ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 квітня 2018 року ЛуцькСправа № 166/144/18
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Ковальчука В.Д.,
при секретарі судового засідання Ткачук І.І.,
за участю представників позивача ОСОБА_1, ОСОБА_2,
представника відповідача Томашука В.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_4 до Замшанівської сільської ради Ратнівського району Волинської області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_4 звернувся з позовом до Замшанівської сільської ради Ратнівського району Волинської області про визнання протиправними та скасування рішень Замшанівської сільської ради Ратнівського району Волинської області від 20.04.2017 року №14/35 "Про надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_4" та від 22.07.2016 року №7/4 "Про внесення змін до Генерального плану забудови с. Замшани", зобов'язання Замшанівську сільську раду Ратнівського району Волинської області надати ОСОБА_4 дозвіл на виготовлення проекту землеустрою для передачі земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства площею 2,0 га в межах населеного пункту с. Замшани Ратнівського району Волинської області, в урочищі "Чорнолед".
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач 20 березня 2017 року звернувся із заявою до Замшанівської сільської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 2,0 га. в урочищі "Чорнолед" в межах населеного пункту с. Замшани. Не отримавши у встановлений законодавством строк відповіді, ОСОБА_4 через свого представника звернувся з письмовою заявою до сільського голови с. Замшани про надання пояснень чому йому не було надано відповіді на його заяву. Листом від 21.12.2017 року вих. №162 позивача було повідомлено, що рішенням Замшанівської сільської ради від 20.04.2017 року №14/35 йому було відмовлено в наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства у зв'язку з тим, це суперечить рішенню Замшанівської сільської ради від 22.07.2016 року №7/4 "Про внесення змін до Генерального плану забудови с. Замшани".
Позивач вважає оскаржувані рішення протиправними та таким, що порушують його конституційні права, свободи та інтереси. Вказує на те, що у відповіді відповідача на його заяву відсутні посилання на законні підстави для відмови у наданні йому дозволу на виготовлення проекту землеустрою для передачі земельної ділянки у приватну власність для ведення особистого селянського господарства. Також вважає, що рішення Замшанівської сільської ради від 22.07.2016 року №7/4 "Про внесення змін до Генерального плану забудови с. Замшани" є протиправним, оскільки він користується земельною ділянкою площею 0,7500 га для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться в урочищі "Чорнолед" в межах населеного пункту с. Замшани, а даним рішенням фактично змінюється цільове призначення даної земельної ділянки. Крім того, вказує на те, що рішення про вилучення в нього цієї земельної ділянки Замшанівською сільською радою не приймалося.
На підставі наведеного просить визнати протиправними та скасувати рішення Замшанівської сільської ради від 20.04.2017 року №14/35 та від 22.07.2016 року №7/4, зобов`язати відповідача надати йому дозвіл на виготовлення проекту землеустрою для передачі земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства площею 2,0 га в межах населеного пункту с. Замшани Ратнівського району Волинської області, в урочищі "Чорнолед".
У відзиві на позовну заяву від 12.03.2018 року вих. №41 (а.с.27-30) відповідач не погоджується з позовом та просить відмовити у його задоволенні, оскільки позивач долучив до заяви про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення у приватну власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства графічні матеріали щодо бажаного місця розташування земельної ділянки, які були поганої якості та не містили географічних сторін світу, що не дозволяє визначити точне місце розташування земельної ділянки. Зазначає, що це вплинуло на рішення сільської ради, а тому позивачу було відмовлено у задоволенні його заяви. Крім того, відповідач звертає увагу на те, що позивач відповідно до Журналу реєстрації заяв про виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства по Замшанівській сільській раді користується земельною ділянкою для ведення особистого селянського господарства площею 0,6 га, а не 0,75 га, як зазначено в його позовній заяві. В рішенні Замшанівської сільської ради від 20.04.2017 року №14/35 зазначено, що позивачу відмовлено у задоволенні його заяви, оскільки це суперечить рішенню від 22.07.2016 року №7/4 "Про внесення змін до Генерального плану забудови с. Замшани", при цьому відповідач вказує, що стаття 118 Земельного кодексу України не роз'яснює, станом на яку дату має бути Генеральний план забудови населеного пункту і чи перебуває він на етапі внесення змін. Також відповідач звертає увагу на те, що позивачу не було повідомлено про вилучення в нього земельної ділянки, оскільки таке повідомлення буде тоді, коли будуть розроблятися проекти землеустрою для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд. На підставі вищенаведеного просить відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.
У відповіді на відзив від 19.03.2018 року (а.с.34) позивач зазначає, що відповідач, заперечуючи позовні вимоги у відзиві, не посилається на конкретні докази, а лише обмежується загальними твердженнями, при цьому відсутні докази виготовлення документації щодо змін до Генерального плану забудови с. Замшани. У зв'язку з цим вважає, що його позовні вимоги законні та ґрунтуються на достатніх доказах.
В судовому засіданні представники позивача позов підтримали з підстав, викладених у позовній заяві, просили його задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнав з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, просив відмовити у його задоволенні.
Заслухавши пояснення осіб, які прибули в судове засідання, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позов підлягає до часткового задоволення, враховуючи наступне.
Судом встановлено, що з наданої відповідачем позивачу довідки Замшанівської сільської ради від 21 грудня 2017 року №1491 про наявність земельної ділянки слідує, що ОСОБА_4, 1926 року народження, який проживає АДРЕСА_1 згідно з погосподарської книги користується земельною ділянкою загальною площею 0,9300 га, з них: 0,1800 га - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд; 0,7500 - для ведення особистого селянського господарства, які знаходяться в межах населеного пункту (а.с.16).
ОСОБА_4 30.03.2017 року подав до Замшанівської сільської ради заяву від 20.03.2017 року (а.с.10) про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 2,0 га. в урочищі "Чорнолед" в межах населеного пункту с. Замшани, додавши до даної заяви графічний матеріал, на якому зазначено бажане місце розташування земельної ділянки і межі бажаного місця розташування земельної ділянки (а.с.11).
Листом від 21.12.2017 року №162 (а.с.15) відповідач повідомив позивача про те, що рішенням сесії Замшанівської сільської ради від 20.04.2017 року №14/35 "Про надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_4" (а.с.12) йому було відмовлено у задоволенні його заяви в наданні дозволу на розробку проекту землеустрою у зв'язку з тим, що це суперечить рішенню Замшанівської сільської ради від 22.07.2016 року №7/4 "Про внесення змін до Генерального плану забудови с. Замшани" (а.с.13).
26 квітня 2017 року відбулося засідання тимчасової комісії Замшанівської сільської ради з регулювання земельних відносин та вирішення земельних спорів, яка відповідно до протоколу №1 від 26.04.2017 року (а.с.14) відмовила ОСОБА_4 в задоволенні заяви по виділенню ділянки для ведення особистого селянського господарства, оскільки на масиві урочища "Чорнолед" виділятимуться ділянки під забудову.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Згідно ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Відповідно до частин 6, 7 статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Згідно частини 1 статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Стаття 19 Конституції України (частина 2) встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З наведеного вбачається, що Замшанівська сільська рада, в даному випадку, має виключні повноваження на вирішення питання про надання або відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель комунальної власності відповідної територіальної громади.
При цьому, суд зазначає, що наведеними положеннями чинного законодавства чітко визначені, як підстави, порядок, строки, процедура надання відповідачем дозволу зацікавленим громадянам на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, так і чітко визначені для відповідача порядок, строки, відповідна процедура та підстави для відмови у наданні такого дозволу, а так само і форма прийнятих відповідних рішень.
Так, за результатами розгляду відповідного клопотання громадянина, зацікавленого в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної власності для ведення особистого селянського господарства у межах норм безоплатної приватизації, відповідач у місячний строк повинен або надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки або надати відмову у наданні такого дозволу.
Проте, така відмова повинна бути вмотивована, оформлена належним чином та прийнята виключно з підстав, встановлених ч.7 ст. 118 Земельного кодексу України, а саме: невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Таким чином виключний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо надання земельної ділянки у власність визначений частиною сьомою статті 118 Земельного кодексу України.
Пунктом 34 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання, зокрема, щодо вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин
Судом встановлено, що ОСОБА_4 подав до Замшанівської сільської ради належним чином оформлену заяву про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з доданими до неї графічними матеріалами.
Рішенням Замшанівської сільської ради від 20.04.2017 року №14/35 позивачу відмовлено в наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 2,00 га в урочищі "Чорнолед" в межах населеного пункту с. Замшани.
Як встановлено судом, дане рішення прийнято з мотивів того, що земельна ділянка на яку претендує позивач, суперечить рішенню Замшанівської сільської ради від 22.07.2016 року №7/4 "Про внесення змін до Генерального плану забудови с. Замшани". Однак, суд зазначає, що така підстава відмови у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою не передбачена частиною 7 статті 118 ЗК України, відповідно до якої підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. При цьому, суд вказує, що прийняття сільською радою рішення про внесення змін до Генерального плану забудови села не є автоматичною зміною цього плану забудови населеного пункту, оскільки попередньо необхідно виготовити відповідну документацію та погодити її з відповідними державними органами.
Відповідач вказує на те, що земельна ділянка, яку бажає отримати в приватну власність позивач, не відповідає зміненому Генеральному плану забудови с. Замшани, однак судом встановлено, що на даний час документація для внесення змін до Генерального плану забудови цього населеного пункту не розроблена та не затверджено, в тому числі і не розроблено детального плану території в урочищі "Чорнолед" в межах населеного пункту с. Замшани. Зазначене підтверджується листом Сектору містобудування та архітектури Ратнівської районної державної адміністрації від 05.04.2018 року №Р-1, з якого також слідує, що в даний час виконуються топографо-геодезичні роботи для розроблення даної документації (а.с.45).
З огляду на викладене суд приходить до висновку що відповідач протиправно відмовив позивачу у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою, з тих підстав що земельна ділянка на яку претендує позивач, суперечить рішенню Замшанівської сільської ради від 22.07.2016 року №7/4 "Про внесення змін до Генерального плану забудови с. Замшани".
Суд наголошує, що положення статей 118, 122 Земельного кодексу України надають відповідачу повноваження на вирішення питання про надання або відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності та зобов'язують вмотивувати відмову у наданні такого дозволу, а також визначаються підстави, з яких така відмова, може бути прийнята.
Однак, такі вимоги Земельного кодексу України Замшанівською сільською радою не дотримано.
Враховуючи, що позивачем було подано до Замшанівської сільської ради належним чином оформлену заяву про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з доданими до неї графічними матеріалами, сільська рада, відмовляючи у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, посилаючись на те що вказана ділянка суперечить рішенню Замшанівської сільської ради від 22.07.2016 року №7/4 "Про внесення змін до Генерального плану забудови с. Замшани", діяла всупереч наданим Земельним кодексом України та Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" повноваженням.
За таких обставин, позовна вимога про визнання протиправним та скасування рішення Замшанівської сільської ради від 20.04.2017 року №14/35 "Про надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_4" є обґрунтованою та підлягає задоволенню.
При цьому, суд не вбачає підстав для задоволення вимоги позивача про зобов`язання відповідача надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства в межах населеного пункту с. Замшани Ратнівського району Волинської області, в урочищі "Чорнолед"., оскільки адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень, на відповідність закріпленим в ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям, не повинен втручатись у дискрецію (вільний розсуд) суб'єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання вимог прав осіб, що звертаються до суб'єктів владних повноважень, без порушень принципу розподілу влади.
Надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності, відповідно до ст. 122 Земельного кодексу України, відноситься до виключних повноважень, в даному випадку, органу місцевого самоврядування.
Як вбачається з положень Рекомендації Комітету Міністрів Ради Європи №R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Міністрів 11.03.1980 року, під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.
Суд не може підміняти державний орган, рішення якого оскаржується, приймати замість рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, та давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції такого суб'єкта владних повноважень, оскільки такі дії виходять за межі визначених йому повноважень законодавцем.
При цьому, у випадку, коли закон встановлює повноваження суб'єкта публічної влади в імперативній формі, тобто його діяльність чітко визначена законом, то суд зобов'язує відповідача прийняти конкретне рішення чи вчинити певну дію. У випадку, коли ж суб'єкт наділений дискреційними повноваженнями, то суд може лише вказати на виявлені порушення, допущені при прийнятті оскаржуваного рішення (дій), та зазначити норму закону яку відповідач повинен застосувати при вчиненні дії (прийнятті рішення) з урахуванням встановлених судом обставин, оскільки адміністративний суд не вправі перебирати на себе повноваження суб'єкта публічної адміністрації, реалізуючи за нього процедурні дії, ухвалювати рішення чи проводити адміністративну процедуру.
Тобто, дискреційні повноваження дають можливість на власний розсуд (без узгодження) визначати зміст рішення або вибрати один із кількох варіантів рішення.
Замшанівська сільська рада при вирішенні питання про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки наділена дискреційними повноваженнями, а тому при наявності звернення, суб'єкт владних повноважень зобов'язаний самостійно прийняти рішення.
Таким чином, суд приходить до висновку про те, що відповідач у встановлений законодавством спосіб не розглянув заяву позивача про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою для відведення земельної ділянки, суд не вправі перебирати на себе дискреційні повноваження відповідача, а тому в задоволенні позовних вимог в частині зобов`язання надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо передачі земельної ділянки у власність площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства слід відмовити із зобов'язанням Замшанівської сільської ради Ратнівського району Волинської області повторно розглянути заяву ОСОБА_4 від 20 березня 2017 року про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення у приватну власність площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства в межах населеного пункту села Замшани Ратнівського району Волинської області в урочищі "Чорнолед".
Крім того, суд відмовляє в задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення від 22.07.2016 року №7/4 "Про внесення змін до Генерального плану забудови с. Замшани" (а.с.13), оскільки відповідно до пункту 1 цього рішення сільська рада вирішила внести зміни до Генерального плану забудови с. Замшани у зв'язку з будівництвом житлових кварталів для розширення меж житлової забудови урочища "Загір'я" по вул. Шкільна, по вул. Лесі Українки, вул. Партизанська, що не порушує прав, свобод та інтересів позивача, оскільки земельна ділянка, на яку він просить надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою, знаходиться в урочищі "Чорнолед" села Замшани.
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають до часткового задоволення.
Керуючись статтями 243, 245, 246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Земельного кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення Замшанівської сільської ради Ратнівського району Волинської області від 20 квітня 2017 року №14/35 "Про надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_4".
Зобов'язати Замшанівську сільську раду Ратнівського району Волинської області (44153, Волинська область, Ратнівський район, село Замшани, вулиця Центральна, будинок 24, ідентифікаційний код 04334608) повторно розглянути заяву ОСОБА_4 (АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) від 20 березня 2017 року про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення у приватну власність площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства в межах населеного пункту села Замшани Ратнівського району Волинської області в урочищі "Чорнолед".
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням вимог підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" цього Кодексу. Апеляційна скарга може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення суду.
Повне рішення суду буде складено 13 квітня 2018 року.
Суддя В.Д. Ковальчук
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2018 |
Оприлюднено | 17.04.2018 |
Номер документу | 73306387 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні