10.3.4
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
05 березня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/69/18
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Свергун І.О.,
за участі секретаря - Карча В.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області про визнання дій неправомірними, скасування рішення, стягнення суми матеріальних збитків та моральної шкоди,
ВСТАНОВИВ:
02.01.2018 ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1М.) звернувся до суду з позовом до Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області (далі - відповідач, УСЗН Марківської райдержадміністрації), в якому позивач посилається на таке.
В листопаді 2016 року позивачу було призначено житлову субсидію з жовтня 2016 року по квітень 2017 року. Субсидію відповідачем призначено на фактичну кількість проживаючих - три особи.
В листопаді 2017 року ОСОБА_1 отримав повідомлення відповідача про припинення виплати субсидії та повернення коштів з тих підстав, що ним надано неповну інформацію про склад родини. В подальшому відповідачем було знято відповідні суми з особових рахунків позивача на підприємствах - виробниках/виконавцях житлово-комунальних послуг.
Позивач вважає таке рішення неправомірним, оскільки субсидія призначалася з урахуванням фактично проживаючих трьох осіб, та він отримував її на трьох осіб. На підставі викладеного позивач просив визнати дії відповідальних осіб УСЗН Марківської райдержадміністрації щодо прийняття рішення про припинення надання позивачу субсидії та зобов'язання повернути переплачену суму субсидії в розмірі 19394,02 грн неправомірними; скасувати рішення відповідача про припинення надання позивачу субсидії та зобов'язання повернути переплачену суму субсидії в розмірі 19394,02 грн; стягнути з відповідача грошові кошти в сумі 19394,02 грн в рахунок відшкодування матеріальних збитків; стягнути з УСЗН Марківської райдержадміністрації 5000,00 грн в рахунок відшкодування моральної шкоди.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 22.01.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в справі, визначено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження.
12.02.2018 від відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в обґрунтування якого останній послався на таке. В листопаді 2016 року позивачеві була призначена субсидія з жовтня 2016 року по квітень 2017 року. При призначенні субсидії відповідач, зокрема, керувався довідкою про склад сім'ї та зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб та землекористування від 21.09.2016 № 4748, відповідно до якої ОСОБА_2 тимчасово не проживає за адресою, тому субсидія була призначена 24.11.2016 на фактичну кількість проживаючих - три особи.
23.10.2017 складено акт про проведення перевірки правильності та повноти інформації, що надається заявникам для призначення житлових субсидій та соціальної допомоги ОСОБА_1 На підставі висновку проведеної перевірки виявлено, що особи, прописані на зазначеній житловій площі, надали невірну інформацію про зміну складу родини, а саме: довідка про склад сім'ї видана 21.09.2016 на чотири особи, але ОСОБА_2 був виписаний 23.08.2016. Внаслідок цього були надмірно виплачені кошти в сумі 19394,02 грн.
23.10.2017 дружині позивача вручено повідомлення про відшкодування коштів по переплаченим (недоплаченим) житловим субсидіям за період з 01.10.2016 по 01.05.2017 в сумі 19394,02 грн.
Зазначає, що позивач не поінформував відповідача протягом місяця про зміну складу сім'ї, чим було порушено п. 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Вважає, що рішення було прийнято об'єктивно та правомірно, тому в задоволенні позовних вимог просив відмовити в повному обсязі.
У судове засідання позивач не прибув, просив розглядати справу без його участі.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, просив розглядати справу без його участі.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-76 КАС України, суд встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.
ОСОБА_1 зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 (арк. спр. 5).
07.10.2016 ОСОБА_1 звернувся до УСЗН Марківської райдержадміністрації з заявою про призначення житлової субсидії на послуги газопостачання (особовий рахунок № 100269) та послуги електропостачання (особовий рахунок № 79030951) (арк. спр. 62).
Того ж дня позивачем було подано декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. В пункті 3 Розділу І цієї декларації Особи, які зареєстровані (для орендарів - особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку позивачем вказано трьох осіб: ОСОБА_1 (ІНФОРМАЦІЯ_2, РНОКПП НОМЕР_1), ОСОБА_3 (ІНФОРМАЦІЯ_3, РНОКПП НОМЕР_2), ОСОБА_4 (ІНФОРМАЦІЯ_4, РНОКПП НОМЕР_3) (арк. спр. 62).
Відповідно до виписки з протоколу від 09.11.2016 № 14 комісією по розгляду звернень громадян щодо призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, придбання твердого палива та скрапленого газу вирішено призначити ОСОБА_1 субсидію (арк. спр. 57).
На виконання протоколу від 09.11.2016 № 14 відповідачем прийнято рішення про призначення субсидії ОСОБА_1 з жовтня 2016 року по квітень 2017 року (арк. спр. 56).
12.11.2016 Марківською селищною радою складено акт обстеження матеріально побутових умов сім'ї ОСОБА_1, в Розділі ІІІ Відомості про сім'ю якого зазначено кількість членів сім'ї, що мешкають разом - 3, а саме: дружина - ОСОБА_3, донька - ОСОБА_4 Також в акті зазначено, що син фактично не проживає (арк. спр. 71).
23.10.2017 УСЗН Марківської райдержадміністрації та Біловодською МДПІ Марківського району проведена перевірка правильності та повноти інформації, наданої на призначення житлових субсидій (соціальної допомоги) заявником ОСОБА_1, за результатами якої складено акт. Відповідно до вказаного акту в зв'язку зі зміною складу родини позивачу було надмірно виплачено кошти в сумі 19394,02 грн з 01.10.2016 по 01.05.2017 (арк. спр. 51).
23.10.2017 відповідачем винесено повідомлення про відшкодування коштів по переплаченим (недоплаченим) житловим субсидіям № 2999, яким припинено виплату субсидії ОСОБА_1 з 01.10.2016 та зобов'язано останнього повернути переплачену суму субсидії в сумі 19394,02 грн (арк. спр. 52). Відповідно до вказаного повідомлення ОСОБА_1 надав неповну інформацію про склад родини, внаслідок чого розмір щомісячної субсидії було завищено.
Повідомленнями від 27.10.2017 про дорахунок/зняття суми УСЗН Марківської райдержадміністрації зроблено зняття субсидії ОСОБА_1 за період з 01.04.2016 по 30.04.2017, а саме: за послугою електроенергія в сумі 1181,66 грн в Марківський РЕМ, особовий рахунок 79-03-09-051; за послугою опалення в сумі 18212,36 грн в Марківський РАЙГАЗ, особовий рахунок 100269 (арк. спр. 46-47).
При вирішенні спору по суті суд виходить з такого.
Статтею 19 Основного Закону України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правовідносини, що виникли між сторонами, регулюються Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. N 848 (далі - Положення)
Це Положення визначає умови призначення та порядок надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату управління багатоквартирним будинком, користування житлом або його утримання, послуг з транспортування та розподілу природного газу та комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот), а також один раз на рік субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (пункт 1 Положення).
Право на отримання адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - субсидія) поширюється на громадян, які проживають у житлових приміщеннях (будинках), в частині оплати ними користування житлом; утримання житла; управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (абзац перший пункту 2 Положення).
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Положення призначення субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).
Абзацом першим пункту 6 Положення, передбачено, що субсидія призначається одній із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб.
Пунктом 7 Положення, зокрема, передбачено, що субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, у тому числі осіб, призваних на строкову військову службу.
Кількість зазначених осіб визначається на початок місяця, з якого призначається субсидія.
Системний аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають) станом на початок місяця, з якого призначається субсидія.
Пунктом 13 Положення, окрім іншого, визначено, що для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі - за місцем проживання):
заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами;
довідки про доходи - у разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, та неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення з зазначенням їх розміру.
Забороняється вимагати від громадян документи, що не передбачені цим Положенням.
Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.
У разі коли кількість осіб, зазначених у відомостях про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, відрізняється від кількості осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, для призначення субсидії використовуються дані, зазначені у відомостях про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб. У разі відсутності відомостей про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб субсидія призначається на підставі рішення районної, районної у мм. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її створення) ради або утвореної ними комісії та акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства виходячи з кількості осіб, зазначених у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. На підставі такого рішення підприємства-виробники (виконавці) житлово-комунальних послуг нараховують плату за послуги виходячи з кількості осіб, яким призначено субсидію.
Рішення про призначення (непризначення) субсидії приймається протягом десяти днів після подання заяви та отримання відомостей, визначених абзацами дев'ятим - тринадцятим цього пункту. При цьому структурним підрозділом з питань соціального захисту населення повідомляється заявнику про призначення (непризначення) субсидії. Повідомлення про призначення субсидії може надсилатися електронною поштою (за наявності відповідного реквізиту). Заявник може бути поінформований про призначення (непризначення) субсидії за допомогою засобів мобільного зв'язку (смс-повідомленням).
Отже, для призначення субсидії особа подає заяву про призначення житлової субсидії до відповідного органу, декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами та довідки про доходи. При цьому, громадянин несе відповідальність виключно за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.
Таким чином, із аналізу вказаних норм Положення слідує, що для призначення субсидії особою зазначаються лише відомості про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб. Обов'язок перевірки правильності зазначення таких відомостей покладається на орган, що призначає субсидію.
Відповідно до абзацу сімнадцятого пункту 14 Положення громадянин, якому призначено субсидію, зобов'язаний протягом місяця поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендар - про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, підприємств - виробників/виконавців житлово-комунальних послуг, закінчення строку реєстрації місця перебування, купівлю товарів або оплату послуг, передбачених підпунктом 5 пункту 5 цього Положення, шляхом подання відповідних документів. У разі зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб подаються також нові заява і декларація.
Абзацом 10 пункту 20 Положення передбачено, що надання раніше призначеної субсидії припиняється, якщо сума субсидії, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями або неповідомлення громадянином про зміни, зазначені у пункті 14 цього Положення, повертається за вимогою органу, що призначив субсидію, або безпосередньо отримувачем, або шляхом зняття відповідних сум з особових рахунків отримувачів субсидії на підприємствах - виробниках/виконавцях житлово-комунальних послуг.
Саме абзацом 10 пункту 20 Положення керувався відповідач при припиненні субсидії, про що останній зазначає у відзиві на позов.
Субсидію позивачу призначено з 01.10.2016 по 01.05.2017.
У судовому засіданні встановлено, що позивач ОСОБА_1 при заповненні декларації 07.10.2016 в пункті 3 Розділу І Особи, які зареєстровані (для орендарів - особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку вказав трьох осіб: себе, дружину - ОСОБА_3, та доньку - ОСОБА_4 Вказані обставини також підтверджуються актом обстеження матеріально побутових умов сім'ї позивача від 12.11.2016.
На підтвердження зміни складу сім'ї позивача відповідач посилається на довідку Марківської селищної ради від 21.09.2016 № 4748 про склад сім'ї та зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб та землекористування, відповідно до якої склад сім'ї (зареєстрованих) за адресою позивача 4 особи: позивач - ОСОБА_1, його дружина - ОСОБА_3, донька - ОСОБА_4, син - ОСОБА_2 (арк. спр. 60).
При цьому відповідно до довідки УДМС України у Луганській області від 31.01.2018 ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_5, місце проживання: ІНФОРМАЦІЯ_1, знятий з реєстрації з 23.08.2016 (арк. спр. 38).
Відповідно до положень статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Оскільки судом установлено, що ОСОБА_2 з 23.08.2016 знятий з реєстрації за спірною адресою, тому відомості, зазначені в довідці Марківської селищної ради від 21.09.2016 № 4748 не відповідають дійсності, а тому суд відхиляє такий доказ та не приймає його до уваги.
Суд зазначає, що позивач не може нести відповідальність за правильність відомостей, які зазначені в довідці Марківської селищної ради від 21.09.2016 № 4748.
Таким чином, станом на початок місяця, з якого позивачу призначено субсидію, тобто станом на 01.10.2016, ОСОБА_2 був знятий з реєстрації за адресою: вул. Центральна, 243, смт. Марківка, Луганська область, а тому на 01.10.2016, за спірною адресою проживало три особи, про що правильно зазначено ОСОБА_1 в заяві та в декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
При цьому, суд зазначає, що субсидію позивачу призначено з 01.10.2016 по 01.05.2017 також на три особи.
Відповідно до статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Згідно з частиною першою статті 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування.
Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи (стаття 75 КАС України).
Положеннями статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до частини першої статті 8 КАС України усі учасники судового процесу є рівними перед законом і судом.
Відповідач не надав суду доказів того, що позивач при призначенні субсидії приховав або свідомо подав недостовірні дані, у тому числі про доходи та майновий стан.
Також, у судовому засіданні не знайшли свого підтвердження посилання відповідача на порушення ОСОБА_1 пункту 14 Положення, тому УСЗН Марківської райдержадміністрації безпідставно винесено повідомлення про відшкодування коштів по переплаченим (недоплаченим) житловим субсидіям від 23.10.2017 № 2999, яким припинено виплату субсидії ОСОБА_1 з 01.10.2016 та зобов'язано останнього повернути переплачену суму субсидії в сумі 19394,02 грн, а тому таке повідомлення слід скасувати.
Щодо позовної вимоги позивача про визнання дій відповідальних осіб УСЗН Марківської райдержадміністрації щодо прийняття рішення про припинення надання позивачу субсидії та зобов'язання повернути переплачену суму субсидії в розмірі 19394,02 грн неправомірними, суд зазначає таке.
Вчинення дій суб'єктом владних повноважень є способом реалізації наданої суб'єкту владних повноважень компетенції. Здійснення дій являє собою процес реалізації покладених на суб'єкта владних повноважень функцій. Самі по собі дії не тягнуть будь-яких правових наслідків для особи. Правові наслідки для позивача несе акт індивідуальної дії, в даному випадку - повідомлення про відшкодування коштів по переплаченим (недоплаченим) житловим субсидіям, саме воно має вплив на його права та обов'язки.
За таких обставин у задоволенні позовних вимог в цій частині слід відмовити, оскільки обраний позивачем спосіб захисту не відповідає об'єкту порушеного права.
Щодо позовної вимоги позивача про стягнення з відповідача грошових коштів в сумі 19394,02 грн в рахунок відшкодування матеріальних збитків, суд вважає за необхідне зазначити таке.
Оскільки у відповідності до абзацу 10 пункту 20 Положення відповідачем суму субсидії повернуто шляхом зняття відповідних сум з особових рахунків позивача на підприємствах - виробниках/виконавцях житлово-комунальних послуг, суд вважає, що належним та достатнім способом захисту прав позивача в даному випадку є саме зобов'язання відповідача повернути на особовий рахунок ОСОБА_1 грошові кошти в сумі 19394,02 грн.
Щодо вимог про стягнення з УСЗН Марківської райдержадміністрації 5000,00 грн в рахунок відшкодування моральної шкоди, суд зазначає таке.
Відповідно до Постанови Пленуму Верховного Суду України від 31.03.1995 № 4 Про судову практику в справах про відшкодування моральної (немайнової) шкоди під моральною шкодою слід розуміти втрати немайнового характеру внаслідок моральних чи фізичних страждань, або інших негативних явищ, заподіяних фізичній чи юридичній особі незаконними діями або бездіяльністю інших осіб.
Відповідно до загальних підстав цивільно-правової відповідальності обов'язковому з'ясуванню при вирішенні спору про відшкодування моральної (немайнової) шкоди підлягають: наявність такої шкоди, протиправність діяння її заподіювача, наявність причинного зв'язку між шкодою і протиправним діянням заподіювача та вини останнього в її заподіянні.
Відповідно до положень ст.ст. 23, 1167 ЦК України позивач має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення його прав. При цьому, моральна шкода відшкодовується грішми, іншим майном або в інший спосіб. Розмір грошового відшкодування моральної шкоди визначається залежно від характеру правопорушення, глибини душевних страждань, ступеня вини відповідача, який завдав моральної шкоди, якщо вина є підставою для відшкодування, а також з урахуванням інших обставин, які мають істотне значення. При визначенні розміру відшкодування враховуються вимоги розумності і справедливості незалежно від майнової шкоди, яка підлягає відшкодуванню, та не пов'язана з розміром цього відшкодування.
Розмір відшкодування визначається судом з урахуванням суті позовних вимог, характеру діяння особи, яка заподіяла шкоду, фізичних чи моральних страждань потерпілого, а також інших негативних наслідків.
В обґрунтування вимог про стягнення моральної шкоди позивач зазначив, що прийняте відповідачем рішення суттєво похитнуло його здоров'я, внаслідок чого позивач був вимушений більше купувати та приймати ліків. А через загрозу відімкнення газопостачання останній був змушений позичати гроші для погашення боргу.
Суд зазначає, що жодних доказів на підтвердження обставин щодо спричинення позивачу моральної шкоди ОСОБА_1 не надано.
Оскільки позивачем не надано суду жодних доказів, які підтверджували б заподіяння йому моральної шкоди, тому суд вважає за необхідне відмовити позивачу в задоволенні цієї вимоги.
Розподіл судових витрат судом не здійснюється, оскільки позивач звільнений від їх сплати в установленому законом порядку.
Керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 19, 20, 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області про визнання дій неправомірними, скасування рішення, стягнення суми матеріальних збитків та моральної шкоди задовольнити частково.
Скасувати повідомлення Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області про відшкодування коштів по переплаченим (недоплаченим) житловим субсидіям від 23.10.2017 № 2999, яким ОСОБА_1 припинено виплату субсидії з 01.10.2016 та зобов'язано ОСОБА_1 повернути переплачену суму субсидії в розмірі 19394,02 грн.
Зобов'язати Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області (пров. Південний, 2, смт. Марківка, Луганська область, 92400, код ЄДРПОУ 03196966) повернути на особовий рахунок ОСОБА_1 (ІНФОРМАЦІЯ_2, РНОКПП НОМЕР_1, адреса місця реєстрації: вул. Центральна, 243, смт. Марківка, Луганська область, 92400) грошові кошти в сумі 19394,02 грн (дев'ятнадцять тисяч триста дев'яносто чотири грн 02 коп.).
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Повний текст рішення складено 12 березня 2018 року.
Суддя ОСОБА_5
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2018 |
Оприлюднено | 13.03.2018 |
Номер документу | 72645874 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
І.О. Свергун
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні