6.2.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
04 квітня 2018 року СєвєродонецькСправа № 812/863/18
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Басова Н.М., перевіривши матеріали адміністративного позову Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області до Троїцької районної державної адміністрації Луганської області про скасування розпорядження,-
ВСТАНОВИВ:
02 квітня 2018 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області до Троїцької районної державної адміністрації Луганської області про скасування розпорядження.
Пунктом 3 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 160, 161, 172 цього Кодексу.
Суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху для усунення недоліків з таких підстав.
Відповідно до частини третьої статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Суд, зауважує, що документом про оплату судового збору є квитанція установи банку або відділення поштового зв'язку, які прийняли платіж, платіжне доручення, підписане уповноваженою посадовою особою і скріплене печаткою установи банку з відміткою про дату виконання платіжного доручення. У разі коли оплата збору здійснюється шляхом перерахування коштів з рахунка вкладника, відкритого в установі банку, додається довідка, засвідчена підписом контролера, скріпленим печаткою фінансової установи.
Позивачем до позовної заяви додано ксерокопію платіжного доручення від 27.03.2018 № 316 на суму 1762,00 грн. завірену начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області.
Суд зазначає, що у розумінні частини третьої статті 161 КАС України документи про сплату судового збору подаються суду в оригіналі.
Отже, позивачу необхідно надати до суду оригінал платіжного доручення від 27.03.2018 № 316 про сплату судового збору, як належний доказ сплати судового збору.
Також, як вбачається зі змісту позовної заяви та доданих до неї матеріалів, розпорядження №178 Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки №334 в натурі та надання її у власність територіальної громади Троїцької селищної ради , яке позивач просить суд скасувати, прийнято відповідачем 19.08.2015.
Посилання позивача в адміністративному позові про те, що про порушення прав селищної ради стало відомо 09.10.2017, а тому відповідно до вимог ст.122 КАС України шестимісячний строк на звернення до суду сплине 09.04.2018, суд вважає неприйнятним з огляду на наступне.
Згідно з приписами частини другої статті 122 КАС України для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень встановлюється тримісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб'єкту владних повноважень право на пред'явлення визначених законом вимог. Цим Кодексом та іншими законами можуть також встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень.
Як вбачається з доданих до позовної заяви матеріалів, розпорядженням голови Троїцької районної державної адміністрації Луганської області від 16.04.2015 за №65 надано дозвіл на виділення в натурі (на місцевості) земельної частки (паю) ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із земель колективної власності колишнього КСП Дружба земельну ділянку №334, яка розташована за межами населених пунктів на території, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Троїцькій селищній раді Троїцького району Луганської області.
Також з матеріалів вбачається, що технічна документація у 2015 році виготовлялась саме на земельну ділянку №334 і розпорядженням від 19.08.2015 №178 Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки №334 в натурі та надання її у власність територіальної громади Троїцької селищної ради номер земельної ділянки також зазначений №334.
Про всі перелічені розпорядження та технічну документацію позивачу було відомо станом на день їх прийняття та виготовлення, у зв'язку з цим перебіг строку для звернення до суду починається саме з дня прийняття оскаржуваного розпорядження.
З позовною заявою позивач звернувся до суду лише 02.04.2018.
За таких обставин, строк звернення до суду є пропущеним.
При цьому, позивач не зазначив в позовній заяві поважні причини пропуску строку звернення до суду та не додав до позову клопотання про поновлення пропущеного строку звернення до суду з зазначенням поважних причин пропуску строку.
Відповідно до частини 1 статті 123 Кодексу адміністративного судочинства України у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку.
Згідно частини 2 статті 123 КАС України, якщо заяву не буде подано особою в зазначений строк або вказані нею підстави для поновлення строку звернення до адміністративного суду будуть визнані неповажними, суд повертає позовну заяву.
Відповідно до частини першої статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Оскільки вищевказані обставини перешкоджають відкриттю провадження у справі, адміністративний позов Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області до Троїцької районної державної адміністрації Луганської області про скасування розпорядження підлягає залишенню без руху з встановленням позивачу строку для усунення вказаних недоліків протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання копії даної ухвали суду.
Керуючись ст. ст. 122, 123, 161,169, 241, 243, 256 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області до Троїцької районної державної адміністрації Луганської області про скасування розпорядження - залишити без руху.
Встановити Троїцькій селищній раді Троїцького району Луганської області строк для усунення недоліків протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання копії даної ухвали шляхом надання суду:
- оригіналу платіжного доручення від 27.03.2018 № 316 про сплату судового збору;
- заяви про поновлення строку звернення до адміністративного суду з обґрунтуванням поважних причин його пропуску з 19.08.2015 по 02.04.2018.
У разі ненадання вищевказаних документів, позовна заява буде вважатися неподаною і підлягатиме поверненню.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає.
СуддяН.М. Басова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2018 |
Оприлюднено | 10.04.2018 |
Номер документу | 73162549 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Н.М. Басова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні