Рішення
від 12.03.2018 по справі 815/6409/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/6409/17

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 березня 2018 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Аракелян М.М.

Розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у порядку письмового провадження) справу за адміністративним позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до Троїцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів про вжиття заходів реагування у вигляді часткового зупинення роботи (експлуатації),-

ВСТАНОВИВ:

12 грудня 2017 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області, в якому позивач просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Троїцької ОСОБА_1 ступенів, (ідентифікаційний код юридичної особи: 34203762) юридична адреса:67641, Одеська область, Біляївський район, с. Троїцьке, вул. Гоголя, 10, у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) приміщення майстерні Троїцької ОСОБА_1 ступенів, що розташована за адресою: 67641, Одеська область, Біляївський район, с. Троїцьке, вул. Гоголя, 10 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей вказаних в Акті перевірки №156 від 20.11.2017р. пункти 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 19, 20, 21, 22 загальних порушень та пунктах 1,2,3,4,5 по приміщенню майстерні.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у період 17 - 20.11.2017 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Розпорядження КМ України від 20.09.2017 №643-р Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки , наказу ГУ ДСНС України в Одеській області № 387 від 28.09.2017 Про здійснення позапланової перевірки на підставі Посвідчення на проведення перевірки від 31.10.2017 року № 144 головним інспектором Біляївської МРС ГУ ДСНС України в Одеській області Ференцем Миколою Миколайовичем, у присутності уповноваженої особи відповідача директора школи ОСОБА_2 здійснено позапланову перевірку Троїцької ОСОБА_1 ступенів, яка розташована за адресою: Одеська область, Біляївський район, с. Троїцьке, вул. Гоголя , 10 під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №156 від 20.11.2017 року. Актом №156 встановлені порушення вимог Кодексу цивільного захисту України №5403-VI , Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки. Порушення визначені в пунктах 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 19, 20, 21, 22 загальних порушень та пунктах 1, 2, 3, 4, 5 по приміщенню майстерні Акту №156 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей. На завгоспа школи складено адміністративний протокол та притягнуто до адміністративної відповідальності. При такому стані цілковитого недотримання вимог законодавства з питань пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту у державному навчальному закладі Троїцької ОСОБА_1 ступенів гостро постає питання вірогідного виникнення пожежі чи надзвичайної ситуації, а у випадку їх фактичного настання - неминучі заподіяння шкоди здоров'ю або життю людей. Подальше проведення занять в Троїцькій ОСОБА_1 ступенів з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людей. Не усунення виявлених перевіркою порушень прямою дією впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров'ю людей.

Ухвалою суду від 15.12.2017 року адміністративний позов залишено без руху у зв'язку недодержанням вимог ст. 160 КАС України та встановлено 7-денний строк для усунення недоліків позовної заяви.

Ухвалою суду від 09.01.2018 року адміністративний позов ГУ ДСНС України в Одеській області прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Судом ухвалено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи згідно ст.262 КАС України.

Оскільки від учасників справи клопотань про розгляд справи з повідомленням (викликом) сторін до суду не надходило, судом розглянуто справу у порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Ухвалу суду про відкриття провадження у справі від 09.01.2018 року відповідач отримав 25.01.2018 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення, однак станом на момент розгляду справи відзив на позовну заяву не надав.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані учасниками справи докази, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд дійшов наступного.

Судом встановлено, що 28.09.2017 року на виконання вимог Кодексу цивільного захисту України, Розпорядження КМ України від 20.09.2017 №643-р Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки , наказу ДСНС від 22 вересня 2017 року №509 Про проведення позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки , вимог Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , протоколу №6 чергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 12 вересня 2017 року, протоколу №7 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 16 вересня 2017 року, протоколу №8 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 25 вересня 2017 року Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області прийнято наказ Про проведення позапланової перевірки №387.

Відповідно до зазначеного наказу прийнято рішення здійснити протягом жовтня-грудня 2017 року позапланові перевірки стану техногенної і пожежної безпеки у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, закладах охорони здоров'я із стаціонарним лікуванням, будинках для людей похилого віку та інвалідів, закладах відпочинку та оздоровлення державної і комунальної форми власності.

На підставі Наказу №387 від 28.09.2017 року та посвідчення на проведення перевірки від від 31.10.2017 року №144, у період 17.11.2017 року до 20.11.2017 року, головним інспектором Біляївської МРС ГУ ДСНС України в Одеській області Ференцем Миколою Миколайовичем, у присутності уповноваженої особи відповідача директора школи ОСОБА_2 здійснено позапланову перевірку Троїцької ОСОБА_1 ступенів, яка розташована за адресою: Одеська область, Біляївський район, с. Троїцьке, вул. Гоголя , 10.

За результатами перевірки складено Акт №156 від 20.11.2017 року щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

Перевіркою встановлені порушення відповідачем приписів Кодексу цивільного захисту України , Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 , зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (надалі - Правила пожежної безпеки в Україні) та інших діючих нормативно-правових актів, стандартів, норм і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, а саме було зафіксовано 22 порушення (загальні) та 6 порушень у приміщенні майстерні, які знайшли своє відображення у акті перевірки.

Відповідно до детального опису виявлених порушень зазначеному в акті перевірки від 20.11.2017 року встановлено, такі порушення чинного законодавства у сфері пожежної, техногенної, цивільної безпеки: будівлі, споруди, приміщення не забезпечено відповідними знаками безпеки; посадові особи та працівники не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки; на території об'єкта не забезпечено освітлення зовнішніх пожежних драбин, протипожежного обладнання, виходів до будинків та споруд; не проведено оброблення дерев'яних конструкцій закладу засобами вогнезахисту; не визначено посадову особу відповідальну за утримання вогнезахисного покриву; не здійснюється перевірка стану вогнезахисного покриву комісією господарчого органу; допускається зачинення дверей евакуаційних виходів на замки, які закриваються з середини на ключ; експлуатація електроустановок не відповідає вимогам чинного законодавства; з'єднання, відгалужування та окінціювання жил проводів і кабелів не здійснюється за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів; не надано протоколів заміру ізоляції силової та освітлювальної електромережі, перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання; захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів не виконано; будівлі та споруди не забезпечено необхідною кількістю води для цілей пожежогасіння; будівлю корпусу №2 установи не обладнано автоматичними системами протипожежного захисту; будівлі, приміщення не забезпечено в повному обсязі первинним засобами пожежогасіння; посадова особа, відповідальна за стан техногенної безпеки не пройшла навчання у сфері цивільного захисту; умови освітлення евакуаційних виходів з будівель і приміщень не відповідають вимогам чинного законодавства; системи протипожежного захисту не утримуються справними та готовими до використання; відсутній необхідний запас пожежних сповіщувачів; пожежні резервуари не утримуються справними, не проводяться контрольні роботи випробування на тиск та втрату води мережі систем зовнішнього протипожежного водопроводу, водонапірну башню не забезпечено під'їздом з твердим покриттям та відповідними позначеннями; пожежні кран-комплекти не укомплектовані пожежним рукавом однакового з ним діаметра та стволом, кнопкою дистанційного запуску пожежних насосів, а також важелем для полегшення відкривання вентиля та не проводиться технічне обслуговування пожежних кран-комплектів.

У приміщенні майстерні : допускається встановлення глухих металевих грат на вікнах приміщень, де перебувають люди без можливості розкривання або знімання (розсування); допускається улаштування та експлуатація тимчасових електромереж; електрощити, групові електрощити не оснащені схемами підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту (плавкої вставки); допускається встановлення електророзеток на горючі основи (конструкції) без підкладення під них суцільного негорючого матеріалу; допускається експлуатація кабелів і проводів з пошкодженою захисною ізоляцією; застосовуються саморобні подовжувачі; здійснюється користування пошкодженими розетками відгалужувальними та з'єднувальними коробками, вимикачами та іншими електровиробами; використання в пожежнонебезпечних зонах світильників з лампами розжарювання без захисного суцільного скла (ковпаків); використовуються побутові електронагрівальні приладі без негорючих теплоізоляційних підставок в заборонених місцях.

Як встановлено судом, будь-яких скарг під час проведення зазначеної перевірки чи заперечень на Акт №156, який врученого директору Троїцької ОСОБА_1 ступенів ОСОБА_2 20.11.2017 року, відповідачем не надавалось.

20 листопада 2017 року позивачем складено протокол ОД№003115 про адміністративне правопорушення відповідно до ст. 188-8 КУпАП відносно директора Троїцької ОСОБА_1 ступенів ОСОБА_2.

Постановою про накладення адміністративного стягнення від 20.11.2017 року ОД№003115 з директора вищевказаного навчального закладу ОСОБА_2 стягнуто штраф у розмірі 102 грн. з підстав порушення пожежної безпеки.

Посилаючись на створення виявленими порушеннями реальної та невідворотної загрози життю та здоров'ю людей, у тому числі учням та викладачам державного навчального закладу Троїцька ОСОБА_1 ступенів, ГУ ДСНС України в Одеській області просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Троїцької ОСОБА_1 ступенів у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) приміщення майстерні до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних в Акті перевірки №156 від 20.11.2017р. (пункти 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 19, 20, 21, 22 загальних порушень та пункти 1, 2, 3, 4, 5 по приміщенню майстерні).

Суд погоджується з правовою позицією позивача та вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з огляду на наступне.

Відповідно до положень ст. 3 Закону України "Про основні засади державного нагляду і контролю) у сфері господарської діяльності" , державний нагляд (контроль) у господарській діяльності здійснюється на принципах, зокрема, наявності підстав, визначених законом для здійснення державного нагляду (контролю), а також відкритості, прозорості, плановості і системності державного нагляду (контролю).

Відповідно до ч. 5 ст.4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" , повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом. Застосовані адміністративним судом заходи реагування за позовом органу державного нагляду (контролю), а також вжиті органом державного нагляду (контролю) заходи, обґрунтованість яких підтверджена адміністративним судом, скасовуються адміністративним судом у порядку, встановленому процесуальним законом.

Відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 вересня 2017р. №643-р Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки встановлено наступне : Погодитися з пропозицією Міністерства внутрішніх справ щодо проведення Державною службою з надзвичайних ситуацій у жовтні - грудні 2017 р. позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, закладах охорони здоров'я із стаціонарним лікуванням, будинках для людей похилого віку та інвалідів, закладах відпочинку та оздоровлення державної та комунальної форми власності, а також приватної форми власності - у разі письмового звернення суб'єктів господарювання .

Обласним та Київській міській державним адміністраціям: за участю органів місцевого самоврядування сприяти проведенню перевірок; разом з Державною службою з надзвичайних ситуацій забезпечити проведення роз'яснювальної роботи щодо дотримання вимог техногенної та пожежної безпеки .

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно пункту 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16.01.2013 року Державна служба з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України. ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Відповідно до ст. 64 Кодексу цивільного захисту України , ДСНС України здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. ДСНС України здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

Відповідно до ст. ст. 67 Кодексу цивільного захисту України , до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Згідно частиною 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання; проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Статтями 68 , 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, порушення вказані в Акті перевірки №156 від 20.11.2017 року, а саме зазначені в пунктах 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 19, 20, 21, 22 (загальні) та пунктах 1, 2, 3, 4, 5 (приміщення майстерні) опису виявлених порушень, є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливість її ефективної ліквідації та рятування людей.

Суд зазначає, що вищевказані порушення, зокрема, відсутність оброблення дерев'яних конструкцій закладу засобами вогнезахисту, відсутність всіх необхідних протипожежних засобів, установок, обладнань та справної системи протипожежного захисту, не забезпечення об'єкту зовнішнім протипожежним водопостачанням, відсутність належного освітлення евакуаційних виходів з будівель та їх відповідного облицювання, відсутність належного захисту будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів є істотними порушеннями, які безпосередньо створюють загрозу життю та здоров'ю людей у випадку виникнення пожежі чи іншої надзвичайної ситуації.

Конституція України визнає людину, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпеку найвищою соціальною цінністю. Тим самим вона встановлює головний обов'язок держави - забезпечення прав і свобод людини.

Відповідно до ч. 1. ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно з ч.ч.1.2 ст. 76 КАС України встановлено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Частиною 1 ст. 77 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідачем не надано відзиву на позовну заяву, а також будь-яких доказів того, що виявлені порушення усунуті повністю чи частково.

Таким чином, на час ухвалення рішення по даній справі реальність загрози життю та здоров'ю людей не відвернута, доказів зворотного відповідачем не надано.

Відповідно до ч.7 ст.7 ЗУ "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та доведеність позовних вимог Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області та наявність підстав для їх задоволення.

Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз, в цій справі відсутні.

Керуючись ст.ст. 139, 205, 241-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд,-

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до Троїцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів про вжиття заходів реагування у вигляді часткового зупинення роботи (експлуатації) - задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Троїцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, (ідентифікаційний код юридичної особи: 34203762) юридична адреса: 67641, Одеська область, Біляївський район, с. Троїцьке, вул. Гоголя, 10 у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) приміщення майстерні Троїцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, що розташована за адресою: 67641, Одеська область, Біляївський район, с. Троїцьке, вул. Гоголя, 10 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей вказаних в Акті перевірки №156 від 20.11.2017 року пунктах 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 19, 20, 21, 22 загальних порушень та пунктах 1,2,3,4,5 по приміщенню майстерні.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 293,295 КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя М.М. Аракелян

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2018
Оприлюднено15.03.2018
Номер документу72708068
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6409/17

Рішення від 12.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 15.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні