Постанова
від 26.03.2018 по справі 311/762/18
ВАСИЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

311/762/18

3/311/248/2018

(№3/311/246/2018)

(№3/311/247/2018)

(№3/311/249/2018)

ПОСТАНОВА

Іменем України

26.03.2018 м. Василівка

Суддя Василівського районного суду Запорізької області Нікандрова С.О., за участю секретаря судового засідання Гончарової К.Ю., за участю прокурора Сваткова О.В., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, розглянувши адміністративні матеріали (протокол № 53 від 14.03.2018 року, протокол № 54 від 14.03.2018 року, протокол № 56 від 14.03.2018 року, протокол № 55 від 14.03.2018 року), що надійшли з Управління захисту економіки в Запорізькій області відносно:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, народилася в с. Тернівка Новомиколаївського району Запорізької області, паспорт серія СВ №324759, виданий 06.02.2001 року Василівським РВ УМВС України в Запорізькій області, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, працює директором Національного природного парку Великий Луг , зареєстрована та проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, -

про притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

В С Т А Н О В И В:

14 березня 2018 року оперуповноважений управління захисту економіки в Запорізькій області Департаменту захисту економіки Національної поліції України старший лейтенант поліції ОСОБА_2, керуючись ст.ст. 1, 3 Закону України Про запобігання корупції , з додержанням вимог ст.ст. 254 - 256 КУпАП склав протоколи №53, 54, 55, 56 стосовно ОСОБА_1, яка порушила вимоги ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , тим самим вчинила адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією, за які передбачена відповідальність за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Відповідно до п.1.1 положення про національний природний парк Великий Луг (далі - парк), створений відповідно до Указу Президента України від 10 лютого 2006 року №121/2006 Про створення національного природного парку Великий Луг , є об'єктом природно-заповідного фонду загальнодержавного значення.

Відповідно до п.1.2. положення про Національний природній парк Великий Луг , парк є бюджетною , неприбутковою, природоохоронною, рекреаційною, культурно-освітньою, науково-дослідною установою загальнодержавного значення і входить до складу природно-заповідного фонду України, охороняється як Національне надбання, щодо якого встановлюється особливий режим охорони, відтворення та використання.

Згідно з п. 1.4 Положення, Парк підпорядкований Міністерству охорони навколишнього природного середовища України, а згідно п. 1.5 - ОСОБА_3 у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України Про охорону навколишнього природного середовища , Про природно-заповідний фонд України , іншими законами України, підзаконними актами.

Відповідно до п. 5.1 Положення, охорона території ОСОБА_3 покладається на його службу державної охорони, що входить до складу служби державної охорони природно-заповідного фонду України.

Відповідно до ч.1 ст.61 Закону України Про природно-заповідний фонд України служба державної охорони природно-заповідного фонду України має статус правоохоронного органу.

Згідно з Положенням про службу державної охорони природно-заповідного фонду України , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 14.07.2010, до складу служб державної охорони територій та об'єктів природно-заповідного фонду входять, окрім інших, керівники Національних природних парків та працівники підрозділів охорони, які, згідно п.6 Положення, мають право складати протоколи про порушення природоохоронного законодавства та вилучати у порушників предмети та знаряддя незаконного використання природних ресурсів, незаконно добуту продукцію.

На підставі наказу Міністерства екології та природних ресурсів України № 506-о від 12.11.2013 року, ОСОБА_1 призначено на посаду директора Національного природнього парку Великий Луг та відповідно з ОСОБА_1 укладено контракт.

Таким чином, ОСОБА_1 є посадовою особою державної охорони природно-заповідного фонду та відповідно до пп. (е), п. 1, ч. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції є суб'єктом на якого поширюється дія та обмеження передбачені вказаним Законом.

Так, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником та підписантом Національного природного парку Великий Луг (ЄДРПОУ 34120220), заснованого Міністерством охорони навколишнього природного середовища України, є ОСОБА_1.

На підставі наказу Національного природнього парку Великий Луг №92- К від 01.12.2011, ОСОБА_4 призначено на посаду інспектора з охорони ПЗФ II категорії.

На підставі довідки №25/17.8-04-37 від 10.01.2018 відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області та згідно з актового запису про народження №32 від 10.10.1988 складеним Виконовчим комітетом Скельківської сільської ради Василівського району Запорізької області ОСОБА_4 є рідним сином ОСОБА_1.

Таким чином, оскільки ОСОБА_4 є близьким родичем у них виникають позаслужбові стосунки з ОСОБА_1 З огляду на викладене ОСОБА_1 має приватний інтерес як майнового так і не майнового характеру до ОСОБА_4 оскільки зацікавлена у матеріальному достатку та кар'єрному рості останнього.

Таким чином, ОСОБА_1, перебуваючи із ОСОБА_4 одночасно і в службових відносинах і в сімейних відносинах, матиме реальний конфлікт інтересів у випадку прийняття нею будь-яких рішень, які стосуються ОСОБА_4, незалежно законності їх походжень.

Так, 24.04.2017 директор Національного природного парку Великий Луг , знаходячись в приміщенні Національного природного парку Великий Луг , розташованого за адресою: Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Зелена, 3, діючи умисно, усвідомлюючи наявність реального конфлікту інтересів, не повідомила безпосереднього керівника про наявність реального конфлікту інтересів, при підписанні та видачі наказу №49 про преміювання та встановлення надбавки інспектору охорони ПЗФ І категорії ОСОБА_4

Згідно довідки №291/39/107/02-2018 від 18.01.2018, повідомлення про наявність реального конфлікту інтересів від ОСОБА_1 не надходило.

Таким чином, директор Національного природного парку Великий Луг ОСОБА_1 підписала наказ про надання премії своєму сину ОСОБА_4

Враховуючи факт того, що вказане питання, а саме надання премії своєму сину відноситься до сфери приватного інтересу ОСОБА_1 то під час підписання зазначеного наказу в останньої виникає реальній конфлікт інтересів.

При цьому, ОСОБА_1, достовірно знаючи про наявність в її діях реального конфлікту інтересів, а саме суперечність між її приватним інтересом зумовленим особистим майновим інтересом та службовими повноваженнями, що впливає на об'єктивність та неупередженість вчинення дій, не повідомила свого безпосереднього керівника, а саме Міністерство екології та природних ресурсів України, про наявність реального конфлікту.

Отже, директор Національного природного парку Великий Луг ОСОБА_1, порушила вимоги ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинила адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в редакції Закону № 1700-VII від 14.10.2014) - неповідомлення особою у встановлених коном випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

При цьому, ОСОБА_1, достовірно знаючи про наявність в її діях реального конфлікту інтересів, а саме суперечність між її приватним інтересом зумовленим особистим майновим інтересом та службовими повноваженнями, що впливає на об'єктивність та неупередженість вчинення дій, не повідомила свого безпосереднього керівника, а саме Міністерство екології та природних ресурсів України, про наявність реального конфлікту та підписала наказ в умовах реального конфлікту інтересів.

Отже, директор Національного природного парку Великий Луг ОСОБА_1, порушила вимоги ч.1 ст.28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинила адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в редакції Закону № 1700-УІІ від 14.10.2014 року) - вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Крім того, 29.08.2017 директор Національного природного парку Великий Луг , знаходячись в приміщенні Національного природного парку Великий Луг , розташованого за адресою: Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Зелена, 3, діючи умисно, усвідомлюючи наявність реального конфлікту інтересів, не повідомила безпосереднього керівника про наявність реального конфлікту інтересів, при підписанні та видачі наказу №88 про затвердження результатів атестації щодо оцінки професійного рівня та ефективності роботи, продуктивності та визначення компетенції і навичок інспектору охорони ПЗФ І категорії ОСОБА_4

Згідно довідки №291/39/107/02-2018 від 18.01.2018, повідомлення про наявність реального конфлікту інтересів від ОСОБА_1 не надходило.

Таким чином, директор Національного природного парку Великий Луг ОСОБА_1 підписала наказ про затвердження атестації своєму сину ОСОБА_4

Враховуючи факт того, що вказане питання, а саме підписання наказу про затвердження атестації своєму сину відноситься до сфери приватного інтересу ОСОБА_1 то під час підписання зазначеного наказу в останньої виникає реальній конфлікт інтересів.

При цьому, ОСОБА_1, достовірно знаючи про наявність в її діях реального конфлікту інтересів, а саме суперечність між її приватним інтересом зумовленим особистим майновим інтересом та службовими повноваженнями, що впливає на об'єктивність та неупередженість вчинення дій, не повідомила свого безпосереднього керівника, а саме Міністерство екології та природних ресурсів України, про наявність реального конфлікту.

Отже, директор Національного природного парку Великий Луг ОСОБА_1, порушила вимоги ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинила адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією,

передбачене ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в редакції Закону № 1700-УІІ від 14.10.2014 року) - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Крім того, ОСОБА_1, достовірно знаючи про наявність в її діях реального конфлікту інтересів, а саме суперечність між її приватним інтересом зумовленим особистим майновим інтересом та службовими повноваженнями, що впливає на об'єктивність та неупередженість вчинення дій, не повідомила свого безпосереднього керівника, а саме Міністерство екології та природних ресурсів України та підписала наказ в умовах реального конфлікту інтересів.

Отже, директор Національного природного парку Великий Луг ОСОБА_1, порушила вимоги ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинила адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в редакції Закону № 1700-VII від 14.10.2014) - вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів.

В судовому засіданні правопорушниця ОСОБА_1 свою вину визнала, суду пояснила, що ОСОБА_4 дійсно є її сином, проживає окремо і працює з 01.12.2011 року інспектором з охорони ПЗФ І категорії ПОНДВ Скельки за два роки до її призначення. Відповідно до п.3 ст.27 ЗУ Про запобігання корупції , положення абзаців першого та другого ч.1 ст.27 не поширюються на осіб, які працюють в сільських населених пунктах (крім тих, що є районними центрами), а також гірських населених пунктах. Згідно Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Серія АОО №726800, місцезнаходженням НПП Великий Луг є: 71640, Запорізька область, Василівський район, село Скельки, вулиця Шевченка, будинок №37. Окрім того, згідно структури НПП Великий Луг , затвердженої Міністерством екології та природних ресурсів України від 29.07.2013 року, ПОНДВ Скельки є окремою структурною одиницею із своїм начальником відділення та підлеглими інспекторами, тому ОСОБА_4 не знаходиться в безпосередньому прямому підпорядкуванні, він живе і працює в селі Скельки. Відповідно до наказу №92-К від 01.12.2011 року, ОСОБА_4 прийнятий на посаду інспектора з охорони природно-заповідного фонду II категорії ПОНДВ Скельки з 01.12.2011 року. Вищевказаний наказ підписаний першим заступником директора - головним природознавцем ОСОБА_5 Згідно рапорта від 28.01.2013 року в.о. начальника ПОНДВ Скельки ОСОБА_6 та згідно наказу від 28.01.2013 року №11, ОСОБА_4 був переведений на посаду інспектора з охорони ПЗФ І категорії з 01.02.2013 року. Вищевказаний наказ підписаний в.о. директора ОСОБА_7 Згідно Положення про проведення атестації працівників НПП Великий Луг атестація працівників здійснюється один раз на три роки. Атестація працівників проводиться для оцінки їх професійного рівня. Атестацію проводить атестаційна комісія, до складу якої повинні бути обов'язково включені провідний юрисконсульт та провідний фахівець з кадрів, а також залучаються представники ради Трудового колективу НПП Великий Луг в кількості 5 осіб. ОСОБА_3 не може одноголосно приймати рішення щодо результатів атестації. Рішення приймається більшістю голосів атестаційної комісії. Професійний рівень та освіта ОСОБА_4 дозволяє йому працювати інспектором І категорії з охорони ПЗФ на мінімальну заробітну плату. Закон не порушувала, все в межах чинного законодавства. Стосовно наказу №49 від 24.04.2017 року Про преміювання та встановлення надбавок працівникам пояснила наступне: згідно штатного розпису НПП Великий Луг , затвердженого Міністреством екології та природних ресурсів України від 26.01.2017 року, посадові оклади начальників відділень та інспекторів з охорони ПЗФ І та II категорій є нижчою за мінімальну, в тому числі ОСОБА_4 складає 2464грн. 00коп. Відповідно до листа Мінприроди від 05.01.2017 року №11-04/16-17 Про підвищення розмірів окладів , було надано роз'яснення, за яким керівників було зобов'язано здійснювати доплату до

заробітної плати працівників, які отримують мінімальну заробітну плату, шляхом встановлення доплат, надбавок, премій, з урахуванням складності, відповідальності та умов виконуваної роботи, кваліфікації працівника і результатів його роботи.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення № 53 від 14.03.2018 року за ч.1 ст.172-7 КУпАП, протоколом про адміністративне правопорушення № 55 від 14.03.2018 року за ч.1 ст.172-7 КУпАП, протоколом про адміністративне правопорушення № 54 від 14.03.2018 року за ч.2 ст.172-7 КУпАП, протоколом про адміністративне правопорушення № 56 від 14.03.2018 року за ч.2 ст.172-7 КУпАП, письмовими поясненнями порушниці ОСОБА_1, письмовими доказами: копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 34120220; копією положення Національного природного парку Великий Луг ; копією колективного договору №48 від 16.12.2015; копією паспорту ОСОБА_1; копією особової картки ОСОБА_1; копією контракту з директором Національного природного парку Великий Луг , від 31.12.2013; копією наказу №88 від 29.08.2017; довідкою Міністерства екології та природних ресурсів України № 291/39/107/02-2018 від 18.01.2018; довідкою №25/17.8-04-37 від 10.01.2018 відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області; копією наказу №92-К від 01.12.2011; копією наказу №506-о від 12.11.2013; копією наказу №12 - К від 17.01.2014; копією Указу Президента України №121/2006 від 19.02.2006; копією наказу Міністерства екології та природних ресурсів України №356 від 15.08.2013; копією наказу Міністерства екології та природних ресурсів України №229 від 26.06.2015; декларацією ОСОБА_1 за 2016 рік.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинила адміністративні правопорушення передбачені ч.1 ст.172-7 КУпАП, кваліфікуючими ознаками якого є неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів, та ч.2 ст.172-7 КУпАп, кваліфікуючими ознаками якого є вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Заслухавши пояснення правопорушниці ОСОБА_1, дослідивши матеріали справи, приймаючи до уваги обставини вчинення правопорушення, особу правопорушниці, керуючись ст.36, ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7, 283-284 КУпАП, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Визнати винною ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення за ч.1 ст.172-7 КУпАП та піддати її адміністративному стягненню у вигляді штрафу у розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) гривень 00 копійок.

Визнати винною ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення за ч.1 ст.172-7 КУпАП та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу у сумі 1700 (одна тисяча сімсот) гривень 00 копійок.

Визнати винною ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення за ч.2 ст.172-7 КУпАП та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу у сумі 3400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок.

Визнати винною ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення за ч.2 ст.172-7 КУпАП та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу у сумі 3400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок.

На підставі ст.36 КУпАП остаточно ОСОБА_1 призначити адміністративне стягнення у вигляді 3400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір в дохід держави в сумі 352 (триста п'ятдесят дві) гривні 40 копійок (Отримувач: Державної судова адміністрація України, р/р № 31215256700001, банк ГУДКСУ у м.Києві, отримувач коштів - ГУК у м.

Києві/м.Київ/22030106, код за ЄДРПОУ 37993783 (п.5), Код банку отримувача 820019, Код класифікації доходів бюджету - 22030106)

Роз`яснити правопорушнику, що штраф має бути сплачений не пізніше як через 15 днів з дня отримання постанови із наданням відповідної квитанції про сплату штрафу до канцелярії суду, у разі несплати добровільного протягом 15 днів з дня вручення копії постанови, при примусовому виконанні постанови суду згідно ч.2 ст.308 КУпАП, штраф підлягає стягненню у подвійному розмірі .

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги до апеляційного суду Запорізької області через Василівський районний суд Запорізької області протягом десяти днів з дня її винесення - особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 7 та частиною першою статті 287 цього Кодексу.

Суддя Василівського районного суду С.О. Нікандрова

Дата ухвалення рішення26.03.2018
Оприлюднено01.04.2018
Номер документу73070699
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —311/762/18

Постанова від 26.03.2018

Адмінправопорушення

Василівський районний суд Запорізької області

Нікандрова С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні