Ухвала
від 29.03.2018 по справі 359/2431/18
БОРИСПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 359/2431/18

Справа № 1-кс/359/623/2017

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про тимчасовий доступ до речей та документів

29 березня 2018 м. Бориспіль

Слідчий суддя Бориспільського міськрайонного суду в Київській області ОСОБА_1 , за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі Бориспільського міськрайонного суду в Київській області клопотання про надання тимчасового доступу до речей та документів, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 ,

в с т а н о в и в:

29.03.2017 до Бориспільського міськрайонного суду надійшло клопотання прокурора Бориспільської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучення.

В обґрунтування вказаного клопотання прокурор зазначив, що Бориспільською місцевою прокуратурою здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017111100000295 від 07.11.2017 за фактом розтрати та привласнення бюджетних коштів службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час виконання робіт з капітального ремонту місць загального користування старої частини будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 за договором підряду № 07 від 28.09.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що 28.09.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора школи ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_5 укладений договір № 07 на виконання робіт з капітального ремонту місць загального користування старої частини будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 на загальну суму 691 870, 80 грн., терміном дії до 31.12.2015.

Додатковою угодою від 12.10.2015 №1 до договору №07 від 28.09.2015 внесено зміни в п.3.1. розділу III договору №07 від 28.09.2015, відповідно якого ціна договору становить 1 062 371, 02 грн.

На підставі складених та підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В №07 за жовтень 2015 року від 06.10.2015, №07 за жовтень 2015 від 21.10.2015 ІНФОРМАЦІЯ_5 на розрахунковий рахунок № НОМЕР_3 , відкритий ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховані бюджетні кошти в розмірі 1 062 371, 02 грн.

Разом з тим, 07.02.2018 в ході проведеного за участю спеціаліста в галузі будівництва огляду будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 , розташованої по АДРЕСА_1 встановлено невідповідність даних, які містяться в актах приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В фактично виконаним обсягам будівельних робіт.

Зокрема, передбачені п. 4 розділу «Тамбур» (приміщення 1.1.) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з розбирання каркасу із брусів каркасно-обшивних дерев`яних стін в обсязі 40,7 м.2 фактично виконані в обсязі 30 м2;

- передбачені п.п.5,6,7 розділу «Прим. 1.5,1.6,1.7,1.10,1.11 акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з розбирання простильних підлог, лаг з дощок і брусків, цегляних стовпчиків під лаги, дерев`яних плінтусів в обсязі 110, 13 м2 фактично виконані в обсязі 79,50 м2;

- передбачені п.п. 9,10 розділу «Прим. 1.2,1.3,1.4,1.8,1.9 акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з розбирання покриттів підлог з керамічних плиток, цементних покриттів підлог в обсязі 332,34 м2 фактично виконані в обсязі 290,77 м2;

- передбачені п.п. 40,41 розділу «Перегородка» акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з улаштування перегородок з металопластику у кам`яних стінах в обсязі 30,28 м 2 фактично виконані в обсязі 15 м.2;

- передбачені п.п. 63-71 розділу «Підлога» (прим. 1.1,1.2,1.3,1.4,1.10) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з улаштування цементної стяжки, покриттів з керамічних плиток в обсязі 162,73 м 2 фактично виконані в обсязі 146, 07 м.2 ;

- передбачені п.п.104,106,108,110,111 розділу «Підлога» (прим. 1.8,1.5) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з улаштування цементної стяжки, покриттів з лінолеуму ІНФОРМАЦІЯ_7 » в обсязі 231,23 м 2 фактично виконані в обсязі 192, 22 м.2 ;

- передбачені п.п.121,122,124,125 розділу «Внутрішнє опорядження» (прим. 1.1.) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з улаштування дерев`яного каркасу та облицювання вагонкою, покриття олійними або спиртовими лаками стель та стін в обсязі 40,7 м 2 фактично виконані в обсязі 16,2 м.2 ;

- передбачені п.п.132-139 розділу «Внутрішнє опорядження» (прим. 1.6,1.7,1.10) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з штукатурення стін, безпіщаного накриття поверхонь стін, фарбування стін, безпіщаного накриття поверхонь стель в обсязі 117,8 м 2 фактично виконані в обсязі 110 м.2 ;

- передбачені п.п.142-147 розділу «Внутрішнє опорядження» (прим. 1.8) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з штукатурення стін, безпіщаного накриття поверхонь стін, фарбування стін в обсязі 207 м 2 фактично виконані в обсязі 173, 76 м.2 ;

- передбачені п.п.72 розділу «Підлога» (прим. 1.1,1.2,1.3,1.4,1.10) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 06.10.2015 роботи з улаштування плінтусів з плиток керамічних в обсязі 164 м 2 фактично виконані в обсязі 42 м.2 ;

- передбачені п.п.10-21 розділу «Підлога» (прим. 2.1) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 21.10.2015 роботи з улаштування підстильного шару піщаного, улаштування прокладної пароізоляції, улаштування цементної стяжки, покриття з лінолеуму в обсязі 284,8 м 2 фактично виконані в обсязі 221, 24 м.2 ;

- передбачені п.п.30-42 розділу «Перегородка» акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 21.10.2015 роботи з улаштування перегородок на металевому однорядному каркасі з обшивкою гіпсокартонними листами в обсязі 73,5 м 2 фактично виконані в обсязі 18 м.2;

- передбачені п.п.53-54 розділу «Прорізи» акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 21.10.2015 роботи із заповнення віконних прорізів готовими блоками в обсязі 10, 24 м 2 фактично не виконані;

- передбачені п.п.60-61 розділу «Внутрішнє опорядження» (стеля, стіни кімн. 2.1) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 21.10.2015 роботи з безпіщаного накриття стель розчином із клейового гіпсу в обсязі 284,2 м2 фактично замінені на роботи з укладання плит стельових в каркас стелі «Армстронг» в обсязі 221, 24 м.2;

- передбачені п.п.56-59 розділу «Внутрішнє опорядження» (стеля, стіни кімн. 2.1) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 21.10.2015 роботи з поліпшеного штукатурення поверхонь стін та поліпшене фарбування водоемульсійними сумішами стін в обсязі 385 м2 фактично виконані в обсязі 264 м.2;

- передбачені п.п.69 розділу «Внутрішнє опорядження» (стеля, стіни кімн. 2.1) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 21.10.2015 роботи з улаштування стельового багету в обсязі 50 м2 фактично не виконані;

- передбачені п.п.95-100 розділу «Сходи» (прим. 1.9) акту №07 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2015 від 21.10.2015 роботи з поліпшеного штукатурення поверхонь стін, безпіщаного накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу, поліпшеного фарбування водоемульсійними сумішами стін в обсязі 105 м2 фактично виконані в обсязі 37 м.2.

Таким чином, обсяг та вартість фактично виконаних будівельних робіт за договором №07 від 28.09.2015, виявлені під час огляду об`єкта будівництва не відповідають обсягам та вартості, визначеним узгодженою проектно-кошторисною та фінансово-звітною документацією (дефектним актам, актам приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В).

У зв`язку з розслідуванням даного кримінального провадження, з метою встановлення чи спростування факту внесення до кошторисної документації завідомо неправдивих відомостей та встановлення осіб, винних у вчиненні такого підроблення необхідне проведення відповідної судової експертизи (судово-графологічної, технічної експертизи документів тощо) виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 а саме:

- до договору №7 від 28.09.2015, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на виконання робіт з капітального ремонту місць загального користування старої частини будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

-додаткових угод з додатками, календарним планом та графіками виконання робіт, що були укладені для здійснення будівельних робіт по зазначеному договору підряду;

-договору на виконання проектно-вишукувальних робіт та розробку проектно-кошторисної документації по вказаному об`єкту будівництва, актів прийняття послуг по розробці проектно-кошторисної документації, проектно-кошторисної документації (проект будівництва, дефектні акти, договірні ціни, локальні, об`єктні та зведені кошториси, кошторисні розрахунки, підсумкова відомість ресурсів, експертні звіти щодо розгляду кошторисної частини проектної документації), по зазначеному договору;

-актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В та довідок про вартість робіт за формою КБ-3, підсумкових відомостей ресурсів;

-договорів на здійснення технічного та авторського нагляду за будівництвом, актів приймання послуг по здійсненню технічного та авторського нагляду за будівництвом, декларації про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації по договору, зазначеному у п.1;

-платіжних доручень, на підставі яких здійснювалися перерахування бюджетних коштів по вказаному договору, а також послуг з виконання проектно-вишукувальних робіт та розробки проектно-кошторисної документації, надання послуг технічного і авторського наглядів за будівництвом по договору, зазначеному у п.1;

- актів огляду прихованих робіт по здійсненню даних підрядних робіт;

-документації щодо придбання будівельних матеріалів та інженерного обладнання, які використовувалися під час виконання цих робіт (товарно-транспортних, видаткових накладних, накладних на внутрішнє переміщення), сертифікатів відповідності на придбані будівельні матеріали та інженерного обладнання, у разі оренди обладнання-договорів оренди обладнання), яке використовувалося під час виконання будівельних робіт за вказаним договором;

-загальних журналів робіт, спеціальних журналів окремих видів робіт, журналів інструктажу, які велися підрядною(субпідрядною) організацією під час виконання цих робіт;

-службової документації, необхідної для проведення почеркознавчої експертизи, на якій наявні вільні зразки підпису директора ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_4 за 2015 рік в кількості не менше 20 екземплярів;

-копій установчих документів ІНФОРМАЦІЯ_1 , наказу про призначення на посаду директора ОСОБА_4 , функційних обов`язків (посадової інструкції) останнього, з можливістю їх вилучення.

Інформація, що міститься у вказаних документах має істотне значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, остання підлягає вивченню і в подальшому направленню для проведення судово-почеркознавчої експертизи та криміналістичної експертизи документів, також може бути використана як доказ, оскільки містить відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення та осіб, які причетні до його вчинення.

За відсутності вказаних документів у органа досудового розслідування відсутня можливість використати у ході розслідуванні відомості, що в них містяться. Крім того, іншим шляхом, окрім дослідження та отримання оригіналів вказаних документів, встановити обставини, що підлягають з`ясуванню неможливо.

Крім цього, у органу досудового розслідування є достатні підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення вищевказаних документів, що може виключити можливість встановлення всіх обставин вчиненого злочину, тому клопотання про тимчасовий доступ до документів необхідно розглянути без виклику представників володільця витребовуваної інформації.

Виходячи з вимог ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.

У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, просив його задовольнити.

Відповідно ст.107 КПК України фіксація за допомогою технічних засобів не проводилася, за відсутності учасників процесуальної дії.

Розглянувши клопотання, заслухавши думку прокурора, вивчивши матеріали кримінального провадження, суд вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідност.25 КПК Українивбачається, що прокурор, слідчий зобов`язані в межах своєї компетенції вжити всіх передбачених законом заходів для встановлення події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила.

Згідно ч.4ст.38 КПК Україниорган досудового розслідування зобов`язаний застосовувати всі передбачені законом заходи для забезпечення ефективності досудового розслідування.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших дій, передбачених цим кодексом

Так, відповідно до вимог ч.2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Крім того, сторона кримінального провадження в порядку, передбаченому главою 15 КПК України, має право під час досудового розслідування чи суду, згідно з положеннями ст.160 КПК України, звернутись до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Разом з тим, положеннями ч.2 ст.160 КПК України встановлені чіткі вимоги до змісту клопотання, з яким звертається сторона кримінального провадження до слідчого судді, при цьому в змісті клопотання, серед іншого повинно бути зазначено значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч.1 п. 4 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю.

Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб`єктів владних повноважень.

Згідно до ст. 505 ЦК України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною у тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв`язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.

У відповідності до постанови Кабінету Міністрів Україні «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 09.08.1993 № 661 встановлено, що комерційну таємницю не становлять: установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами; інформація за всіма встановленими формами державної звітності; дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов`язкових платежів; відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; документи про сплату податків і обов`язкових платежів; інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров`ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; документи про платоспроможність; відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об`єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування кримінального провадження виникла необхідність в отримані документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 .

Крім того, в судовому засіданні сторона кримінального провадження, яка звернулась з даним клопотанням до слідчого судді про тимчасовий доступ до документів, відповідно до ч.6 ст. 163 КПК України, довела, що у будь-який інший спосіб не може здобути інформацію, яка має значення для встановлення обставин у даному кримінальному провадженні, в тому числі, що вказана інформація може бути використана як доказ у кримінальному провадженні.

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що вищезазначені документи мають істотне значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути доказами у кримінальному провадженні, оскільки містять інформацію про осіб, які причетні до розтрати та привласнення бюджетних коштів шляхом внесення до офіційних документів завідомо недостовірних відомостей щодо обсягів виконаних робіт, а в разі заперечення вказаними особами їх причетності до зазначених злочинів, дасть слідству можливість встановити належність підписів на вказаних документах конкретним особам шляхом проведення почеркознавчої експертизи, тому клопотання підлягає задоволенню.

Оскільки ухвала не перешкоджає здійсненню права юридичної чи фізичної особи на підприємницьку діяльність, то відповідно вимог ст. 309 ч.1 п.10 КПК України дана ухвала оскарженню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 110, 159-166, 223, 309, 369-372 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора Бориспільської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до речей документів задовольнити.

Надати прокурору Бориспільської місцевої прокуратури юристу 2 класу ОСОБА_3 або за його дорученням оперативним співробітникам УЗЕ в Київській області ДЗЕ Національної поліції України: старшому о/у УЗЕ в Київській області ДЗЕ НП України майору поліції ОСОБА_6 , старшому в ОВС УЗЕ в Київській області ДЗЕ НП України капітану поліції ОСОБА_7 , заступнику начальника відділу УЗЕ в Київській області ДЗЕ НП України підполковнику поліції ОСОБА_8 , дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 , та вилучити у ІНФОРМАЦІЯ_1 оригінали наступних документів:

- договір №7 від 28.09.2015, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на виконання робіт з капітального ремонту місць загального користування старої частини будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

-додаткові угоди з додатками, календарним планом та графіками виконання робіт, що були укладені для здійснення будівельних робіт по зазначеному договору підряду;

-договір на виконання проектно-вишукувальних робіт та розробку проектно-кошторисної документації по вказаному об`єкту будівництва, акти прийняття послуг по розробці проектно-кошторисної документації, проектно-кошторисну документацію (проект будівництва, дефектні акти, договірні ціни, локальні, об`єктні та зведені кошториси, кошторисні розрахунки, підсумкова відомість ресурсів, експертні звіти щодо розгляду кошторисної частини проектної документації) по зазначеному договору;

-акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В та довідки про вартість робіт за формою КБ-3, підсумкові відомості ресурсів;

-договори на здійснення технічного та авторського нагляду за будівництвом, акти приймання послуг по здійсненню технічного та авторського нагляду за будівництвом, декларації про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації по договору, зазначеному у п.1;

-платіжні доручення, на підставі яких здійснювалися перерахування бюджетних коштів по вказаному договору, а також послуг з виконання проектно-вишукувальних робіт та розробки проектно-кошторисної документації, надання послуг технічного і авторського наглядів за будівництвом по договору, зазначеному у п.1;

- акти огляду прихованих робіт по здійсненню даних підрядних робіт;

-документацію щодо придбання будівельних матеріалів та інженерного обладнання, які використовувалися під час виконання цих робіт (товарно-транспортних, видаткових накладних, накладних на внутрішнє переміщення), сертифікатів відповідності на придбані будівельні матеріали та інженерного обладнання, у разі оренди обладнання-договорів оренди обладнання), яке використовувалося під час виконання будівельних робіт за вказаним договором;

-загальні журнали робіт, спеціальні журнали окремих видів робіт, журнали інструктажу, які велися підрядною (субпідрядною) організацією під час виконання цих робіт;

-службову документацію, необхідну для проведення почеркознавчої експертизи, на якій наявні вільні зразки підпису директора ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_4 за 2015 рік в кількості не менше 20 екземплярів;

-копії установчих документів ІНФОРМАЦІЯ_1 , наказ про призначення на посаду директора ОСОБА_4 , функційні обов`язки (посадова інструкція) останнього.

У випадку, якщо виїмка або вилучення зазначених документів вже проводилась, зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 , видати завірені копії документів та документи, на підставі яких проводилась виїмка або вилучення.

Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення ухвали, тобто до 28.04.2018 року.

У разі невиконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до документів, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, на підставі ухвали слідчого судді (суду), може бути проведено обшук за місцем знаходження речей і документів, що підлягають огляду.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення29.03.2018
Оприлюднено27.02.2023
Номер документу73107548
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до речей та документів, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1

Судовий реєстр по справі —359/2431/18

Ухвала від 29.03.2018

Кримінальне

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Кабанячий Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні