Рішення
від 11.04.2018 по справі 826/2053/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 11 квітня 2018 року                      № 826/2053/18 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Каракашьяна С.К., розглянувши в спрощеному позовному провадженні без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу   за позовомНаціональної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю «ІТС Україна ЛТД» простягнення штрафу,                                    О Б С Т А В И Н И    С П Р А В И: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі – позивач/НКЦПФР) звернулась до Окружного адміністративного суду м. Києва із позовною заявою про стягнення штрафних санкцій з товариства з обмеженою відповідальністю «ІТС Україна ЛТД» (далі-відповідач/ ТОВ «ІТС Україна ЛТД») в розмірі 9500 грн. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27.02.2018 відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) та запропоновано відповідачу, в разі невизнання адміністративного позову, у встановлений строк надати суду відзив на позовну заяву. Відповідач у визначений судом строк відзив на позовну заяву не надав, заяви про визнання позову також до суду не надходило. Відповідачу була надіслана ухвала про відкриття провадження за адресою, зазначеною у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Надіслана на адресу відповідача рекомендованим листом № 0105102074226 копія вказаної ухвали була повернута до суду. Станом на 11.04.2018року до суду будь-які відомості про зміну місцезнаходження відповідача не надходили. Згідно частини 11 статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративні справи щодо стягнення грошових сум, що ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження та сума яких не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Згідно частини третьої  статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, визначених частиною першою цієї статті, заявами по суті справи є позов та відзив.           З огляду на викладене вище та відсутність клопотань сторін про розгляду справи у судовому засіданні, справа розглядається в порядку спрощеного провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі матеріалів (у письмовому провадженні). Оцінивши повідомлені позивачем та відповідачем обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд – В С Т А Н О В И В: Згідно акту про правопорушення на ринку цінних паперів від 29.08.2017 №438-ЦА-УП-Е Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку встановлено порушення товариством з обмеженою відповідальністю «ІТС Україна ЛТД» вимоги пункту 1 глави 4 розділу ІІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів в частині розміщення річної інформації за 2016 рік в загальнодоступній базі даних Комісії не в повному обсязі.           На підставі вказаного акту про правопорушення на ринку цінних паперів від 29.08.2017 №438-ЦА-УП-Е Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанову від 28.09.2017 №463-ЦА-УП-Е, відповідно до якої до ТОВ «ІТС Україна ЛТД» застосовані санкцію у вигляді штрафу в розмірі 2000 грн. Відповідно до акту про правопорушення на ринку цінних паперів від 29.08.2017 № 439-ЦА-УП-Е встановлено порушення ТОВ «ІТС Україна ЛТД» вимог пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів в частині не опублікування регулярної річної інформації емітента за 2016 рік в одному із офіційних друкованих видань. Постановою від 28.09.2017 №464-ЦА-УП-Е, на підставі акту від 29.08.2017 № 439-ЦА-УП-Е, до ТОВ «ІТС Україна ЛТД» застосовано санкцію у вигляді штрафу у розмірі 2500 грн. Актом про правопорушення на ринку цінних паперів від 29.08.2017 №441-ЦА-УП-Е НКЦПФР встановленні порушення ТОВ «ІТС Україна ЛТД» вимоги пункту 3 глави 3 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів в частині нерозміщення регулярної квартальної інформації емітента за і квартал 2017 року в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії. Згідно до акту від 29.08.2017 №441-ЦА-УП-Е, НКЦПФР прийнято постанову від 28.09.2017 №466-ЦА-УП-Е про застосування санкцій відносно  ТОВ «ІТС Україна ЛТД» в розмірі 2500 грн. Згідно акту про правопорушення на ринку цінних паперів від 29.08.2017 №442-ЦА-УП-Е встановлено порушення ТОВ «ІТС Україна ЛТД» вимог пунктів 3 та 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів в частині не подання до Комісії регулярної квартальної інформації за 1 квартал 2017 року та річної інформації за 2016 рік. Постановою від 28.09.2017 №467-ЦА-УП-Е відносно  ТОВ «ІТС Україна ЛТД» застосовані штрафні санкції у розмірі 2500 грн.           Оскільки вказані штрафні санкції  не були сплачені відповідачем, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку  звернувся з даним позовом до суду. Відповідно до частини першої статті 1 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне    регулювання   ринку   цінних   паперів   здійснює Національна  комісія  з  цінних  паперів  та фондового ринку.           Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 №2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 24.12.2013 №2180/24712 (далі-Положення) регулює склад, порядок і строки розкриття на фондовому ринку регулярної (квартальної, річної), особливої інформації, інформації про іпотечні цінні папери, сертифікати фонду операцій з нерухомістю, інформації в повідомленні про проведення загальних зборів (далі - Інформація) емітентами цінних паперів та подання її до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія), інформації, що міститься в проспекті емісії (інформації про випуск іпотечних сертифікатів (далі - інформація про випуск)) цінних паперів та звіті про результати розміщення (звіті про підсумки випуску іпотечних сертифікатів (далі - підсумки випуску)) цінних паперів емітентами цінних паперів, інформації, передбаченої  статтями 65 - 65-2  Закону України «Про акціонерні товариства» та  пунктом 2розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 23 березня 2017 року № 1983-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах», строки (терміни) та перелік оприлюднення публічними акціонерними товариствами інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог законодавства, на власному веб-сайті, опублікування відомостей про створення акціонерного товариства однією особою або про придбання однією особою усіх акцій товариства.           Відповідно до пункту 3 глави 3 розділу ІІ Положення розкриття квартальної інформації на фондовому ринку здійснюється шляхом її розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на власному веб-сайті та подання до Комісії. Квартальна інформація розкривається за перший, другий і третій квартали. Інформація щодо четвертого кварталу окремо не розкривається, а включається до регулярної річної інформації. Регулярна квартальна інформація згідно з цим Положенням розкривається у термін не пізніше 30 числа місяця, наступного за звітним кварталом. Пунктами 3 та 4 глави 4 розділу ІІ Положення передбачено, у разі подання до Комісії документів на скасування реєстрації випусків цінних паперів у період з 1 січня до 30 квітня року, наступного за звітним, емітент або його правонаступник розкриває регулярну річну інформацію відповідно до вимог цього Положення. Розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на власному веб-сайті, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним. Емітенти цінних паперів до подання регулярної річної інформації до Комісії розміщують її в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії та на власному веб-сайті, опубліковують в офіційному друкованому виданні. Пунктами 6 та 7 частини 1 статті 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема, за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Згідно статті 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Пунктом 3 розділу XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012р. №1470 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.11.2012р. за №1855/22167, передбачено, що юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України. Відповідач доказів оскарження вказаних постанов та/або доказів сплати визначеного постановами штрафу не надав.           Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню. Згідно зі статтею 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати до стягнення не підлягають.            Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 77, 243 – 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –      В И Р І Ш И В: Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити повністю.           Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «ІТС Україна ЛТД» ( 01035,, м. Київ, пр -т Перемоги, 5-а, ЄДРПОУ 33194878)  штраф у розмірі 9500 грн. (дев'ять тисяч п'ятсот гривень 00 коп.) до Державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 “Надходження до загального фонду державного бюджету”, код бюджетної класифікації за доходами 21081100 “Адміністративні штрафи та інші санкції”, символ звітності 106. Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 КАС України. Суддя                                                                                                С.К. Каракашьян

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.04.2018
Оприлюднено17.04.2018
Номер документу73308353
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/2053/18

Рішення від 11.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 27.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 20.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні