Постанова
від 20.11.2017 по справі 804/4686/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 листопада 2017 р. Справа № 804/4686/17

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Тулянцевої І.В.,

при секретарі судового засідання Курілові Ю.Ю.,

розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області до Дочірнього підприємства Публічного акціонерного товариства Дніпровськпромбуд Заводбуд в особі голови ліквідаційної комісії Матусевича Бориса Станіславовича про стягнення капіталізованих платежів, -

ВСТАНОВИВ:

20 липня 2017 року Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Дніпрі Дніпропетровської області (правонаступником якого являється - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства Публічного акціонерного товариства Дніпровськпромбуд Заводбуд в особі голови ліквідаційної комісії Матусевича Бориса Станіславовича в якому просив суд стягнути з відповідача - Дочірнього підприємства Публічного акціонерного товариства Дніпровськпромбуд Заводбуд (код ЄДРПОУ 01238590) на користь Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Дніпро Дніпропетровської області грошову суму по капіталізованим платежам в розмірі 1 407 510,38 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що Дочірнє підприємство Публічного акціонерного товариства Дніпровськпромбуд Заводбуд з 26.04.2017 року перебуває в стані ліквідації згідно рішення засновників. Головою ліквідаційної комісії призначений Матусевич Б.С. Підприємство ліквідовується як юридична особа без правонаступника, на підставі чого, повинна бути проведена капіталізація платежів для продовження страхових виплат особам, потерпілим в установі протягом їх життя. Позивач, з урахуванням даних Державної служби статистики України про середню очікувану тривалість життя осіб, розрахував суму платежів, які підлягають капіталізації для розрахунку з ОСОБА_3, ОСОБА_2, ОСОБА_4, ОСОБА_5 які отримали травми під час виконання трудових обов'язків на підприємстві в розмірі 1407510,38 грн. та просив їх стягнути з відповідача.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити із викладених у позові підстав. Подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідач - Дочірнє підприємство Публічного акціонерного товариства Дніпровськпромбуд Заводбуд проти задоволення позову заперечував. Подав до суду письмові заперечення, які залучені до матеріалів справи. Представник відповідача суду пояснив, що нормами Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування безпосередньо не передбачено стягнення капіталізованих платежів з підприємств, які ліквідуються за рішенням власника. Вказаним Законом та Порядком капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань підприємства - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю , затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 р. № 765, передбачено стягнення платежів лише з підприємства - банкрута. За таких обставин, на думку відповідача, відсутні підстави для стягнення з підприємства вказаних сум.

Представник відповідача не заперечував проти розгляду справи в порядку письмового провадження.

Зважаючи на приписи ч. 4 ст. 122, ч. 4, ч. 6 ст. 128 КАС України, а також на строки розгляду адміністративних справ, встановлені ст. 122 КАС України, суд розглянув дану справу в порядку письмового провадження за наявними у справі доказами, оскільки не вбачає потреби заслуховувати свідків та експертів.

Дослідивши матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Публічне акціонерне товариство Дніпровськпромбуд Заводбуд (код ЄДРПОУ 01238590) зареєстроване у якості юридичної особи 20.04.2001 року та знаходиться на обліку в Управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області (яке являється правонаступником Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпрі Дніпропетровської області) як платних страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

25.04.2017 року рішенням Загальних зборів акціонерів Публічного акціонерного товариства Дніпропетровськпромбуд було прийнято рішення про ліквідацію Дочірнього підприємства Публічного акціонерного товариства Дніпропетровськпромбуд Заводбуд (код ЄДРПОУ 01238590) та призначено ліквідаційну комісію, головою якої призначено Матусевича Б.С.

26.04.2017 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань внесено запис про припинення юридичної особи ДП ПАТ Дніпровськпромбуд Заводбуд (код ЄДРПОУ 01238590) в результаті ліквідації за рішенням засновників. Головою ліквідаційної комісії ДП ПАТ Дніпровськпромбуд Заводбуд вказано Матусевича Б. С., термін, до якого повинні подати свої вимоги кредитори, встановлений до 26.06.2017 року.

У зв'язку з припиненням даної юридичної особи в результаті ліквідації Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Дніпро Дніпропетровської області (правонаступником якого являється Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області) 08.06.2017 року направило на адресу ліквідаційної комісії ДП ПАТ Дніпровськпромбуд Заводбуд заяву про визнання грошових вимог щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, на загальну суму 1 407 510,38 гривень (вих. № 1758 ю від 08.06.2017 р.).

Так, згідно з Розрахунком платежів, що підлягають капіталізації, для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань ДП ПАТ Дніпровськпромбуд Заводбуд перед потерпілими внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання підлягали стягненню суми щодо осіб: ОСОБА_3 у розмірі 64899,76 грн.; ОСОБА_2 у розмірі 521551,48 грн.; ОСОБА_4 у розмірі 771399,56 грн.; ОСОБА_5 у розмірі 49659,58 грн., а всього - 1 407 510,38 грн.

10.07.2017 року до Відділення Фонду від відповідача надійшло повідомлення №47 від 05.07.2017 року про відхилення кредиторських вимог Фонду в розмірі 1 407 510,38 гривень у зв'язку із тим, що ДП ПАТ Дніпровськпромбуд Заводбуд не є підприємством-банкрутом, тому вважає, що посилання та застосування Відділенням Фонду Порядку капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань підприємства-банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року № 765, безпідставним.

Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов'язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров'я визначені Законом України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 23.09.1999 р. № 1105 - XIV ня (далі- Закон № 1105-XIV).

Згідно із п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" джерелами формування коштів Фонду разом із іншими є капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Зазначеною нормою законодавець зобов'язує страхувальника проводити капіталізацію страхових виплат у всіх випадках ліквідації (не лише у випадку ліквідації підприємства-банкрута, але й за інших підстав, передбачених законодавством), із застосуванням порядку, який передбачений постановою Кабінету Міністрів України № 765 від 06.05.2000 року "Про порядок капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань підприємства - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю" (далі - Порядок № 765).

Відтак, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" законодавець зобов'язав страхувальника проводити капіталізацію страхових виплат у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у всіх випадках ліквідації страхувальника, не залежно від підстави такої ліквідації.

Статтею 1205 ЦК України передбачено, що у разі ліквідації юридичної особи платежі, належні потерпілому або особам, визначеним статтею 1200 цього Кодексу, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілому або цим особам у порядку, встановленому законом або іншими нормативно-правовими актами.

Оскільки, відсутній механізм капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань підприємства, яке ліквідується на підставі рішення засновників, а також беручи до уваги, що спірні правовідносини в цій справі подібні тим, що врегульовані Порядком № 765, суд доходить висновку, що в даній справі необхідно застосовувати норми, що регулюють подібні правовідносини (аналогія закону).

Аналогічна правова позиція зазначена в постанові Верховного Суду України від 26.06.2012 року в справі № 21-156а12. Зокрема, у вказаній постанові визначено, що вимоги Порядку № 765 поширюються на правовідносини щодо стягнення заборгованості по капіталізації платежів з підприємств, які ліквідуються поза процедурою банкрутства.

У відповідності до вимог ч. 2 ст. 161 КАС України при виборі правової норми, що підлягає застосуванню до спірних правовідносин, суд зобов'язаний враховувати висновки Верховного Суду України, викладені у рішеннях, прийнятих за результатами розгляду заяв про перегляд судового рішення з підстав, передбачених пунктами 1 і 2 частини першої статті 237 цього Кодексу.

Разом з тим, згідно ч. 1 ст. 244-2 КАС України, рішення Верховного Суду України, прийняте за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначені норми права та для всіх судів України. Суди зобов'язані привести свою судову практику у відповідність з рішенням Верховного Суду України.

За таких обставин, до спірних правовідносин слід застосовувати положення Порядку №765.

В силу пункту 1 Порядку №765, капіталізація платежів здійснюється для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань суб'єкта підприємницької діяльності - банкрута відшкодувати шкоду, заподіяну життю і здоров'ю громадян, у тому числі застрахованих у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань (далі - Фонд).

Капіталізація платежів здійснюється щодо кожної особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідності виплати майбутніх платежів. Під час розрахунку сум цих платежів повинні враховуватися заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати по догляду за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів та види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, необхідність сплати одноразової допомоги у зв'язку з травмою або професійним захворюванням, які можуть призвести до смерті потерпілого, а також інших виплат, передбачених законодавством.

Пунктом 2 Порядку № 765 визначено, що розрахунок щодо кожного платежу, що підлягає капіталізації, для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань суб'єкта підприємницької діяльності - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю або перед членами їх сімей, здійснюється таким чином: 1) щомісячні виплати втраченого заробітку - з урахуванням середньомісячного заробітку та ступеня втрати професійної працездатності; 2) витрати по догляду за потерпілим відповідно до медичного висновку - згідно з нормами, встановленими нормативно-правовими актами; 3) витрати на придбання інвалідами або Фондом спеціальних засобів пересування, запасних частин до них, а також витрати на придбання палива, ремонт і технічне обслуговування транспортних засобів - згідно з нормами, встановленими нормативно-правовими актами; 4) витрати на оздоровлення - з розрахунку середньої вартості санаторно-курортної путівки - для інвалідів I групи щороку, іншим інвалідам - один раз на три роки; 5) витрати на пенсійне забезпечення - виходячи з основного розміру пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання на підставі даних Фонду; 6) витрати на професійну переорієнтацію, професійне навчання або перекваліфікацію потерпілого за індивідуальною програмою реабілітації інваліда (якщо з часу встановлення інвалідності минуло не більше одного року) - з розрахунку середньомісячного заробітку протягом терміну, визначеного програмою реабілітації; 7) одноразова допомога у разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого - у розмірах, що встановлюються відповідно до Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності . Нарахування такої виплати здійснюється на підставі висновку лікувального закладу щодо можливості настання стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого.

У відповідності до пункту 3 Порядку № 765, капіталізація платежів, передбачених підпунктами 1 - 5 пункту 2 цього Порядку, розраховується на період, що визначається як різниця між середньою тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та їх віком на момент здійснення капіталізації.

Згідно з пунктом 4 Порядку № 765, до суми платежів, що підлягають капіталізації, включається заборгованість суб'єкта підприємницької діяльності - банкрута з виплат, пов'язаних з його зобов'язаннями відшкодувати шкоду, заподіяну життю і здоров'ю громадян, а саме суми одноразової допомоги, щомісячних виплат втраченого заробітку, витрат по догляду за потерпілим та виплат за листками непрацездатності.

У вимогах Фонду до суб'єкта підприємницької діяльності, щодо якого порушено справу про банкрутство, зазначається сума, визначена з урахуванням кожного платежу, що підлягає капіталізації. Суми платежів, капіталізованих відповідно до зазначених вимог у процесі ліквідації суб'єкта підприємницької діяльності - банкрута, перераховуються ліквідатором (арбітражним керуючим) робочому органу виконавчої дирекції Фонду, у якому суб'єкт підприємницької діяльності перебуває на обліку (пункт 5-1 Порядку № 765).

Так, судом встановлено, що ОСОБА_3 народився 03.04.1940р. Станом на 08.06.2017року досягнув віку 77 років.

Згідно з Таблицею смертності та середньої очікуваної тривалості життя чоловіків, в Україні за 2015 рік, складеною Державною службою статистики України та наданою Фонду соціального страхування від нещасних випадків для практичного використання у роботі щодо розрахунку капіталізованих платежів, середня очікувана тривалість життя для чоловіків при досягненні віку 77 років становить ще 7,06 років.

Сума щомісячної страхової виплати ОСОБА_3 станом на 08.05.2017р. складає 766,05грн. Відповідно до Порядку капіталізації підлягають платежі по щомісячним страховим виплатам за 84,72 місяців (7,06 років): 766,05 грн. х 84,72 міс. = 64 899,76 гривень.

ОСОБА_2 народилась 29.03.1953 року. Станом на 08.06.2017р.- досягнула віку 64 років.

Згідно з Таблицею смертності та середньої очікуваної тривалості життя жінок, в Україні за 2015 рік, складеною Державною службою статистики України та наданою Фонду соціального страхування від нещасних випадків для практичного використання у роботі щодо розрахунку капіталізованих платежів, середня очікувана тривалість життя для жінок при досягненні віку 64 років становить ще 17,33 років.

Сума щомісячної страхової виплати ОСОБА_2 станом на 08.05.2017р. складає 2177,57грн. Відповідно до Порядку капіталізації підлягають платежі по щомісячним страховим виплатам за 207,96 місяців (17,33 років): 2177,57 грн. х 207,96 міс. = 452 847,46 гривень.

ОСОБА_4 народився 31.10.1938р. Станом на 08.06.2017 року досягнув віку 78 років.

Згідно з Таблицею смертності та середньої очікуваної тривалості життя чоловіків, в Україні за 2015 рік, складеною Державною службою статистики України та наданою Фонду соціального страхування від нещасних випадків для практичного використання у роботі щодо розрахунку капіталізованих платежів, середня очікувана тривалість життя для чоловіків при досягненні віку 78 років становить ще 6,73 років.

Сума щомісячної страхової виплати ОСОБА_4 станом на 08.05.2017р. складає 2014,68 грн. Відповідно до Порядку капіталізації підлягають платежі по щомісячним страховим виплатам за 80,76 місяців (6,73 років): 2014,68 грн. х 80,76 міс. = 162 705,56 гривень.

Також згідно з Довідкою МСЕК від 29.05.2003 року ОСОБА_4, як інвалід І групи, рекомендовано санаторно-курортне лікуванні. Середня вартість санаторно-курортної путівки для інвалідів І групи спинального профілю складає 22185, 00 грн. згідно з Довідкою про середню вартість путівки за 2016 рік від 15.12.2016 рік №6569м.

Тобто, на санаторно - курортне лікування підлягає сплаті 133110,00 грн. (22185,00 грн. х 6 років = 133 110,00 грн.).

За результатами огляду МСЕК від 10.11.2004 року ОСОБА_4 визначено потребу в додаткових видах допомоги, зокрема, в побутовому сторонньому та спеціальному медичному доглядах.

Розмір мінімальної заробітної плати на 2017 рік затверджений Законом України Про Державний бюджет України на 2017 рік від 21.12.2016 року № 1801-VIII і складає 3200,00 грн.

Згідно з п.2.2. Порядку № 765, стягненню підлягає сума виплат на 3 вида доглядів за 6,73 років (80,76 місяців) в розмірі 452 256,00 грн., розрахована наступним чином:

3200,00 грн. х 80,76 міс. = 258 432,00 грн. (спеціальний медичний догляд);

1600,00 грн. х 80,76 грн. = 129 216,00 грн. (постійний сторонній догляд);

800,00 грн. х 80,76 міс. = 64 608,00 грн. (побутове обслуговування).

За результатами огляду МСЕК від 10.11.2004 року ОСОБА_4 визначено потребу в забезпеченні кріслом колісним (коляскою).

Відповідно до п.1.1. Положення про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 25.03.2008 р. №23 (далі - Положення № 23), це Положення визначає механізм безоплатного забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (протезними виробами, уключаючи протезно-ортопедичні вироби, ортопедичне взуття і спеціальний одяг, засобами пересування тощо), зокрема, потерпілих наслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань.

Згідно з 1.3. Положення № 23, перелік технічних та інших засобів реабілітації, якими забезпечуються потерпілі внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, установлений пунктом 7 Положення.

У відповідності до п.1.4. Положення № 23, потерпілі забезпечуються технічними та іншими засобами реабілітації за рахунок коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

Пункт 1.5. Положення № 23 встановлює, що необхідність у забезпеченні потерпілих технічними та іншими засобами реабілітації визначають медико-соціальні експертні комісії далі - МСЕК) з розробленням індивідуальної програми реабілітації на підставі висновку П-СК закладу охорони здоров'я.

Відповідно до п.7.13. Положення № 23, крісла колісні (коляски) з подвійним ручним керуванням від передніх коліс видаються на чотири роки.

Згідно з постановою відділення Фонду від 11.12.2012 року ОСОБА_4 отримав крісло- коляску у 2012 році.

Потреба у забезпеченні засобами пересування на 6 років (крісло колісне) становить

11 664,00 х 2 (у 2017 та 2021 роках) = 23 328,00 грн.

Загальна сума платежів, що підлягають капіталізації, щодо ОСОБА_4 складає 771 399,56 грн. (162 705,56+133 110,00+452 256,00+23 328,00).

ОСОБА_5 народилась 10.05.1925 року. Станом на 08.06.2017р. досягнула віку 92 років.

Згідно з Таблицею смертності та середньої очікуваної тривалості життя жінок, в Україні за 2015 рік, складеною Державною службою статистики України та наданою Фонду соціального страхування від нещасних випадків для практичного використання у роботі щодо розрахунку капіталізованих платежів, середня очікувана тривалість життя для жінок при досягненні віку 92 років становить ще 3,07 років.

Сума щомісячної страхової виплати ОСОБА_2 станом на 08.05.2017р. складає 2177,57грн. Відповідно до Порядку капіталізації підлягають платежі по щомісячним страховим виплатам за 36,84 місяців (3,07 років): 1347,98 грн. х 36,84 міс. = 49 659,58 гривень.

Таким чином, загальна сума грошових вимог відділення Фону складає 1 407 510,38грн.

В ході розгляду справи було встановлено, що відповідачем суми капіталізованих платежів, визначені в Розрахунку від 08.06.2017 року, сплачені не були, що свідчить про обгрунтованість вимог позивача про стягнення їх в судовому порядку.

Щодо посилання представника відповідача на необґрунтованість суми капіталізованих платежів визначеної Фондом, суд зазначає наступне.

Таблицю смертності та середньої очікуваної тривалості життя, яку використовують відділення Фонду, є імовірно-статистичною моделлю, яка описує процес вимирання деякого теоретичного покоління з фіксованою початковою чисельністю та дає найбільш точну й адекватну характеристику перебігу процесу смертності.

Дані, використанні позивачем, а саме середня тривалість життя постраждалого відповідно його віку, ймовірність життя потерпілого відповідної категорії людей цього віку.

Щодо зауваження відповідача про застосування статистичних даних за 2014 рік при визначенні розміру капіталізованих платежів по вказаним потерпілим, суд зазначає, що матеріалами справи підтверджується, що розрахунок капіталізованих платежів здійснено станом на 01.07.2016 року, а показники середньої очікуваної тривалості життя чоловіків та жінок в Україні за 2015 рік надані Державною службою статистики України 01.08.2016 року відповідно угоди від 09.09.2013 року № 14. Тобто, позивачем правомірно були застосовані при здійсненні капіталізованих платежів саме статистичні показники за 2015 рік.

Згідно з частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно статті 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Як свідчать матеріали справи, відповідач доказів сплати суми капіталізованих платежів у розмірі 1 407 510 , 38 грн. не надав, доводи позивача не спростував.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про стягнення капіталізованих платежів є такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 11, 70-72, 86, 160, 161, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області до Дочірнього підприємства Публічного акціонерного товариства Дніпровськпромбуд Заводбуд в особі голови ліквідаційної комісії Матусевича Бориса Станіславовича про стягнення заборгованості - задовольнити.

Стягнути з відповідача - Дочірнього підприємства Публічного акціонерного товариства Дніпровськпромбуд Заводбуд (код ЄДРПОУ 01238590, 49019, м. Дніпро, Набережна Заводська б. 19-Д) на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області (р/р 37173100007353 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012) грошову суму по платежам, що підлягають капіталізації в розмірі 1 407 510,38 грн. (один мільйон чотириста сім тисяч п'ятсот десять грн. 38 коп.).

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 КАС України та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та строки, передбачені ст.186 КАС України.

Суддя І.В. Тулянцева

Дата ухвалення рішення20.11.2017
Оприлюднено18.04.2018
Номер документу73413815
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/4686/17

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 19.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 08.09.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Постанова від 20.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 08.09.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 24.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні