Ухвала
від 13.04.2018 по справі 757/17102/18-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/17102/18-к

Примірник №__

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 квітня 2018 року слідчий суддя Печерського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві провадження за клопотанням слідчого СУФР ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, -

В С Т А Н О В И В :

До провадження слідчого судді надійшло вказане клопотання слідчого, про тимчасовий доступ до речей та документів, які належать ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) (які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 .

В обґрунтування клопотання посилається на те, що в провадженні слідчого управління фінансових розслідувань ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві знаходяться матеріали досудового розслідування № 32017100060000111 від 30 листопада 2017 року, за фактом умисного ухилення від сплати податків у значних розмірах службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

В судове засідання слідчий не з`явився, повідомлявся належним чином, через канцелярію суду надавши заяву про розгляд клопотання у його відсутність.

На підставі ч. 4 ст. 163 КПК України, слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання у відсутності особи, у володінні якої знаходяться витребувані документи (інформація).

Вивчивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, приходжу до наступного висновку.

Як вказує слідчий у своєму клопотанні, в ході досудового розслідування кримінального провадження, встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) при провадженні фінансово-господарської діяльності, в тому числі з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_8 ) у період з 01.01.2014 по 31.12.2016 року умисно ухились від сплати податків у значних розмірах, а саме від сплати податку на додану вартість у загальному розмірі 486 927 грн., та податку на прибуток підприємства у загальному розмірі 452 205 грн., загалом податків на 939 132 грн.

Крім того, службові особи вище зазначеного підприємства в документах податкової звітності у цей же період показали надання послуг, ТМЦ та робіт для наступних підприємств: СВКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_14 ), ЖБК « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_15 ), КП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_16 ), КП « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_17 ), ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_19 ), КП « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_20 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_24 ), ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_25 ), після чого службові особі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) у вказаний період в документах податкової звітності відобразили придбання послуг, ТМЦ та робіт від підприємств, які мають ознаки фіктивності, серед яких: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_41 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_46 ), ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код НОМЕР_48 ), ТВО « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (код НОМЕР_52 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (код НОМЕР_53 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код НОМЕР_54 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код НОМЕР_55 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код НОМЕР_57 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_5 ).

Службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) доступу до документів фінансово-господарської діяльності відповідно до ухвали Печерського районного суду м. Києва від 26.12.2017 не надали.

Разом з тим, під час досудового розслідування встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) перераховували грошові кошти на розрахункові рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_28 ) директором якого являвся ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_58 ) після чого, вказані грошові кошти частково обготівковувались ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_58 ), а також перераховувались на розрахункові рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_59 ) директором якого є ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_58 ) з призначенням платежу «Повернення безвідсоткової фінансової допомоги згідно договору бн від 20.09.2017».

Крім того, встановлено, що на розрахункові рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_28 ) директором якого являвся ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_58 ) перераховувались грошові кошти, з розрахункових рахунків ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), які в наступному частково обготівковувались ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_58 ), а також перераховувались на розрахункові рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_59 ) директором якого є ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_58 ) з призначенням платежу «Повернення безвідсоткової фінансової допомоги згідно договору бн від 20.09.2017».

Під час досудового розслідування з метою всебічного та неупередженого проведення досудового розслідування в кримінальному провадженні виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, шляхом їх вилучення, в яких містяться відомості про фінансово-господарську діяльність ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), які відображають фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_59 ) за весь період фінансово-господарських взаємовідносин, а саме: договорів або угод з додатками та доповненнями, накладних, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, рахунків-фактур, видаткових (прибуткових) накладних, актів виконаних робіт, прийому-передачі товарів (робіт, послуг), інвойсів, сертифікатів якості (відповідності) товарів, паспортів заводів виробників та технічної документації на реалізовані (придбані) ТМЦ, сертифікатів походження (СТ-1, EUR1, EUR2, Form A та інших), експертних висновків Торгівельно-Промислової Палати по визначенню коду та вартості товару, платіжних доручень, оборотно-сальдових відомостей по квартально по рахунках 311, 361, 631 за весь період взаємовідносин з зазначенням сальдо на початок та кінець періоду, журналів складського обліку та інші бухгалтерські документи за вказаний період, банківських виписок, товарно-транспортних накладних (у разі їх відсутності довідок про їх відсутність з зазначенням ким здійснювалось перевезення товару (спосіб та засіб перевезення, реквізити перевізника), договорів укладених з перевізниками товару, платіжних доручень, що підтверджують оплату транспортних послуг, актів виконаних робіт (транспортних послуг), журналів реєстрації доручень на отримання ТМЦ, інших документів щодо розрахунків з перевізниками, в тому числі договорів на виконання монтажних, будівельних робіт, договорів надання послуг в геодезичній сфері ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) в адресу підприємств замовників, договорів (контрактів), накладних, інвойсів, сертифікатів якості, актів-прийому передачі, що підтверджують придбання (використання) обладнання переданого в оренду службовим особам ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_59 ).

Підставами вважати, що документи перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) є відображення у документах податкової звітності фінансово-господарських взаємовідносин з зазначеними підприємствами, що підтверджується матеріалами досудового розслідування.

Заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, вивчивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, приходжу до наступного висновку.

Судовим розглядом встановлено, що в провадженні слідчого управління фінансових розслідувань ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві знаходяться матеріали досудового розслідування № 32017100060000111 від 30 листопада 2017 року, за фактом умисного ухилення від сплати податків у значних розмірах службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

У відповідності до положень ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, в якому мають обґрунтувати можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи обставини вчинення ймовірного злочину, так як вони викладені в клопотанні слідчого, правове обґрунтування клопотання, яке відповідає вимогам ст.ст. 161,162 КПК України, приходжу до висновку, що документи, які вказані в клопотанні можуть мати суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню в кримінальному провадженні, а тому клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст. 107, 160, 162, 163, 164, 166, 309, 376, 562 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл слідчому СУ ФР ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 та оперуповноваженим ОУ ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві: ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 які здійснюють слідчі (розшукові) дії в кримінальному провадженні за письмовим дорученням слідчого, на тимчасовий доступ до документів (з можливістю вилучення їх копій), що містять охоронювану законом таємницю, які належать ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) (які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 та/або в іншому місці) та в яких містяться відомості про фінансово-господарську діяльність ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), які відображають фінансово-господарські взаємовідносини ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_59 ) за весь період фінансово-господарських взаємовідносин, а саме: договорів або угод з додатками та доповненнями, накладних, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, рахунків-фактур, видаткових (прибуткових) накладних, актів виконаних робіт, прийому-передачі товарів (робіт, послуг), інвойсів, сертифікатів якості (відповідності) товарів, паспортів заводів виробників та технічної документації на реалізовані (придбані) ТМЦ, сертифікатів походження (СТ-1, EUR1, EUR2, Form A та інших), експертних висновків Торгівельно-Промислової Палати по визначенню коду та вартості товару, платіжних доручень, оборотно-сальдових відомостей по квартально по рахунках 311, 361, 631 за весь період взаємовідносин з зазначенням сальдо на початок та кінець періоду, журналів складського обліку та інші бухгалтерські документи за вказаний період, банківських виписок, товарно-транспортних накладних (у разі їх відсутності довідок про їх відсутність з зазначенням ким здійснювалось перевезення товару (спосіб та засіб перевезення, реквізити перевізника), договорів укладених з перевізниками товару, платіжних доручень, що підтверджують оплату транспортних послуг, актів виконаних робіт (транспортних послуг), журналів реєстрації доручень на отримання ТМЦ, інших документів щодо розрахунків з перевізниками.

Визначити строк дії ухвали тривалістю один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Ухвала виготовлена в двох примірниках.

Примірник 1 в матеріалах судового провадження № 757/17102/18-к.

Примірник 2 надано слідчому ОСОБА_3

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення13.04.2018
Оприлюднено28.02.2023

Судовий реєстр по справі —757/17102/18-к

Ухвала від 13.04.2018

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Писанець В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні