Справа № 712/2843/18
Провадження № 1кс/712/1263/18
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про арешт майна
26 березня 2018 року Слідчий суддя Соснівського районного суду м.Черкаси ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , слідчого Черкаського відділу поліції ГУ НП в Черкаській області ОСОБА_3 , прокурора Черкаської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , розглянув внесене в кримінальному провадженні № 42017251010000249 від 19.10.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, слідчим СВ Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області старшим лейтенантом поліції ОСОБА_3 та погоджене прокурором Черкаської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , клопотання про арешт майна,-
ВСТАНОВИВ:
До Соснівського районного суду м. Черкаси надійшло клопотання слідчого Черкаського відділу поліції ГУ НП в Черкаській області ОСОБА_3 , про арешт майна в кримінальному провадженні № 42017251010000249 від 19.10.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Клопотання мотивоване тим, що засновник та директор ряду підприємств м. Черкаси ОСОБА_5 , з корисливих мотивів, за попередньою змовою з службовими особами Черкаської міської ради та департаменту освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради в 2017 році уклали договори на проведення ремонтних робіт в навчальних закладах м. Черкаси. В подальшому, після проведених авансових оплат та закриття актів виконаних робіт по вказаним договорам привласнили частину бюджетних коштів шляхом здійснення безтоварних операцій та переведення грошових коштів у готівку, виконання робіт із значно завищеними обсягами виконаних робіт, що явно не відповідають обсягам та якості робіт.
Так, встановлено, що ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрований та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстрований як фізична особа-підприємець та являється засновником і директором наступних підприємств: ТОВ «Черкасипромбуд» ЄДРПОУ 41327836, ПП «Будцентр-Черкаси» ЄДРПОУ 41422997, ПП «Укрбудцентр» ЄДРПОУ 33283035, ПП «Укрбудцентр Плюс» ЄДРПОУ 40443068, ТОВ «Черкасипромінбуд» ЄДРПОУ 41390740, а також співзасновником та директором обслуговуючого кооперативу «Торговельний центр «Хрещатик» ЄДРПОУ 37852986. В 2016 році підприємства ОСОБА_5 а саме: ПП «Укрбудцентр» та ПП «Укрбудцентр Плюс» освоїло майже 10млн.грн. бюджетних коштів при виконанні ремонтних робіт в ДНЗ та ЗОШ м. Черкаси.
Так, згідно з даними з офіційного порталу публічних фінансів України отриманих з сайту: https://spending.gov.ua/web/guest та рrozorro.gov.ua 14.06.2017 між ТОВ «Черкасипромбуд» та Черкаською ЗОШ № 32 ЧМР було укладено договір № 32/06 на реконструкцію будівлі (фасад) школи на загальну суму 1428 515грн., 15.05.2017 між ТОВ «Укрбудцентр» та Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР було укладено договір № 22 на реконструкцію будівлі (фасад) ДНЗ № 33 та 02.06.2017 між ТОВ «Черкасипромбуд» та Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР було укладено договір № 37 на реконструкцію будівлі (фасад) ДНЗ № 54.
На виконання відповідних доручень оперативним підрозділом, що здійснює супроводження вказаного кримінального провадження, а саме працівниками УЗЕ в Черкаській області було проведено комплекс заходів в ході яких встановлено, що при виконанні робіт в зазначених навчальних закладах вони проводилось із завищеними обсягами виконаних робіт, які не відповідають обсягам та якості робіт.
На підставі ухвали слідчого судді Соснівського районного суду м. Черкаси від 13.03.2018, в департаменті освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, що за адресою: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251, були вилучені документи, які прямо передбачені в ухвалі слідчого судді про дозвіл на проведення обшуку. Крім цього, в ході проведення обшуку у вказаному приміщенні були вилучені речі, які мають значення для кримінального провадження, однак які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, а саме документи, які стосуються здійснення технічного нагляду під час виконання робіт по ремонту дошкільних навчальних закладів Черкаської міської ради:
- Договір №73 від 22.12.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_1 «Ластівка» Черкаської міської ради в особі завідуючої ОСОБА_6 , департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради в особі директора ОСОБА_7 та ФОП ОСОБА_8 , на надання послуг з управління проектом з реконструкції технічний нагляд за об`єктом: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №9 «Ластівка» Черкаської міської ради по вул. Надпільна, 470 в м. Черкаси», на 3-х аркушах;
- Акт №1 до договору на здійснення технічного нагляду № 73 від 22.12.2017 року по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №9 «Ластівка» Черкаської міської ради по вул. Надпільна, 470 в м. Черкаси», на 1-му аркуші;
- Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва №77, на 2-х аркушах;
- Платіжне доручення № 198 від 26.12.2017, на суму 1 805 грн., на 1-му аркуші;
- Договір № 120 від 22.12.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради, Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ФОП ОСОБА_9 , на надання послуг з управління проектом з капітального ремонту технічний нагляд за об`єктом: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу № 29 «Ластівка» Черкаської міської ради, на 2-х аркушах;
- Акт №1 до договору на здійснення технічного нагляду № 120 від 22.12.2017 року по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу № 29 «Ластівка» Черкаської міської ради», на 1-му аркуші;
- Платіжне доручення №182 від 26.12.2017, на суму 2 145 грн., на 1-му аркуші;
- Договір № 88 від 22.09.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (ясла-садок) № 78 «Джерельце» Черкаської міської ради, Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ФОП ОСОБА_10 , на 3-х аркушах;
- Додаткова угода №1 до договору з технічного нагляду по об`єкту; Реконструкція будівлі (заміна вікон) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 78 «Джерельце» ЧМР за адресою вул.. Кобзарська, 38 в м. Черкаси», на 1-му аркуші;
- Реєстр бюджетних зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів №107 від 22.09.2017, на 1-му аркуші;
- Договір № 89 від 22.09.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (ясла-садок) № 78 «Джерельце» ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_10 , про надання послуг з управління проектом з капітального ремонту технічний нагляд за об`єктом: «Реконструкція будівлі (покрівля) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №78 «Джерельце Черкаської міської ради за адресою вул.. Кобзарська, 38 в м. Черкаси», на 3-х аркушах;
- Додаткова угода №1 від 29.12.2017 до договору з технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція будівлі (покрівля) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №78 «Джерельце Черкаської міської ради за адресою вул.. Кобзарська, 38 в м. Черкаси», на 1-му аркуші;
- Договір №52 від 04.09.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_2 «Лісова казка» ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_9 , на надання послуг з управління проектом з капітального ремонту будівлі технічний нагляд за об`єктом: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_2 «Лісова казка» ЧМР по АДРЕСА_2 », на 2-х аркушах;
- Акт №1 від 22.12.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 52 від 04.9.2017 по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_2 «Лісова казка» ЧМР по АДРЕСА_2 », на 1-му аркуші;
- Платіжне доручення № 179 від 26.12.2017, на суму 6 529 грн., на 1-му аркуші;
- Договір № 17тн-17 від 30.06.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (ясла-садок) №61 « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_11 , про надання послуг з управлінням проектом з капітального ремонту будівлі технічний нагляд за об`єктом: «Капітальний ремонт будівлі (покрівля) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 61 «Ягідка» Черкаської міської ради за адресою вул.. Максима Залізняка, 93/1 в м. Черкаси», на 3-х аркушах;
- Акт №1 від 27.11.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 17тн-17 від 30.06.2017 по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі (покрівля) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 61 «Ягідка» Черкаської міської ради за адресою вул. Максима Залізняка, 93/1 в м. Черкаси», на 1-му аркуші;
- Договір №32 від 10.07.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (дитячий-садок) спеціально типу № 29 «Ластівка» ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_9 , на надання послуг з управління проектом з реконструкції будівлі технічний нагляд за об`єктом: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради по бульв. Шевченка, 176 в м. Черкаси», на 3-х аркушах
- Додаткова угода №1 від 29.12.2017 до договору на здійснення технічного нагляду №32 від 10.07.2017 року по об`єкту: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради», на 1-му аркуші;
- Акт №1 від 08.11.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 32 від 10.07.2017 по об`єкту: Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради», на 1-му аркуші;
- Акт №2 від 04.12.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 32 від 10.07.2017 по об`єкту: Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради», на 1-му аркуші;
- Платіжне доручення № 137 від 08.11.2017, на суму 4 318, 91 грн., на 1-му аркуші;
- Платіжне доручення № 201 від 04.12.2017, на суму 1 587,50 грн., на 1-му аркуші;
- Договір № 14тн-17 від 12.06.2017 про надання послуг на здійснення технічного нагляду, заключений між ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_3 «Метелик» Черкаської міської ради, Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ФОП ОСОБА_11 , на надання послуг з управління проектом по реконструкції технічний нагляд за об`єктом: «Реконструкція будівлі (фасад) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №54 «Метелик» Черкаської міської ради за адресою вул. Пушкіна, 143/1 в м. Черкаси», на 2-х аркушах;
- Додаткова угода №1 від 29.12.2017 до договору № 14тн-17 від 12.12.2017, на 1-му аркуші;
- Акт №1 від 27.12.2017 до договору на здійснення технічного нагляду від 12.06.2017 по об`єкту: «Реконструкція будівлі (фасад) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №54 «Метелик» Черкаської міської ради за адресою вул. Пушкіна, 143/1 в м. Черкаси», на 1-му аркуші;
- платіжне доручення № 268 від 27.12.2017, на суму 2 715 грн., на 1-му аркуші;
- Договір №12тн-17 від 15.05.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_1 « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_11 , на надання послуг з управління проектом з капітального ремонту технічний нагляд за об`єктом: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №9 «Ластівка» Черкаської міської ради по вул. Надпільна, 470 в м. Черкаси», на 3-х аркушах;
- Акт №1 від 29.11.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 12тн-17 від 15.05.2017 по об`єкту: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №9 «Ластівка» Черкаської міської ради по вул. Надпільна, 470 в м. Черкаси», на 1-му аркуші;
- платіжне доручення № 182 від 29.11.2017, на суму 19 176 грн., на 1-му аркуші;
- договір № 15 про надання послуг на здійснення технічного нагляду від 23.05.2017, на 2 арк.;
- додаткова угода № 1 від 29.12.2017 до договору № 15 від 23.05.2017, на 1 арк.;
- акт № 2 від 20.12.2017 до договору № 15 від 23.05.2017 на 1 арк.;
- платіжне доручення № 238 від 20.12.2017 на 1 арк.;
- договір № 26 про надання послуг на здійснення технічного нагляду від 29.06.2017 на 3 арк.;
- додаткова угода № 1 від 29.12.2017 до договору № 26 від 29.06.2017 на 1 арк.;
- акт № 1 від 26.10.2017 до договору № 26 від 29.0612.2017 на 1 арк.;
- акт № 2 від 08.11.2017 до договору № 26 від 29.0612.2017 на 1 арк.;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1553, складений в поточних цінах станом на 01.06.2017 на 2 арк.;
- експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 24-0659-17 від 06.06.2017 на 1 арк.;
- платіжне доручення № 100 від 26.10.2017 на 1 арк.;
- платіжне доручення № 113 від 08.11.2017 на 1 арк.;
- договір № 40 про надання послуг на здійснення технічного нагляду від 13.06.2017 на 2 арк.;
- експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 24-0203-17 від 10.04.2017 на 1 арк.;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1415, складений в поточних цінах станом на 21.03.2017 на 2 арк.;
- акт № 1 від 27.11.2017 до договору № 40 від 13.06.2017 на 1 арк.;
- платіжне доручення № 175 від 27.11.2017 на 1 арк.
- Платіжне доручення № 127 від 27.11.2017, на суму 7 431 грн, на 1-му аркуші;
- Копія розпорядження № 424-р/к від 26.10.2017 «Про призначення ОСОБА_12 », на 1-му аркуші;
- Копія посадової інструкції заступника директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, на 3-х аркушах;
- Копія розпорядження № 132-р/к від 06.05.2015 «Про переведення ОСОБА_13 , на 1-му аркуші;
- Копія посадової інструкції заступника директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради ОСОБА_13 , на 3-х аркушах;
- Копія розпорядження №662-р/к від 21.12.2016 «Про переведення ОСОБА_14 », на 1-му аркуші;
- Копія посадової інструкції заступника директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, на 3-х аркушах.
Також, на підставі ухвали слідчого судді Соснівського районного суду м. Черкаси від 13.03.2018, був проведений обшук за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, пров. Жуковського, 1, в ході якого були вилучені документи, які прямо передбачені в ухвалі слідчого судді про дозвіл на проведення обшуку. Крім цього, в ході проведення обшуку у вказаному приміщенні були вилучені речі, які мають значення для кримінального провадження, однак які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, а саме: копії паспортів на 40 арк.; копії паспортів на 71 арк.; книга реєстрації платіжних доручень на 48 арк.; виписка ПАТ КБ Приватбанк по рахунку НОМЕР_4 за період 22.12.17 по 22.12.17 на 1 арк.; виписка акціонерний банк «Південний» (м. Одеса) по рахунку за період з 20.12.17 по 29.12.17 на 2 арк.; виписка акціонерний банк «Південний» (м. Одеса) по рахунку за період 21.12.17 по 29.12.17 від 29.12.17 на 4 арк.; чорнові записи на аркушах паперу; блокнот з чорновими записами.
Крім цього, на підставі ухвали слідчого судді Соснівського районного суду м. Черкаси від 13.03.2018, був проведений обшук за адресою: АДРЕСА_3 , офісне приміщення № 7 другого підземного поверху, вході якого були вилучені документи, які прямо передбачені в ухвалі слідчого судді про дозвіл на проведення обшук. Крім цього, в ході проведення обшуку у вказаному приміщенні були вилучені речі, які мають значення для кримінального провадження, однак які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, а саме: аркуші паперу в клітинку на яких містяться чорнові рукописні записи; таблиці на 4 аркушах в кількості 3 штуки; лист- потреба на 2 аркушах; аркуші паперу формату А4 на яких містяться чорнові записи; фіскальні чеки в кількості 30 штук; товарні чеки в кількості 8 штук.
Вказані документи, вилучені в ході проведення обшуків, мають значення для кримінального провадження, так як в них містяться дані про виконання робіт по ремонту дошкільних навчальних закладах, використані матеріали при проведенні робіт та схеми виконання робіт, тому виникла необхідність в накладенні арешту на зазначене тимчасово вилучене майно.
В судовому засіданні прокурор та слідчий клопотання підтримали та просили його задовольнити.
Заслухавши пояснення слідчого, прокурора, вивчивши зміст та мотиви клопотання і надані суду письмові докази, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого про накладення арешту підлягає до задоволення з наступних підстав.
Так, відповідно ст.131 КПК України одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна, який згідно ч.3 ст.170 КПК України накладається з метою забезпечення можливої конфіскації майна або цивільного позову.
Відповідно до ч.2 ст. 170 КПК України, слідчий суддя або суд під час судового провадження накладає арешт на майно у вигляді речей, якщо є достатні підстави вважати, що вони відповідають критеріям, зазначеним у частині другій статті 167 КПК України.
Згідно ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існують достатні підстави вважати, що воно є предметом, засобом чи знаряддям вчинення злочину, доказом злочину, набуте злочинним шляхом, доходом від вчиненого злочину, отримане за рахунок доходів від вчиненого злочину або може бути конфісковане у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого чи юридичної особи, до якої може бути застосовано заходи кримінально-правового характеру, або може підлягати спеціальній конфіскації щодо третіх осіб, юридичної особи або для забезпечення цивільного позову. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Відповідно до ч.3 ст. 170 КПК України, підставою арешту майна є наявність ухвали слідчого судді чи суду за наявності сукупності підстав чи розумних підозр вважати, що майно є предметом, доказом злочину, засобом чи знаряддям його вчинення, набуте злочинним шляхом, є доходом від вчиненого злочину або отримане за рахунок доходів від вчиненого злочину. Арешт майна можливий також у випадках, коли санкцією статті Кримінального кодексу України, що інкримінується підозрюваному, обвинуваченому, передбачається застосування конфіскації, до підозрюваної, обвинуваченої особи заявлено цивільний позов у кримінальному провадженні. Арешт також може бути застосовано до майна третіх осіб з урахуванням частини другої цієї статті.
Відповідно до ч. 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Відповідно до пункту 2 частини 5 ст. 171 КПК у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченоїстаттею 235цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Відповідно до положення ст.117 КПК України, пропущений з поважний причин строк звернення до суду з клопотанням про накладення арешту на майно повинен бути поновлений за клопотанням заінтересованої особи ухвалою слідчого судді, суду.
Звертаючись до суду з клопотання про арешт, слідчий вказує, що вищевказані документи, які були вилучені в ході проведення санкціонованих обшуків, мають значний обсяг, та після їх вилучення здійснювався їх огляд та вирішувалось питання про визнання їх речовим доказом, тому звернутися до суду з клопотанням про накладення арешту в установлений законодавством термін не представилося можливим.
Приймаючи до уваги вищевикладене, дослідивши матеріли справи та матеріали кримінального провадження, заслухавши думку слідчого, прокурора, слідчий суддя вважає, за необхідне поновити процесуальний строк для звернення до суду з клопотанням про накладення арешту та задовольнити клопотання в повному обсязі, оскільки з метою забезпечення кримінального провадження, належного зберігання речових доказів та в подальшому розгляду питання про їх долю чи конфіскацію в дохід держави, а також для припинення та подальшого запобігання скоєння злочину аналогічним способом необхідно накласти арешт на вищевказане майно.
Керуючись ст.ст. 40, 131, 170-173, 175 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого Черкаського відділу поліції ГУ НП в Черкаській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні за № 42017251010000249 від 19.10.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України про арешт майна задовольнити.
Поновити пропущений із поважних причин строк на звернення до суду з клопотання про накладення арешту.
Накласти арешт на тимчасово вилучене майно, а саме на:
- документи, вилучені в ході проведення санкціонованого обшуку в Департаменті освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, що за адресою: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251: Договір №73 від 22.12.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключений між дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_1 «Ластівка» Черкаської міської ради в особі завідуючої ОСОБА_6 , Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради в особі директора ОСОБА_7 та ФОП ОСОБА_8 , на надання послуг з управління проектом з реконструкції технічний нагляд за об`єктом: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 9 «Ластівка» Черкаської міської ради по АДРЕСА_4 », на 3-х аркушах; Акт №1 до договору на здійснення технічного нагляду № 73 від 22.12.2017 року по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 9 «Ластівка» Черкаської міської ради по вул. Надпільній, 470 в м. Черкаси», на 1-му аркуші; Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва №77, на 2-х аркушах; Платіжне доручення № 198 від 26.12.2017, на суму 1 805 грн., на 1-му аркуші; Договір № 120 від 22.12.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради, Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ФОП ОСОБА_9 , на надання послуг з управління проектом з капітального ремонту технічний нагляд за об`єктом: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу № 29 «Ластівка» Черкаської міської ради, на 2-х аркушах; Акт №1 до договору на здійснення технічного нагляду № 120 від 22.12.2017 року по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу № 29 «Ластівка» Черкаської міської ради», на 1-му аркуші; Платіжне доручення №182 від 26.12.2017, на суму 2 145 грн., на 1-му аркуші; Договір № 88 від 22.09.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (ясла-садок) № 78 «Джерельце» Черкаської міської ради, Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ФОП ОСОБА_10 , на 3-х аркушах; Додаткова угода №1 до договору з технічного нагляду по об`єкту; Реконструкція будівлі (заміна вікон) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 78 «Джерельце» ЧМР за адресою вул. Кобзарська, 38 в м. Черкаси», на 1-му аркуші; Реєстр бюджетних зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів №107 від 22.09.2017, на 1-му аркуші; Договір № 89 від 22.09.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключений між ДНЗ (ясла-садок) № 78 «Джерельце» ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_10 , про надання послуг з управління проектом з капітального ремонту технічний нагляд за об`єктом: «Реконструкція будівлі (покрівля) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №78 «Джерельце Черкаської міської ради за адресою вул. Кобзарська, 38 в м. Черкаси», на 3-х аркушах; Додаткова угода №1 від 29.12.2017 до договору з технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція будівлі (покрівля) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №78 «Джерельце Черкаської міської ради за адресою вул.. Кобзарська, 38 в м. Черкаси», на 1-му аркуші; Договір №52 від 04.09.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключений між ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_2 «Лісова казка» ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_9 , на надання послуг з управління проектом з капітального ремонту будівлі технічний нагляд за об`єктом: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_2 «Лісова казка» ЧМР по АДРЕСА_2 », на 2-х аркушах; Акт №1 від 22.12.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 52 від 04.9.2017 по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_2 «Лісова казка» ЧМР по АДРЕСА_2 », на 1-му аркуші; Платіжне доручення № 179 від 26.12.2017, на суму 6 529 грн., на 1-му аркуші; Договір № 17тн-17 від 30.06.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (ясла-садок) №61 « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_11 , про надання послуг з управлінням проектом з капітального ремонту будівлі технічний нагляд за об`єктом: «Капітальний ремонт будівлі (покрівля) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 61 «Ягідка» Черкаської міської ради за адресою вул.. Максима Залізняка, 93/1 в м. Черкаси», на 3-х аркушах; Акт №1 від 27.11.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 17тн-17 від 30.06.2017 по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі (покрівля) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 61 «Ягідка» Черкаської міської ради за адресою вул. Максима Залізняка, 93/1 в м. Черкаси», на 1-му аркуші; Договір №32 від 10.07.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (дитячий-садок) спеціально типу № 29 «Ластівка» ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_9 , на надання послуг з управління проектом з реконструкції будівлі технічний нагляд за об`єктом: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради по бульв. Шевченка, 176 в м. Черкаси», на 3-х аркушах; Додаткова угода №1 від 29.12.2017 до договору на здійснення технічного нагляду №32 від 10.07.2017 року по об`єкту: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради», на 1-му аркуші; Акт №1 від 08.11.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 32 від 10.07.2017 по об`єкту: Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради», на 1-му аркуші; Акт №2 від 04.12.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 32 від 10.07.2017 по об`єкту: Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №29 «Ластівка» Черкаської міської ради», на 1-му аркуші; Платіжне доручення № 137 від 08.11.2017, на суму 4 318, 91 грн., на 1-му аркуші; Платіжне доручення № 201 від 04.12.2017, на суму 1 587,50 грн., на 1-му аркуші; Договір № 14тн-17 від 12.06.2017 про надання послуг на здійснення технічного нагляду, заключений між ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_3 «Метелик» Черкаської міської ради, Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ФОП ОСОБА_11 , на надання послуг з управління проектом по реконструкції технічний нагляд за об`єктом: «Реконструкція будівлі (фасад) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №54 «Метелик» Черкаської міської ради за адресою АДРЕСА_5 », на 2-х аркушах; Додаткова угода №1 від 29.12.2017 до договору № 14тн-17 від 12.12.2017, на 1-му аркуші; Акт №1 від 27.12.2017 до договору на здійснення технічного нагляду від 12.06.2017 по об`єкту: «Реконструкція будівлі (фасад) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №54 «Метелик» Черкаської міської ради за адресою вул. Пушкіна, 143/1 в м. Черкаси», на 1-му аркуші; платіжне доручення № 268 від 27.12.2017, на суму 2 715 грн., на 1-му аркуші; Договір №12тн-17 від 15.05.2017 «Про надання послуг на здійснення технічного нагляду», заключний між ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № НОМЕР_1 « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЧМР, Департаментом освіти та гуманітарної політики ЧМР та ФОП ОСОБА_11 , на надання послуг з управління проектом з капітального ремонту технічний нагляд за об`єктом: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №9 «Ластівка» Черкаської міської ради по вул. Надпільна, 470 в м. Черкаси», на 3-х аркушах; Акт №1 від 29.11.2017 до договору на здійснення технічного нагляду № 12тн-17 від 15.05.2017 по об`єкту: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №9 «Ластівка» Черкаської міської ради по вул. Надпільна, 470 в м. Черкаси», на 1-му аркуші; платіжне доручення № 182 від 29.11.2017, на суму 19 176 грн., на 1-му аркуші; договір № 15 про надання послуг на здійснення технічного нагляду від 23.05.2017, на 2 арк.; додаткова угода № 1 від 29.12.2017 до договору № 15 від 23.05.2017, на 1 арк.; акт № 2 від 20.12.2017 до договору № 15 від 23.05.2017 на 1 арк.; платіжне доручення № 238 від 20.12.2017 на 1 арк.; договір № 26 про надання послуг на здійснення технічного нагляду від 29.06.2017 на 3 арк.; додаткова угода № 1 від 29.12.2017 до договору № 26 від 29.06.2017 на 1 арк.; акт № 1 від 26.10.2017 до договору № 26 від 29.0612.2017 на 1 арк.; акт № 2 від 08.11.2017 до договору № 26 від 29.0612.2017 на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1553, складений в поточних цінах станом на 01.06.2017 на 2 арк.; експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 24-0659-17 від 06.06.2017 на 1 арк.; платіжне доручення № 100 від 26.10.2017 на 1 арк.; платіжне доручення № 113 від 08.11.2017 на 1 арк.; договір № 40 про надання послуг на здійснення технічного нагляду від 13.06.2017 на 2 арк.; експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 24-0203-17 від 10.04.2017 на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 1415, складений в поточних цінах станом на 21.03.2017 на 2 арк.; акт № 1 від 27.11.2017 до договору № 40 від 13.06.2017 на 1 арк.; платіжне доручення № 175 від 27.11.2017 на 1 арк.; Платіжне доручення № 127 від 27.11.2017, на суму 7 431 грн, на 1-му аркуші; Копія розпорядження № 424-р/к від 26.10.2017 «Про призначення ОСОБА_12 », на 1-му аркуші; Копія посадової інструкції заступника директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, на 3-х аркушах; Копія розпорядження № 132-р/к від 06.05.2015 «Про переведення ОСОБА_13 , на 1-му аркуші; Копія посадової інструкції заступника директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради ОСОБА_13 , на 3-х аркушах; Копія розпорядження №662-р/к від 21.12.2016 «Про переведення ОСОБА_14 », на 1-му аркуші; Копія посадової інструкції заступника директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, на 3-х аркушах.
- документи, вилучені в ході проведення санкціонованого обшуку за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, пров. Жуковського, 1: копії паспортів на 40 арк.; копії паспортів на 71 арк.; книга реєстрації платіжних доручень на 48 арк.; виписка ПАТ КБ Приватбанк по рахунку НОМЕР_4 за період 22.12.17 по 22.12.17 на 1 арк.; виписка акціонерний банк «Південний» (м. Одеса) по рахунку за період з 20.12.17 по 29.12.17 на 2 арк.; виписка акціонерний банк «Південний» (м. Одеса) по рахунку за період 21.12.17 по 29.12.17 від 29.12.17 на 4 арк.; чорнові записи на аркушах паперу; блокнот з чорновими записами.
- документи, вилучені в ході проведення санкціонованого обшуку за адресою: АДРЕСА_3 , офісне приміщення № 7 другого підземного поверху: аркуші паперу в клітинку на яких містяться чорнові рукописні записи; таблиці на 4 аркушах в кількості 3 штуки; лист- потреба на 2 аркушах; аркуші паперу на яких містяться чорнові записи; фіскальні чеки в кількості 30 штук; товарні чеки в кількості 8 штук.
Вказані документи залишити на зберіганні в Черкаському відділ поліції ГУНП в Черкаській області.
Виконання ухвали слідчого судді покласти на старшого слідчого СВ Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 .
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 5днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Соснівський районний суд м.Черкас |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2018 |
Оприлюднено | 27.02.2023 |
Номер документу | 72957465 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Соснівський районний суд м.Черкас
Пироженко (В.Д.) В. Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні