Рішення
від 16.03.2018 по справі 815/6649/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 березня 2018 року м. Одеса Справа № 815/6649/17

Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Іванова Е.А..

за участі : секретаря Ягенської К.О., представників: позивача ОСОБА_1, відповідача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Одесі адміністративну справу за позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до Комунального некомерційного підприємства "Одеський обласний центр соціально значущих хвороб" про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації),-

ВСТАНОВИВ:

Позовні вимоги мотивовані тим, що у період 24.11.2017 року по 30.11.2017 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Розпорядження КМ України від 20.09.2017 №643-р Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки , наказу ГУ ДСНС України в Одеській області №387 від І28.09.2017 Про здійснення позапланової перевірки на підставі Посвідчення на проведення перевірки від 01.11.2017 №135 головним інспектором Суворовського РВ ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_3 у присутності заступника головного лікаря з технічних питань Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» ОСОБА_4 здійснено позапланову перевірку об'єкту відповідача стаціонарного відділення Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» , яке розташоване за адресою: 65055, с. Одеса, вул.. Г. Комсомольців, 50 під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №149 від 30.11.2017 року. Актом №149 встановлено 39 порушень вимог Кодексу цивільного захисту України №5403-VI (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (далі - ППБУ) та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки. Порушення визначені в пунктах 1-9, 15-17, 19, 24-30, 33 та 39 Акту №149 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей. Подальша робота стаціонарного відділення Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» , яке розташоване за адресою: 65055, с. Одеса, вул.. Г. Комсомольців, 50 з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людей, а тому позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Ухвалою суду від 20 грудня 2017 року позов залишений без руху.

Ухвалою суду від 25.01.2018 року відкрито спрощене позовне провадження у справі за адміністративним позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації).

Прокольному ухвалою від 13.03.2018 року суд на місці без виходу до нарадчої кімнати ухвалив замінити відповідача по справі Комунальну установу «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» правонаступником Комунальним некомерційним підприємством "Одеський обласний центр соціально значущих хвороб".

Ухвалою суду від 13.03.2018 року вирішено виправити описку, допущену в рішенні Одеського окружного адміністративного суду від 13 березня 2018 року у справі за адміністративним позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації), а саме: в другому абзаці резолютивної частини рішення після слів «повного зупинення роботи» додати слова «стаціонарного відділення розташованого в м.Одесі вул..Г.Комсомольців 50» .

Представник позивача в судове засідання з'явився.

Представник відповідача в судове засівання з'явився.

Вислухавши пояснення сторін, з'ясувавши обставини справи та дослідивши наявні у справі докази, суд доходить наступних висновків.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Згідно підпункту 57 пункту 4 Указу Президента України №20/2013 від 16.01.2013 Про деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій ДСНС України відповідно до покладених на неї завдань організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива.

Відповідно до положення про Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (далі - ГУ ДСНС України в Одеській області) затвердженого наказом ДСНС України № 507 від 21.09.2017 ГУ ДСНС України в Одеській області, на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Частиною 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс), визначено, що забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.

В частині 1 ст. 66 Кодексу зазначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Пунктом 12 ч.1 ст. 67 Кодексу встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, наділений повноваженнями подавати звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємстві окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Частиною 1 ст. 68 Кодексу встановлено, що посадові особи Центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом;

Частиною 2 ст. 68 Кодексу встановлено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом;

Згідно п. 1 ч. 1 ст.70 Кодексу підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

Виключно за рішенням адміністративного суду здійснюється - повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг (частина 2 ст. 70 КАС України).

Згідно ч.5 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 вересня 2017р. №643-р Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки визначено: Погодитися з пропозицією Міністерства внутрішніх справ щодо проведення Державною службою з надзвичайних ситуацій у жовтні - грудні 2017 р. позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, закладах охорони здоров'я із стаціонарним лікуванням, будинках для людей похилого віку та інвалідів, закладах відпочинку та оздоровлення державної та комунальної форми власності, а також приватної форми власності - у разі письмового звернення суб'єктів господарювання.

Обласним та Київській міській державним адміністраціям: за участю органів місцевого самоврядування сприяти проведенню перевірок; разом з Державною службою з надзвичайних ситуацій забезпечити проведення роз'яснювальної роботи щодо дотримання вимог техногенної та пожежної безпеки .

Відповідачем є Комунальна установа «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» яка за своєю діяльністю належить до об'єктів з високим ступенем ризику, згідно критеріїв наведених у постанові КМ України від 29.02.2012 №306, із змінами, внесеними постановою КМ України № 361 від 04.06.2015.

У період 24.11.2017 року по 30.11.2017 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Розпорядження КМ України від 20.09.2017 №643-р Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки , наказу ГУ ДСНС України в Одеській області №387 від І28.09.2017 Про здійснення позапланової перевірки на підставі Посвідчення на проведення перевірки від 01.11.2017 №135 головним інспектором Суворовського РВ ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_3 у присутності заступника головного лікаря з технічних питань Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» ОСОБА_4 здійснено позапланову перевірку об'єкту відповідача стаціонарного відділення Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» , яке розташоване за адресою: 65055, с. Одеса, вул.. Г. Комсомольців, 50 під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №149 від 30.11.2017 року.

Актом №149 встановлено 39 порушень вимог Кодексу цивільного захисту України №5403-VI (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (далі - ППБУ) та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки.

Порушення визначені в пунктах 1-9, 15-17, 19, 24-30, 33 та 39 Акту №149 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей. Подальша робота стаціонарного відділення Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» , яке розташоване за адресою: 65055, с. Одеса, вул.. Г. Комсомольців, 50 з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людей, а саме:

1) приміщення (адміністративні, лікувальні, побутові тощо) не обладнані автоматичною пожежною сигналізацією з виводом сигналу на пульт централізованого спостереження у відповідності до ДБН 8.2.5-56:2014. (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

2) приміщення будівель (адміністративні, лікувальні, побутові тощо) не обладнані системою оповіщення людей та управління евакуюванням у відповідності до ДБН В.2.5-56:2014. "Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту" з урахуванням вимог ДБН В 2.5-23-2003, ПУЕ, ДНАОП 0.00-1.32-01. (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

3) евакуаційні виходи не позначено світловими покажчиками з написом Вихід білого кольору на зеленому фоні, підключеним до джерела живлення евакуаційного (аварійного) освітлення, або таким, що переключаються на нього автоматично у разі зникнення живлення на їх основних джерелах живлення. (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

4) приміщення дизель-генератора не обладнано системою автоматичного пожежогасіння (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

5) металеві грати на вікнах будівлі установи виконані глухими (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

6) відсутній другий евакуаційний вихід з другого поверху будівлі (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

7) допускається захаращення шляхів евакуації (КЦЗУ № 5403-УІ; Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

8) не відокремлені приміщення електрощитової від інших приміщень шляхом встановлення (влаштування) протипожежних перешкод відповідно до вимог ДБН В. 1.1-7-2002 Пожежна безпека об'єктів будівництва (протипожежні двері, перекриття з нормованою межею вогнестійкості тощо) (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 ДБНВ.1.1-7-2002);

9) дерев'яні конструкції перекриття, а також дерев'яні конструктивні елементи будівель не оброблені вогнезахисним розчином з оформленням акта обробки (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

15) не забезпечено територію зовнішнім протипожежним водопостачанням (необхідною кількістю води для цілей зовнішнього пожежогасіння) гідранти, водойми тощо у відповідності до вимог ДБН В.2.5-74:2013 "Водопостачання. Зовнішні мережі" (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

16) не проведено технічний огляд наявних первинних засобів пожежогасіння-вогнегасників (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

17) приміщення не доукомплектовані первинними засобами пожежогасіння відповідно до норм належності (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

19) пожежні щити не доукомплектовані сертифікованими первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники - 3 шт., із масою заряду не менше 5 кг.; ящик з піском -1 шт.; покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу з розміром 2 х 2 м -1 шт.; гаки - 3 шт., лопати - 2 шт.; ломи - 2 шт.; сокири - 2 шт.; ящик для піску повинен бути укомплектований совковою лопатою - 1 шт.) (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

24) живлення побутових кондиціонерів в приміщеннях не забезпечене автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

25) допускається експлуатація електросвітильників з лампами розжарення без захисних ковпаків в приміщеннях будівлях установи (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

26) не надані акти схованих робіт по прокладанню електропроводки в об'ємі підвісних стель приміщень установи (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

27) відгалужувальні та з'єднувальні коробки не закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

28) допускається з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів за допомогою скрутки (мають здійснюватися за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів тощо) (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

29) допускається використання побутових електронагрівальних (електрочайників, тепловентеляторів тощо) приладів в місцях де їх використання заборонено (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

30) на доповненні до схематичного плану евакуації не розроблена та затверджена керівником інструкція, що визначає дії персоналу щодо забезпечення безпечної та швидкої евакуації людей. (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

33) на території не забезпечено освітлення зовнішніх пожежних драбин, протипожежного обладнання, входів до будівель та споруд (Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014);

39) керівництво не забезпечило своїх працівників засобами колективного та індивідуального захисту, захисту органів дихання (КЦЗУ №5403).

Будь-яких скарг під час проведення позапланового заходу, чи заперечень на Акт №149, який врученного заступнику головного лікаря з технічних питань ОСОБА_4 30.11.2017 не надходило.

На підставі акту перевірки винесений припис №128 від 30.11.2017 року, в якому визначенні вказані порушення та строк їх виконання, проте вказані порушення у строк усунуті не були, а також припис оскаржений не був, зокрема доказів зворотного суду не надано.

Подальша робота стаціонарного відділення Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» , яке розташоване за адресою: 65055, с. Одеса, вул.. Г. Комсомольців, 50 з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людей.

Не усунення виявлених перевіркою порушень несе ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров'ю людей, оскільки впливає:

- на забезпечення безпеки роботи школи, безпеки його учнів, викладачів, співробітників та обслуговуючого персоналу у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту;

- на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі;

- на ліквідацію пожежі, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків;

- на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, надзвичайної ситуації;

- на забезпечення всіх осіб, що знаходяться в будівлі індивідуальними засобами захисту органів дихання і шкіри, тощо.

При зберіганні таких умов для пацієнтів, відвідувачів та співробітників стаціонарного відділення Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» існує реальна загроза втрати життя, отримання травм, або шкоди їх здоров'ю.

Та оскільки в даному випадку не усунення виявлених перевіркою порушень несе ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров'ю людей, суд вважає, що позивачем вірно обраний захист реагування саме щодо повного зупинення роботи стаціонарного відділення Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» .

Суд зазначає, що зі змісту вищевказаних норм законодавства вбачається, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров'ю людей. Застосування таких заходів обумовлюється виключно наявністю підстав, передбачених статтею 70 Кодексу цивільного захисту України, зокрема, фактом недотримання вимог пожежної безпеки. Орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємства.

Суд звертає увагу сторін на те, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень, є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об'єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

При цьому, поняття загроза життю та/або здоров'ю людини є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

Як встановлено судом у зв'язку з припиненням Комунальної установи «Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» (код ЄДРПОУ 02063200) шляхом злиття та перетворення в Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр соціально значущих хвороб" на підставі рішення сесії №429-VІІ від 16.06.2017 року Одеської обласної ради, та на підставі Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , 01.03.2018 року проведена реєстраційна дія - Державна реєстрація юридичної особи шляхом злиття - Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр соціально значущих хвороб" (копії підтверджуючих документів знаходяться в матеріалах справи).

Враховуючи зазначене, а також порушення законодавства, які викладені в Акті перевірки, є підстави для повного зупинення роботи стаціонарного відділення Комунального некомерційного підприємства "Одеський обласний центр соціально значущих хвороб" до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних в акті перевірки №149 від 30.11.2017 року, а щодо опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, території, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок), то суд вважає це не доцільним, так як застосування таких заходів призведе до ускладнення (або неможливості) в проведені робіт по усуненню виявлених порушень.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 та ч. 1 ст. 73 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Частиною 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Приймаючи до уваги викладене, оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовна вимога обґрунтована, документально підтверджена, відповідає чинному законодавству, отже підлягає задоволенню.

Відповідно до ст. 242 КАС України, судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Керуючись статтями 2, 5-9, 77, 90, 242 - 246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до Комунального некомерційного підприємства "Одеський обласний центр соціально значущих хвороб" задовольнити частково.

Застосувати до Комунального некомерційного підприємства "Одеський обласний центр соціально значущих хвороб" (код ЄДРПОУ 41973328, розташований за адресою: м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/11) заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення роботи стаціонарного відділення розташованого в м. Одесі, вул. Г. Комсомольців, 50 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних в Акті перевірки №149 від 30.11.2017 року.

В решті позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст.255 КАС України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293,295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Е.А.Іванов

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.03.2018
Оприлюднено18.03.2018
Номер документу72773209
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6649/17

Постанова від 30.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 08.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 07.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 16.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е. А.

Ухвала від 13.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е. А.

Ухвала від 25.01.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е. А.

Ухвала від 20.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні