Ухвала
від 21.03.2018 по справі 815/702/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/702/18

У Х В А Л А

21 березня 2018 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Бутенко А.В., розглянувши матеріали адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю Укроргенергобуд (код ЄДРПОУ: 00125474, місцезнаходження: 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, 5) до Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська,5) про скасування податкових повідомлень-рішень від 10.11.2017 року №№ 0041081415, 0041091415 та 0041101415,-

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Укроргенергобуд до Головного управління ДФС в Одеській області про скасування податкових повідомлень-рішень від 10.11.2017 року №№ 0041081415, 0041091415 та 0041101415.

03 березня 2018 року, судом прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

Також, судом в ухвалі від 03 березня 2018 року, було відстрочено сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі.

20.03.2018 року від Головного управління ДФС в Одеській області надійшло клопотання про залишення адміністративного позову по справі 815/702/18 без руху та зобовязання Позивача сплатити судовий збір в повному обсязі.

В обгрунтування зазначено, що в редакції від 07.01.2018 року Закону України Про судовий збір , змінено перелік осіб, які можуть подавати клопотання про відстрочення або розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази та клопотання представинка відповідача, суд зазначає наступне.

Згідно з ч. 2 ст. 132 КАС України, розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюється законом.

Відповідно до статті 8 Закону України Про судовий збір , подавати відповідні клопотання можуть фізичні особи, якщо розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу, військовослужбовці та деякі інші категорії позивачів. При цьому, на відміну від тексту попередньої редакції Закону України Про судовий збір , суб'єкти господарювання такого права не мають.

Таким чином, суд погоджується із думкою Відповідача, что станом на момент подачі позову, ТОВ Укроргенергобуд , відповідно до ст. 8 Закону України Про судовий збір , не мав права подавати клопотання про відстрочення або розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України "Про судовий збір".

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України Про судовий збір , судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

У відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України Про судовий збір , за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано юридичною особою сплачується судовий збір за ставкою 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (616700,00 грн.).

Як вбачається із оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, ціна позову складає 7 453 368 грн.

Розрахунок сплати судового збору виглядає наступним чином 7 453 368 грн. * 1,5% = 111 800,52 грн.

Судом встановлено, що Позивачем сплачено частково судовий збір у розмірі 5000,00 грн.

Таким чином, суд вважає за необхідне доплатити позивачу судовий збір у сумі 106 800,52 грн.

Відповідно до ч.ч. 13, 14 та 15 ст. 171 КАС України, суддя, встановивши після відкриття провадження у справі, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 160, 161 цього Кодексу, постановляє ухвалу не пізніше наступного дня, в якій зазначаються підстави залишення заяви без руху, про що повідомляє позивача і надає йому строк для усунення недоліків, який не може перевищувати п'яти днів з дня вручення позивачу ухвали.

Якщо позивач усунув недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, суд продовжує розгляд справи, про що постановляє ухвалу не пізніше наступного дня з дня отримання інформації про усунення недоліків.

Якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, позовна заява залишається без розгляду.

Відтак, приймаючи до уваги викладене, суд вважає за необхідне залишити адміністративний позов без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків.

Зазначені недоліки необхідно усунути шляхом подання до суду: документу про сплату судового збору у сумі 106 800,52 грн.

За таких обставин позов повинен бути залишений без руху, а позивачу наданий термін для усунення недоліків.

Керуючись ст. ст. 132, 161, 169, 171, 241-243, 248КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Укроргенергобуд (код ЄДРПОУ: 00125474, місцезнаходження: 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, 5) до Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська,5) про скасування податкових повідомлень-рішень від 10.11.2017 року №№ 0041081415, 0041091415 та 0041101415 - залишити без руху.

Повідомити позивача про необхідність протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали про залишення позовної заяви без руху усунути визначенні даним судовим рішенням недоліки, та роз'яснити, що у разі не усунення у визначений судом термін недоліків, позов буде залишено без розгляду відповідно до приписів ч. 15 ст. 171 КАС України.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя: Бутенко А.В.

Дата ухвалення рішення21.03.2018
Оприлюднено23.03.2018
Номер документу72883601
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування податкових повідомлень-рішень від 10.11.2017 року №№ 0041081415, 0041091415 та 0041101415

Судовий реєстр по справі —815/702/18

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 28.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 16.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 21.09.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Рішення від 27.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Рішення від 26.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Ухвала від 07.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Ухвала від 21.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні