Постанова
від 19.03.2018 по справі 761/9229/18
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/9229/18

Провадження № 3/761/2635/2018

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 березня 2018 року

Суддя Шевченківського районного суду м.Києва Хардіна О.П., розглянувши справу про адміністративне правопорушення стосовно

ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1, працюючого на посаді директора громадянської партії ПОРА , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1,

за ст.212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

В С Т А Н О В И В :

27.02.2018 року головним спеціалістом відділу з питань роботи із партіями, які не брали участь у виборах Департаменту з питань запобігання політичній корупції - ОСОБА_2 складено протокол №60-22/31 про адміністративне правопорушення, передбачене ст.212-21 КУпАП, щодо директора громадянської партії ПОРА - ОСОБА_1, порушив вимоги ст.12 Закону України Про запобігання корупції та п.15 Розділу ІІ Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру : а саме - неподання Звіту за ІV квартал 2017 року до Національного агентства з питань запобігання корупції. Граничний термін подання Звіту політичними партіями за ІV квартал 2017 року встановлено 09.02.2018 року згідно з Положень про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру затвердженого рішенням Національного агентства від 28.07.2016 №2. Тобто час вчинення правопорушення - це дата подання звіту 09.02.2018 року, а місце вчинення - місцезнаходження Партії (адреса: м.Київ, вул. Десятинна, 1/3).

Перевіривши наявні у справі матеріали, суд приходить до висновку про наявність підстав для направлення справи до Національного агентства з питань запобігання корупції для належного оформлення, виходячи з такого.

Відповідно до ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Власноручно викладені цією особою пояснення та зауваження додаються до протоколу, про що до нього вноситься відповідний запис із зазначенням кількості аркушів, на яких подано такі пояснення та/або зауваження.

Крім того, справа про адміністративне правопорушення, що передається до суду, повинна мати номер, що відповідає номеру протоколу про адміністративне правопорушення, і містити такі документи або їх копії, завірені підписом особи, що склала протокол про адміністративне правопорушення: протокол про адміністративне правопорушення; пояснення особи, відносно якої складено протокол щодо обставин адміністративного порушення (якщо такі подані і якщо вони подані окремо від протоколу); документи щодо обставин, які пом'якшують чи обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення (довідка про склад сім'ї, наявність на утриманні непрацездатних осіб тощо, якщо такі були надані особою, що притягується до адміністративної відповідальності); опис документів.

Судом встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення та матеріали справи не відповідають зазначеним вище вимогам закону.

Так, в справі про адміністративне правопорушення, що передана до суду, не містить відомості на підтвердження статусу ОСОБА_1 як посадової особи в зазначений в протоколі період, стосовно якої складений протокол про адміністративне правопорушення.

Крім того, в порушення ст.254 КУпАП копія протоколу ОСОБА_1 під підпис не вручена, йому не роз'яснювалися права і обов'язки, передбачені ст.268 КУпАП, в протоколі відсутній підпис особи, яка притягається до відповідальності, пояснення щодо обставин адміністративного правопорушення. Запис про те, що особа відмовилася від підписання протоколу, - відсутній, даних про направлення поштою протокола матеріали справи також не містять. При цьому зазначення в протоколі про направлення його копії особі стосовно якої складений протокол в майбутньому не може підтверджувати виконання вимог ст. 256 КУпАП

За таких обставин матеріали справи про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 необхідно повернути для належного оформлення, виконання вимог КУпАП.

На підставі викладеного й керуючись ст. ст. 254, 256, 278 КУпАП, суддя,-

П О С Т А Н О В И В :

Матеріали справи про адміністративне правопорушення ОСОБА_1 за ст.212-21КУпАП повернути до Національного агентства з питань запобігання корупції для належного оформлення, виконання вимог ст.256 КУпАП.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: О.П. Хардіна

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.03.2018
Оприлюднено25.03.2018
Номер документу72937676
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —761/9229/18

Постанова від 14.05.2018

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Кондратенко О. О.

Постанова від 19.03.2018

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Хардіна О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні