Ухвала
від 07.03.2018 по справі 914/2610/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

07.03.2018 р. Справа №914/2610/17

місто Львів

За позовом: Дрогобицької міської ради, м. Дрогобич , до відповідача:Дрогобицької районної ради, м. Дрогобич, третя особа 1:Відділ охорони здоров'я виконавчих органів Дрогобицької міської ради, м. Дрогобич, третя особа 2:Дрогобицька районна державна адміністрація Львівської області, м. Дрогобич, предмет позову: стягнення 3'000'000,00 грн. Суддя Рим Т.Я. Секретар судового засіданняКушта А.М. Представники: позивача:Романкевич І.І. - довіреність №3-28/29 від 02.01.2018, Савран О.Р. - довіреність №3-28/616 від 92.01.2018, Кулиняк С.Л. - довіреність №3-28/20 від 02.01.2018, відповідача:не з'явився, третьої особи 1:Юзвак І.П. - довіреність №115 від 25.01.2018, Чуба В.І, - розпорядження №877 від 20.12.2016, третьої особи 2:Фірман О.В. - довіреність №02-33/191 від 24.01.2018. На розгляд Господарського суду Львівської області подано позов Дрогобицької міської ради до Дрогобицької районної ради про стягнення 3.000.000,00 грн. Ухвалою Господарського суду Львівської області від 10.01.2018 відкрито провадження у справі, розгляд справи призначено на 31.01.2018. Рух справи відображено в попередніх ухвалах суду.

В судове засідання 07.03.2018 представники відповідача не з'явилися, до суду на електронну пошту надійшли клопотання від імені відповідача про відкладення розгляду справи з огляду на зайнятість та хворобу повноважних представників. Зазначені листи не підписано електронним цифровим підписом, а тому в суду відсутні підстави вважати їх автентичними.

Клопотання про залучення третіх осіб.

Відповідачем подано до суду клопотання про залучення Міністерства фінансів України та Дрогобицького управління державної казначейської служби України у Львівській області третіми особами без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.

Подані відповідачем клопотання мотивовані таким. Позивач обґрунтовує позовні вимогитим, що відповідач у порушення умов угоди про передачу видатків на виконання повноваження між місцевими бюджетами Львівської області від 21.07.2015 не виконав свого обов'язку щодо перерахування медичної субвенції, внаслідок чого виникла заборгованість перед позивачем в розмірі 3'000'000,00 грн. Відповідач, у свою чергу, не визнає своєї вини, зважаючи на те, що свої обов'язки за угодою про передачу видатків на виконання повноваження між місцевими бюджетами Львівської області він виконав, зокрема, направив відповідну угоду Міністерству фінансів України для врахування при формуванні місцевих бюджетів на 2016 рік. Однак, з незалежних від відповідача причин, Міністерство фінансів України угоду про передачу видатків на виконання повноваження між місцевими бюджетами Львівської області не врахувало в показниках медичної субвенції міста Дрогобича на 2016 рік, а, відповідно, збільшення обсягів медичної субвенції для міста Дрогобича не було передбачено Законом України "Про Державний бюджет України на 2016 рік". Зважаючи на зазначене, відповідач вважає за потрібне встановити позицію Міністерства фінансів України щодо наявної ситуації. Окрім того, відповідно до листа Дрогобицького управління державної казначейської служби України у Львівській області №04-08/230 від 07.02.2018 відповідач не є розпорядником бюджетних коштів медичної субвенції. Зважаючи на зазначене, відповідач вважає, що залучення до участі у справі Міністерства фінансів України та Дрогобицького управління державної казначейської служби України у Львівській області в якості третіхосіб, сприятиме правильному вирішенню справи.

Представник позивача подав письмові заперечення проти вищезазначених клопотань, в яких зазначив, що рішення у справі не вплине на їхні права та обов'язки. В судовому засіданні 07.03.2018 проти поданих клопотань не заперечили.

Клопотання про витребування доказів.

Відділом охорони здоров'я виконавчих органів Дрогобицької міської ради подано до суду клопотання про витребування доказів, зокрема, належним чином завірені копії ліжкової мережі закладів охорони здоров'я Дрогобицького району за 2016-2018 роки. В обґрунтування клопотання зазначено, що відділ охорони здоров'я виконавчих органів Дрогобицької міської ради звернувся до головного лікаря Дрогобицького районного територіального медичного об'єднання з листом №158 від 06.02.2018 щодо надання інформації по ліжковій мережі закладів охорони здоров'я Дрогобицького району за 2016-2018 роки, однак станом на 28.02.2018 відповіді на лист не було отримано. Зазначена інформація, на думку відділу здоров'я виконавчих органів Дрогобицької міської ради, слугує доказом того, що мережа медичних закладів Дрогобицького району не забезпечує мешканців району в повному обсязі медичною допомогою, через що мешканці Дрогобицького району змушені систематично звертатися за медичною допомогою у підпорядковані відділу здоров'я виконавчих органів Дрогобицької міської ради заклади охорониздоров'я міст Дрогобича та Стебника.

При вирішенні клопотання про залучення до участі у справі третіх осіб суд узяв до уваги таке.

Відповідно до частин 1, 3 статті 50 Господарського процесуального кодексу України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого провадження у справі або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права або обов'язки щодо однієї із сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за заявою учасників справи.У заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.

Згідно з пунктом 8 частини 1 статті 97 Бюджетного кодексу України у Державному бюджеті України може передбачатися медична субвенція місцевим бюджетам. Відповідно до частини 2 статті 32 Бюджетного кодексу України Міністерство фінансів України відповідає за складання проекту закону про Державний бюджет України, визначає основні організаційно-методичні засади бюджетного планування, які використовуються для підготовки бюджетних запитів і розроблення проекту Державного бюджету України та прогнозу Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди.

Положення частини 1 статті 43 Бюджетного кодексу України визначають, що при виконанні державного бюджету і місцевих бюджетів застосовується казначейське обслуговування бюджетних коштів. Казначейство України забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунку, відкритого у Національному банку України.В органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, бюджетним установам відкриваються рахунки у встановленому законодавством порядку.

Беручи до уваги вищезазначені положення законодавства, а також той факт, що Міністерством фінансів України не було враховано медичної субвенції міста Дрогобича на 2016 рік у проекті Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік", з метою об'єктивного вирішення справи, суд вважає за необхідне залучити до участі у справі Міністерство фінансів України та Дрогобицьке управління державної казначейської служби України у Львівській області третіми особами без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.

При вирішенні клопотання про витребування доказів суд узяв до уваги таке.

Відповідно до частини 1 статі 81 Господарського процесуального кодексу України учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Суд, проаналізувавши подане клопотання, вважає його обґрунтованим, адже Дрогобицьке районне територіальне медичне об'єднання не дало відповіді на звернення третьої особи. Зазначена інформація є важливою з огляду на обставини, які зумовлюють необхідність здійснення міжбюджетних трансфертів в медичній галузі, та здійснення лікування жителів Дрогобицького району медичними установами міст Дрогобича та Стебника.

Враховуючи наведене та керуючись статтями 50, 81, 234Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити клопотання про залучення Міністерства фінансів України та Дрогобицького управління державної казначейської служби України у Львівській області третіми особами без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.

2. Залучити Міністерство фінансів України (01008, місто Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2; ідентифікаційний код 00013480) та Дрогобицьке управління державної казначейської служби України у Львівській області (82100, Львівська область, місто Дрогобич, вулиця Шашкевича, 15; ідентифікаційний код 38007496) третіми особами без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.

3. Зобов'язати позивача надіслати позовну заяву та додані до неї документи залученим третім особам. Докази такого надіслання надати суду.

4. Задовольнити клопотання Відділу охорони здоров'я виконавчих органів Дрогобицької міської ради про витребування доказів.

5. Витребувати з Дрогобицького районного територіального медичного об'єднання (82127, Львівська область, Дрогобицький район, село Лішня, вулиця Івана Франка, 32; ідентифікаційний код 20828379) належним чином завірені копії ліжкової мережі закладів охорони здоров'я Дрогобицького району за 2016-2018 роки.

6. Зобов'язати Дрогобицьке районне територіальне медичне об'єднання надати належним чином завірені копії ліжкової мережі закладів охорони здоров'я Дрогобицького району за 2016-2018 роки у строк до 23.03.2018.

7. Продовжити строк підготовчого провадження на 30 днів.

8. Запропонувати залученим третім особам надати пояснення у строк до 23.03.2018.

9. Підготовче засідання призначити на 28.03.18 р. о 10:20 год.

Ухала набрала законної сили 07.03.2018.

Ця ухвала не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Повний текст ухвали складено 12.03.2018.

Суддя Рим Т.Я.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення07.03.2018
Оприлюднено12.03.2018
Номер документу72644082
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/2610/17

Ухвала від 31.05.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

Ухвала від 02.05.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

Ухвала від 06.04.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

Ухвала від 28.03.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

Ухвала від 28.03.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

Ухвала від 28.03.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

Ухвала від 28.03.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

Ухвала від 07.03.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

Ухвала від 01.02.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

Ухвала від 10.01.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Рим Т.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні