копія
ПОСТАНОВА
Іменем України
23 жовтня 2009 року справа № 2а- 13116 /09/0470
Дніпропетровський окружн ий адміністративний суд у ск ладі:
головуючого - судді Коно ненко О.В.
при секретарі - Вершині П.А .
розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративний позов Західно-До нбаської об' єднаної держав ної податкової інспекції у Д ніпропетровській області до Приватного підприємс тва «Медіа проект» про пр ипинення юридичної особи, -
ВСТАНОВИВ:
07.10.2009 року Західн о-Донбаська об' єднана держа вна податкова інспекція у Дн іпропетровській області звернулась до Дніпропетров ського окружного адміністра тивного суду з позовною заяв ою, в який просить припинити ю ридичну особу Приватне пі дприємство «Медіа проект» .
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Західно-Донбаській об' єднаній державній податкові й інспекції у Дніпропетровсь кій області як платник по датків та інших обов'язкових платежів, проте при здійснен ні своєї діяльності порушує вимоги діючого законодавств а, а саме не подає звітність пр о отримані доходи з 18.07.2008 рок у , що не дає можливості кон тролюючим органам здійснюва ти контроль за додержанням в имог податкового та іншого з аконодавства, заборгованост і по платежам до бюджету не ма є.
Позивач просив позов задов ольнити повністю, підтримавш и заявлені вимоги.
Про час і місце розгляду спр ави відповідач повідомлявся належним чином. Однак, на адре су суду повернулося повідомл ення з відміткою «за зазначе ною адресою не знаходиться». Частиною 1 ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців» передбачен о, що якщо відомості, які внесе ні до Єдиного державного реє стру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються д остовірними і можуть бути ви користані в спорі з третьою о собою. Крім того, згідно цього ж Закону на юридичну та фізич ну особу - підприємця покла дено обов' язок вносити змін и до Єдиного державного реєс тру підприємців установ та о рганізацій України у разі зм іни місця проживання, місцез находження фізичної особи - підприємця або юридичної ос оби відповідно. Згідно із ч.8 с т.35 Кодексу адміністративног о судочинства України, вважа ється, що повістку вручено юр идичній особі, якщо вона дост авлена за адресою вказаною у довідці з Єдиного державног о реєстру підприємств і орга нізацій України, суд вважає, щ о він здійснив всіх заходів д ля повідомлення відповідача про судовий розгляд справи.
Суд, дослідивши матеріали с прави та оцінивши їх у сукупн ості, вважає за необхідне зад овольнити позов повністю з н аступних підстав.
Відповідач, зареєстровани й Виконавчим комітетом Па влоградської міської ради Дн іпропетровської області 11.01.2001 року ( а.с. 4-5 ).
Згідно акту Західно-Дон баської об' єднаної державн ої податкової інспекції у Дн іпропетровській області відповідач з 18.07.2008 року не подає декларації та докум енти податкової звітності, щ о є грубим порушенням чинног о законодавства України, пор ушенням законних інтересів д ержави ( а.с. 13 ).
Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.
Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.
За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.
Крім того, пунктом 1 частин и першої статті 3 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни визначено, що справа а дміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмі ністративного суду публічно -правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган вико навчої влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа або інш ий суб'єкт, який здійснює влад ні управлінські функції на о снові законодавства, в тому ч ислі на виконання делеговани х повноважень.
Пунктом 7 частини першої ст атті 3 Кодексу адміністратив ного судочинства України дан о визначення суб'єкта владни х повноважень, згідно з яким - це орган державної влади, орг ан місцевого самоврядування , їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .
У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.
Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.
Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).
Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону Украї ни «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб - підприємців» підставами для постановлення судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи, що не пов' язано з бан крутством юридичної особи, з окрема є неподання протягом року органам державної подат кової служби податкових декл арацій, документів фінансово ї звітності відповідно до за кону.
Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року ( а.с. 13 ).
Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .
Згідно з п. 8.6. Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів) затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни № 80 від 19.02.98 р., якщо платник п одатків не має заборгованост і перед бюджетом, та у разі неп одання протягом одного року в органи державної податково ї служби податкових декларац ій, документів податкової зв ітності, то керівник органу д ержавної податкової служби п риймає рішення у вигляді роз порядження відносно платник а податків - про звернення до с уду або господарського суду із заявою (позовною заявою) пр о припинення юридичної особи чи підприємницької діяльнос ті фізичної особи - підприє мця.
Позивачем надано довідку, п ро відсутність у відповідача заборгованості перед бюджетом (а.с.14) .
З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .
Керуючись ст.ст 11, 14, 70, 71, 86, 159-163 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Західно-Донбаської об' єдна ної державної податкової інс пекції у Дніпропетровській о бласті до Приватного підп риємства «Медіа проект» про припинення юридичної осо би задовольнити повністю.
Припинити юридичну особу Приватне підприємство «Мед іа проект» ( 51400, Дніпро петровська область, м. Павлог рад, вул. Інтернаціональна, бу д. 71, кв. 35 , код ЄДРПОУ 31312818 ).
Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони були пода ні у встановлені строки. У раз і подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через суд першої інстанці ї шляхом подачі в десятиденн ий строк з дня проголошення п останови заяви про апеляційн е оскарження і подання після цього протягом двадцяти дні в апеляційної скарги, з подач ею її копій відповідно до кіл ькості осіб, які беруть участ ь у справі.
Суддя: (пі дпис) О.В. Кононенко
З оригіналом згідно
Постанова не набрала закон ної сили станом на 23.10.2009 року
Суддя О.В. Кононенко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.10.2009 |
Оприлюднено | 27.09.2010 |
Номер документу | 7335525 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кононенко Олександр Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні