Ухвала
від 02.04.2018 по справі 821/1094/17
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

02 квітня 2018 року

Київ

справа №821/1094/17

касаційне провадження №К/9901/45918/18

Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Шипуліної Т.М. розглянув матеріали касаційної скарги Херсонської митниці ДФС на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 22.09.2017 та постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.02.2018 у справі №821/1094/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Хімагроюг до Херсонської митниці ДФС про визнання дій протиправними та скасування карток відмови в прийнятті митної декларації,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Хімагроюг у липні 2017 року звернулося до адміністративного суду з позовом до Херсонської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішення Херсонської митниці ДФС щодо заборони здійснити переміщення транспортного засобу марки SYRIUSZ L93 через адміністративний кордон України з тимчасово окупованої території України АР Крим для його подальшої експлуатації власником або уповноваженою особою; скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA508050/2017/00191 від 27.06.2017 та картку відмови № UA508050/2017/00192 від 28.06.2017.

Херсонський окружний адміністративний суд постановою від 22.09.2017 позовні вимоги задовольнив частково.

Одеський апеляційний адміністративний суд постановою від 22.02.2018 залишив постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 22.09.2017 без змін.

Херсонська митниця ДФС звернулась 20.03.2018 до суду касаційної інстанції з касаційною скаргою на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 22.09.2017 та постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.02.2018.

Відповідно до частини четвертої статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору.

До касаційної скарги не додано документу про сплату судового збору.

Утім, скаржником порушено питання про відстрочення або звільнення від сплати судового збору.

Відповідно до рішення Європейського суду з прав людини від 19.06.2001 справ "Креуз проти Польщі" "право на суд" не є абсолютним, воно може обмежуватися державою різноманітними засобами, в тому числі фінансовими.

Як зазначено вище, частиною четвертою статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України однією з вимог касаційної скарги визначено долучення документу про сплату судового збору.

Відповідно до частини першої статті 133 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою звільнити від оплати судових витрат повністю або частково, чи відстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Статтею 129 Конституції України однією із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом.

Враховуючи наведене та беручи до уваги, що особа, яка утримується за рахунок Державного бюджету України, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів, якими можна було б забезпечити сплату судового збору, суд вважає, що обставини, пов'язані з фінансуванням установ чи організацій з Державного бюджету України та відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору суб'єктами владних повноважень, не є підставою для відстрочення або звільнення такої сплати.

З огляду на викладене, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання про відстрочення або звільнення від сплати судового збору.

Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції, чинній на час подання касаційної скарги) за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.

Згідно з частиною першою статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції, чинній на час звернення до суду з позовом - липень 2017 року) судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Станом на 01.01.2017 прожитковий мінімум для працездатних осіб становить 1600 гривень (стаття 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік від 21.12.2016 № 1801).

Згідно з абзацом 2 частини третьої статті 6 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

У відповідності до абзацу 6 підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції, чинній на дату звернення до суду з позовом - липень 2017 року) ставка за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, становила 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Судові рішення оскаржуються в частині задоволення двох вимог немайнового характеру.

Таким чином, судовий збір, який підлягав сплаті при поданні позову у зазначеній частині вимог складає 1600 грн. х 2 = 3200 грн.

Отже, судовий збір, який необхідно сплатити при поданні касаційної скарги, становить: 3200 грн. х 200% = 6400грн.

Реквізити для сплати судового збору: отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі. Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897. Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві. Код банку отримувача (МФО): 820019. Рахунок отримувача: 31213207700007. Код класифікації доходів бюджету: 22030102. Призначення платежу: ";101;


код клієнта за ЄДРПОУ; судовий збір за позовом
у справі №
, Верховний Суд".

Згідно з частиною другою статті 332 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу, частиною першою якої передбачено залишення позовної заяви без руху із зазначенням її недоліків, способу та строку для їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Враховуючи викладене, касаційну скаргу необхідно залишити без руху, встановивши строк, протягом якого скаржник має усунути вказані недоліки та надати суду касаційної інстанції документ про сплату судового збору за подання касаційної скарги у встановленому законом порядку та розмірі.

Керуючись статтею 332 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В :

1. Відмовити Херсонській митниці ДФС у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору за подання касаційної скарги на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 22.09.2017 та постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.02.2018 у справі №821/1094/17.

2. Відмовити Херсонській митниці ДФС у задоволенні клопотання про звільнення від сплати судового збору за подання касаційної скарги на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 22.09.2017 та постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.02.2018 у справі №821/1094/17.

3. Касаційну скаргу Херсонської митниці ДФС на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 22.09.2017 та постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.02.2018 у справі №821/1094/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Хімагроюг до Херсонської митниці ДФС про визнання дій протиправними та скасування карток відмови в прийнятті митної декларації - залишити без руху.

4. Встановити скаржнику строк для усунення недоліків касаційної скарги у десять днів з дня вручення копії ухвали про залишення касаційної скарги без руху.

5. Направити скаржнику копію ухвали про залишення касаційної скарги без руху для виконання.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя Верховного Суду Т.М.Шипуліна

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення02.04.2018
Оприлюднено11.04.2018
Номер документу73261330
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/1094/17

Ухвала від 03.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 02.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 22.02.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Постанова від 22.02.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 24.10.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Постанова від 22.09.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

Ухвала від 21.09.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

Постанова від 22.09.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні