копія
ПОСТАНОВА
Іменем України
08 грудня 2009 року справа № 2а- 14883 /09/0470
Дніпропетровський окружн ий адміністративний суд у ск ладі:
головуючого - судді Коно ненко О.В.
при секретарі - Макаревич К.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративний позов Центральн ої міжрайонної державної под аткової інспекції у м. Кривом у Розі до Товариства з обмеженою відповідальністю «Л-Континент» про припин ення юридичної особи, -
ВСТАНОВИВ:
12.11.2009 року Центра льна міжрайонна державна под аткова інспекція у м. Кривому Розі звернулась до Дніпр опетровського окружного адм іністративного суду з позовн ою заявою, в який просить прип инити юридичну особу Това риство з обмеженою відповіда льністю «Л-Континент» .
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Центральній міжрайонні й державній податковій інспе кції у м. Кривому Розі як п латник податків та інших обо в'язкових платежів, проте при здійсненні своєї діяльності порушує вимоги діючого зако нодавства, а саме не подає зві тність про отримані доходи з 17.07.2007 року , що не дає можли вості контролюючим органам з дійснювати контроль за додер жанням вимог податкового та іншого законодавства, заборг ованості по платежам до бюдж ету не має.
Позивач просив позов задов ольнити повністю, підтримавш и заявлені вимоги.
Про час і місце розгляду спр ави відповідач повідомлявся належним чином. Однак, на адре су суду повернулося повідомл ення з відміткою «за зазначе ною адресою не знаходиться». Частиною 1 ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців» передбачен о, що якщо відомості, які внесе ні до Єдиного державного реє стру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються д остовірними і можуть бути ви користані в спорі з третьою о собою. Крім того, згідно цього ж Закону на юридичну та фізич ну особу - підприємця покла дено обов' язок вносити змін и до Єдиного державного реєс тру підприємців установ та о рганізацій України у разі зм іни місця проживання, місцез находження фізичної особи - підприємця або юридичної ос оби відповідно. Згідно із ч.8 с т.35 Кодексу адміністративног о судочинства України, вважа ється, що повістку вручено юр идичній особі, якщо вона дост авлена за адресою вказаною у довідці з Єдиного державног о реєстру підприємств і орга нізацій України, суд вважає, щ о він здійснив всіх заходів д ля повідомлення відповідача про судовий розгляд справи.
Суд, дослідивши матеріали с прави та оцінивши їх у сукупн ості, вважає за необхідне зад овольнити позов повністю з н аступних підстав.
Відповідач, зареєстровани й Виконавчим комітетом Кр иворізької міської ради Дніп ропетровської області 01.12.1995 року ( а.с. 3 ).
Згідно довідки Централ ьної міжрайонної державної п одаткової інспекції у м. Крив ому Розі відповідач з 17.07.2007 року не подає декларац ії та документи податкової з вітності, що є грубим порушен ням чинного законодавства Ук раїни, порушенням законних і нтересів держави ( а.с. 5 ) .
Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.
Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.
За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.
Крім того, пунктом 1 частин и першої статті 3 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни визначено, що справа а дміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмі ністративного суду публічно -правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган вико навчої влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа або інш ий суб'єкт, який здійснює влад ні управлінські функції на о снові законодавства, в тому ч ислі на виконання делеговани х повноважень.
Пунктом 7 частини першої ст атті 3 Кодексу адміністратив ного судочинства України дан о визначення суб'єкта владни х повноважень, згідно з яким - це орган державної влади, орг ан місцевого самоврядування , їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .
У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.
Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.
Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).
Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону Украї ни «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб - підприємців» підставами для постановлення судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи, що не пов' язано з бан крутством юридичної особи, з окрема є неподання протягом року органам державної подат кової служби податкових декл арацій, документів фінансово ї звітності відповідно до за кону.
Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року ( а.с. 5 ).
Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .
Згідно з п. 8.6. Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів) затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни № 80 від 19.02.98 р., якщо платник п одатків не має заборгованост і перед бюджетом, та у разі неп одання протягом одного року в органи державної податково ї служби податкових декларац ій, документів податкової зв ітності, то керівник органу д ержавної податкової служби п риймає рішення у вигляді роз порядження відносно платник а податків - про звернення до с уду або господарського суду із заявою (позовною заявою) пр о припинення юридичної особи чи підприємницької діяльнос ті фізичної особи - підприє мця.
Позивачем надано довідку, п ро відсутність у відповідача заборгованості перед бюджетом (а.с.6) .
З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .
Керуючись ст.ст 11, 14, 70, 71, 86, 159-163 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Центральної міжрайонної дер жавної податкової інспекції у м. Кривому Розі до Товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Л-Континент» про п рипинення юридичної особи за довольнити повністю.
Припинити юридичну особу Товариства з обмеженою від повідальністю «Л-Континент» ( 50071, м. Кривий Ріг, вул. Ме лешкіна, 34/105 , код ЄДРПОУ 23933786 ).
Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони були пода ні у встановлені строки. У раз і подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через суд першої інстанці ї шляхом подачі в десятиденн ий строк з дня проголошення п останови заяви про апеляційн е оскарження і подання після цього протягом двадцяти дні в апеляційної скарги, з подач ею її копій відповідно до кіл ькості осіб, які беруть участ ь у справі.
Суддя: (пі дпис) О.В. Кононенко
З оригіналом згідно
Постанова не набрала закон ної сили станом на 08.12.2009 року
Суддя О.В. Кононенко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.12.2009 |
Оприлюднено | 27.09.2010 |
Номер документу | 7335588 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кононенко Олександр Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні