ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"09" березня 2018 р. справа № 809/1795/17
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Кафарський В.В., розглянувши за правилами спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія Карпат" до Тлумацької районної державної адміністрації Івано-Франківської області, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Дністер Біо", про визнання протиправними та скасування рішень №№ 17259951, 17256822 від 17.11.2014, № 16786893 від 28.10.2014 та № 28514907 від 29.02.2016, -
ВСТАНОВИВ:
15.12.2017 Товариство з обмеженою відповідальністю "Мрія Карпат" (далі - позивач) звернулося в суд з адміністративним позовом до Тлумацької районної державної адміністрації Івано-Франківської області (далі - відповідач, ТзОВ "Мрія Карпат"), третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Дністер Біо", про визнання протиправними та скасування рішень №№ 17259951, 17256822 від 17.11.2014, № 16786893 від 28.10.2014 та № 28514907 від 29.02.2016.
Позовні вимоги мотивовано тим, що державні реєстратори Тлумацького районного управління юстиції Івано-Франківської області Кідрук Ірина Володимирівна та Копич Наталія Зіновіївна незаконно провели державну реєстрацію права оренди земельних ділянок за кадастровими номерами НОМЕР_1, НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, а саме не зробили запит до органів влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили державну реєстрацію прав власності до 01.01.2013. У зв'язку з цим державні реєстратори не встановили фактичну наявність зареєстрованих договорів оренди на земельні ділянки за кадастровими номерами НОМЕР_1, НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4. Вважаючи вищевказані дії неправомірними, позивач просить суд визнати рішення державних реєстраторів №№ 17259951, 17256822 від 17.11.2014, № 16786893 від 28.10.2014 та № 28514907 від 29.02.2016 протиправними та скасувати їх.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20.12.2017 даний позов залишено без руху, а позивачу надано строк для усунення недоліків.
У зв'язку із усуненням позивачем недоліків позовної заяви, 10.01.2018 ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідач не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, а третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Дністер Біо", - не скористалась правом на подання пояснень щодо позову.
Згідно ч. 5 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.
За таких обставин, суд, розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження, дослідивши в сукупності письмові докази, якими позивач обґрунтовує позовні вимоги, встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мрія Карпат" зареєстроване 19.10.2007 як юридична особа, що підтверджується копією виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 14).
Між ТзОВ "Мрія Карпат" та фізичними особами - власниками земельних ділянок (паїв) укладено договори оренди землі, що знаходяться на території Тлумацького району Івано-Франківської області, зареєстровані Тлумацьким районним відділом Івано-Франківської регіональної філії ДП Центр державного земельного кадастру , про що свідчать відповідні записи на договорах про вчинення в Державному реєстрі земель реєстраційного запису, а саме:
- 23.03.2012 Тлумацьким районним відділом Івано-Франківської регіональної філії ДП Центр державного земельного кадастру проведено державну реєстрацію договору оренди землі від 20.04.2010, укладеного між ОСОБА_3 (орендодавець) та ТзОВ Мрія Карпат (орендар), площею 0,6267 га за кадастровим номером НОМЕР_1, яка розташована на території Братишівської сільської ради Тлумацького району Івано-Франківської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за № 262560004003803 (а.с. 28-31);
- 23.03.2012 Тлумацьким районним відділом Івано-Франківської регіональної філії ДП Центр державного земельного кадастру проведено державну реєстрацію договору оренди землі від 20.04.2010, укладеного між ОСОБА_3 (орендодавець) та ТзОВ Мрія Карпат (орендар), площею 0,6268 га за кадастровим НОМЕР_2, яка розташована на території Братишівської сільської ради Тлумацького району Івано-Франківської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за № 262560004003804 (а.с. 38-41);
- 23.03.2012 Тлумацьким районним відділом Івано-Франківської регіональної філії ДП Центр державного земельного кадастру проведено державну реєстраціюдоговору оренди землі від 20.04.2010, укладеного між ОСОБА_4 (орендодавець) та ТзОВ Мрія Карпат (орендар), площею 0,5229 га за кадастровим НОМЕР_3, яка розташована на території Братишівської сільської ради Тлумацького району Івано-Франківської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за № 262560004003787 (а.с. 56-57);
- 30.03.2012 Тлумацьким районним відділом Івано-Франківської регіональної філії ДП Центр державного земельного кадастру проведено державну реєстрацію договору оренди землі від 20.04.2010, укладеного між ОСОБА_5 (орендодавець) та ТзОВ Мрія Карпат (орендар), площею 0,6706 га за кадастровим НОМЕР_4, яка розташована на території Братишівської сільської ради Тлумацького району Івано-Франківської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за № 262560004004102 (а.с. 48-51).
Відповідно до п. 8 зазначених вище договорів оренди земельних ділянок на території Братишівської сільської ради Тлумацького району Івано-Франківської області, сторони їх уклали на строк - 10 років.
Згідно п. 43 договорів оренди землі, вони набирають чинності після підписання сторонами та їх державної реєстрації.
Згідно п. 40 зазначених договорів оренди земельних ділянок, сторонами погоджено, що перехід права власності на орендовану земельну ділянку до другої особи, а також реорганізація юридичної особи-орендаря не є підставою для зміни умов або розірвання договору.
13.06.2017 позивач дізнався про порушення його прав, а саме, згідно інформаційних довідок № 89424903, № 89425151, № 89425302, № 89424615 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна у 2014 та 2016 роках державними реєстраторами Тлумацького районного управління юстиції Івано-Франківської області - Кідрук Іриною Володимирівною та Копич Наталією Зіновіївною проведено державну реєстрацію права оренди земельних ділянок за кадастровими номерами НОМЕР_1, НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4 за Товариством з обмеженою відповідальністю Дністер Біо (далі - ТзОВ Дністер Біо ), а саме:
- державний реєстратор Кідрук Ірина Володимирівна рішенням про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 17259951 від 17.11.2014, зареєструвала договір оренди земельної ділянки, кадастровий НОМЕР_1, укладений 11.11.2014 між ОСОБА_6 (Орендодавець) та ТзОВ Дністер Біо (Орендар) (а.с. 21);
- державний реєстратор Кідрук Ірина Володимирівна рішенням про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 17256822 від 17.11.2014, зареєструвала договір оренди земельної ділянки, кадастровий НОМЕР_2, укладений 11.11.2014 між ОСОБА_6 (Орендодавець) та ТзОВ Дністер Біо (Орендар) (а.с. 22);
- державний реєстратор Кідрук Ірина Володимирівна рішенням про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 16786893 від 28.10.2014, зареєструвала договір оренди земельної ділянки, кадастровий НОМЕР_4, укладений 07.10.2014 між ОСОБА_4 (Орендодавець) та ТзОВ Дністер Біо (Орендар) (а.с. 23);
- державний реєстратор Копич Наталія Зіновіївна рішенням про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 28514907 від 29.02.2016, зареєструвала договір оренди земельної ділянки, кадастровий НОМЕР_3, укладений 15.09.2015 між ОСОБА_4 (Орендодавець) та ТзОВ Дністер Біо (Орендар) (а.с. 24).
Вказані рішення стали підставою звернення Товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія Карпат" із даним адміністративним позовом до суду.
Вирішуючи питання правомірності винесення відповідачем зазначених рішень, суд зазначає наступне.
Нормативними актами, які регулюють відносини сторін з питання укладення, державної реєстрації, розірвання договорів оренди, є Земельний кодекс України (далі - ЗК України), Закон України Про оренду землі , Закон України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень від 01.07.2004 за №1952-ІV (далі - Закон №1952-ІV) та Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 за №868 (чинний на момент здійснення оскаржуваних дій державних реєстраторів) (далі - Порядок №868).
Статтею 6 Закону України Про оренду землі встановлено, що орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі (частина 1).
Частин 6 вказаної статті визначає, що право оренди земельної ділянки підлягає державній реєстрації відповідно до закону.
Згідно ч. 4 ст. 124 Земельного Кодексу України (в редакції, що діяла на момент укладення договорів оренди Позивачем та їх реєстрації) передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем.
Згідно з вимогами статті 125 Земельного Кодексу України (в редакції, що діяла на момент укладення договорів оренди Позивачем) право на оренду земельної ділянки виникає після його державної реєстрації.
Стаття 126 ЗК України визначає, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .
Відповідно до ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав.
Згідно частини 4 статті 3 Закону № 1952-IV, права на нерухоме майно та їх обтяження, які виникли до набрання чинності цим Законом, визнаються дійсними у разі відсутностіїх державної реєстрації, передбаченої цим Законом, якщо реєстрація прав та їх обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на момент виникнення прав та їх обтяжень діяло законодавство, що не передбачало обов'язкової реєстрації таких прав та їх обтяжень.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, договори оренди землі від 20.04.2010, укладені позивачем з власниками земельних ділянок та зареєстровані 23.03.2012 і 30.03.2012 Тлумацьким районним відділом Івано-Франківської регіональної філії ДП Центр державного земельного кадастру ,є дійсними (чинним).
Згідно умов пункту 8 вищезазначених договорів оренди, право оренди позивача на земельні ділянки діє протягом 10 років (строку дії договорів).
Враховуючи вимоги ст. 125 ЗК України (право на оренду земельної ділянки виникає після його державної реєстрації) та п. 20 вищезазначених договорів (передача земельної ділянки, яка є предметом договору, здійснюється після державної реєстрації цього договору), строк дії вказаних договорів - до 23.03.2022 та до 30.03.2022 відповідно.
Судом встановлено, що договори оренди землі від 20.04.2010 сторонами у передбачений законом та умовами договорів (п. 40) спосіб не розривалися та є чинними.
Вказане підтверджується листом-відповіддю відділу у Тлумацькому районі ГУ Держгеокадастру в Івано-Франківській області від 20.04.2017 за №27-28-0.4-279/2-17(а.с. 66), який було надано на звернення позивача із листом №11/03 від 11.04.2017(а.с. 91). Згідно змісту листа-відповіді від 20.04.2017 за №27-28-0.4-279/2-17, у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі та Поземельних Книг на території Тлумацького району Івано-Франківської області зареєстровано:
-23.03.2012 на 10 років договір оренди на земельну ділянку по Братишівській сільській раді за кадастровим номером НОМЕР_3;
- 23.03.2012 на 10 років договір оренди на земельну ділянку по Братишівській сільській раді за кадастровим номером НОМЕР_2;
- 23.03.2012 на 10 років договір оренди на земельну ділянку по Братишівській сільській раді за кадастровим номером НОМЕР_1;
- 30.03.2012 на 10 років договір оренди на земельну ділянку по Братишівській сільській раді за кадастровим номером НОМЕР_4.
Відповідачем даний факт не спростовується.
Суд зазначає, що згідно п. 1 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (в редакції, яка діяла в період прийняття оскаржуваних рішень 2014 та 2016 років) державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.
Відповідно до п. 8-1 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені в установленому порядку до 1 січня 2013 року, державний реєстратор запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент оформлення права законодавства проводили таке оформлення, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо оформлених речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки.
Аналогічні вимоги до реєстратора містяться також у Поряду державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень (чинного на момент здійснення оскаржуваних дій державних реєстраторів). Так, пункт п. 15 передбачив, що під час розгляду заяви і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах та наявності обтяжень прав на нерухоме майно.
Статтею 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (в редакції, яка діяла в період прийняття оскаржуваних рішень 2014 та 2016 років) визначено, що порядок державної реєстрації прав та їх обтяжень, серед іншого, передбачає встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень.
Відповідно до п.п. 4, 6 ч. 1 ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо: подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують; заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.
Суд також зазначає, що Державна реєстраційна служба України у своєму листі Щодо запобігання випадків подвійної реєстрації прав оренди на земельну ділянку за різними набувачами від 06.08.2013 за № 2951/05-15-13 роз'яснила, що у відповідності до п. 8-1 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку, сформовану у результаті виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв), державному реєстратору слід запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013, зокрема виконавчих комітетів сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної частки (паю).
Отже, державний реєстратор прав на нерухоме майно з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації кількох прав оренди на одну земельну ділянку має запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів оренди на земельну ділянку у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 1 січня 2013 року. Державний реєстратор під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно зобов'язаний перевірити інформацію про наявність або відсутність вже зареєстрованих речових прав з метою недопущення одночасного існування їх подвійної державної реєстрації.
Аналогічна правова позиція міститься у постановах Верховного суду України від 29.09.2015 у справі №21-760а15, від 30.03.2016 у справі №21-1434а15 та від 15.11.2016 у справі №21-3030а16.
Окрім того, суд звертає увагу, що відповідно до ч. 4 ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України, неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
В даному випадку відповідач - Тлумацька районна державна адміністрація Івано-Франківської області в розумінні п. 7 ч. 1 ст. 4 КАС України є суб'єктом владних повноважень, який не скористався своїм правом на подання відзиву на адміністративний позов, як наслідок, суд кваліфікує це як визнання позову.
Таким чином, державним реєстратором Кідрук Іриною Володимирівною 17.11.2014 та 28.10.2014, а також державним реєстратором Копич Наталією Зіновіївною 29.02.2016 зареєстровано право оренди землі з кадастровими номерами №№2625680800:07:006:0071, НОМЕР_2, НОМЕР_4 та НОМЕР_3відповідно за Товариством з обмеженою відповідальністю "Дністер Біо", тоді як договори оренди на ці земельні ділянки між ТзОВ "Мрія Карпат" та ОСОБА_3, ОСОБА_5, ОСОБА_4 зареєстровані Тлумацьким районним відділом Івано-Франківської регіональної філії ДП Центр державного земельного кадастру 23.03.2012 та 30.03.2012.
З вищевикладеного слідує, що державними реєстраторами Реєстраційної служби Тлумацького районного управління юстиції здійснено реєстрацію договорів оренди землі у 2014 та 2016 роках з порушеннями норм законодавства, оскільки вони не мали підстав для здійснення реєстрації права оренди Товариством з обмеженою відповідальністю"Дністер Біо" земельними ділянками за кадастровими номерами НОМЕР_1, НОМЕР_2, НОМЕР_4 та НОМЕР_3 у зв'язку із тим, що на момент вчинення реєстрації таке право вже було зареєстроване.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України.
Частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України (пункт 1); обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії) (пункт 3); безсторонньо (пункт 4); добросовісно (пункт 5); з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації (пункт 7); пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія) (пункт 8); своєчасно, тобто протягом розумного строку (пункт 10).
Частинами 1-2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Беручи до уваги докази, надані позивачем та відсутність відзиву на позов, а отже - визнання позову відповідачем, суд дійшов висновку, що позивачем доведено ті обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, а відповідачем не доведено правомірність своїх дій, оскільки повторна реєстрація права користування земельними ділянками, право користування якими вже зареєстровано з іншим суб'єктом господарювання є безпідставним, а тому позовні вимоги про скасування рішень щодо державної реєстрації договорів оренди за ТзОВ Дністер Біо за №№ 17259951, 17256822 від 17.11.2014, № 16786893 від 28.10.2014 та № 28514907 від 29.02.2016підлягають до задоволення.
Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Суд зазначає, що судовий збір за Товариство з обмеженою відповідальністю Мрія Карпат сплачено Товариством з обмеженою відповідальністю Група компаній Мрія Агро , що підтверджується оригіналом платіжного доручення ПАТ Укрексімбанк від 12.12.2017 за №54455, в якому зазначено, що призначення платежу - судовий збір за позовом ТзОВ Мрія Карпат .
Відповідно до Довідки Про результати вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами Закону України Про судовий збір , затвердженої Постановою Пленуму Вищого Адміністративного Суду України № 2 від 23.01.2015 Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08.07.2011 за № 3674-VI Про судовий збір , у разі сплати судового збору іншими особами в платіжному документі повинно бути вказано інформацію проособу, за яку такий платіж здійснено.
Враховуючи зазначене, суд присуджує стягнути з Тлумацької районної державної адміністрації Івано-Франківської області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія Карпат" 6 400,00 грн. сплаченого судового збору.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер - 17259951 від 17.11.2014.
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер - 17256822 від17.11.2014.
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер - 16786893 від28.10.2014.
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер - 28514907 від29.02.2016.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Тлумацької районної державної адміністрації Івано-Франківської області(код ЄДРПОУ 23803078, вул. Макуха, буд. 12, м. Тлумач, Тлумацький район, Івано-Франківська обл., 78000) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія Карпат" (код ЄДРПОУ 35238875, вул. Б. Хмельницького, буд. 9, офіс 41, смт. Макарів, Макарівський район, Київська обл., 08001) судові витрати у розмірі 6 400 (шість тисяч чотириста) грн. 00 коп.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статей 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Дністер Біо": вул. Довбуша, буд. 2, смт. Обертин, Тлумацький район, Івано-Франківська обл., 78060, код ЄДРПОУ 39209732.
Суддя Кафарський В.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.03.2018 |
Оприлюднено | 13.03.2018 |
Номер документу | 72645686 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні