Ухвала
від 03.04.2018 по справі 911/1883/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"03" квітня 2018 р. м. Київ Справа № 911/1883/17

за заявою Голови ліквідаційної комісії Комунального підприємства Аптека матері і дитини , Київська обл., м. Бровари (код ЄДРПОУ 23566885)

до Комунального підприємства Аптека матері і дитини , Київська обл., м. Бровари (код ЄДРПОУ 23566885), далі - боржник

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

За участю секретаря Ющенко А.В.

представники учасників у справі не з'явились

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

у провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа № 911/1883/17 за заявою Голови ліквідаційної комісії Комунального підприємства Аптека матері і дитини про банкрутство Комунального підприємства Аптека матері і дитини в порядку ст. 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (надалі також Закон про банкрутство ).

Ухвалою господарського суду Київської області від 26.06.2017 прийнято до розгляду заяву про порушення справи про банкрутство КП Аптека матері і дитини , проведення підготовчого засідання призначено на 25.07.2017.

Ухвалою господарського суду Київської області від 25.07.2017 порушено провадження за заявою Голови ліквідаційної комісії КП Аптека матері і дитини у справі про банкрутство КП Аптека матері і дитини ; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів відповідно до ст. 19 Закону про банкрутство; призначено засідання суду щодо вирішення питання про визнання Боржника банкрутом на 29.08.2017; вирішено інші процедурні питання у справі.

25.07.2017 господарським судом Київської області було здійснено публікацію на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення № 44787 про порушення справи про банкрутство КП Аптека матері і дитини .

Постановою господарського суду Київської області від 29.08.2017 визнано КП Аптека матері і дитини банкрутом та відкрито його ліквідаційну процедуру; ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1; вирішено інші процедурні питання у справі.

29.08.2017 господарським судом Київської області було здійснено публікацію на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення № 45576 про визнання банкрутом КП Аптека матері і дитини .

Ухвалою суду від 17.10.2017 визнано грошові вимоги КП Броварської міської ради Київської області Броваритепловодоенергія до КП Аптека матері і дитини на загальну суму 158861,47 грн., з яких: 3200,00 грн. - 1 черга, 154535,76 грн. - 4 черга та 1125,71 грн. - 6 черга.

Ухвалою суду від 23.01.2018 визнано грошові вимоги Управління виконавчої дирекції ОСОБА_2 соціального страхування України у Київській області до КП Аптека матері і дитини у сумі 91174,06 грн. - 2 черга.

01.03.2018 до господарського суду Київської області від ліквідатора ОСОБА_3 арбітражного керуючого ОСОБА_1 шляхом надсилання на електронну адресу суду надійшло клопотання № 02-10/05-31 від 28.02.2018 (вх. № 4307/18), у якому він просить затвердити звіт ліквідатора КП Аптека матері і дитини , а також звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації ОСОБА_3, які додано до клопотання.

Ухвалою суду від 06.03.2018 розгляд зазначеного клопотання призначено в судовому засіданні на 03.04.2018; зобов'язано ліквідатора ОСОБА_3 до дати судового засідання надати суду довідку Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області щодо видачі ОСОБА_3 документів дозвільного характеру (дозволів на виконання будівельних робіт, сертифікатів) та реєстрації документів декларативного характеру (повідомлень про початок виконання підготовчих (будівельних) робіт, декларацій про готовність об'єкту до експлуатації) та витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна щодо ОСОБА_3.

02.04.2018 на електронну пошту суду надійшов лист ліквідатора ОСОБА_3 від 02.04.2018 № 02-10/04-33 (вх. № 6370/18) з доданими доказами та поясненнями щодо витребуваних ухвалою суду від 06.03.2018 документів.

03.04.2018 на електронну пошту суду надійшло клопотання кредитора у справі КП Броварської міської ради Київської області Броваритепловодоенергія від 02.04.2018 № 01-643 (вх. № 6524/18) про розгляд справи без участі представника кредитора за наявними матеріалами.

У судове засідання 03.04.2018 представники учасників у справі не з'явились. Суд, дослідивши матеріали справи, звіт ліквідатора з доданими доказами, встановив наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 48 Закону про банкрутство, до винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.

Так, ліквідатором було здійснено впорядкування справ документів тривалого зберігання та передано відповідні документи до Архівного відділу Виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області, про що архівною установою було видано архівну довідку № 01-30/51 від 09.10.2017.

Згідно довідки Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області від 11.09.2017 № 5923/10/10-06-08-01, за ОСОБА_3 обліковуються рахунки в ПАТ Укрінбанк і ПАТ Правекс-Банк .

Листом ПАТ Українська інноваційна компанія , як правонаступник ПАТ Укрінбанк повідомила ліквідатора ОСОБА_3 про те, що за наслідками прийняття постанови НБУ від 22.03.2016 № 180 Про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію ПАТ Укрінбанк , банківською установою припинено ведення рахунків клієнтів. В подальшому загальними зборами акціонерів 13.07.2016 змінено види діяльності товариства, зокрема виключено вид діяльності діяльність комерційних банків , отже облік банківських операцій, які велися ПАТ Укрінбанк припинено 13.07.2016.

Згідно довідки ПАТ Правекс-Банк від 11.12.2017 № 363, банківський рахунок ОСОБА_3 закрито.

Таким чином суд дійшов висновку про дотримання ліквідатором ОСОБА_3 приписів ч. 7 ст. 41 Закону про банкрутство.

Згідно звіту ліквідатора ОСОБА_3, з метою формування ліквідаційної маси ОСОБА_3 ліквідатором направлено низку запитів до реєструючих та контролюючих органів, у тому числі: Регіонального сервісного центру МВС в Київській області щодо наявності у ОСОБА_3 транспортних засобів; Головного управління Держпраці у Київській області щодо інформації про наявність/відсутність у ОСОБА_3 технологічних транспортних засобів; Державної служби України з безпеки на транспорті щодо наявності у власності Боржника плавзасобів і суден; ГУ Держпродспоживслужби в Київській області щодо зареєстрованої за ОСОБА_3 техніки; Регіонального відділення ФДМ України по Київській області щодо наявності на балансі ОСОБА_3 державного майна; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо перебування у власності ОСОБА_3 цінних паперів.

Копії відповідних запитів та відповідей реєструючих органів додані ліквідатором ОСОБА_3 до звіту.

Так, відповідно до листа Регіонального сервісного центру МВС в Київській області № 31/10-4095 від 21.09.2017, за ОСОБА_3 транспортні засоби не зареєстровано.

Згідно листа Головного управління Держпраці у Київській області № 52/2/9372 від 14.09.2017, запитувана інформація щодо ОСОБА_3 не обліковується.

Державна служба України з безпеки на транспорті листом від 11.10.2017 № 8533/02/15-17 повідомила ліквідатора про відсутність записів щодо суден, власником або судновласником яких є ОСОБА_3.

Відповідно до листа ГУ Держпродспоживслужби в Київській області від 02.10.2017 № 10-06.1-17/6421, за ОСОБА_3 техніки не зареєстровано

Згідно листа Регіонального відділення ФДМ України по Київській області від 07.12.2017 № 14-07-5730, запитувана інформація щодо ОСОБА_3 відсутня.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 11/01/32273 від 29.12.2017 повідомила про відсутність ОСОБА_3 серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу).

Згідно звіту ліквідатора, за наслідком проведеного пошуку відповідних відомостей на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет, наявності прав ОСОБА_3 на об'єкти інтелектуальної власності, а також на повітряні судна не встановлено.

Також, за результатом пошуку відомостей, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, за даними Реєстру дозвільних документів на офіційному веб-сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України, ліквідатором встановлено відсутність відповідних відомостей щодо ОСОБА_3, про що складено відповідних акт.

Крім цього, з метою виявлення майна ОСОБА_3, ліквідатором було отримано витяги з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо ОСОБА_3, з яких вбачається, що у ОСОБА_3 відсутнє будь-яке майно.

За наслідками вчинення ліквідатором ОСОБА_3 дій щодо формування ліквідаційної маси, останнім на підставі відповідей реєструючих органів, а також даних інвентаризації майна ОСОБА_3 встановлено, що у ОСОБА_3 відсутнє майно, яке можна віднести до ліквідаційної маси ОСОБА_3.

Так, згідно матеріалів справи, у ОСОБА_3 обліковується заборгованість перед ОСОБА_2 соціального страхування України у Київській області у сумі 91174,06 грн., Комунальним підприємством Броварської міської ради Київської області Броваритепловодоенергія у сумі 158861,47 грн.

Ліквідатором ОСОБА_3 подано ліквідаційний баланс ОСОБА_3 станом на 15.02.2018, згідно якого у ОСОБА_3 відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами ОСОБА_3 - ОСОБА_2 соціального страхування України у Київській області та Комунальним підприємством Броварської міської ради Київської області Броваритепловодоенергія .

Згідно звіту ліквідатора ОСОБА_3 та доданих до нього документів, матеріалів справи № 911/1883/17, останнім не виявлено майна ОСОБА_3, яке є предметом застави; майно ОСОБА_3, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено.

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів ОСОБА_3 - ОСОБА_2 соціального страхування України у Київській області та Комунального підприємства Броварської міської ради Київської області Броваритепловодоенергія не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна ОСОБА_3.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у ОСОБА_3, за рахунок реалізації яких можливе задоволення вимог ОСОБА_2 соціального страхування України у Київській області та Комунального підприємства Броварської міської ради Київської області Броваритепловодоенергія , вказані вимоги вважаються погашеними.

Врахувавши вищевикладене, судом встановлено, що ліквідатором ОСОБА_3 в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.

Ліквідатором також до звіту додано протокол б/№ від 21.02.2018 засідання комітету кредиторів ОСОБА_3, згідно якого вбачається, що комітетом схвалено поданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_3 станом на 15.02.2018, а також вирішено питання щодо оплати послуг арбітражного керуючого, зокрема: встановлено основну грошову винагороду у розмірі 4 мінімальних заробітних плат, схвалено звіт про нарахування та виплату грошової винагороди за період з серпня 2017 по лютий 2018 на загальну суму 80984,00 грн., погоджено відшкодування витрат ліквідатора за вказаний період на загальну суму 28964,58 грн.

З поданого ліквідатором звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора вбачається, що розмір основної грошової винагороди ліквідатора визначено у відповідності до приписів Закону про банкрутство, витрати ліквідатора документально підтверджені.

Враховуючи, що вказаний звіт про нарахування та виплату основної грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат схвалений комітетом кредиторів, суд дійшов висновку про затвердження звіту в порядку ст. 115 Закону про банкрутство. Також суд дійшов висновку про погодження розміру основної грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_1 - ліквідатора КП Аптека матері і дитини в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним своїх повноважень.

Разом з тим, ліквідатор ОСОБА_3 в клопотанні просить суд стягнути з Виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_1 заборгованості по сплаті основної грошової винагороди та відшкодування витрат ліквідатора.

У вказаній частині клопотання ліквідатора не підлягає задоволенню, оскільки приписами ст. 115 Закону про банкрутство визначено, що сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Отже Законом про банкрутство не передбачено можливості покладення обов'язку щодо сплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень ліквідатора у справі про банкрутство, на осіб, що не є учасниками у справі про банкрутство.

Договір № 02-45/24 від 09.10.2017, укладений між арбітражним керуючим ОСОБА_1 і Виконавчим комітетом Броварської міської ради Київської області про надання послуг арбітражного керуючого щодо ліквідації КП Аптека матері і дитини не може бути підставою для стягнення коштів на коритсь ліквідатора в межах справи про банкрутство, оскільки зазначений договір свідчить про цивільні правовідносини між сторонами, а спори щодо невиконання/неналежного виконання обов'язків за вказаним договором не підлягають розгляду в межах провадження у даній справі про банкрутство.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Таким чином суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора у даній справі, ліквідацію юридичної особи КП Аптека матері і дитини та закриття провадження у справі № 911/1883/17 про банкрутство Боржника.

Керуючись ст. 232-235, 255, п. 17.5. розділу ХІ ГПК України, ст. 46, 83 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , суд

УХВАЛИВ:

1. Встановити розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_1 - ліквідатора КП Аптека матері і дитини в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним своїх повноважень.

2. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_1 - ліквідатора КП Аптека матері і дитини про нарахування та виплату основної грошової винагороди за період з 29.08.2017 по 28.02.2018 в розмірі 80984,00 грн.

3. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_1 - ліквідатора КП Аптека матері і дитини про відшкодування витрат ліквідатора за період з 29.08.2017 по 28.02.2018 в розмірі 28964,58 грн.

4. Відмовити у задоволенні клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_1 від 28.02.2018 № 02-10/05-31 (вх. № 4307/18) в частині стягнення з Виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_1 заборгованості по сплаті основної грошової винагороди та відшкодування витрат ліквідатора.

5. Затвердити звіт ліквідатора Комунального підприємства Аптека матері і дитини - арбітражного керуючого ОСОБА_1 та ліквідаційний баланс Комунального підприємства Аптека матері і дитини (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 5; код ЄДРПОУ 23566885), станом на 15.02.2018.

6. Ліквідувати юридичну особу ОСОБА_3 - Комунальне підприємство Аптека матері і дитини (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 5; код ЄДРПОУ 23566885).

7. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження Боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Комунального підприємства Аптека матері і дитини (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 5; код ЄДРПОУ 23566885) та виключити Комунальне підприємство Аптека матері і дитини (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 5; код ЄДРПОУ 23566885) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

8. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.

9. Вимоги Управління виконавчої дирекції ОСОБА_2 соціального страхування України у Київській області у сумі 91174,06 грн., Комунального підприємства Броварської міської ради Київської області Броваритепловодоенергія у сумі 158861,47 грн. та вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

10. Провадження у справі № 911/1883/17 про банкрутство Комунального підприємства Аптека матері і дитини (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 5; код ЄДРПОУ 23566885) закрити.

11. Ухвалу надіслати: державному реєстратору, Головному Управлінню статистики в Київській області.

Копію ухвали надіслати: учасникам у справі про банкрутство та Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом десяти днів з дати складення та підписання повного тексту ухвали шляхом подання апеляційної скарги до Київського апеляційного господарського суду через господарський суд Київської області.

Повний текст ухвали виготовлено і підписано 06.04.2018.

Суддя С.Ю. Наріжний

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення03.04.2018
Оприлюднено11.04.2018
Номер документу73244843
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/1883/17

Ухвала від 03.04.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 06.03.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 23.01.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 26.12.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 12.12.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 05.12.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 04.12.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 17.10.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 22.09.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Постанова від 29.08.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні