ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13.03.2018м. ДніпроСправа № 904/10258/17
Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Панна С.П. за участю секретаря судового засідання Якубович А.В.
за позовом Дніпровської міської ради, 49000, м. Дніпро, пр-т. ОСОБА_1, 75
третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_2 економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради (49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75)
про визнання договору укладеним
Представники:
від позивача: ОСОБА_3 посвідчення № 313 від 15.01.2018 року
від відповідача: не з'явився. представник
від третьої особи: ОСОБА_4 представник, дов. 28.12.2017р. №10/13-808 представник
СУТЬ СПОРУ:
Дніпровська міська рада звернулася до господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Винний дім "ЛОГОС" про визнання договору укладеним.
Позовні вимоги обґрунтовані ухиленням замовника від укладення договору пайової участі на розвиток соціальної інженерної інфраструктури міста.
Відповідач мотивований відзив на позовну заяву не надав, в судові засідання 27.12.2017 року, 25.01.2018 року, 08.02.2018 року та 19.02.2018 року не з'явився.
Відповідно до підпункту 3.9.1. пункту 3.9. постанови пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 року № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3.9.2. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
У відповідності до вимог ст. 233 ГПК України судом оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представника позивача та представника 3-ї особи, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ :
Рішенням Дніпровської міської ради від 21.03.2007 № 6/11 Про порядок залучення коштів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Дніпропетровська затверджений відповідний Порядок (надалі-Порядок). У подальшому Порядок викладений в новій редакції згідно рішення Дніпровської міської ради від 29.07.2011 № 5/14 та затверджений Порядок залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі (внесків) у розвитку інфраструктури міста Дніпропетровська (зі змінами та доповненнями). Згідно з вимогами ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (далі-Закону) пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури. Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті (ч. 2, 3 ст. 40 Закону ).
На підставі декларації від 11.08.2014 № ДП 142142230036 об'єкт Будівництво цеху шампанізації за адресою: м.Дніпропетровськ, вул. Киснева, в районі буд. 47 (Індустріальний район) фактична адреса: вул. Киснева, 17Н, Індустріальний район, введений в експлуатацію. З названої декларації вбачається, що замовником об'єкта є Товариство з обмеженою відповідальністю Винний дім Логос (а.с.26-27).
У зв'язку з тим, що будівництво по об'єкту Будівництво цеху шампанізації за адресою: м.Дніпропетровськ, вул. Киснева, в районі буд. 47 (Індустріальний район) фактична адреса: вул. Киснева, 17Н, Індустріальний район є завершеним та введеним в експлуатацію, відповідач в порушення вимог чинного законодавства не взяв участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста шляхом укладення відповідного договору.
Фінансово-економічним департаментом міської ради (правонаступником якого є ОСОБА_2 економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради) 27.07.2015 року направлено лист №10/15-512 до Товариства з обмеженою відповідальністю фірми "Винний дім Логос" з пропозицією сплатити кошти пайової участі.
Листом від 22.05.2017 року №10/15-343 направлено відповідачу проект договору про пайову участь на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Дніпро.
Як зазначає позивач до введення зазначеного об'єкту в експлуатацію договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту між Дніпровською міською радою та ТОВ Винний дім Логос не укладався. Замовник будівництва не звертався до міської ради, до введення об'єкту в експлуатацію щодо укладення відповідного договору, обв'язок укладення, якого визначений ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , що призвело до недоотримання міським бюджетом коштів.
Крім того зазначає, що про реєстрацію даної декларації йому стало відомо лише з листа департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради №10/13-457 від 27.06.2017 року.
Відповідно до ч. 1 ст. 173 Господарського кодексу України, господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
Частиною 3 ст. 179 Господарського кодексу України передбачено, що укладання господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Згідно з ч.1 ст.173 Господарського кодексу України, господарським є зобов'язання, що виникає з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.
Таким чином, у відповідача в силу прямої вказівки закону виник обов'язок щодо укладення договору про пайову участь на розвиток соціальної та інженерно - транспортної інфраструктури м. Дніпра.
Статтею 187 Господарського кодексу України передбачено, що спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору.
Примусовий порядок укладання господарських договорів за рішенням суду регулюється ст. 187 Господарського кодексу України та ст. 648 Цивільного кодексу України.
Виходячи зі змісту вказаних норм і принципу свободи договору, переддоговірні спори поділяються на спори про спонукання до укладення договору, якщо одна із сторін ухиляється від його укладання, та на спори з умов договору, коли сторони не врегулювали розбіжності щодо його умов. Можливість розгляду судом цих спорів обумовлюється обов'язковістю договору (за державним замовленням, на підставі правового акту органів державної влади чи місцевого самоврядування та інших випадках, встановлених законом).
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлені Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Процедура виконання будівельних робіт визначена Порядком виконання будівельних робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України "ОСОБА_1 питання виконання підготовчих і будівельних робіт" від 13.04.2011 №466. Процедура прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів визначена Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів" від 13.04.2011 №461.
Відповідно до ст. 34 вищевказаного Закону, а також Порядку №466 від 13.04.2011 року будівельні роботи можуть виконуватись замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів I - III категорії складності.
Частиною 5 ст. 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що датою прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта є дата реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видача сертифікатів.
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.
Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами.
Величина пайової участі визначається у гривнях, виходячи із розміру пайової участі, визначеного за нормативами одиниці створеної потужності, і не може перевищувати граничного розміру пайової участі, визначеного у відсотковому значенні від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції), зміни функціонального призначення тощо об'єктів (розділ 2 Порядку залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі (внесків) у розвитку інфраструктури міста Дніпропетровська, який є додатком до рішення міської ради від 29.07.2011 року №5/14).
Встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати:
-10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд;
- 4 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків
- 5 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва - для нового виробництва, наукових, науково-виробничих об'єктів, в т.ч. адміністративно-офісних, складських та інших приміщень, що входять до складу проекту;
- 5 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва - для телекомунікаційних мереж, об'єктів та мереж інженерної інфраструктури (додаток №3 до Порядку залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі (внесків) у розвитку інфраструктури міста Дніпропетровська).
Органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від замовника будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об'єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема, житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу), крім пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, передбаченої цією статтею, а також крім випадків, визначених частиною п'ятою ст. 30 Закону.
Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" Кабінетом Міністрів України прийнято постанови № 461 від 13.04.2011 року "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів" та № 466 від 13.04.2011 року "ОСОБА_1 питання виконання підготовчих і будівельних робіт", якими спрощено дозвільні процедури у будівництві, зокрема скорочено перелік документів, необхідних для отримання дозволу на виконання будівельних робіт, терміни видачі такого дозволу та запроваджено декларативний принцип щодо виконання будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
Статтею 40 Закону встановлено, що порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.
Крім цього, відповідно до абзацу сьомого частини дев'ятої статті 40 Закону кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.
Підпунктом 3 пункту 1 розділу V "Прикінцеві положення" Закону передбачено, що абзац сьомий статті 40 Закону набирає чинності з 1 січня 2013 року.
Разом з тим, процедура прийняття об'єктів в експлуатацію носить суто технічний характер і полягає в тому, що саме об'єкт будівництва, його стійкість, міцність, надійність є предметом при перевірці його готовності до експлуатації, а тому перевірка сплати пайової участі суперечить ідеології самої процедури прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
Крім того, Положенням про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженим Указом Президента України від 08.04.2011 №439, не передбачено повноваження щодо здійснення контролю за перерахуванням замовником коштів до відповідного місцевого бюджету для створення і розвитку інфраструктури.
Згідно з ч. 2 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної а соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.
Відповідно до ч. 3 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.
Частиною 1 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.
На виконання норм Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" Дніпропетровської міської ради від 29.07.2011 №5/14 затверджено Порядок залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі (внесків) у розвитку інфраструктури міста Дніпропетровська.
Порядок №5/14 від 29.07.2011 являється регуляторним актом, оскільки ст. 1 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" визначено, що регуляторний акт - це: прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, а також прийнятий уповноваженим регуляторним органом інший офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом.
Договір про пайову участь є необхідним, оскільки визначає величину пайової участі, права та обов'язки сторін та інші істотні умови, але не є визначальним для виникнення обов'язку по сплаті пайового внеску, оскільки такий обов'язок встановлено на законодавчому рівні.
Декларацією від 11.08.2014 № ДП142142230036 об'єкт: Будівництво цеху шампанізації за адресою: м.Дніпропетровськ, вул. Киснева, в районі буд. 47 (Індустріальний район), фактична адреса: 49000 м. Дніпропетровськ, вул. Киснева, 17Н, Індустріальний район замовником якого є Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Винний дім Логос" введено в експлуатацію.
Однак, визначений Законом та Порядком обов'язок щодо укладення договору замовником не виконано.
Як встановлено вище, відповідач, як замовник об'єкта будівництва, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Дніпропетровська та укласти з позивачем договір про пайову участь.
Відповідно до ч. 1 ст. 648 Цивільного кодексу України зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Запропонована позивачем редакція договору містить всі істотні умови та відповідає нормам чинного законодавства.
Згідно вимог ч. 3 ст. 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, зокрема, якщо існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору.
З приводу саме такого розміру внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури суд зазначає наступне.
Частинами 5, 6 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" зазначено, що величина пайової участі визначається у договорі, укладеного з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.
Відповідно до Порядку залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі (внесків) у розвитку інфраструктури міста Дніпропетровська (рішення міської ради від 29.07.2011 №5/14) загальна кошторисна вартість для розрахунку величини пайової участі повинна бути визначена згідно з державними будівельними нормами та правилами та не враховує витрат на придбання земельної ділянки та її звільнення. Пунктом 2.5. наведеного Порядку передбачено, що норма щодо граничного розміру пайової участі застосовується за умови надання замовником (забудовником) належним чином оформленої копії звіту експертної організації, визначеної у встановленому порядку, який містить інформацію про дотримання вимог кошторисної частини проекту. У разі, якщо загальна кошторисна вартість не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона (величина пайової участі) визначається на основі нормативів одиниці створеної потужності відповідно до п.2.1.-2.4. цього Порядку. Згідно п.15 відомостей декларації про готовність об'єкта до експлуатації від 11.08.2014 №ДП 142142230036 кошторисна вартість будівництва за затвердженою проектною документацією 0,00тис.грн., у тому числі: витрати на будівельно-монтажні роботи 0,00тис.грн. витрати на машини, обладнання та інвентар 0,00тис.грн. Таким чином, згідно відомостей декларації, кошторисна вартість об'єкта у декларації від 11.08.2014 не була зазначена. Разом з цим, відповідно до п.4 декларації від 11.08.2014 №ДП 142142230036 щодо відомостей про генерального підрядника або підрядника робіт зазначено, що роботи виконувались без залучення субпідрядників за наявності ЗАТ Буденергоремонт-МЖК . Щодо проектної документації на об'єкт замовник будівництва надав технічний висновок розроблений Державно-кооперативним проектно-вишукувальним інститутом Дніпроагропроект від 05.05.2008 про оцінку технічного стану будівельних конструкцій. Висновок: конструкції будівлі цеху знаходяться в задовільному стані та можуть експлуатуватися згідно функціонального призначення (п.9 Декларації). Замість дозвільної документації на об'єкт будівництва замовник будівництва надав рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 12.06.2008 справа №12-73-08 про визнання права власності на нерухоме майно та ухвали Господарського суду Дніпропетровської області від 12.11.2013 справа №12-73-08 про виправлення помилки в рішенні суду (п.10). Правила визначення вартості будівництва затверджені наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 №174.
Відповідно до п.2.1.1. ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва" об'єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий корпус або цех, склад, житловий будинок тощо) або споруда (міст, тунель, платформа тощо) з усіма улаштуваннями (галереями, естакадами тощо), устаткуванням, меблями, інвентарем, підсобними та допоміжними пристроями, що належать до неї, а також, за необхідності, з інженерними мережами, які прилягають до неї. На будівництво об'єкта має бути складений окремий проект і кошторис або кошторисний розрахунок (об'єктний кошторис або об'єктний кошторисний розрахунок). Кошторисна вартість будівельно-монтажних робіт визначається спеціальним розрахунком (калькуляцією) - локальним кошторисом, який є первісним кошторисним документом, що складається у поточному рівні цін за формою №4 і призначений для визначення кошторисної вартості окремих видів будівельно - монтажних робіт.
Пунктом 2.7 Порядку зазначено, що у випадку, якщо замовником (забудовником) не надані документи про затвердження у встановленому порядку кошторисної вартості об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, остаточний розрахунок величини пайової участі проводиться відповідно до п. 2.1-2.4 цього Порядку за фактичними показниками створених потужностей без застосуванням норм щодо граничного розміру пайової участі.
Оскільки замовником не надано передбачених Порядком документів для визначення розміру пайового внеску третьою особою за дорученням позивача здійснено розрахунок заборгованості замовника на підставі наявних в декларації показників загальної площі об'єкта, відповідно до якого розмір пайового внеску складає 151 515,54 грн.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Вищого господарського суду України від 23.11.2016 у справі №909/210/16.
Враховуючи викладене, у зв'язку з тим, що відповідач не надав жодних доказів, які б свідчили про вжиття ним заходів з метою виконання встановленого законом обов'язку щодо укладення договору про пайову участь у розвитку інфраструктури відповідного населеного пункту, суд доходить висновку про те, що наведені норми Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" є імперативними та визначають обов'язок замовника будівництва (відповідача) укласти договір про пайову участь у розвитку інфраструктури відповідного населеного пункту, при цьому факт здачі об'єкта в експлуатацію не звільняє відповідача від обов'язку укласти відповідний договір.
Відповідно ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається на відповідача.
Керуючись ст.ст. 129, 233, 238, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд-
ВИРІШИВ :
Позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.
Визнати укладеним договір про пайову участь на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Дніпра між Дніпровською міською радою, в особі ОСОБА_2 економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради (49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, код ЄДРПОУ 40506253) та Товариством з обмеженою відповідальністю Винний дім Логос (адреса: 49000, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 249; код 30548559) в такій редакції:
ДОГОВІР №
про пайову участь на розвиток соціальної та інженерно-транспортної
інфраструктури м. Дніпра
м. Дніпро ___
Дніпровська міська рада,в особі департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради,в особі заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, директора департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради ОСОБА_5, діючого на підставі Положення про департамент економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради та Довіреності від 20.06.2017 зареєстрованої в реєстрі за № 365 (далі - Міська рада) з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю Винний дім Логос , в особі
1. Предмет Договору
1.1. Предметом даного договору є здійснення оплати Забудовником величини пайової участі на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
м. Дніпра (далі - величина пайової участі) шляхом перерахування грошових коштів до спеціального фонду міського бюджету у зв'язку із фактичним розміщенням цеху шампанізації за адресою: вул. Киснева, 17 Н.
1.2. Сторони, керуючись частиною 3 статті 631 Цивільного кодексу України, домовились, що всі умови цього Договору розповсюджують свою дію на відносини (які за своєю суттю є предметом договору), які виникли між Сторонами до його укладення.
2. Загальні положення
2.1. Величина пайової участі згідно з розрахунком (додаток № 1 до даного договору) становить 151 515,54 (Сто п'ятдесят одна тисяча п'ятсот п'ятнадцять) грн. 54 коп. (без ПДВ).
2.2. Кошти пайової участі сплачуються в повному обсязі єдиним платежем або частинами за графіком, який є невід'ємною частиною даного договору.
3. Права та обов'язки Сторін
3.1. Міська рада зобов'язана:
3.1.1.Виконати розрахунок величини пайової участі, належної до сплати Забудовником у відповідності до Порядку, затвердженого рішенням Дніпропетровської міської ради від 21.03.07 № 6/11 (зі змінами та доповненнями).
3.1.2. На протязі трьох робочих днів з моменту отримання звернення Забудовника видати довідку про виконання останніх вимог по повній сплаті величини пайової участі.
3.2. Забудовник зобов'язаний:
3.2.1.Перерахувати величину пайової участі у розвитку інфраструктури м. Дніпра, яка визначена п. 2.1. даного договору та відповідним розрахунком, до спеціального фонду міського бюджету на умовах, визначених договором.
3.3. Міська рада має право:
3.3.1. Вимагати від Забудовника додержання вимог чинного законодавства з питань пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
3.3.2. Здійснювати перевірки додержання Забудовником умов даного Договору.
3.3.3. Вимагати від Забудовника своєчасної та в повному обсязі сплати величини пайової участі.
3.4. Сторони також мають інші права, визначені законодавством України.
4. Порядок здійснення розрахунків
4.1. Забудовник сплачує величину пайової участі, вказану у п. 2.1. даного договору, у строки згідно із графіком (додаток № 2 до договору) до спеціального фонду міського бюджету за наступними реквізитами:
Одержувач: ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області м. Дніпропетровськ
Банк одержувача: ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області м. Дніпропетровськ
МФО: 805012
Код ЄДРПОУ: 37988155
р/р: 31519921700002
Код бюджетної класифікації: 24170000 Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту .
4.2. Після надходження повної суми величини пайової участі за вказаними у п. 4.1. реквізитами, Міська рада на протязі трьох робочих днів з моменту отримання звернення Забудовника видає довідку про виконання останнім вимог по повній сплаті величини пайової участі (далі - Довідка).
4.3. У випадку порушення строку сплати величини пайової участі або неналежного виконання, Довідка видається Забудовнику після повної оплати величини пайової участі, а також нарахованих штрафних санкцій.
4.4. Довідка видається Забудовнику особисто з відміткою про отримання на копії довідки, яка залишається в Міській раді.
5. Відповідальність Сторін
5.1. За невиконання або неналежне виконання Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України, даного Договору та Порядку, затвердженого рішенням міської ради від 21.03.07 № 6/11 (зі змінами та доповненнями).
5.2. Забудовник несе повну відповідальність за надання достовірних даних, на підставі яких здійснюється розрахунок величини пайової участі.
5.3. За несвоєчасну або неповну сплату коштів пайової участі Забудовник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу за кожний день прострочки.
6.Інші умови
6.1 Внесення змін та/або доповнень до даного Договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою Сторін, шляхом укладання додаткової угоди, що є невід'ємною частиною цього Договору.
6.2. Всі суперечки між Сторонами, в яких не було досягнуто згоди, вирішуються у судовому порядку згідно з чинним законодавством України.
6.3. Даний Договір не може бути розірвано в односторонньому порядку.
6.4. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до виконання зобов'язань у повному обсязі.
6.5. Даний Договір складено в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
6.6. Невід'ємною частиною даного договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста (додаток № 1 до договору).
6.7. Невід'ємною частиною даного договору є Графік сплати величини пайової участі (додаток № 2 до договору).
7. Юридичні адреси Сторін
Міська рада Забудовник
пр. Д. Яворницького, буд. 75 ТОВ Винний дім Логос
м. Дніпро, 49000 просп. Б. Хмельницького, 249
Заступник міського голови з питань м. Дніпро, 49000
діяльності виконавчих органів, р/р.
директор департаменту економіки, ЄДРПОУ 30548559
фінансів та міського бюджету МФО
Дніпровської міської ради тел.
М.П. М.П.
Додаток № 1
до договору №
від
РОЗРАХУНОК
пайової участі на розвиток соціальної та інженерно-транспортної
інфраструктури м. Дніпра
Забудовник: ТОВ Винний дім Логос
Об'єкт: Фактичне розміщення цеху шампанізації
Адреса: вул. Киснева, 17 Н
№ п/пФункціональне призначення об'єкта Норматив розміру пайової участі від одиниці створеної потужності за функціональним призначенням об'єкта, грн.Потужність об'єкта, для якого визначається величина пайової участі, кв.мЗональний коефіцієнтВсього з коефіцієнтом території, грн. 1.Інші нежилі приміщення, функціональне призначення, яких не визначено 584,1 259,4 1 151 515,54 Всього: 151 515,54
Міська рада Забудовник ТОВ Винний дім Логос
М.П. М.П.
Додаток № 2
до договору №
від
ГРАФІК СПЛАТИ
Забудовником ТОВ Винний дім Логос
пайової участі на розвиток соціальної та інженерно-транспортної
інфраструктури м. Дніпра
у зв'язку із фактичним розміщенням цеху шампанізації
за адресою: вул. Киснева, 17 Н (далі - Об`єкт)
грн. Величина пайової участі Підлягає сплаті протягом 5 робочих днів з моменту укладання договору 151 515,54 151 515,54
Міська рада Забудовник ТОВ Винний дім Логос
М.П. М.П.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Винний дім "ЛОГОС" (49044, м. Дніпро, пр. Б. Хмельницького, 249, код ЄДРПОУ 30548559) на користь Дніпровської міської ради (49000, м. Дніпро, пр-т. ОСОБА_1, 75 , код ЄДРПОУ 26510514) судовий збір у сумі 1762,00 грн. , про що видати наказ.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення двадцятиденного строку з дня складення повного тексту судового рішення і може бути оскарженим протягом цього строку до Дніпропетровського апеляційного господарського суду.
Повне рішення складено 21.03.2018 року.
Суддя ОСОБА_6
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2018 |
Оприлюднено | 21.03.2018 |
Номер документу | 72852175 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Панна Світлана Павлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Панна Світлана Павлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні