КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 квітня 2018 року м. Київ №810/1838/18
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Басая О.В.,
за участю секретаря судового засідання Радевича В.О.,
за участю:
позивача - ОСОБА_1
представника відповідача - не з'явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області про визнання протиправними дій, скасування постанови, зобов'язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1.) з позовом до Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області (далі - відповідач), в якому просить:
- визнати протиправними дії Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області, які полягають у відмові ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах;
- скасувати постанову Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №57 про відмову ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах (далі - оскаржувана постанова);
- зобов'язати Великоолександрівську сільську виборчу комісію Бориспільського району Київської області зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 11.04.2018 вона подала до Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області всі необхідні документи на реєстрацію її кандидатом у депутати Великоолександрієвської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах, що підтверджується довідкою від 11.04.2018 №9, виданою Великоолександрієвською сільською виборчою комісією Бориспільського району Київської області.
Постановою Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №57 відмовлено ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом у депутати Великоолександрієвської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 згідно Закону України "Про місцеві вибори".
Позивач вважає вказану постанову незаконною, необґрунтованою та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
На думку позивача, нею були дотриманні всі вимоги закону при поданні заяви про реєстрацію її кандидатом в депутати сільської ради та всі необхідні документи подані в строк.
В оскаржуваній постанові не вказані підстави для відмови, а лише наявне посилання на статтю 39 Закону України "Про місцеві вибори".
Пояснює, що в усній формі їй пояснили, що в поданій нею декларації про доходи були неточності, а також фотографії не відповідали встановленому законом розміру 6x4 (надані менше вказаного розміру).
Вказані обставини, на думку позивача, не є підставою для відмови в реєстрації її, як кандидата у депутати Великоолександрієвської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16. Позивач вважає, що в даному випадку, комісія повинна була надати їй можливість виправити неточності в декларації та надати фотографії у встановленому законом розмірі.
При цьому, звертає увагу на положення частини третьої статті 45 Закону України "Про місцеві вибори", якою передбачено, що помилки і неточності виявлені в декларації, не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати та підлягають виправленню.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 14.04.2018 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження з урахуванням особливостей провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій, які встановленні статтею 273 Кодексу адміністративного судочинства України, призначено судове засідання, витребувано докази від відповідача та встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву.
14 квітня 2018 року від представника відповідача надійшли додаткові документи. Відповідач правом на подання відзиву не скористався.
В судовому засіданні позивач позовні вимоги підтримала, просила задовольнити позов з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача в судове засідання призначене на 15.04.2018 не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи був повідомлений належним чином.
Разом з позовною заявою позивачем заявлено клопотання про допит в якості свідка ОСОБА_2, проте у судовому засіданні 15.04.2018 позивач відмовився від вказаного клопотання.
Розглянувши позовну заяву, заслухавши пояснення позивача, оцінивши докази, судом встановлено наступне.
11 квітня 2018 року о 22 год. 30 хв. Великоолександрівською сільською виборчою комісією Бориспільського району Київської області прийнято від ОСОБА_1 документи для реєстрації кандидатом у депутати до Великоолександрівської сільської ради на проміжних виборах 6 травня 2018 року, а саме: заяву, автобіографію кандидата у депутати, декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, фотографії та копію паспорта, що підтверджується довідкою №9 (том 1, а.с. 8).
12 квітня 2018 року о 18 год. 55 хв. Великоолександрівською сільською виборчою комісією Бориспільського району Київської області прийнято постанову №57 "Про реєстрацію кандидатів у депутати до Великоолександрівської сільської ради", якою, відповідно до статті 39 Закону України "Про місцеві вибори", відмовлено в реєстрації кандидатом у депутати до Великоолександрівської сільської ради згідно Закону України "Про місцеві вибори" ОСОБА_1 - по одномандатному виборчому округу №16 (том 1, а.с. 7).
Згідно з протоколом засідання Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №22, подані позивачем документи не відповідають умовам реєстрації кандидатів у депутати по одномандатному виборчому округу, а саме по декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік: позиція 4 - не вказана дата народження члена сім'ї, позиція 5 - не заповнена (загальна сума сукупного доходу не вказана), позиція 35 - сума витрат (не правильно вказано суму витрат, не зрозумілий формат), рядок 49 - не вказана сума внеску до статутного фонду ТОВ "Алмаз-НВ", засновником та директором якого є ОСОБА_1 В декларації, що є фінансовим документом присутні замальовки, закреслення, які недопустимі загальноприйнятими нормами. Розмір поданих фото 3,7х4,5 см. не відповідає вимогам статті 39 Закону України "Про місцеві вибори" (том 1, а.с. 28-33).
Не погоджуючись з правомірністю прийняття відповідачем оскаржуваної постанови від 12.04.2018 №57, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку відносинам, що склалась між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про місцеві вибори" від 14.07.2015 №595-VIII (далі - Закон №595-VIII), організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост (далі - місцеві вибори) регулюються Конституцією України, цим та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства.
Статтею 14 Закону №595-VIII визначено види місцевих виборів та порядок їх призначення.
Так, відповідно до частини першої цієї статті, місцеві вибори можуть бути черговими, позачерговими, повторними, проміжними, додатковими або першими.
Проміжні вибори депутата сільської, селищної ради призначаються в одномандатному виборчому окрузі територіальною виборчою комісією в порядку, встановленому цим Законом, у разі дострокового припинення повноважень депутата сільської, селищної ради, обраного у відповідному одномандатному виборчому окрузі (ч. 5 ст. 14 Закону №595-VIII).
Частиною другою статті 2 Закону №595-VIII передбачено, що вибори депутатів сільських, селищних рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідно села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" об'єднаної сільської, селищної територіальної громади (далі - територія об'єднаної сільської, селищної територіальної громади).
Згідно з частиною третьою статті 4 Закону №595-VIII, усі кандидати у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зареєстровані у встановленому цим Законом порядку (далі - кандидати), мають рівні права і можливості брати участь у виборчому процесі відповідних місцевих виборів.
Статтею 11 Закону №595-VIII визначено, що виборчий процес місцевих виборів (далі - виборчий процес) - це здійснення суб'єктами виборчого процесу відповідних місцевих виборів, визначеними у статті 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом. Виборчий процес здійснюється на засадах: 1) дотримання принципів виборчого права, зазначених у статтях 3 - 8 цього Закону; 2) законності та заборони незаконного втручання будь-кого в цей процес; 3) політичного плюралізму та багатопартійності; 4) публічності і відкритості; 5) свободи передвиборної агітації, рівних можливостей доступу до засобів масової інформації незалежно від форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками (власниками) яких є партії, місцеві організації партій, кандидати; 6) неупередженості органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, судів, підприємств, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до місцевих організацій партій, кандидатів.
Пунктом 3 частини четвертою статті 25 Закону №595-VIII визначено, що сільська, селищна територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах, їх довірених осіб та видає їм посвідчення.
Частиною другою статті 35 Закону №595-VIII, зокрема, визначено, що право висування кандидатів у депутати сільських, селищних рад реалізується виборцями в одномандатних виборчих округах через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до пункту 4 частини третьої статті 11 Закону №595-VIII, виборчий процес включає, зокрема, такі етапи: висування та реєстрація кандидатів.
Статтею 39 Закону №595-VIII передбачено умови реєстрації кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі.
Так, відповідно до частини першої вказаної статті, відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата в депутати, висунутого місцевою організацією партії в одномандатному виборчому окрузі, за умови подання до комісії таких документів: заяви про реєстрацію кандидата в депутати, підписаної керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою місцевої організації партії або організації відповідної політичної партії вищого рівня; копії рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, засвідченої підписом керівника та печаткою партії; рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидата у депутати від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня; заяви особи про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї місцевої організації партії у відповідному одномандатному виборчому окрузі та про згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв'язку з участю у місцевих виборах; автобіографії кандидата в депутати, що обов'язково повинна містити: прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім'ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину; декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру кожного кандидата в депутати відповідно до статті 45 цього Закону; чотирьох фотографій кандидата у депутати розміром 4 х 6 сантиметрів.
До зазначених у цій частині документів додається ксерокопія першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" (ксерокопія тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) кандидата у депутати, висунутого відповідною місцевою організацією партії.
Згідно з частиною першою статті 42 Закону №595-VIII, кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 39 цього Закону.
Подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі закінчується за 24 дні до дня голосування. Подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати, висунутих місцевою організацією партії в одномандатних виборчих округах, здійснюється представником місцевої організації партії, уповноваженим на це довіреністю від неї, а кандидата, висунутого шляхом самовисування в одномандатному виборчому окрузі, - ним особисто. Прийом документів здійснюється головою, заступником голови, секретарем або іншим визначеним комісією членом виборчої комісії (ч. 2 ст. 42 Закону №595-VIII).
Відповідно до частини третьої статті 42 Закону №595-VIII, особі, яка подала до відповідної територіальної виборчої комісії зазначені у частинах першій, третій статті 39 цього Закону документи, видається довідка із зазначенням дати і часу прийняття документів та переліку прийнятих документів.
Судом встановлено, що така довідка була надана позивачу членом комісії 11.04.2018 о 22 год. 30 хв. (том 1, а.с. 8).
Частиною четвертою статті 42 Закону №595-VIII визначено, що територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі та доданих до неї необхідних документів, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидата або про відмову в його реєстрації. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття надсилається (видається) представнику місцевої організації партії, від якої висунуті кандидати в депутати, відповідному кандидату в депутати або його довіреній особі.
Судом встановлено, що постановою Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №57 відмовлено ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах (том 1, а.с. 7).
Згідно з частиною першою статті 46 Закону №595-VIII, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі: 1) порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним; 2) відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом; 3) припинення громадянства України особи; 4) визнання судом особи недієздатною, набрання щодо неї законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину; 5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою, старостою відповідно до статті 9 цього Закону; 6) висування кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації партії, щодо якої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, прийнято у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку рішення про невідповідність її або партії в цілому діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
Так, судом встановлено, що підставою відмови в реєстрації позивачу кандидатом в депутати було те, що у поданій нею декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру були неточності. Крім того, подані нею фотографії не відповідали встановленому Законом №595-VIII розміру.
Що стосується наданих фотографій, які за твердженнями відповідача не відповідають вимогам закону по розміру 4 х 6 сантиметрів, суд зазначає таке.
Як було вказано вище, за положеннями частини першої статті 39 Закону №595-VIII, відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата в депутати, висунутого місцевою організацією партії в одномандатному виборчому окрузі, за умови подання до комісії, зокрема, чотирьох фотографій кандидата у депутати розміром 4 х 6 сантиметрів.
Позивачем були надані фотографії розміром 3,7х4,5 сантиметрів, про що зазначено в протоколі засідання Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №22.
Разом з тим, частиною першою статті 46 Закону №595-VIII не визначено такої підстави для відмови в реєстрації кандидатом в депутати, як невідповідність розміру фотографій.
Відповідно до частини шостої статті 42 Закону №595-VIII, помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.
Що стосується декларації позивача про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік, яка за твердженнями відповідача містить замальовки, закреслення, неточності та не містить всієї інформації, суд зазначає наступне.
Згідно з частиною третьою статті 45 Закону №595-VIII, помилки і неточності, виявлені в декларації, не є підставою для відмови в реєстрації чи скасування реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости та підлягають виправленню.
Окрім того, суд зазначає, що жодним з нормативно-правових актів України, не передбачено повноважень виборчої комісії визнавати поданий кандидатом документ таким, що є неподаним у зв'язку із наявністю у ньому певних неточностей або відсутності всієї інформації.
У зв'язку з цим, суд вважає, що позивачем до Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області було подано всі необхідні документи, визначені статтею 39 Закону України "Про місцеві вибори", а зазначені в протоколі засідання Великоолександрівською сільською виборчою комісією Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №22 підстави є формальними і не можуть бути законними підставами, які передбачені в статті 46 Закону №595-VIII, для відмови в реєстрації позивача як кандидата у депутати Великоолександрівської сільської ради на проміжних виборах 6 травня 2018 року.
Суд також приймає посилання позивача, що в спірній постанові від 12.04.2018 №57, взагалі відсутні підстави для відмови у реєстрації позивача кандидатом у депутати до Великоолександрівської сільської ради на проміжних виборах 6 травня 2018 року, які зазначені в протоколі засідання Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №22, а наявне лише посилання на Закон України "Про місцеві вибори".
Таким чином, відмова відповідача в реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах є протиправною, а постанова Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №57 про відмову ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах не відповідає вимогам чинного законодавства та винесена необґрунтовано, а тому позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.
За приписами частини третьої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС), у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов'язати суб'єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Відповідно до частини другої статті 46 Закону №595-VIII, рішення про відмову в реєстрації кандидата повинно містити вичерпні підстави відмови.
Так, судом надана оцінка щодо підстав для відмови у реєстрації кандидатом у депутати в одномандатному виборчому округу №16 Великоолександрівської сільської ради ОСОБА_1.
З огляду на вказане, ураховуючи відсутність інших підстав для відмови у реєстрації кандидата у депутати, ніж вказані в оскаржуваній постанові та протоколі засідання Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №22, з метою відновлення порушених прав, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги в частинні зобов'язання відповідача зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах.
Частиною першою статті 143 КАС передбачено, що суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.
Відповідно до частини дев'ятої статті 273 КАС, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Оскільки позивачем при зверненні до суду не було долучено до матеріалів справи доказів сплати судового збору, суд в порядку частини дев'ятої статті 273 КАС вирішує питання щодо стягнення судового збору при прийнятті рішення та зазначає таке.
Частиною першою статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011№3674-VI (далі - Закон №3674-VI) передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Також, частиною другою зазначеної статті передбачено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою встановлюється ставка судового збору - 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
У разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру (абз.2 ч.3 ст.6 Закону №3674-VI).
Згідно із Законом України "Про Державний бюджет України на 2018 рік" від 07.12.2017 №2246-VIII, станом на 01.01.2018 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить 1762,00 грн.
Із змісту позовної заяви випливає, що позивач заявив три вимоги немайнового характеру. Отже, ставка судового збору за звернення до адміністративного суду з даним позовом становить 2114,40 грн. (3 х 0,4 х 1762,00 грн.).
Відтак, зважаючи на задоволення позовних вимог, сума судового збору, яка підлягає стягненню з відповідача, становить 2114,40 грн.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242-246, 250, 255, 272, 273 КАС, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправними дії Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області, які полягають у відмові ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах.
Скасувати постанову Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 12.04.2018 №57 про відмову ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах.
Зобов'язати Великоолександрівську сільську виборчу комісію Бориспільського району Київської області зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом у депутати Великоолександрівської сільської ради по одномандатному виборчому округу №16 на проміжних виборах.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Великоолександрівської сільської виборчої комісії Бориспільського району Київської області (08320, Київська область, Бориспільський район, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11, ідентифікаційний код: 33962264) до Державного бюджету України судовий збір у сумі 2114 (дві тисячі сто чотирнадцять) грн. 40 коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду протягом двох днів з дня його проголошення, а на судове рішення, ухвалене до дня голосування, - не пізніш як за чотири години дор початку голосування.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Басай О.В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2018 |
Оприлюднено | 17.04.2018 |
Номер документу | 73368482 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Басай О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні