Ухвала
від 06.03.2018 по справі 908/2712/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 21/73/16

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

06.03.2018 Справа № 908/2712/16

Господарський суд Запорізької області у складі судді Черкаського Володимира Івановича, при секретареві Курочкіній О.О., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи № 908/2712/16

Кредитор - Запорізька об'єднана державна податкової інспекція ГУ ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39488184)

Боржник - Українсько-Турецьке товариство з обмеженою відповідальністю «Ізміт» (69013, м. Запоріжжя, вул. Стартова, 1-е, код ЄДРПОУ 24510993)

банк, здійснюючий розрахунково-касове обслуговування боржника -

1. ПАТ «УНІВЕРСАЛБАНК» , МФО 322001

2. ЗРУ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» , МФО 313399

Ліквідатор - ОСОБА_1

про банкрутство

Суддя Черкаський В.І.

За участю представників сторін та учасників:

від Запорізької об'єднаної ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області - ОСОБА_2, довіреність № 1019/10/08-29-10 від 08.02.2018 року;

ліквідатор - ОСОБА_1, особисто

ВСТАНОВИВ:

09.02.2018 року до суду від ліквідатора надійшли наступні документи:

- клопотання № 02-01/34/101 від 07.02.2018 року (вх. № 08-08/2797/18 від 09.02.2018) до якого додано звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури.

- клопотання № 02-01/34/102 від 07.02.2018 року (вх. № 08-08/2795/18 від 09.02.2018) про затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди та витрат, пов'язаних з виконанням повноважень у справі з додатками до нього.

Ухвалою від 13.02.2018 року судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, клопотання ліквідатора № 02-01/34/102 від 07.02.2018 року (вх. № 08-08/2795/18 від 09.02.2018) призначено на 06.03.2018 року, 11 - 00.

19.02.2018 року до суду від ліквідатора надійшов супровідний лист № 02-01/34/104/49 від 19.02.2018 року (вх. № 08-08/3478/18 від 19.02.2018) з додатками до нього.

06.03.2018 року до суду від кредитора надійшли пояснення (вх. № 08-08/4617/18 від 06.03.2018) в яких кредитор проти звіту ліквідатора та ліквідації банкрута не заперечив.

У судовому засіданні 06.03.2018 року оголошено вступну та резолютивну частини ухвали та повідомлено про те, що повний текст ухвали буде виготовлено протягом п'яти днів.

Розглянувши у судовому засіданні 06.03.2018 року матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, заслухавши представника кредитора та ліквідатора суд встановив.

Постановою від 10.02.2017 року визнано Українсько-Турецьке товариство з обмеженою відповідальністю «Ізміт» банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1. Оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Скасовано арешти, накладені на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Зобов'язано ліквідатора здійснити ліквідаційну процедуру відповідно до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

З метою визначення майнового стану боржника, ліквідатором були направлені відповідні запити в органи реєстрації рухомого та нерухомого майна, на які отримано відповіді.

Згідно довідки Комунального підприємства «Водоканал» № 5742 від 10.05.2017 року станом на 04.05.2017 року дебіторська заборгованість Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» перед Комунальним підприємством «Водоканал» відсутня.

Відповідно до довідки ПАТ КБ «Приватбанк» № 171122SU13190200 від 22.011.2017 року рахунки Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» закрито.

Як свідчить довідка ПАТ «Універсал Банк» вих. № 139/327 від 06.11.2017 року поточні рахунки Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» закрито 03.11.2017 року.

Згідно довідки Міжрегіонального управління у Запорізькому районі та м. Запоріжжя Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 0-8-0.182-1149/117-17 від 23.10.2017 року на території м. Запоріжжя за боржником зареєстрована земельна ділянка. На території Запорізького району за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» земельні ділянки не зареєстровані.

Відповідно до довідки Управління з питань земельних відносин Запорізької міської ради № 2258/02-03 від 12.2.2017 року розірвано договір оренди земельної ділянки.

Як свідчить довідка Міжрегіонального управління у Токмацькому районі та м. Токмаку Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 1112/120-17 від 17.05.2017 року станом на 31.12.2012 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» право власності та користування земельними ділянками на території м. Токмак та Токмацького району Запорізької області не зареєстровано.

Згідно довідки Міжрегіонального управління у Кам'янсько-Дніпровському районі та м. Енергодарі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 191/0/118-17 від 23.05.2017 року станом на 31.12.2012 року інформація щодо зареєстрованих земельних ділянок за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» відсутня.

Як свідчать довідки Відділу у Вільнянському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 0-8-0.26-451/105-17 від 22.05.2017 року та № 0-8-0.26-1428/105-17 від 06.09.2017 року станом на 31.12.2012 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» на території Вільнянського району земельні ділянки не значаться.

Відповідно до довідки Відділу у Чернігівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 33-8-0.35-583/114-17 від 18.05.2017 року станом на 31.12.2012 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» право власності та користування земельними ділянками на території Чернігівського району Запорізької області не зареєстровано.

Згідно відповідей Відділу у Василівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 0-8-0.223-1410/102-17 від 23.08.2017 року та № 0-8-0.223-388/102-17 від 30.05.2017 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» відповідно до реєстраційних книг прав приватної власності, оренди чи прав користування земельними ділянками по Василевському та Михайлівському районах не зареєстровано.

Відповідно довідки Міжрегіонального управління у Мелітопольському районі та м. Мелітополі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 262/119-17 від 08.06.2017 року станом на 31.12.2012 року земельні ділянки у власності або користуванні на території м. Мелітополя, Мелітопольського та Веселівського районів не обліковуються.

Як свідчить довідка Відділу у Гуляйпільському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 33-8-0.27-272/106-17 від 10.08.2017 року станом на 31.12.2012 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» земельні ділянки не зареєстровані.

Згідно відповіді Міжрегіонального управління у Бердянському районі та м. Бердянськ Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 33-8-0.17-734/116-17 від 11.08.2017 року станом на 31.12.2012 року на території м. Бердянськ та Бердянського району дані про реєстрацію земельних ділянок за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» відсутні.

Відповідно до довідки Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) № 4049/02/15-17 від 16.05.2017 року суден, власником або судовласником яких є Українсько-Турецьке товариство з обмеженою відповідальністю «Ізміт» не має.

Згідно довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/01/11055 від 06.06.2017 року станом на 31.03.2017 року Українсько-Турецьке товариство з обмеженою відповідальністю «Ізміт» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутнє.

Відповідно до довідки Філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Виробничий підрозділ «Дніпровське відділення» ПАТ «Українська залізниця» № 1307 від 26.07.2017 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» в АБД ПВ вантажні вагони не зареєстровані. Зазначене підприємство в довіднику «Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества» відсутнє. В інформаційних базах відомості про зареєстровані локомотиви за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» відсутні. Філією «Головний інформаційно-обчислювальний центр» ПАТ «Українська залізниця» облік вантажних вагонів, локомотивів які здійснюють виїзд на колії загального користування не ведеться. Інформаційні бази іншого залізничного транспорту у філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» ПАТ «Українська залізниця» відсутні.

Як свідчить довідка ПАТ «Українська залізниця» № 18-2/4-23/3459-17 від 30.08.2017 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» в АБД ПВ вантажних вагонів країн СНД і Балтії вантажні вагони не зареєстровані. Зазначене товариство в довіднику «Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества» відсутнє. В інформаційних базах відомості про зареєстровані локомотиви за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» відсутні. Відомості щодо вантажних вагонів, локомотивів, які не здійснюють виїзд на колії загального користування, у Філії відсутні.

Згідно довідки Головного управління Держпраці у Запорізькій області № 08/02.6-21/3035 від 05.05.2017 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» ділянки надр, надані для будівництва та експлуатації підземних споруджень, технологічні транспортні засоби, підйомні споруди, трубопроводи пари та гарячої води, об'єкти нафтогазового комплексу, об'єкти підвищеної небезпеки не зареєстровані.

Як свідчить інформація Державної авіаційної служби України Департаменту льотної придатності № 12.1.16-4582-17 від 12.05.2017 року повітряні судна за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» не зареєстровані.

Відповідно довідки Регіонального сервісного центру МВС України в Запорізькій області № 31/8-1899 від 26.04.2017 року станом на 26.04.2017 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» транспортні засоби не зареєстровані.

Як свідчить лист Державного космічного агентства України № 2117/10-К3.3/17 від 26.04.2017 року зареєстрованих унікальних об'єктів космічної діяльності, космічної техніки у Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» не має.

Відповідно до довідки Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Запорізькій області № 1008-23.5/1162 від 26.04.2017 року інформація щодо реєстрації документів декларативного характеру на виконання будівельних робіт та введення в експлуатацію об'єктів будівництва, замовником яких є Українсько-Турецьке товариство з обмеженою відповідальністю «Ізміт» , а також інформація про видачу їм ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури, інформація про здійснення перевірок об'єктів будівництва щодо відповідності підготовчих та будівельних робіт, матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються, вимогам державних будівельних норм, стандартів і правил, технічним умовам, затвердженим проектним вимогам і рішенням в Департаменті відсутня.

Як свідчить довідка Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Запорізькій області № 13-28-02278 від 27.04.2017 року Регіональне відділення Фонду Державного майна України не було засновником Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» . За наявною в регіональному відділенні інформацією з бази даних орендованих об'єктів Українсько-Турецьке товариство з обмеженою відповідальністю «Ізміт» орендарем державного майна не було. Відомості щодо нерухомого державного майна, включаючи об'єкти цивільного захисту, що перебуває на балансі Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» відсутні.

Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта від 26.04.2017 року № 85888194 в реєстрі відсутня інформація щодо Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» .

Відповідно відповіді Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області № 023-12/2374 від 26.04.2017 року станом на 25.04.2017 року за Українсько-Турецьким товариством з обмеженою відповідальністю «Ізміт» сільськогосподарська та дорожньо-будівельна техніка не зареєстрована, зняття техніки з обліку не проводилось.

Відповідно довідки Головного управління статистики у Запорізькій області № 08.2-11/48 від 27.04.2017 року Українсько-Турецьке товариство з обмеженою відповідальністю «Ізміт» фінансову звітність за 2014-2016 роки до Головного управління статистики у Запорізькій області не надавало.

Згідно ст. 115 Закону арбітражний керуючий, зокрема, ліквідатор виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Додаткова грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією визначається в розмірі 5 відсотків від обсягу стягнутих на користь боржника активів (повернення грошових коштів майна, майнових прав), які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, а також 3 відсотків від обсягу погашених вимог конкурсних кредиторів. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора. Право вимоги арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) на додаткову грошову винагороду виникає з дня фактичного надходження до боржника стягнутих на його користь активів чи їх частини, які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, або з дня фактичного повного або часткового погашення вимог конкурсних кредиторів пропорційно до їх обсягу.

Враховуючи вищевикладене, слід затвердити розмір сплати грошової винагороди ліквідатора у справі у справі № 908/2712/16 про банкрутство УКРАЇНСЬКО-ТУРЕЦЬКОГО ТОВ «ІЗМІТ» арбітражного керуючого ОСОБА_1 у розмірі двох мінімальних заробітних плат, передбачених чинним законодавством, за кожен місяць здійснення повноважень, за рахунок боржника.

Відповідно до ст. 98 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Відповідно до ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Відповідно до приписів п. 7 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатор щомісяця звітує перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Судом встановлено, що рішеннями комітету кредиторів (протоколи засідання комітету кредиторів № 2 від 10.03.2017 року, № 3 від 10.04.2017 року, № 4 від 10.05.2017 року, № 5 від 09.06.2017року, № 6 від 10.07.2017 року, № 7 від 10.08.2017 року, № 8 від 08.09.2017 року, № 9 від 06.10.2017 року, № 10 від 06.11.2017 року, № 11 від 06.12.2017 року, № 12 від 07.02.2018 року) схвалено звіт розпорядника майна ОСОБА_1 про грошову винагороду у період з 10.02.2017 року по 07.02.2018 року в сумі 77 467 грн. 50 коп. та відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство за період з 10.02.2017 р. по 07.02.2018 р. в сумі 3 371 грн. 68 коп.

За рахунок наявних коштів боржника було частково погашено грошову винагороду арбітражного керуючого за виконання ним повноважень ліквідатора у розмірі 48 065, 07 грн. З урахуванням часткової сплати, заборгованість по грошовій винагороді становить 29 402, 43 грн. та витрат, пов'язаних із ним повноважень у справі № 908/2712/16 про банкрутство Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» в сумі 3 371 грн. 68 коп.

За таких обставин, слід затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_1 про нарахування та виплату грошової винагороди та витрат у справі № 908/2712/16 за період з 10.02.2017 року по 07.02.2018 року в сумі 77 467 грн. 50 коп. та відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство за період з 10.02.2017 року по 07.02.2018 року в сумі 3 371 грн. 68 коп. та стягнути Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39488184) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_1 (69097, АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) сплату грошової винагороди за період з 10.02.2017 року по 07.02.2018 року в сумі 29 402 грн. 43 коп. та відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство за період з 10.02.2017 р. по 07.02.2018 р. в сумі 3 371 грн. 68 коп. Видати наказ.

Ліквідатором банкрута до реєстру вимог кредиторів включено грошові вимоги кредитора у сумі 1 372 534, 80 грн.

За відсутності ліквідаційної маси вимоги не погашені.

Згідно ст. 46 Закону після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 46 Закону та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 46 Закону та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Враховуючи те, що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення своєї статутної діяльності його необхідно ліквідувати, а провадження у справі закрити.

Відповідно до п. 5 ст. 45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу «Оберіг» .

Керуючись ст. ст. 2, 46, 83, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, ст. ст. 233-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Затвердити розмір сплати грошової винагороди ліквідатора у справі № 908/2712/16 про банкрутство УКРАЇНСЬКО-ТУРЕЦЬКОГО ТОВ «ІЗМІТ» арбітражного керуючого ОСОБА_1 у розмірі двох мінімальних заробітних плат, передбачених чинним законодавством, за кожен місяць здійснення повноважень, за рахунок боржника.

Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_1 про нарахування та виплату грошової винагороди та витрат у справі № 908/2712/16 за період з 10.02.2017 року по 07.02.2018 року в сумі 77 467 грн. 50 коп. та відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство за період з 10.02.2017 року по 07.02.2018 року в сумі 3 371 грн. 68 коп.

Стягнути Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39488184) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_1 (69097, АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) сплату грошової винагороди за період з 10.02.2017 року по 07.02.2018 року в сумі 29 402 грн. 43 коп. та відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство за період з 10.02.2017 року по 07.02.2018 року в сумі 3 371 грн. 68 коп. Видати наказ.

Ліквідаційний баланс банкрута - Українсько-Турецького товариства з обмеженою відповідальністю «Ізміт» (69013, м. Запоріжжя, вул. Стартова, 1-е, код ЄДРПОУ 24510993) та звіт ліквідатора затвердити.

Банкрута - Українсько-Турецьке товариство з обмеженою відповідальністю «Ізміт» (69013, м. Запоріжжя, вул. Стартова, 1-е, код ЄДРПОУ 24510993) ліквідувати.

Зобов'язати:

ліквідатора - до 07.04.2018 року надати суду докази фактичної передачі до архівної установи фінансово-господарських документів банкрута відповідно до вимог ст. 48 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Провадження у справі закрити.

Копію ухвали направити кредитору, боржнику, ліквідатору, Департаменту РС ЗМР, ГТУ юстиції у Запорізькій області, Головному управлінню статистики у Запорізькій області.

Ухвала господарського суду набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 235 ГПК України.

Повний текст ухвали буде складено протягом п'яти днів.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня її проголошення за правилами, визначеними ст. ст. 256-259 ГПК України, шляхом подання апеляційної скарги наразі через господарський суд Запорізької області.

Суддя В.І. Черкаський

Повний текст ухвали, відповідно до ст. 233 ГПК України, складено 15.03.2018 року.

Дата ухвалення рішення06.03.2018
Оприлюднено17.03.2018
Номер документу72761909
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —908/2712/16

Ухвала від 06.03.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Судовий наказ від 06.03.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 13.02.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Постанова від 10.02.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Судовий наказ від 10.02.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 20.01.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 04.01.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 03.01.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 18.11.2016

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 03.11.2016

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні