Рішення
від 03.04.2018 по справі 924/1273/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"03" квітня 2018 р.Справа № 924/1273/17

м. Хмельницький

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Заверухи С.В., за участю секретаря судового засідання Тлустої У.О., розглянувши справу у залі судового засідання №337

за позовом керівника Кам'янець-Подільської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Кам'янець-Подільської міської ради, м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області

до житлово-будівельного кооперативу "Перлина Поділля", м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області

про стягнення 498454,00 грн. збитків (упущеної вигоди), завданих невиконанням зобов'язання щодо сплати пайової участі у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського,

Представники:

позивача: ОСОБА_1 - довіреність №1/02-25-2550 від 06.06.2017р.;

відповідача: не з'явився;

прокуратури: ОСОБА_2 - посвідчення від 21.08.2017р.

Процесуальні дії по справі.

Ухвалою господарського суду Хмельницької області від 03.01.2018 року відкрито провадження у справі № 924/1273/17 в порядку розгляду за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою господарського суду Хмельницької області від 19.02.2018 року продовжено строк підготовчого провадження у справі № 924/1273/17 на 30 днів.

Ухвалою господарського суду Хмельницької області від 12.03.2018 року закрито підготовче провадження у справі № 924/1273/17 та призначено справу до судового розгляду по суті.

Виклад позицій учасників судового процесу, заяви, клопотання.

Прокурор в інтересах позивача звернувся з позовом до суду, у якому просить стягнути з відповідача 498454,00 грн. коштів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Кам'янець-Подільський. Свої вимоги мотивує тим, що відповідачем всупереч положенням Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" не укладено договір пайової участі при здійсненні реконструкції будинку, чим заподіяно шкоди територіальній громаді м. Кам'янець-Подільський в розмірі 498454,00 грн.

01.02.2018р. на адресу суду надійшла уточнена позовна заява № 79-70-17 від 31.01.2018р. Кам'янець-Подільської місцевої прокуратури, в якій прокурор конкретизує позовну вимогу та просить суд стягнути з ЖБК "Перлина Поділля" на користь Кам'янець-Подільської міської ради збитки (упущену вигоду), завдані невиконанням зобов'язання щодо сплати пайової участі у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського на суму 498454,00 грн.

Повноважний представник позивача та прокурор в судових засіданнях позов підтримали (з врахуванням уточненої позовної заяви), просять суд його задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, відзиву на позов не подав, причин неявки та неподання доказів не повідомив.

Ухвали суду по даній справі від 03.01.2018р., від 30.01.2018р., від 19.02.2018р., від 12.03.2018р. надіслані на його адресу, зазначену у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно Витягу від 15.12.2017 року, та повернуті до суду із зазначенням "за закінченням встановленого строку зберігання".

Крім того, ухвали були надіслані на адресу засновників відповідача та вручені останнім про що свідчать судові повістки від 21.02.2018 р. та від 15.03.2018 р.

Згідно ч. 7 ст. 120 ГПК України учасники судового процесу зобов'язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи.

У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв'язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.

Положеннями ст. 242 ГПК України передбачено, що днем вручення судового рішення є, зокрема, день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження. З наведеного, відповідач є такий, що належним чином повідомлений про час та місце судового розгляду, проте, відзиву на позов не подав та причин неявки та неподання відзиву не повідомив.

Ст. 202 ГПК України передбачає, що суд може розглядати справу за відсутності учасника справи, якщо його було належно повідомлено, проте, він не повідомив про причин неявки або така неявка є повторною.

Враховуючи вищевикладене, розумність строків розгляду судового спору, суд приходить до висновку про розгляд справи без участі відповідача та за наявними в матеріалах справи доказами.

Фактичні обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.

Рішенням виконавчого комітету Кам'янець-Подільської міської ради від 25.10.2012р. № 1988 ОСОБА_3 надано право на відтворення втраченої історичної забудови на пл. Польський ринок, 3/7, 3/8 з пристосуванням під житловий будинок з інфраструктурою туризму. Пунктом 3 вказаного рішення вирішено ОСОБА_3 у місячний термін з дня прийняття цього рішення укласти з міської радою договір про пайову участь у створенні і розвитку інженерно транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця Подільського.

На виконання вказаного рішення ОСОБА_3 31.10.2012р. уклав з Кам'янець-Подільською міською радою договір № 45 про пайову участь у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського, відповідно до розділу 1 якого предметом цього договору є визначення для сторони 2 (підприємець ОСОБА_3В.), яка є замовником об'єкту відтворення втраченої історичної забудови з пристосування під житловий будинок з інфраструктурою туризму, що знаходиться за адресою: Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, пл. Польський ринок, 3/7, 3/8 розміру пайової участі замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського, у відсотковому значенні - 4% від загальної кошторисної вартості будівництва житлового будинку і 6% від загальної кошторисної вартості об'єкту інфраструктури туризму, згідно з Положенням про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського, затвердженим рішенням 11 сесії Кам'янець-Подільської міської ради від 25.06.2011р. № 19.

13.09.2013р. виконавчим комітетом Кам'янець-Подільської міської ради прийнято рішення № 1105, згідно якого ОСОБА_3 надано право на реконструкцію (відтворення) втраченої історичної забудови в межах існуючих фундаментів на пл. Польський ринок. 3/9 та 3/10 з пристосуванням під житловий будинок з вбудованими приміщеннями громадського призначення. Пунктом 3 вказаного рішення ОСОБА_3 необхідно у місячний термін з дня прийняття цього рішення укласти з міської радою угоду про згоду замовника на укладення договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського.

На виконання вказаного рішення ОСОБА_3 19.09.2013р. уклав з Кам'янець-Подільською міською радою угоду № 23 про згоду замовника на укладення договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського.

19.09.2014р. ОСОБА_3 зареєстровано декларацію про початок будівельних робіт за № ХМ 083142610399 з метою здійснення реконструкції (відтворення) втраченої історичної забудови в межах існуючих фундаментів з пристосуванням під житловий будинок з інфраструктурою туризму, що знаходиться за адресою: площа Польський ринок, 3/7, 3/8, 3/9, 3/10, місто Кам'янець-Подільський, Хмельницька область.

19.11.2015р. рішеннями виконавчого комітету Кам'янець-Подільської міської ради № 1315 та № 1316 внесено зміни до рішень виконавчого комітету Кам'янець-Подільської міської ради від 25.10.2012р. № 1988 та від 13.09.2013р. № 1105, згідно яких в назві та тексті рішень виконавчого комітету, до яких вносились зміни, після прізвища „Пісковецький Роман Вікторович» доповнено „Житлово-будівельний кооператив „Перлина Поділля» .

Як вбачається із декларації про готовність до експлуатації об'єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності, зареєстрованої Управлінням державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області у грудні 2015 року за №ХМ1431535212, замовником - ЖБК "Перлина Поділля" проведено реконструкцію житлового будинку з інфраструктурою туризму на площі Польський ринок, 3/7, 3/8, 3/9, 3/10 в м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області. Кошторисна вартість будівництва 10053,533 тис. грн.

Виконавчий комітет Кам'янець-Подільської міської ради звернувся з листом №1/02-13-599 від 02.2016 року до в.о. начальника управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області, у якому просив останнього скасувати декларацію про готовність об'єкта до експлуатації за №143153521454 за подання недостовірних даних у декларації стосовно об'єкта будівництва - житловий будинок з інфраструктурою туризму за адресою: площа Польський ринок, 3/7, 3/8, 3/9, 3/10, м. Кам'янець-Подільський, зокрема, через несплату коштів пайової участі.

Кам'янець-Подільська міська рада у рішенні № 16/41 від 03.10.2017 року затвердила Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янець-Подільського. Згідно Положення, Замовник - фізична або юридична особа, яка: має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву; має у власності або у користуванні земельну ділянку, подала у встановленому законодавством порядку заяву (клопотання) щодо її забудови для здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування; здійснила, здійснює, або має намір здійснити будівництво, реконструкцію, перепланування, перепрофілювання, переобладнання, зміну функціонального призначення будь-яких об'єктів (в тому числі жилих будинків, квартир на нежилі) на території міста та оформила документи землекористування у випадках, передбачених чинним законодавством у тому числі під час проведення будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів та фундаментів у плані об'єкта будівництва; здійснила, здійснює, або має намір здійснити будівництво, прокладання, влаштування телекомунікаційних мереж.

Пайова участь Замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського (далі - пайова участь) - внесок Замовника у створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського, який полягає у перерахуванні Замовником до міського бюджету коштів для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського.

Договір про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського (далі - Договір) - договір, який укладається між Замовником та Кам'янець-Подільською міською радою з метою пайової участі Замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського.

Згідно п.п. 1.3., 1.4. Положення, залучення Замовників до пайової участі здійснюється шляхом укладення договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Кам'янця-Подільського з міською радою. Дія цього Порядку поширюється на всіх Замовників, незалежно від форми власності, які здійснюють, здійснили, або мають намір здійснити будівництво на території міста Кам'янця-Подільського, за винятком тих, що перелічені у пункті 1.5 цього Положення.

Цей Порядок поширюється на всі об'єкти на території міста, будівництво яких розпочато після 07.08.2008р., але які до дня набрання чинності цього Порядку не введено в експлуатацію у порядку встановленому діючим законодавством. У випадку неукладення Договору до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію Замовник не звільняється від пайової участі та зобов'язаний укласти Договір та виконати вимоги Порядку (п. 1.8. Положення).

У п. 2.1. Положення визначено порядок укладення договору. Зокрема, Договір (додаток 1 до Порядку) укладається до надання Департаментом містобудування та архітектури замовнику містобудівних умов та обмежень, не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації уповноваженим органом з надання адміністративних послуг Кам'янець-Подільської міської ради заяви Замовника про його укладення (додаток до Договору), але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Невід'ємною частиною Договору є Розрахунок розміру (величини) пайової участі (п. 2.4. Положення).

У випадку ухилення Замовника від укладення Договору до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію, встановлення факту будівництва та/або введення об'єкта в експлуатацію без укладення Договору, Департамент містобудування та архітектури надсилає рекомендованим листом Замовнику будівництва оферту (пропозицію) щодо необхідності виконання вимог Порядку з проектом Договору для підписання та передає наявну інформацію до юридичного управління для здійснення претензійно-позовної роботи щодо укладення Договору (п. 2.10. Положення).

Позивач надіслав відповідачу із супровідним листом №2/02-13-5211 від 08.12.2017 року примірники договору про пайову участь із розрахунком для підписання. Відповідно до розрахунку, величина пайової участі склала 498454,00 грн.

Проте, оскільки відповідач договір не уклав та кошти пайової участі не сплатив, прокурор в інтересах позивача звернувся з даним позовом до суду.

Норми права, застосовані судом, оцінка доказів, аргументів, наведених учасниками справи, та висновки щодо порушення, не визнання або оспорення прав чи інтересів, за захистом яких мало місце звернення до суду.

За змістом ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.

Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі будівництва:

1) об'єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

5) об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

6) об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;

7) об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;

8) об'єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів;

9) об'єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об'єктів енергетики, зв'язку та дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу);

10) об'єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків.

Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.

Встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.

Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури відповідного населеного пункту. Інформація щодо договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту та його виконання зазначається у декларації про готовність об'єкта до експлуатації або в акті готовності об'єкта до експлуатації.

Матеріалами справи стверджується та не заперечується учасниками судового розгляду, що відповідачем у 2015 році проведено реконструкцію житлового будинку з інфраструктурою туризму на площі Польський ринок, 3/7, 3/8, 3/9, 3/10 в м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області. Кошторисна вартість будівництва 10053,533 тис. грн. Тобто, відповідач в даному випадку є замовником в розумінні положень Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Порядку залучення та використання коштів пайової участі (внеску) замовників будівництва у створенні і розвитку інфраструктури населеного пункту Війтовецької селищної ради (аналогічна правова позиція викладена в Постанові Верховного Суду України у справі №908/312/16 від 22.03.2017 року та постанові Верховного Суду України від 1 лютого 2017 року у справі № 3-1441гс16).

Відтак, аналіз норм ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" дає підстави для висновку, що на замовника забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті покладено зобов'язання взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту шляхом перерахування замовником до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури на підставі договору про пайову участь між замовником та органом місцевого самоврядування, укладення якого є обов'язковим.

З аналізу положень частин 2, 3, 9 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" вбачається, що обов'язок ініціювати укладення договору про пайову участь покладено саме на замовника будівництва, оскільки цей обов'язок пов'язаний зі зверненням замовника до органу місцевого самоврядування.

Ухилення замовника будівництва від укладення договору про пайову участь до прийняття об'єкта нерухомого майна до експлуатації є порушенням зобов'язання, яке прямо передбачено чинним законодавством (аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 30.11.2016р. по справі №3-1323гс16).

Таким чином, саме відповідач під час проведення будівельних робіт з реконструкції житлового будинку допустив порушення зобов'язання, визначеного Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", не уклавши договір про пайову участь із Кам'янець-Подільською міською радою та, в подальшому, не сплативши кошти пайової участі.

Звертаючись до суду з позовом, прокурор просить стягнути з відповідача розмір пайового внеску, як суму збитків, завданих позивачу неправомірними діями відповідача у вигляді неукладення договору про пайову участь та несплати пайового внеску.

Згідно зі статтею 22 ЦК України особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є, зокрема, доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).

За змістом статті 1166 ЦК України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної особи або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.

Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.

Отже, для застосування такої міри відповідальності як стягнення збитків необхідною є наявність усіх елементів складу цивільного правопорушення, а саме: протиправної поведінки, збитків, причинного зв'язку між протиправною поведінкою боржника, збитками та вини.

Відповідач не уклав договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Кам'янець-Подільський, що свідчить про його бездіяльність у вчиненні передбачених законодавством обов'язкових дій щодо такого звернення та укладення договору.

Таким чином, неправомірна бездіяльність відповідача щодо його обов'язку взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, який кореспондується зі зверненням відповідача до позивача із заявою про укладення такого договору, є протиправною формою поведінки, внаслідок якої позивач був позбавлений права отримати на розвиток інфраструктури населеного пункту відповідну суму коштів, яка охоплюється визначенням упущеної вигоди. При цьому наслідки у виді упущеної вигоди перебувають у безпосередньому причинному зв'язку із наведеною неправомірною бездіяльністю відповідача (аналогічна правова позиція викладена у Постанові Верховного Суду України у справі №908/312/16 від 22.03.2017 року).

Дослідивши зібрані у справі докази та давши їм правову оцінку в сукупності, суд прийшов до висновку про наявність підстав для задоволення позову в повному обсязі через доведеність в діях відповідача всіх елементів складу цивільного порушення: протиправна поведінка (порушення зобов'язання щодо укладення договору пайової участі); збитки (недоотримання позивачем коштів пайової участі в розмірі 498454,00 грн.); причинний зв'язок (понесення збитків позивачем через неукладення відповідачем договору пайової участі та несплати пайового внеску); вина (порушення приписів Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"; окрім того, вина в даному випадку презюмується, а протилежного учасниками судового розгляду не доведено).

Розподіл судових витрат між сторонами.

Витрати по сплаті судового збору підлягають покладенню на відповідача відповідно до ст. 129 ГПК України, в зв'язку із задоволенням позову.

Керуючись ст.ст. 2, 20, 24, 73, 74, 129, 232, 237, 238, 240, 241, Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Позов керівника Кам'янець-Подільської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Кам'янець-Подільської міської ради, м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області до житлово-будівельного кооперативу "Перлина Поділля", м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області про стягнення 498454,00 грн . збитків (упущеної вигоди), завданих невиконанням зобов'язання щодо сплати пайової участі у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кам'янця-Подільського задовольнити.

Стягнути з житлово-будівельного кооперативу "Перлина Поділля" (32300, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, площа Польський ринок, 3/7, 8, 9, 10, код 39383802) на користь Кам'янець-Подільської міської ради (32300, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, майдан Відродження, 1, код 26571846, р/р 31519921700003, ГУ ДКСУ у Хмельницькій області, МФО 815013, код платежу 24170000) 498454,00 грн. (чотириста дев'яносто вісім тисяч чотириста п'ятдесят чотири грн. 00 коп.) збитків.

Видати наказ.

Стягнути з житлово-будівельного кооперативу "Перлина Поділля" (32300, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, площа Польський ринок, 3/7, 8, 9, 10, код 39383802) на користь прокуратури Хмельницької області (код ЄДРПОУ 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, рахунок 35218028002814, код класифікації видатків бюджету 2800) судовий збір в сумі 7476,81 грн. (сім тисяч чотириста сімдесят шість грн. 81 коп.).

Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів до Рівненського апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 03.04.2018 року.

Суддя С.В. Заверуха

Віддрук. 5 прим. : 1 - до справи, 2 - позивачу (32300, м. Кам'янець-Подільський, майдан Відродження, 1) - рекомендованим листом з повідомленням про вручення; 3 - відповідачу (32300, м. Кам'янець-Подільський, площа Польський ринок, 3/7, 8, 9, 10) - рекомендованим листом з повідомленням про вручення; 4 - Кам'янець-Подільська місцева прокуратура (32300, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Драгоманова, 11) - рекомендованим листом з повідомленням про вручення; 5 - прокуратура Хмельницької області (29000, м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3) - рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення03.04.2018
Оприлюднено03.04.2018
Номер документу73128139
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/1273/17

Рішення від 03.04.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Рішення від 02.04.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 12.03.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 19.02.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 30.01.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 03.01.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні