Справа № 686/23863/17
УХВАЛА
05 квітня 2018 року м. Хмельницький
Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання заступника начальника управління - начальник другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Хмельницькій області підполковника податкової міліції ОСОБА_3 , погодженого з прокурором, про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні №32016240000000036 від 30.09.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 КК України,
ВСТАНОВИВ:
05 квітня 2018 року заступник начальника управління - начальник другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Хмельницькій області підполковник податкової міліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором про тимчасовий доступ з можливістю вилучення документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ).
В обгрунтування даного клопотання слідчим зазначено, що, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в період з 01.01.2014 по 31.03.2016 здійснили документальне оформлення придбання нафтопродуктів у суб`єктів підприємницької діяльності, які мають ознаки «фіктивності» на загальну суму 11835 тис. грн.., з в т.ч. ПДВ - 1972,5 тис. грн., зокрема: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - сума ПДВ 936,8 тис грн., ПП « ОСОБА_4 » - ПДВ 235,9 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » - ПДВ 30,1 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » - ПДВ 75,4 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » - ПДВ 25,7 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » - ПДВ 24,3 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » - ПДВ 131,9 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » 59,1 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » - ПДВ 33,3 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » - ПДВ 50 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » - ПДВ 50 тис.грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » - ПДВ 100 тис. грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » - ПДВ 220 тис. грн.
Дані порушення підтверджуються актом документальної перевірки ГУ ДФС у Хмельницькій області за №0034/22-01-14-08/38996539 від 07.06.2016.
За вказаних обставин, в діях службових осіб наявні ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено та допитано як свідка ОСОБА_5 , який згідно баз даних ІНФОРМАЦІЯ_14 рахується директором, головним бухгалтером ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з лютого 2015 року по теперішній час. У своїх показах останній спростував будь-яке відношення до реєстрації (перереєстрації) підприємства, подання податкової та фінансової звітності, підписання будь-яких первинних бухгалтерських документів, а також спростував здійснення господарської діяльності у зазначений період.
З метою дослідження обставин проведення господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за період 2014-2016 років, виникла необхідність у дослідженні первинних бухгалтерських та інших документів товариства, зокрема: наказу про облікову політику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в редакції на 01.01.2014 - 31.03.2016; головної книги за 2014 рік, 2015 рік, 2016 рік; відомостей формування рядка 05.1 «Собівартість придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт), послуг» до Декларацій з податку на прибуток на підставі яких визначено суму рядка 05.1 за 1 квартал 2014 р., півріччя 2014 р., три квартали 2014 р., 2014р., 1 кв. 2015р., півріччя 2015р., три квартали 2015р., за 2015р., 1 кв. 2016р.; відомостей формування рядка 06.1 «Адміністративні витрати» до Декларацій з податку на прибуток на підставі яких визначено суму рядка 06.1 за період 1 кв. 2014 р. 4 кв. 2014 р.; відомостей формування рядка 06.2 ВЗ «Витрати на збут» до Декларацій з податку на прибуток, на підставі яких визначено суму рядка 06.2 за період з 1 кварталу 2014 року по1 квартал 2016 року включно; відомостей формування доходів та витрат до Декларацій з податку на прибуток за 2014 рік, за 2015 рік та 1 квартал 2016 року; документів (первинні документи, відомості бухгалтерського обліку: картки рахунку 631, тощо), які свідчать про оприбуткування товару, отриманого від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »; платіжних документів, що засвідчують про проведену оплату за поставлену продукцію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »; документів (первинні документи, відомості бухгалтерського обліку: картки рахунку 631, тощо), які свідчать про отримання юридичних послуг від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 »; регістрів аналітичного та синтетичного обліку, що засвідчують операції з придбання, використання палива та паливо-мастильних матеріалів за період з 01.01.2014 по 31.03.2016; картків рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» - контрагенти ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », специфікації, додатки до них; витягів з журналу видачі довіреностей на отримання ТМЦ від постачальників; документів, які свідчать про використання отриманої продукції від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » в оподатковуваних операціях в межах господарської діяльності: накладні на реалізацію товарів (готової продукції), матеріальні звіти, тощо); відомостей аналітичного та синтетичного обліку руху матеріалів (товарів); актів приймання-передачі ТМЦ за кількістю та якістю (у разі наявності) за період з 01.01.2014 по 31.03.2016; платіжних документів, що підтверджують оплату ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за отримані послуги від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОв « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »; даних бухгалтерського обліку щодо відображення операцій (отримання послуг від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОв « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ») в бухгалтерському обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; картків рахунку 23 «Виробництво», 28 «Товари, 311 «Поточні рахунки в національній валюті», 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками», 644 «Податковий кредит», 702 «Дохід від реалізації товарів», 79 «Фінансові результати», 90 «Собівартість», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності» за 2014 рік, за 2015 рік та 1 квартал 2016 року; накопичувальних відомостей за рахунками 23 «Виробництво», 28 «Товари, 311 «Поточні рахунки в національній валюті», 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками», 644 «Податковий кредит», 702 «Дохід від реалізації товарів», 79 «Фінансові результати», 90 «Собівартість», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності» за 2014 рік, за 2015 рік та 1 квартал 2016 року.
Слідчий просить надати доступ до вказаних документів, які мають значення для встановлення обставин у вказаному кримінальному провадженні і можуть бути використанні як докази.
Дослідивши матеріали клопотання, приходжу до висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.
Слідчим наведено підстави, передбачені ч.2, 5 ст.163 КПК України, зокрема, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає клопотання слідчого без виклику особи, у володінні якої знаходяться вказані документи.
Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, в зв`язку з чим клопотання слідчого підлягає задоволенню, оскільки іншими способами встановити та довести обставини, які передбачається з`ясувати за допомогою цих документів, неможливо.
Керуючись ст.ст. 163, 164 КПК України, ст.62 Закону України "Про банки і банківську діяльність",
УХВАЛИВ:
Надати дозвіл заступнику начальника управління - начальник 2-го відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_3 , та/або старшому слідчому з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_6 , та/або старшому слідчому з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_7 , та/або старшому слідчому з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_8 , та/або старшому слідчому з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_9 , та/або старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_10 , та/або старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_11 , та/або старшому оперуповноваженому оперативного управління ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_12 на тимчасовий доступ до оригіналів первинних бухгалтерських та інших документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) за період 2014-2016 років, зокрема: наказу про облікову політику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в редакції на 01.01.2014 - 31.03.2016; головної книги за 2014 рік, 2015 рік, 2016 рік; відомостей формування рядка 05.1 «Собівартість придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт), послуг» до Декларацій з податку на прибуток на підставі яких визначено суму рядка 05.1 за 1 квартал 2014 р., півріччя 2014 р., три квартали 2014 р., 2014р., 1 кв. 2015р., півріччя 2015р., три квартали 2015р., за 2015р., 1 кв. 2016р.; відомостей формування рядка 06.1 «Адміністративні витрати» до Декларацій з податку на прибуток на підставі яких визначено суму рядка 06.1 за період 1 кв. 2014 р. 4 кв. 2014 р.; відомостей формування рядка 06.2 ВЗ «Витрати на збут» до Декларацій з податку на прибуток, на підставі яких визначено суму рядка 06.2 за період з 1 кварталу 2014 року по1 квартал 2016 року включно; відомостей формування доходів та витрат до Декларацій з податку на прибуток за 2014 рік, за 2015 рік та 1 квартал 2016 року; документів (первинні документи, відомості бухгалтерського обліку: картки рахунку 631, тощо), які свідчать про оприбуткування товару, отриманого від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »; платіжних документів, що засвідчують про проведену оплату за поставлену продукцію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »; документів (первинні документи, відомості бухгалтерського обліку: картки рахунку 631, тощо), які свідчать про отримання юридичних послуг від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 »; регістрів аналітичного та синтетичного обліку, що засвідчують операції з придбання, використання палива та паливо-мастильних матеріалів за період з 01.01.2014 по 31.03.2016; картків рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» - контрагенти ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », специфікації, додатки до них; витягів з журналу видачі довіреностей на отримання ТМЦ від постачальників; документів, які свідчать про використання отриманої продукції від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » в оподатковуваних операціях в межах господарської діяльності: накладні на реалізацію товарів (готової продукції), матеріальні звіти, тощо); відомостей аналітичного та синтетичного обліку руху матеріалів (товарів); актів приймання-передачі ТМЦ за кількістю та якістю (у разі наявності) за період з 01.01.2014 по 31.03.2016; платіжних документів, що підтверджують оплату ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за отримані послуги від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОв « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »; даних бухгалтерського обліку щодо відображення операцій (отримання послуг від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОв « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ») в бухгалтерському обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; картків рахунку 23 «Виробництво», 28 «Товари, 311 «Поточні рахунки в національній валюті», 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками», 644 «Податковий кредит», 702 «Дохід від реалізації товарів», 79 «Фінансові результати», 90 «Собівартість», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності» за 2014 рік, за 2015 рік та 1 квартал 2016 року; накопичувальних відомостей за рахунками 23 «Виробництво», 28 «Товари, 311 «Поточні рахунки в національній валюті», 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками», 644 «Податковий кредит», 702 «Дохід від реалізації товарів», 79 «Фінансові результати», 90 «Собівартість», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності» за 2014 рік, за 2015 рік та 1 квартал 2016 року, з можливістю вилучення їх завірених належним чином копій.
Службовим особам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » забезпечити тимчасовий доступ та надати можливість вилучити вищезазначені документи.
Ухвала діє по 05 травня 2018 року.
Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Хмельницького
міськрайонного суду ОСОБА_1
Суд | Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 05.04.2018 |
Оприлюднено | 27.02.2023 |
Номер документу | 73240850 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Сарбей О. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні