб), свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, а також розпорядчі документи підприємства щодо формування, встановлення та застосування цін на лікарські засоби;
відомостей про суб`єкта господарювання, які поставляють лікарські засоби та вироби медичного призначення для товариства у 2016-2017 роках;
документів митного оформлення лікарських засобів (інсулін та його аналогів) для підприємства за період з 01.01.2015 по 31.12.2017;
митних декларацій (ВМД) у тому числі роздруковані електронні інвойси стосовно імпорту лікарських засобів для підприємства за період 2016-2017 років, у тому числі декларації митної вартості, рахунки - фактури (інвойси), товарно - транспортні накладні (CMR);
реєстру видаткових та прибуткових накладних стосовно придбання та реалізації лікарських засобів товариством у період з 01.01.2016 по 01.12.2017;
оборотні - сальдові відомості по рахункам 631, 632, 281, 282, 285, 702 (помісячно та щорічно) за період з 01.01.2016 по 01.12.2017 та їх розшифровки;
фінансові звіти товариства за 2016 та 2017 роки, а також відомості щодо реалізації інсуліну та його аналогів, суб`єктам господарювання та медичним закладам із зазначенням найменування закладу, серії, кількості, ціни за упаковку та загальної суми; у тому числі угод, контрактів, договорів, додатків до них, специфікацій, рахунків - фактур, платіжних доручень, виписок банку з додатками, видаткових накладних, податкових накладних, товарно-гранспортних накладних, доручень, актів прийому- передачі, актів взаєморозрахунків, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, документів страхування, листування, чорнових записів, актів огляду та інвентаризації, гарантійні листи, що надавалися дистриб`юторам для участі в публічних закупівлі з поставки інсуліну та його аналогів.
В іншій частині в задоволенні клопотання відмовити.
Визначити строк дії ухвали протягом одного місяця, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Ухвала виготовлена в двох примірниках.
Примірник 1 знаходиться в матеріалах судового провадження № 757/7712/18-к
Примірник 2 та завірена копія надано прокурору відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3
Виконавець: ОСОБА_1 .
13.02.2018
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.02.2018 |
Оприлюднено | 28.02.2023 |
Номер документу | 72614248 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Москаленко К. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні