Постанова
від 19.10.2009 по справі 2а-6241/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 ЛЬВІВСЬКИЙ  ОКРУЖНИЙ  АДМІНІСТРАТИВНИЙ  СУД

справа №2а-6241/09/1370

П О С Т А Н О В А

 І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

19 жовтня 2009 року                                                        

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді                         Мартинюка В.Я.

при секретарі                         Колтун Ю.М.

з участю представників:    

від позивача : Боднар В.І.   - старший державний податковий інспектор (довіреність за №30/100 від 16.06.2009 року),

від відповідача :  не з’явився;    

               

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Львові адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції (надалі ДПІ) у м.Трускавець до Колективного торгово-комерційного підприємства (надалі КТКП) «Кооператива» про припинення юридичної особи, -

в с т а н о в и в :

ДПІ у м.Трускавці звернулася до адміністративного суду з позовом про припинення юридичної особи – КТКП «Кооператива».

    Підставами позову є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просить позов задоволити.

Поштова кореспонденція від відповідача повертається на адресу суду з відміткою «за зазначеною адресою не знаходиться».

Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд даючи правову оцінку спірним правовідносинам виходив з наступного.

КТКП «Кооператива» зареєстровано 15.04.1993 року Виконавчим комітетом Трускавецької міської ради, що підтверджується наявним в матеріалах справи Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи.

Відповідач взятий на облік як платник податків 27.04.1993 року за №01230036, що підтверджується довідкою ДПІ у м.Трускавці від 24.09.2009 року за №192/29-029.

Згідно Довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державним реєстратором, як передбачено ч.8 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 15 травня 2003 року № 755-IV, з наступними змінами та доповненнями, 06.05.2009 року було внесено до останнього інформацію щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою.

У відповідності до вимог ч.1 ст.18 цього ж Закону, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.

Згідно з  Довідки позивача, відповідач станом на 23.09.2009 року, заборгованості зі сплати податків, зборів (обов‘язкових платежів) не має.

      Відповідно до вимог ч.2 ст.38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” однією з підстав для постановлення судом рішення щодо припинення юридичної особи є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.

    Як передбачено п.17. ч.1 ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

    Таким чином, 29.09.2009 року начальником ДПІ у м.Трускавці було прийнято Розпорядження про підготовку матеріалів для звернення до Львівського окружного адміністративного суду про скасування державної реєстрації відповідача.

Згідно ч.5 ст.38 згаданого Закону, суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи  у зв'язку  з  її  ліквідацією  комісію  з  припинення  (ліквідаційну комісію) та  встановлює  строк  і  порядок  її  роботи.  Державний реєстратор   вносить  до  Єдиного  державного  реєстру  запис  про призначення  комісії  з  припинення  (ліквідаційної  комісії)   не пізніше  наступного  робочого  дня з дати надходження відповідного рішення.

Однак, враховуючи те, що позивач в позовній заяві не ставить вимоги про призначення ліквідаційної комісії та не представив суду кандидатур, які б входили в згадану комісію, суд, з врахуванням положень ст.19 Конституції України,  позбавлений правових підстав зобов’язувати будь-яких осіб виконувати обов’язки членів ліквідаційної комісії.  

Окрім того, як передбачено ч.6 ст.38 вищенаведеного Закону, у разі,  якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи   у  зв'язку  з  її  ліквідацією  не  призначена  комісія  з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох  робочих  днів  від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис,  в  якому  вказує  як голову  комісії  з  припинення  (ліквідаційної  комісії) юридичної особи   керівника  органу  управління  або  особу,  яка  згідно  з відомостями,  внесеними  до  Єдиного державного реєстру, має право вчиняти  юридичні  дії  від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.

За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги підставні і обґрунтовані, а тому адміністративний позов підлягає задоволенню.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, зокрема, частин 2 та 4, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.

Керуючись ст.ст. 21, 69, 70, 160-163 КАС України, суд  –

П О С Т А Н О В И В :

1.   1.       Позов задовольнити.

2.  Припинити юридичну особу – Колективно торгово-комерційне підприємство «Кооператива», код ЄДРПОУ 20810474.

1.     Копії постанови надіслати сторонам, державному реєстратору.

2.     Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

1.    Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

    Повний текст постанови виготовлений та підписаний 19 жовтня 2009 року.

      Суддя                                                                             В.Я.Мартинюк

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.10.2009
Оприлюднено30.03.2010
Номер документу7326437
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6241/09/1370

Постанова від 19.10.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мартинюк Віталій Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні