Справа №: 653/635/18
Провадження № 2-а/653/29/18
У Х В А Л А
іменем України
07 березня 2018 року Суддя Генічеського районного суду Херсонської області Венглєвська Н.Б., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ТОВ Видавництво Дніпро до Генічеської міської ради Херсонської області, про визнання протиправним та скасування п.7 рішення Генічеської міської ради від 09.07.2014 року №960,
В С Т А Н О В И В:
ТОВ Видавництво Дніпро в особі директора ОСОБА_1 звернулося до суду з позовом до Генічеської міської ради Херсонської області, про визнання протиправним та скасування п.7 рішення Генічеської міської ради від 09.07.2014 року №960 у якому просить суд поновити строк для подачі позовної заяви, визнати протиправним та скасувати п.7 рішення Генічеської міської ради від 09.07.2014 року №960 та стягнути судові витрати.
При вирішенні питання про відкриття провадження у справі суд дійшов висновку про направлення справи за підсудністю з наступних мотивів.
Згідно п.4 ч.1 ст. 171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.
Згідно п.1 ч.1 ст. 19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Відповідно до ч.1 ст. 20 КАС України, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов'язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов'язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.
Згідно ч.2 ст. 20 КАС України, окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.
Так як ч.1 ст. 20 КАС України не передбачено розгляд місцевими загальними судами як адміністративними судами спорів фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, то відповідно до ч.2 ст. 20 КАС України, зазначені спори підсудні окружним адміністративним судам.
Згідно п.2 ч.1 ст. 29 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
У зв'язку з викладеним, справа підлягає передачі до Херсонського окружного адміністративного суду.
Керуючись ст.ст.19, 20, 29, 171, 241-243, 248, 294, 295 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
Адміністративний справу за позовом ТОВ Видавництво Дніпро до Генічеської міської ради Херсонської області, про визнання протиправним та скасування п.7 рішення Генічеської міської ради від 09.07.2014 року №960 - передати на розгляд до Херсонського окружного адміністративного суду.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Генічеський районний суд шляхом подачі протягом п'ятнадцяти днів, з дня винесення ухвали, апеляційної скарги.
Суддя: Н.Б. Венглєвська
Суд | Генічеський районний суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 07.03.2018 |
Оприлюднено | 18.04.2018 |
Номер документу | 73422900 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Генічеський районний суд Херсонської області
Венглєвська Н. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні