Ухвала
від 03.04.2018 по справі 815/1397/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/1397/18

УХВАЛА

03 квітня 2018 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Катаєва Е.В., вивчивши адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до Державного навчального закладу Татарбунарське професійно-технічне аграрне училище про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи,-

В С Т А Н О В И В:

До суду 30.03.2018 року засобами поштового зв'язку надійшов адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до Державного навчального закладу Татарбунарське професійно-технічне аграрне училище, в якому позивач просить застосувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення роботи Державного навчального закладу Татарбунарське професійне- технічне аграрне училище (ЄДРПОУ 20949806) за адресою: Одеська область, Татарбунарський район, м. Татарбунари, вул. Центральна 1, вул. Клюшнікова, 23 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей наведених в Акті перевірки № 96 від 15.12.2017 року

Відповідно до ч. 1 ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, крім іншого, має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає заява вимогам, встановленим ст.ст.160, 161, 172 цього Кодексу.

Згідно з ч.5 ст.160 КАС України, у позовній заяві зазначаються, крім іншого, повне найменування (для юридичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти (п.2); зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини; перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви; у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб'єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача.

Відповідно до ч.6 ст.160 КАС України якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості, визначені у п.2 ч.5 цієї статті стосовно представника

Таким чином, в позові зазначаються сторони, а також у разі подання його представником зазначаються відомості, визначені у п.2 ч.5 ст.160 КАС України.

Статтею 55 КАС України встановлено, що сторона в адміністративній справі може брати участь у судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника.

Юридична особа, суб'єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника .

Позов поданий Головним управлінням ДСНС України в Одеській області та підписаний заступником начальника ГУ ДСНС України в Одеській області із запобігання надзвичайним ситуаціям ОСОБА_1

В позові зазначено, що вказана посадова особа має право відповідно до інформації з ЄДРПОУ вчиняти дії від імені ГУ ДСНС України в Одеській області без довіреності. У якості доказу надається виписка з ЄДРЮО неналежної якості, частина тексту нечитаєма, у тому числі щодо наявності повноважень у ОСОБА_1 вчиняти дії без довіреності.

Таким чином, позивачу необхідно надати належним чином завірену виписку з ЄДРЮО, посадову інструкцію заступника начальника ГУ ДСНС України в Одеській області із запобігання надзвичайним ситуаціям ОСОБА_1, оскільки Положення про ГУ ДСНС України в Одеській області містить лише повноваження начальника.

Крім того, є незрозумилим та таким, що не відповідає вимогам ст.160 КАС України зазначення у позові подання його Головним управлінням ДСНС України в Одеській області через заступника начальника ГУ ДСНС України в Одеській області із запобігання надзвичайним ситуаціям ОСОБА_1 В позові зазначаються лише сторони, та представник позивача у разі подання позову представником. У той же час позивач зазначає, що ОСОБА_1. є уповноваженою особою діяти та підписувати позови від імені ГУ ДСНС України в Одеській області.

Відповідно до ч.3 ст.161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановленому порядку і розмірі.

У якості додатку до позовної заяви зазначене платіжне доручення №___ від ___2018 року на суму 1762грн , проте до позову не наданий документ про сплату судового збору, тобто позивачем судовий збір не сплачений.

Статтею 94 КАС України визначено, що письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії , якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.

Позивачем не виконані вимоги ст. 94 КАС України щодо письмових доказів наданих до позову, а саме не завірені належним чином (не вказана посада особи, яка завірила копії, дата засвідчення) надані до суду документи, не зазначено наявності оригіналу доказу у позивача. Копія посвідчення на проведення перевірки взагалі не засвідчена.

Під змістом позовних вимог розуміється визначення способу захисту свого права, свободи чи інтересу згідно ч. 1 ст.5 КАС України, який має формулюватися максимально чітко і зрозуміло.

Позивач застосувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення роботи Державного навчального закладу Татарбунарське професійне- технічне аграрне училище (ЄДРПОУ 20949806) за адресою: Одеська область, Татарбунарський район, м. Татарбунари, вул. Центральна 1, вул. Клюшнікова, 23 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей наведених в Акті перевірки № 96 від 15.12.2017 року

Таким чином, позивачем зазначено дві адреси, проте не висвітлюються вказані обставини в позові.

В посвідчення на проведення перевірки згідно його копії зазначено про проведення перевірки Татарбунарського професійне- технічного аграрного училища за адресою м. Татарбунари, вул. Центральна,1, в акті перевірки зазначено, що перевірялось училище за адресою м. Татарбунари, вул. Клюшнікова,23. В акті не зазначено, які будівлі перевірялись та за якою адресою. В позові зазначено, що здійснена позапланова перевірка училища розташованого за адресою м. Татарбунари, вул. Клюшнікова, 23. Під час перевірки перевірені будівлі, споруди, приміщення, територію щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

Позивач не зазначає та не надає відповідних належних доказів щодо які саме будівлі перевірялись, на підставі яких документів вони належать або знаходяться у користуванні саме у відповідача, та відносно яких будівель порушено законодавство у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, та є це підставою для зупинення роботи училища або його окремих будівель.

Крім того, не відповідає чіткості та зрозумілості вимоги позивача з посиланням на акт перевірки. В позові також позивач лише навів сам акт перевірки, не зазначив змісту правового обґрунтування, не зазначив які саме порушення можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей.

З урахуванням викладеного, суд вважає такими, що не відповідає вимогам ст.160,161 КАС України.

Згідно зі ст.169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. ст. 160, 161 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, в якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, якій не може перевищувати 10 днів з дня вручення ухвали.

Суд вважає необхідним залишити адміністративний позов без руху та надати позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви та роз'яснює, що недоліки повинні бути усунуті шляхом надання до суду належним чином оформленого позову, відповідно до вимог статей 160, 161 КАС України, його копій та копій документів відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, надання відповідних належних доказів по справі, сплатою судового збору.

Інститут залишення позовної заяви без руху - це тимчасовий захід, який застосовується судом з метою усунення позивачем недоліків позовної заяви та дотримання порядку її подання до відкриття провадження по справі. Вимоги до адміністративного позову викладені у 160, 161 КАС, згідно яких, крім іншого, саме у позовній заяві повинні бути зазначені ім'я позивача та відповідача, третіх осіб, зміст позовних і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги.

Саме належним чином оформлений позов, який вважається поданим у день первинного, направляється сторонам, тому не може бути уточненим, доповненим, тощо, оскільки саме за поданим належним чином оформленим позовом суд вирішує питання про відкриття провадження по справі за вимогами викладеними у позові.

Відповідно до ч. 9 ст. 120 КАС України строк не вважається пропущеним, якщо до його закінчення позовна заява, скарга, інші документи чи матеріали здано на пошту чи передано іншими відповідними засобами зв'язку.

У разі своєчасного виконання ухвали суду та усунення недоліків позовної заяви не шляхом здачі належним чином оформленого позову, документів до канцелярії суду, а шляхом відправки його до суду у встановлений строк засобами поштового зв'язку, для попередження повернення судом позовної заяви з підстав невиконання вимог ухвали суду щодо усунення недоліків у встановлений строк позивачу необхідно про надіслання матеріалів засобами поштового зв'язку повідомити суд на його електрону адресу, телефон, факс.

Згідно з п.1 розділу ІІ Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2013року №958, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28.01.2014року за №173/24950, нормативні строки пересилання простої письмової кореспонденції операторами поштового зв'язку (без урахування вихідних днів об'єктів поштового зв'язку): місцевої - Д+2; у межах області та між обласними центрами України - Д+3, пріоритетної - Д+1, де Д - день подання поштового відправлення до пересилання в об'єкті поштового зв'язку або опускання простого листа чи поштової картки до поштової скриньки до початку останнього виймання; 2, 3 - кількість днів, протягом яких пересилається поштове відправлення.

У разі неотримання судом позову та матеріалів на виконання даної ухвали суду з урахуванням встановлених нормативів та відсутності повідомлень про її виконання іншими засобами зв'язку, суд вирішить питання про повернення позову у вказані строки.

Керуючись ст. ст. 79, 80, 92, 94, 160, 161, 169, 248 КАС України, суддя -

У Х В А Л И В:

Адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до Державного навчального закладу Татарбунарське професійно-технічне аграрне училище про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи - залишити без руху .

Повідомити позивача про необхідність в десятиденний строк з дня отримання ухвали усунути недоліки та роз'яснити, що в іншому випадку позов буде визнаний неподаним та повернутий позивачу.

Ухвала суду оскарженню не підлягає.

Суддя Е.В. Катаєва

Дата ухвалення рішення03.04.2018
Оприлюднено04.04.2018
Номер документу73130024
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи

Судовий реєстр по справі —815/1397/18

Ухвала від 27.04.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 03.04.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні