Рішення
від 26.03.2018 по справі 814/194/18
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

26 березня 2018 р. № 814/194/18

м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Біоносенка В.В., розглянув у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовомОСОБА_1, вул. Богданова, 31, Веселинове, Веселинівський район, Миколаївська область, 57001 ОСОБА_2, пров. Сонячний, 12, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500 ОСОБА_3, пров. Сонячний, 12, Вознесенськ, Миколаївська область,56500 ОСОБА_4, вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500 ОСОБА_5, вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ,Миколаївська область, 56500 ОСОБА_6, вул. Богданова, 31, Веселинове, Веселинівський район, Миколаївська область, 57001 доГоловного управління Держгеокадастру у Миколаївській області, пр. Миру, 34, Миколаїв,54034 провизнання протиправною відмову та зобов'язання вчинити певні дії, ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 звернулись до суду з адміністративним позовом, в якому просять визнати протиправними відмови Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області у наданні позивачам дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення фермерського господарства у заявлених розмірах, зобов'язавши Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області повторно розглянути у встановлений законодавством строк відповідні клопотання позивачів.

Свої вимоги позивачі обґрунтували тим, що вони реалізовують своє право на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення фермерського господарства із земель державної власності у порядку, який регламентований ст. 118 Земельного кодексу України, виходячи саме із свого спеціального правового статусу як дійсних членів ФГ Горизонт , що регулюється спеціальним Законом України Про фермерське господарство . Але, за результатами розгляду таких клопотань, відповідачем були направлені позивачам листи відмови, в яких повідомлялось, що місце розташування земельної ділянки, відсутнє у переліку земельних ділянок, які можливо передати у власність громадян в межах норм безплатної приватизації в ІІІ та IV кварталах 2017 року на території Миколаївської області.

Відповідач позов не визнав, зазначивши наступне. Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 року № 413 Деякі питання удосконалення управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними затверджено Стратегію удосконалення механізму управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними, якою змінено правила розпорядження земельними ресурсами, що належать державі, закріплено нормативи такого розпорядження та його цілі. Зазначеною постановою встановлено обов'язок Держгеокадастру та його територіальних органів формувати перелік земельних ділянок та визначати площу земельних ділянок, яка передається в межах норм безоплатної приватизації на території відповідної області та зобов'язано Держгеокадастр та його територіальні органи надавати дозволи на розроблення документації із землеустрою та передавати земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у приватну власність в межах норм безоплатної приватизації відповідно до зазначених переліків, насамперед учасникам антитерористичної операції. Ця норма є імперативною та не передбачає вчинення Держгеокадастром та його територіальними органами іншої дії.

Враховуючи викладене, Головним управлінням Держгеокадастру України у Миколаївській області прийнято накази, якими затверджено перелік земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, які можуть бути передані у власність громадянам України у III та IV кварталах 2017 року, на території Миколаївської області. За таких обставин відповідачем відмовлено позивачам у наданні дозволів на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Суд розглянув справу в порядку спрощеного провадження.

Дослідив матеріали справи, вислухав представників сторін, суд встановив наступне.

19.10.1992 року було здійснено державну реєстрацію Фермерського господарства Горизонт (далі - ФГ Горизонт ) (код ЄДРПОУ 20890154).

Державна реєстрація ФГ Горизонт стала можливою з підстав постійного користування ОСОБА_7, як одного із засновників ФГ Горизонт , земельною ділянкою державної власності для ведення селянського (фермерського) господарства. Місце розташування земельних ділянок: межі території Подільської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області. Загальна площа земельної ділянки: 23,5 га., що підтверджується Державним актом на право постійного користування землею №28 від 14.10.92.

В подальшому, з метою ведення селянського (фермерського) господарства ОСОБА_7 відповідно до Державного акту на право постійного користування землею МК №381 від 10.04.96 була передана у користування земельна ділянка площею 16,88 га в межах Луб'янської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області.

Позивачі ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 є членами фермерського господарства Горизонт .

ОСОБА_1, реалізовуючи правовий статус голови ФГ Горизонт , власною заявою-згодою надав згоду на вилучення з користування ФГ Горизонт земельних ділянок та передачі їх у власність відповідним особам (згідно списку) у розмірі та вартості земельної частки (паю), визначеного для членів сільськогосподарського підприємства.

Згідно довідок Відділу Держгеокадастру у Веселинівському районі Миколаївської області від 05.05.2017 року середній розмір та середня вартість земельної частки (паю) по Подільській сільській раді становить відповідно 6,27 га та 19588,75 гривень, а по Луб'янській сільської ради 7,99 га та 21216,82 гривень.

25.09.17 ОСОБА_3, ОСОБА_2, ОСОБА_5 та ОСОБА_4 звернулись до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області з заявами про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства, орієнтовною площею 6,27 умовних кадастрових гектарів за рахунок земель сільськогосподарського призначення, розташовану в межах території Подільської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області, саме за рахунок землі, яка перебуває у постійному користуванні ОСОБА_1 для ведення фермерського господарства ФГ Горизонт .

25.09.17 ОСОБА_1 та ОСОБА_6 звернулись до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області з заявами про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства, орієнтовною площею 7,99 умовних кадастрових гектарів за рахунок земель сільськогосподарського призначення, розташовану в межах території Луб'янській сільської ради Веселинівського району Миколаївської області, саме за рахунок землі, яка перебуває у постійному користуванні ОСОБА_1 для ведення фермерського господарства ФГ Горизонт .

25.10.17 Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області листами за №Б-12067/6-17-СГ, Н-12068/6-17-СГ, Н-12072/6-17-СГ, Я-12074/6-17-СГ, Я-12076/6-17-СГ, Б-12077/6-17-СГ, відмовило ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою з посиланням на п.7 ст.118 Земельного кодексу України з тих підстав, що відповідачем визначено перелік земельних ділянок із зазначенням відповідного району, які можливо передати в межах норм безоплатної приватизації в ІІІ та IV кварталі поточного року на території Миколаївської області, а земельні ділянки, яку позивачі бажали отримати у власність для ведення фермерського господарства, відсутнє у вищезазначеному переліку.

Згідно п. а ч. 1 ст. 121 Земельного кодексу України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство.

За приписами ст. 31 Земельного кодексу України, землі фермерського господарства можуть складатися із: земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі; земельних ділянок, що належать громадянам-членам фермерського господарства на праві приватної власності; земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди. Громадяни - члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).

Відповідно до ст. 32 Земельного кодексу України, громадянам України - членам фермерських господарств передаються безоплатно у приватну власність надані їм у користування земельні ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території відповідної ради. Частиною 1 ст. 13 Закону України Про фермерське господарство встановлено, що Члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами врегульовано ст. 118 Земельного кодексу України.

Відповідно до ч. 4 ст. 122 Земельного Кодексу України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Згідно з ч.6,7 ст.118 Земельного Кодексу України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Тобто, відповідно до ч.7 ст.118 Земельного кодексу України підставою для відмови у надання дозволу на розроблення проекту землеустрою може бути лише невідповідність місце розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Щодо посилання відповідача, що відсутність зазначеної земельної ділянки у переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, які можуть бути передані у власність громадянам України у ІІІ та IV кварталах 2017 року, як невідповідність місце розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів та ін. (ч.7 ст.118 ЗК України) то суд не погоджується з цим аргументом.

Взагалі Стратегія удосконалення механізму управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.17 №413 Деякі питання удосконалення управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними , та якою власне і передбачена необхідність складення переліків земельних ділянок, не є нормативно-правовим актом, який визначає невідповідність місце розташування земельних ділянок.

Невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, це вже певна визначеність у цих документів, щодо статусу цієї земельної ділянки та планів на її подальше використання. Це може бути певна заборона щодо приватизації земельних ділянок, які розташовані в певному місці (на певній території) щодо якого існує законодавчо визначена заборона на передачу земельних ділянок для тієї чи іншої мети - заборона виділення земельних ділянок в зоні відчуження, заборона виділення земельних ділянок в прибережних смугах, захисних зонах та ін. Включення земельної ділянки до генерального плану та іншої містобудівної документації, щодо використання для певної мети, також може кваліфікуватися, як заборона визначена ч.7 ст.118 Земельного кодексу України.

Разом з тим, ч.7 ст.118 Земельного кодексу України не передбачає такої підстави відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, як відсутність її у переліку земельних ділянок, які можуть бути передані у власність громадянам України.

Зазначений перелік Земельним кодексом України не передбачений. А посилання у Стратегії на необхідність органам Держгеокадастру, надавати дозволи на розроблення документації із землеустрою та передавати земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у приватну власність в межах норм безоплатної приватизації відповідно до зазначених переліків, є рекомендаційним, а не імперативним.

Так, в цієї Стратегії пропонуються, враховувати позицію відповідної сільської та селищної ради під час надання (передачі) земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність громадян.

Стратегія є лише очікуванням, бажанням Уряду, напрямком за яким планується побудувати управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення, а не самим регулятором.

У п.3 постанови від 07.06.17 №413 зазначено, про необхідність у шестимісячний строк внесення проектів відповідних нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію Стратегії, затвердженої цією постановою.

Земельний кодекс України по іншому ніж Стратегія, підходить до питання передачі у власність громадян земельних ділянок державної власності.

Відповідно до Стратегії, у приватну власність громадян можуть бути передані лише ті земельні ділянки державної власності, які спеціально визначенні для цього органами державної влади. А відповідно до Земельного кодексу України, у приватну власність можуть бути передані будь-які земельні ділянки на вимогу заявника, за виключенням тих, щодо яких органами державної влади прийнято рішення про неможливість їх передачі у власність громадянам.

Відповідно до ч.3 ст.7 КАС України у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.

За таких обставин, суд застосовує Земельний кодекс України, як нормативний акт, який має вищу юридичну силу по відношенню до постанови Кабінету Міністрів України №413 від 07.06.17.

Підстави, визначені ч.7 ст.118 Земельного кодексу України для відмови у наданні дозволів на розроблення проектів землеустрою відповідач, як у листах від 25.10.17, так і у відзиві по справі, не навів.

Відповідно до ч.4 ст.245 КАС України суд може зобов'язати відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов'язує суб'єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

В цьому випадку, суд вбачає, всі умови позивачами були виконанні для того щоб суб'єкт владних повноважень міг прийняти рішення на їх користь.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, за відсутністю вичерпних підстав, визначених ч.7 ст.118 ЗК України є не правом, а обов'язком відповідача. На це зокрема вказує абзац третій ч.7 ст.118 ЗК України, передбачивши наслідки мовчазної згоди у разі не вирішення питання по звернення громадянина протягом передбаченого законом строку.

У відповідача під час надання дозволу на розроблення проекту землеустрою відсутні дискреційні повноваження. Оскільки, дискреційні повноваження це можливість обирати на свій розсуд між двома правомірними варіантами вирішення питання.

А відповідно до вимог ч.7 ст.118 ЗК України, у відповідача є лише один правомірний варіант вирішення питання, який залежить від наявності чи відсутності підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою. За наявністю таких підстав, єдине можливо правомірне рішення відповідача - відмова у наданні дозволу, а надання такого дозволу буде неправомірним. За відсутністю таких підстав, єдине можливо правомірне рішення відповідача - надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, а відмова у наданні дозволу буде неправомірним.

Враховуючи, що судом встановлено, що передбачених ч.7 ст.118 ЗК України підстав для відмови не було, можливо поновити порушені права позивачів шляхом зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивачів.

За таких обставин, суд дійшов висновку про необхідність задоволення позову в повному обсязі, та з використанням повноважень, передбачених ч. 2 ст. 9 КАС України, з метою надання ефективного захисту правам та інтересам позивачів від порушень з боку відповідача вважає за можливим вийти за межі позовних вимог.

Сплачений позивачами судовий збір, у відповідності з ч. 1 ст. 139 КАС України підлягає відшкодуванню на їх користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 КАС України,суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов ОСОБА_1 (вул. Богданова, 31, Веселинове, Веселинівський район, Миколаївська область, 57001 РНОКПП НОМЕР_1) ОСОБА_2 (пров. Сонячний, 12, Вознесенськ, Миколаївська область,56500 РНОКПП НОМЕР_2) ОСОБА_3 (пров. Сонячний, 12,Вознесенськ, Миколаївська область, 56500 РНОКПП НОМЕР_3) ОСОБА_4 (вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500 РНОКПП НОМЕР_4) ОСОБА_5 (вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500 РНОКПП НОМЕР_5) ОСОБА_6 (вул. Богданова, 31, Веселинове, Веселинівський район, Миколаївська область, 57001 РНОКПП НОМЕР_6) до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34,Миколаїв,54034 39825404) задовольнити.

2. Визнати протиправною відмову Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) у наданні дозволу членам фермерського господарства "Горизонт" ОСОБА_2 ( пров. Сонячний, 12, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500, РНОКПП НОМЕР_2), ОСОБА_3 ( пров. Сонячний, 12, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500, РНОКПП НОМЕР_3), ОСОБА_5 (вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ, Миколаївська область, РНОКПП НОМЕР_5), ОСОБА_4 ( вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500, РНОКПП НОМЕР_4), ОСОБА_6 (вул. Богданова, 31, смт Веселинове, Миколаївська область, РНОКПП НОМЕР_6) та ОСОБА_1 ( вул. Богданова, 31, Веселинове, Миколаївська область, 57001, РНОКПП НОМЕР_1) на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення фермерського господарства в розмірі середньої земельної частки (паю) із земель, що перебувають у постійному користуванні ФГ "Горизонт" , розташованої в межах територій Подільської та Луб'янської сільськіх рад Веселинівського району Миколаївської області.

3. Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) надати ОСОБА_2 (пров. Сонячний, 12, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500, РНОКПП НОМЕР_2) дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства орієнтованою площею 6,27 га, за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності в межах території Подільської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області, що знаходиться у постійному користуванні громадянина ОСОБА_1 відповідно до Державного акту на право постійного користування землею, виданого Веселинівською районною радою Веселинівського району Миколаївської області, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №28.

4. Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) надати ОСОБА_5 (вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ, Миколаївська область, РНОКПП НОМЕР_5) дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства орієнтованою площею 6,27 га, за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності з межах території Подільської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області, що знаходиться у постійному користуванні громадянина ОСОБА_1 відповідно до Державного акту на право постійного користування землею, виданого Веселинівською районною радою Веселинівського району Миколаївської області, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №28.

5. Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) надати ОСОБА_3 (пров. Сонячний, 12, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500, РНОКПП НОМЕР_3) дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства орієнтованою площею 6,27 га, за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності з межах території Подільської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області, що знаходиться у постійному користуванні громадянина ОСОБА_1 відповідно до Державного акту на право постійного користування землею, виданого Веселинівською районною радою Веселинівського району Миколаївської області, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №28.

6. Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) надати ОСОБА_4 (вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500, РНОКПП НОМЕР_4) дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства орієнтованою площею 6,27 га, за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності з межах території Подільської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області, що знаходиться у постійному користуванні громадянина ОСОБА_1 відповідно до Державного акту на право постійного користування землею, виданого Веселинівською районною радою Веселинівського району Миколаївської області, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №28.

7. Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) надати ОСОБА_6 (вул. Богданова, 31, смт Веселинове, Миколаївська область, РНОКПП НОМЕР_6) дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства орієнтованою площею 7,99 га, за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності з межах території Луб'янської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області, що знаходиться у постійному користуванні громадянина ОСОБА_1 відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії МК №381, виданого 23.04.1996 року Веселинівською райдержадміністрацією Веселинівського району Миколаївської області, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №328.

8. Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) надати ОСОБА_1 (вул. Богданова, 31, Веселинове, Миколаївська область, 57001, РНОКПП НОМЕР_1) дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства орієнтованою площею 7,99 га, за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності з межах території Луб'янської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області, що знаходиться у постійному користуванні громадянина ОСОБА_1 відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії МК №381, виданого 23.04.1996 року Веселинівською райдержадміністрацією Веселинівського району Миколаївської області, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №328.

9. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) на користь ОСОБА_2 ( пров. Сонячний, 12, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500, РНОКПП НОМЕР_2) судові витрати в розмірі 1409,60 гривень (одна тисяча чотириста дев'ять грн. шістдесят коп.).

10. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) на користь ОСОБА_3 (пров. Сонячний, 12, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500, РНОКПП НОМЕР_3) судові витрати в розмірі 1409,60 гривень (одна тисяча чотириста дев'ять грн. шістдесят коп.).

11. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) на користь ОСОБА_5 (вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ, Миколаївська область, РНОКПП НОМЕР_5) судові витрати в розмірі 1409,60 гривень (одна тисяча чотириста дев'ять грн. шістдесят коп.).

12. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) на користь ОСОБА_4 (вул. Калініна, 121 а, Вознесенськ, Миколаївська область, 56500, РНОКПП НОМЕР_4) судові витрати в розмірі 1409,60 гривень (одна тисяча чотириста дев'ять грн. шістдесят коп.).

13. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) на користь ОСОБА_6 (вул. Богданова, 31, смт Веселинове, Миколаївська область, РНОКПП НОМЕР_6) судові витрати в розмірі 1409,60 гривень (одна тисяча чотириста дев'ять грн. шістдесят коп.).

14. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34, Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 39825404) на користь ОСОБА_1 ( вул. Богданова, 31, Веселинове, Миколаївська область, 57001, РНОКПП НОМЕР_1) судові витрати в розмірі 1409,60 гривень (одна тисяча чотириста дев'ять грн. шістдесят коп.).

15. Апеляційна скарга на це рішення може бути подана до Одеського апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту рішення.

Суддя В. В. Біоносенко

Повний текст рішення складено 29.03.18

Дата ухвалення рішення26.03.2018
Оприлюднено03.04.2018
Номер документу73099433
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/194/18

Ухвала від 30.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 26.04.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 26.03.2018

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

Ухвала від 29.01.2018

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні