Постанова
від 05.04.2018 по справі 403/180/18
УСТИНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 403/180/18

Провадження № 3/403/56/18

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 квітня 2018 р. Устинівський районний суд Кіровоградської області в складі:

головуючого судді: Годованець І. А.

при секретарі: Остапенко Н. М.

з участю:

прокурора: Вдовіченко Ю. П.

особи, яка притягається до адміністративної відповідальності: ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду смт. Устинівка матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли від сектору протидії корупції Управління захисту економіки в Кіровоградській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності: ОСОБА_2, народився: 15 лютого 1974 року, місце народження: м. Тбілісі Грузія, вірменин, громадянин України, ІНФОРМАЦІЯ_1, не одруженого, не судимого, місце роботи: фермерське господарство Агросервіс , депутата Кіровоградської обласної ради, жителя за адресою: смт. Устинівка вул. Гагаріна, 30 Кіровоградської області, зареєстрований жителем за адресою: смт. Устинівка вул. Орловська, 12 Кіровоградської області, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , протокол про адміністративне правопорушення: за №26/18 від 06 березня 2018 р.; за №27/18 від 06 березня 2018 р.; за №28/18 від 06 березня 2018 р.

за корупційне діяння, передбачене ч.2 ст.172-6 КпАП України,-

В С Т А Н О В И В :

Відповідно до протоколу засідання І-ої сесії сьомого скликання Кіровоградської обласної ради від 04 грудня 2015 року та постанови Кіровоградської обласної виборчої комісії за №57 від 01 грудня 2015 року, ОСОБА_2 визнано депутатом Кіровоградської обласної ради сьомого скликання.

Частиною 1 ст.1, ч.ч.2,3 ст.52 Закону України "Про запобігання корупції" передбачено, що суб'єкти декларування - особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пунктах 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобов'язані подавати декларацію відповідно до цього Закону. У разі суттєвої зміни у майновому стані суб'єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб'єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов'язаний письмово повідомити про це НАЗК. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті НАЗК. Порядок інформування НАЗК про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента, а також про суттєві зміни у майновому стані визначаються НАЗК.

Згідно примітки до ст. 172-6 КпАП України, суб'єктом правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до частин першої та другої статті 45 Закону зобов'язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Таким чином, ОСОБА_2, депутат Кіровоградської обласної ради сьомого скликання станом на 01 січня 2017 є суб'єктом декларування. З 01 січня 2017 року у ОСОБА_2 виник обов'язок подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларування, передбачені частиною другою статті 52 Закону України "Про запобігання корупції", у випадку їх настання. ОСОБА_2 станом на 01 січня 2017 року та протягом 2017 року є суб'єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов'язаних з корупцією, в тому числі передбачених ч.2 ст.172-6 КпАП України, - за несвоєчасне повідомлення чи неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

24 квітня 2017 року, згідно договору міни земельних ділянок за №346 від 24 квітня 2017 року, ОСОБА_2 передав земельну ділянку площею 0.0518 га, кадастровий номер 3525880300:02:000:1352, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Ганно-Леонтовичівської сільської ради Устинівського району Кіровоградської у власність ОСОБА_3, яка згідно умов цього договору, передала у власність ОСОБА_2 земельну ділянку площею 6.4692 га, кадастровий номер 3525884700:02:000:0389, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Жовтневої сільської ради Устинівського району Кіровоградської області. Згідно інформації відділу в Устинівському районі Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області за №77/104-18 від 26 січня 2018 року встановлено: земельна ділянка, площею 0.0518 га, кадастровий номер 3525880300:02:000:1352, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Ганно-Леонтовичівської сільської ради, власник ОСОБА_2, вартість одного гектару ріллі станом на 01 січня 2017 року на території Ганно-Леонтовичівської сільської ради становить 29496.00 грн.; земельна ділянка, площею 6.4692 га, кадастровий номер 3525884700:02:000:0389, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Жовтневої сільської ради, власник ОСОБА_3, вартість одного гектару ріллі станом на 01 січня 2017 року на території Жовтневої сільської ради становить 31062.00 грн.

12 жовтня 2017 року, згідно договору міни земельних ділянок за №966 від 12 жовтня 2017 року, ОСОБА_2 передав земельну ділянку площею 0.0220 га, кадастровий номер 3525880300:02:000:1362, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Ганно-Леонтовичівської сільської ради Устинівського району Кіровоградської у власність ОСОБА_4, яка згідно умов цього договору, передала у власність ОСОБА_2 земельну ділянку площею 6.4614 га, кадастровий номер 3525855100:02:001:0255, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Устинівської селищної Кіровоградської області. Згідно інформації відділу в Устинівському районі Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області за №77/104-18 від 26 січня 2018 року встановлено: земельна ділянка, площею 0.0220 га, кадастровий номер 3525880300:02:000:1362, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Ганно-Леонтовичівської сільської ради, власник ОСОБА_4, вартість одного гектару ріллі станом на 01 січня 2017 року становить 29496.00 грн.; земельна ділянка, площею 6.4614 га, кадастровий номер 3525855100:02:001:0255, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Устинівської селищної ради, власник ОСОБА_2, вартість одного гектару ріллі станом на 01 січня 2017 становить 30886.00 грн.

12 жовтня 2017 року, згідно договору міни земельних ділянок за №965 від 12 жовтня 2017 року, ОСОБА_2 передав земельну ділянку площею 0.0207 га, кадастровий номер 3525880300:02:000:1363, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Ганно-Леонтовичівської сільської ради Устинівського району Кіровоградської у власність ОСОБА_4, яка згідно умов цього договору, передала у власність ОСОБА_2 земельну ділянку площею 6.4623 га, кадастровий номер 3525855100:02:001:0254, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Устинівської селищної Кіровоградської області. Згідно інформації відділу в Устинівському районі Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області за №77/104-18 від 26 січня 2018 року встановлено: земельна ділянка, площею 0.0207 га, кадастровий номер 3525880300:02:000:1363, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Ганно-Леонтовичівської сільської ради, власник ОСОБА_4, вартість одного гектару ріллі станом на 01 січня 2017 року становить 29496.00 грн.; земельна ділянка, площею 6.4623 га, кадастровий номер 3525855100:02:000:0254, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Устинівської селищної ради, власник ОСОБА_2, вартість одного гектару ріллі станом на 01 січня 2017 становить 30886.00 грн.

Відповідно до ст. 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік , у 2017 році прожитковий мінімум для працездатних осіб, встановлений з 01 січня 2017 року в сумі 1600.00 гривень. Таким чином, ОСОБА_2 набув у власність земельні ділянки, розташовані на території Жовтневої сільської ради та Устинівської селищної ради, вартість яких перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня відповідного року.

Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції за №2 від 10 червня 2016 року встановлено, що система подання та оприлюднення відповідно до Закону декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, розпочинає свою роботу в два етапи: перший етап - з 00 годин 00 хвилин 01 вересня 2016 року, для, у тому числі щорічні декларації за 2015 рік службових осіб, які станом на 01 вересня 2016 року займають згідно зі статтею 50 Закону України "Про запобігання корупції" відповідальне та особливо відповідальне становище, а зазначені декларації подаються протягом 60 календарних днів з дати, визначеної у цьому абзаці; другий етап - з 00 годин 00 хвилин 01 січня 2017 року для всіх інших суб'єктів декларування та декларацій (повідомлень), передбачених цим Законом.

Відповідно до ч.2 ст.52 Закону України Про запобігання корупції , у разі суттєвої зміни у майновому стані суб'єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб'єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов'язаний письмово повідомити про це Національне агентство. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агентства.

Отже, відповідно до ч.2 ст.52 Закону України Про запобігання корупції , у ОСОБА_2, як суб'єкта декларування, виник обов'язок подати письмове повідомлення про суттєві зміни у майновому стані у десятиденний строк у зв'язку з набуттям майна у вигляді земельних ділянок, які розташовані на території Жовтневої сільської ради та Устинівської селищної ради. Кінцевою датою подання такого повідомлення для ОСОБА_2, відповідно до ч. 2 ст.52 Закону України Про запобігання корупції , є 04 травня 2017 року включно.

Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції за №3 від 10 червня 2016 року (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за № 961/29091) затверджено Форму повідомлення про суттєві зміни у майновому стані суб'єкта декларування та правила заповнення форми повідомлення про суттєві зміни у майновому стані суб'єкта декларування. Відповідно до цієї форми, повідомлення про суттєві зміни у майновому стані суб'єкта декларування подається ним особисто шляхом заповнення відповідної електронної форми на веб-сайті Національного агентства через власний персональний електронний кабінет суб'єкта декларування у системі Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Паперова копія повідомлення не надсилається. Зазначена у повідомленні інформація включається до Реєстру та оприлюднюється у публічній частині Реєстру на офіційному веб-сайті Національного агентства.

Згідно пункту 6 розділу II Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації реєстру, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції за №3 від 10 червня 2016 року Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , суб'єкти декларування письмово повідомляють Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни у своєму майновому стані відповідно до ч.2 ст.52 Закону України Про запобігання корупції шляхом подання відповідного електронного повідомлення до реєстру через власний персональний електронний кабінет у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна. Зазначене електронне повідомлення подається шляхом заповнення відповідної електронної форми.

Відповідно до інформації з публічної частини інформаційно-телекомунікаційної системи Єдиний державний реєстр декларацій, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування у ньому не міститься повідомлення ОСОБА_2 про суттєві зміни в майновому стані.

Неповідомлення ОСОБА_2 письмово Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни у своєму майновому стані відповідно до ч.2 ст. 52 Закону України Про запобігання корупції , шляхом подання відповідного електронного повідомлення до Реєстру через власний персональний електронний кабінет у десятиденний строк з моменту придбання майна, яке перевищує 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановленого з 01 січня 2017 року, є протиправним, тобто таким, що порушує положення ч.2 ст.52 цього Закону. Таким чином, ОСОБА_2 вчинив неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, тобто,адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-6 КпАП України. В судовому засіданні прокурор Вдовіченко Ю.П. вважає, що вина ОСОБА_2 у вчиненні корупційного діяння, передбаченого ч.2 ст.172-6 КпАП України встановлена дослідженими під час судового розгляду справи доказами та матеріалами справи. Відповідно до ст. 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік , у 2017 році прожитковий мінімум для працездатних осіб, встановлений з 01 січня 2017 року в сумі 1600.00 гривень. На протязі 2017 року ОСОБА_2 за договором міни земельних ділянок з фізичними особами набув у власність земельні ділянки, розташовані на території Жовтневої сільської ради та Устинівської селищної ради, вартість яких перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня відповідного року. Відповідно до інформації з публічної частини інформаційно-телекомунікаційної системи Єдиний державний реєстр декларацій, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування у ньому не міститься повідомлення ОСОБА_2 про суттєві зміни в майновому стані. Неповідомлення ОСОБА_2 письмово Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни у своєму майновому стані шляхом подання відповідного електронного повідомлення до Реєстру через власний персональний електронний кабінет у десятиденний строк з моменту придбання майна, яке перевищує 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановленого з 01 січня 2017 року, є протиправним, тобто таким, що порушує положення ч.2 ст.52 цього Закону. Таким чином, ОСОБА_2 вчинив неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, тобто,адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-6 КпАП України. Вважає за необхідне визнати ОСОБА_2 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією та за ч.2 ст.172-6 КпАП України призначити ОСОБА_2 адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави в сумі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

В судовому засіданні ОСОБА_2 вину у вчиненні корупційного діяння, передбаченого ч.2 ст.172-6 КпАП України визнав в повному обсязі і пояснив, що на протязі 2017 року за договом міни земельних ділянок з фізичними особами набув у власність земельні ділянки, розташовані на території Жовтневої сільської ради та Устинівської селищної ради. Неповідомив письмово Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни у своєму майновому стані, так як не знав про вимоги законодавства про подання відповідного електронного повідомлення до Реєстру.

Вина ОСОБА_2 у вчиненні корупційного діяння, передбаченого ч.2 ст.172-6 підтверджується: договором міни за №346 від 24 квітня 2017 року між ОСОБА_2 та ОСОБА_3; договором міни за №966 від 12 жовтня 2017 року між ОСОБА_2 та ОСОБА_4; договором міни за №965 від 12 жовтня 2017 року між ОСОБА_2 та ОСОБА_4; інформацією відділу в Устинівському районі Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області за №77/104-18 від 26 січня 2018 року; письмовим повідомленням адміністратора ІТС Реєстр ДП Українські спеціальні системи ; інформацією з публічної частини інформаційно-телекомунікаційної системи Єдиний державний реєстр декларацій, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування .

Частиною 2 ст. 172-6 КпАП України передбачено адміністративну відповідальність за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента або про суттєві зміни у майновому стані - тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Заслухавши прокурора Вдовіченко Ю.П., особу, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, ознайомившись з матеріалами справи про адміністративне правопорушення, суд вважає, що під час судового розгляду справи встановлено вчинення ОСОБА_2 неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, тобто, корупційного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-6 КпАП України. По справі про адміністративне правопорушення ОСОБА_2 характеризується позитивно.

Обставинами, що пом'якшують відповідальність ОСОБА_2 вважається: визнання вини у вчиненні корупційного правопорушення, щире каяття, до кримінальної та адміністративної відповідальності не притягувався.

Обставин, що обтяжують відповідальність ОСОБА_2- не встановлено.

Статтями 33,36 КпАП України встановлено, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, крім випадків накладення стягнення за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксованому в автоматичному режимі. При вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо. Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень. Частиною 3 ст. 38 КпАП України встановлено, що адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення. Враховуючи характер та обставини корупційного правопорушення, особу правопорушника, суд вважає за необхідне призначити ОСОБА_2 адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави. У справі про адміністративне провадження, відповідно до ст.40-1 КпАП України, судовий збір підлягає стягненню з ОСОБА_2, на якого накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави. Керуючись ст.172-6, ст.ст.221, 276, 283, 284, 289, 294 КпАП України, суд.-

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_2 визнати винним і призначити адміністративне стягнення за ч.2 ст.172-6 КпАП України у вигляді штрафу на користь держави у вигляді двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить в сумі 3400 (три тисячі чотириста) грн. 00 коп. ( отримувач: Банк одержувача ГУДКС у Кіровоградській області, МФО - 823016, одержувач коштів: Державний бюджет, рахунок №31111106700423, код за ЄДРПОУ 36735129, код бюджетної класифікації: 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції").

Стягнути з ОСОБА_2 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) судовий збір на користь Державної судової адміністрації України, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код за ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача Головне управління державної казначейської служби України у м. Києві, код банку отримувача: 820019, рахунок отримувача 31215256700001, код класифікації доходів бюджету 22030106 судовий збір в сумі 352 (триста п'ятдесят два) грн. 40 коп.

Постанова може бути оскаржена або на неї може бути внесено подання прокурора до апеляційного суду Кіровоградської області через Устинівський районний суд протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Постанова може бути звернута до виконання протягом трьох місяців з дня її винесення.

Суддя Устинівського районного суду

Кіровоградської області ОСОБА_5

СудУстинівський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення05.04.2018
Оприлюднено11.04.2018
Номер документу73229718
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —403/180/18

Постанова від 05.04.2018

Адмінправопорушення

Устинівський районний суд Кіровоградської області

Годованець І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні