Рішення
від 26.03.2018 по справі 814/2740/17
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 березня 2018 р. № 814/2740/17 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Брагаря В.С., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОФІРМА "ЗЕЛЕНИЙ ЛАН СДВ", вул. Новоселів, 26, с. Зелене, Миколаївський район, Миколаївська область, 57150

до відповідача:Державна фіскальна служба України, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053

про:визнання протиправними та скасування рішення від 25.09.2017р. №182114/40644950, зобов'язання вчинити певні дії,

Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "ЗЕЛЕНИЙ ЛАН СДВ" (надалі - позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (надалі - відповідач) про скасування рішення Державної фіскальної служби України від 25.09.2017 року № 182114/40644950 про відмову у реєстрації Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної № 3 від 29.06.2017 року; зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної № 3 від 29.06.2017 року.

Ухвалою від 14.12.2017 р. судом відкрито провадження у справі № 814/2740/17.

15.12.2017 р. набрав чинності Кодекс адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) у редакції Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" №2147-VIII від 03.10.2017 року.

Ухвалою від 15.12.2017 року суд ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження.

В обґрунтування позовних вимог Товариство вказало, що, в порушення вимог Податкового кодексу України, відповідач протиправно відмовив в реєстрації Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної.

Відповідач відзив на позовну заяву не надав.

Як вказано у частині четвертій статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України, неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Відповідно до статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд здійснив розгляд справи у письмовому провадженні.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні в них фактичні дані, суд, -

ВСТАНОВИВ:

01 листопада 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "ЗЕЛЕНИЙ ЛАН СДВ" (за договором - Постачальник ) та Товариство з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарське підприємство "Нібулон" (за договором - Покупець ) уклали Договір поставки сільськогосподарської продукції №36/2017, за умовами якого Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця сільськогосподарську продукцію, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити Товар відповідно до умов даного Договору і Специфікацій (Додатків), які є невід'ємною частиною Договору.

Відповідно до умов Договору поставки сільськогосподарської продукції № 36/2017 від 16.06.2017 року, Постачальник зобов'язувався поставити наступну сільськогосподарську продукцію (надалі - Товар): найменування товару - ячмінь, врожаю 2017 року, кількість - 80, 560 тонн, а Покупець прийняти та оплатити Товар, в кількості, асортименті та якості на умовах передбачених у Договорі та Додатку до нього.

Крім того, відповідно до умов Договору поставки сільськогосподарської продукції № 36/2017 від 16.06.2017 року, Постачальник зобов'язувався поставити наступну сільськогосподарську продукцію (надалі - Товар): найменування товару - ячмінь, врожаю 2017 року, кількість - 28, 900 тонн, а Покупець прийняти та оплатити Товар, в кількості, асортименті та якості на умовах передбачених у Договорі та Додатку до нього.

При цьому, Сторонами при підписанні Додатку № ПТ_3 було узгоджено зокрема наступне: загальна вартість Товару: 457 512, 68 гривень в тому числі ПДВ - 76 252, 11 грн.

На виконання умов укладеного Додатку № ПТ_3, Товариством з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарське підприємство "Нібулон" здійснено оплату за товар на підставі рахунку на оплату № 3 від 29.06.2017 року наданого Постачальником у розмірі 457 512, 68 гривень.

Після чого, позивачем подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - ЄРПН) податкову накладну № 3 від 29.06.2017 року за здійсненою попередньою оплатою Покупцем.

Реєстрацію податкової накладної було зупинено: … виявлені помилки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (надалі - ПК України) реєстрація податкової накладної зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1003.

19.07.2017 року позивач направив відповідачу пояснення та копії документів на підтвердження здійснення господарських операцій.

Комісія Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (надалі - Комісія), прийняла рішення № 22711/40644950 про відмову у реєстрації податкової накладної від 29.06.2017 № 3.

У відповідності до пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 216 ПК України 07.08.2017 року до відповідача була направлена адміністративна скарга, за результатами якої 21.08.2017 року Комісія з питань розгляду скарг адміністративну скаргу задовольнила та скасувала рішення комісії ДФС № 22711/40644950.

В результаті самоперевірки податкової накладної № 3 від 29.06.2017 року позивачем виявлено помилку, яка полягає у некоректності відображення кількісних і вартісних показників, а самевідбулась поставка насіння ячменю загальною кількістю 109,46 т. на загальну суму 457 512, 68 грн. (з ПДВ) з яких 80, 56 т. за ціною 4300, 00 грн. за тону (з ПДВ) на суму 346 407, 67 грн. (з ПДВ) та 28.9 т. за ціною 3844, 46 грн. за тону (з ПДВ) на суму 111 105, 01 грн. (з ПДВ).

Внаслідок чого позивачем складено розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 18 від 29.06.2017 року до податкової накладної № 3 від 29.06.2017 року.

05.09.2017 року за результатами розгляду розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №18 від 29.06.2017 року до податкової накладної №3 від 29.06.2017 року, відповідачем створено Квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН №9178343784, згідно якої документ доставлено до ДФС України та документ прийнято, реєстрація ПК/РК зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1003. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію П.

Позивач надіслав до відповідача повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, пояснення, що вказана податкова накладна складена у зв'язку з виконанням договору № 36/2017 від 16.06.2017р., укладеного між позивачем та ТОВ СП "Нібулон".

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову у такій реєстрації № 182114/40644950 від 25.09.2017 року, позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН на підставі надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Не погодившись із даним рішенням № 182114/40644950 від 25.09.2017 року позивач звернувся до суду із відповідним позовом.

Дослідивши матеріали справи, повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази у сукупності з нормами чинного законодавства України, суд дійшов висновку про задоволення позову виходячи з наступного.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України, об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів;

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

За приписами пункту 74.2 статті 74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постанови Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (надалі - Порядок № 1246), розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Державна фіскальна служба України в індивідуальній податковій консультації від 10.08.2017 р. № 1570/6/99-99-15-03-02-15/іпк роз'яснила, що пунктом 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 р. № 1307, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 р. за № 137/28267, визначено, що у разі здійснення коригування сум податкових зобов'язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов'язаних зі зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до статті 192 ПКУ постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної.

Згідно пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У відповідності до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Суд зазначає, що абзацом 1 Постанови Кабінету Міністрів України Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації № 190 від 29.03.2017р. (надалі - Постанова № 190) встановлено, що комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Абзацом 2 Постанови № 190 визначено, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Таким чином, суд приходить до висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування", або "надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування".

Матеріалами справи підтверджено, що на виконання вимог п. 201.16.1 - 201.16.2 ст. 201 ПК України та пропозиціях викладених у квитанції про зупинення реєстрації розрахунку коригування позивачем були надані документи, пояснення, якими підтверджується реальність здійснення операцій по відмовленому у реєстрації розрахунку коригування. Перелік наданих документів відповідає вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 № 567.

Проте, відповідачем всупереч вимогам пп. в п. 201.16.1 ст. 201 ПК України, не було визначено вичерпного переліку документів, надання якого дало б позивачеві можливість реєстрації розрахунку коригування, а відмова у прийнятті до реєстрації розрахунку коригування з підстав недостатності документів для прийняття рішення можлива виключно за умови наявності вичерпного переліку таких документів (пп. в п. 201.16.1 ст. 201 ПК України).

При відмові у прийнятті до реєстрації розрахунку коригування з посиланням на ненадання платником податків достатніх документів, комісія має навести дані щодо документів, надання яких дасть можливість прийняти РК до реєстрації.

Із оскаржуваного рішення відповідача про відмову в реєстрації розрахунку коригування встановлено, що підставою для відмови у його реєстрації є надання позивачем копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, однак відповідачем не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено позивачем при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішень про реєстрацію розрахунку коригування.

Посилання на вказану підставу в обґрунтування прийняття рішень про відмову, за відсутності встановленого законодавством вичерпного переліку документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, подані є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.

Суд також звертає увагу, що у відповідача не виникло жодних зауважень при реєстрації податкової накладної від 29.06.2017 року № 3 із некоректним відображенням кількісних і вартісних показників.

Отже, на думку суду, оскаржуване рішення не містять чіткого визначення підстав для прийняття Комісією рішення про відмову в реєстрації розрахунку коригування кількіних і вартісних показників до податкової накладної від 29.06.2017 року № 3.

Крім того, реєстрація розрахунку коригування була зупинена відповідачем на підставі пп. 3 п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. № 567, відповідно до якого моніторинг розрахунку коригування проводиться, якщо такий розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).

Однак, розрахунок коригування № 18 від 29.06.2017 року не містить передбачених цим підпунктом зміни вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміни номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).

Тобто, відповідач зупинив реєстрацію розрахунку коригування без передбачених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. № 567 підстав.

Таким чином, суд дійшов висновку, що контролюючий орган не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації розрахунку коригування 18 від 29.06.2017 року.

Відтак, суд дійшов висновку, що оскаржуване рішення є необґрунтованим, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарської операції за податковими накладними та розрахунком коригування, у реєстрації якого було відмовлено, а тому є таким, що підлягає скасуванню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОФІРМА "ЗЕЛЕНИЙ ЛАН СДВ" (вул. Новоселів, 26, с. Зелене, Миколаївський район, Миколаївська область, 57150, ідентифікаційний код 40644950) до Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 39292197) - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 25.09.2017 року № 182114/40644950 про відмову у реєстрації Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної № 3 від 29.06.2017 року, поданого Товариством з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "ЗЕЛЕНИЙ ЛАН СДВ".

3. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної № 3 від 29.06.2017 року, поданого Товариством з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "ЗЕЛЕНИЙ ЛАН СДВ".

4. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "ЗЕЛЕНИЙ ЛАН СДВ" (вул. Новоселів, 26, с. Зелене, Миколаївський район, Миколаївська область, 57150, ідентифікаційний код 40644950) судовий збір у сумі 3 200 грн. сплачений платіжним дорученням від 12.12.2017 року № 145, за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 39292197).

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду , або справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до статті 297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням пункту 15.5 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складено 28.03.2018 р.

Суддя В. С. Брагар

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2018
Оприлюднено02.04.2018
Номер документу73062607
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/2740/17

Ухвала від 29.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 04.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Рішення від 26.03.2018

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

Ухвала від 17.01.2018

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

Ухвала від 17.01.2018

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

Ухвала від 15.12.2017

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні