Ухвала
від 14.03.2018 по справі 810/114/18
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

14 березня 2018 р. Справа №810/114/18

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Стойка В.В., ознайомившись з матеріалами позовної заяви Головного управління ДФС у Київській області (03680, м. Київ, вул. Народного ополчення, 5а) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Еліон-Стар» (87550, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Азовстальська, буд. 160) про стягнення податкової заборгованості,-

В С Т А Н О В И В:

В січні 2018 року Головне управління ДФС у Київській області звернулось до Київського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Еліон-Стар» в якому просить:

стягнути з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Еліон-Стар» (код ЄДРПОУ 31648072) у банках, що обслуговують боржника - 9134742,13 грн., в рахунок погашення податкового боргу.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 09 січня 2018 року вирішено адміністративну справу №810/114/18 за позовом Головного управління ДФС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Еліон-Стар» про стягнення податкової заборгованості передати за підсудністю до Донецького окружного адміністративного суду.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 12 лютого 2018 року позовну заяву залишено без руху встановлено позивачу десятиденний строк з дня отримання цієї ухвали на усунення недоліків шляхом надання суду платіжного документу про сплату судового збору у належному розмірі.

6 березня 2018 року позивач надав клопотання про відстрочення сплати судового збору. Яке мотивовано тим, що юридичним управлінням ГУ ДФС у Київській області були вжиті всі дії на виконання вимог ухвали про залишення без руху, а саме підготовлено та направлено службову записку на сплату судового збору по справі до відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності. Однак, с початком нового бюджетного періоду, Контролюючий орган з обєктивних причин позбавлений можливості здійснити сплату судового збору у строк визначений в ухвалі Київсього окружного адміністративного суду. Посилаючись на статтю 8 Закону України Про судовий збір , статті 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України просив відстрочити сплату судового збору за подачу позовної заяви до Донецького окружного адміністративного суду, а у випадку відмови у задоволенні клопотання, просив продовжити строк не усунення недоліків.

Оскільки суддя Стойка В.В. знаходився у відпустці, надане клопотання розглядається 14 березня 2018 року.

Розглянувши зазначене клопотання суд приходить висновку про відсутність підстав для його задоволення.

Статтею 8 Закону України «Про судовий збір» та частини першої статті 133 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір належних до оплати судових витрат або звільнити від їх оплати повністю або частково.

Частиною другою статті 121 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.

Позивачем не надано достатніх доказів, що підтверджують наявність підстав для відстрочення сплати судового збору за подання позовної заяви. Так, до клопотання позивач надав копію службової записки від 21.12.2017 №70 з якої вбачається, що позивач повідомив управління фінансування, бухгалтерського обліку та звітності ГУ ДФС у Київській області про необхідність сплатити судовий збір за реквізитами Київського окружного адміністративного суду.

При цьому суд зауважує, що адміністративний позов надійшов до Донецького окружного адміністративного суду та в ухвалі від 12 лютого 2018 року про залишення позовної заяви без руху зазначені реквізити саме Донецького окружного адміністративного суду, у разі задоволення зазначеного клопотання, вимоги ухвали від 12 лютого 2018 року не будуть виконані. Тому обставини, наведені в клопотанні, не можуть бути підставою для відстрочення сплати судового збору та продовження строку на усунення недоліків.

Доводячи наявність підстав для відстрочення сплати судового збору, позивач посилається на відсутність асигнувань для сплати судового збору.

Відповідно до правової позиції, викладеної у постанові Пленуму Вищого адміністративного суду України від 23 січня 2015 року № 2 «Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» , визначення майнового стану сторони є оціночним та залежить від доказів, якими обґрунтовується рівень майнового стану сторони. Якщо залежно від рівня майнового стану сторона позбавлена можливості сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення сторони від його сплати. Таке ж право мають і бюджетні установи.

Водночас якщо ці бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.

ДФС України є бюджетною установою, однак спірні правовідносини виникли в результаті реалізації владних управлінських функцій.

Крім того, суд зазначає, що, порушуючи питання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі, позивач не надав жодного доказу на підтвердження його можливості сплатити судовий збір до завершення судового розгляду справи (як то бюджетний запит про виділення бюджетних асигнувань для сплати судового збору, зміни до кошторису позивача тощо).

Наведене зумовлює висновок про відсутність передбачених частиною першою статті 8 Закону України Про судовий збір та частиною першою ст. 133 Кодексу адміністративного судочинства України підстав для відстрочення сплати судового збору.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 133, 248, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

У задоволенні клопотання Головного управління ДФС у Київській області про відстрочення сплати судового збору - відмовити.

У задоволенні клопотання Головного управління ДФС у Київській області про продовження строків на усунення недоліків позовної заяви - відмовити.

Копію цієї ухвали невідкладно надіслати особі, яка звернулася із позовною заявою.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту постановлення.

Суддя Стойка В.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.03.2018
Оприлюднено19.03.2018
Номер документу72769068
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/114/18

Ухвала від 14.03.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Стойка В.В.

Ухвала від 14.03.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Стойка В.В.

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Стойка В.В.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні